I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
En laten we hopen dat onze proxies nog lang zullen draaien ( en onze koeien groene weides mogen grazen )
There is no place like ::1
Hey dual-zip, ik doe ook mee aan Team_p&P
Gefeli iedereen!
ach jij doet zo weinig jij telt niet meePeterBroere schreef op 12 oktober 2003 @ 01:08:
Gefeliciteerd iedereen
Hey dual-zip, ik doe ook mee aan Team_p&P
niets van gemerkt iig
ik heb er ook 3500 gedaan
Je schond trouwens artikel 28 lid 19 van de Team_p&P regels! Je moet ten ALLE tijden " [Team_p&P] " in je ondertitel hebben
Waar heb je het over, er staat gewoon [Team_p&P] hoor
[ Voor 77% gewijzigd door Glashelder op 12-10-2003 01:39 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Op GoT wel ja, maar met Ecc2 doe ik wel veelach jij doet zo weinig jij telt niet mee
Wie heeft er in 2 weken meer dan 4000 dp's gepost? Ik
We zullen zien of het morgen weer zo is
Waar heb je het over, er staat gewoon [Team_p&P] hoor
Dikke van dalen:
Schen-den - schond
Let een beetje op je spelling
[ Voor 120% gewijzigd door Gromba op 12-10-2003 01:33 ]
/(bb|[^b]{2})/
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Doet me weer nadenken hoe lang ik ook alweer mee doe.
Is toch alweer ruim 2 jaar
Op naar de volgende mijlpaal
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Intentionally left blank.
doe toch al meer dan 3 jaar mee en dacht dat ik er redelijk vroeg bij was
Gefeliciteerd iedereen!
Anoniem: 60620
In GMT ben ik denk ik de eerste die optijd is.
En sinds ik graas leef ik ook half in GMT.
[oeps]
Misschien is het ook wel makkelijk als ik iets van gefeliciteerd in mijn post zet voor ik -5 FiPo krijg.
Dus bij deze toch nog HARTELIJK GEFELICITEERD.
[/oeps]
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 60620 op 12-10-2003 02:20 . Reden: Klein geitje vergeten. ]
In ieder geval: iedereen van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! En dat er vele jaren mogen volgen!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Deze plek is te koop.
Voor de wakkeren: nee, ik ga niet met m'n aangeschoten harses statsposten nu, je wacht maar tot morgenmiddag
[ Voor 73% gewijzigd door Blistimo op 12-10-2003 04:52 ]
Anoniem: 21046
/me Tube sluit nog maar een nieuw vat aan
Dat de volgende 5 jaar net zo succesvol mogen zijn.....
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Hmmm.. ik had al in de gaten dat het ergens in oktober was
Iedereen gefeliciteerd! Kom, we doen een FP'tje @ T.Net en laten we hopen dat we meteen 1000'den grazende tweakers erbij krijgen, bij alle projecten
Feli!
Op naar het volgende lustrum !!
Hmmm, allemaal groentjes hier
Zo gezegd, zo gedaan.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Gefeli iedereen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
* Fear-factoR is nog niet zo lang lid (15 jan van dit jaar), maar heeft in die korte tijd al vele memorabele en leuke m00hmenten beleefd
Dat die 5 er minstens 50 mogen worden!!!
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Anoniem: 27535
Gefeliciflapstaart!!! DPC is in een vrij korte tijd naar de DC top gevlogen, nu zorgen dat we dat de komende 5 jaar in ieder geval blijven!
* Anoniem: 27535 zet ter ere van het 5 jarig bestaan nog een extra koetje aan
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
De oude crew... helemaal zo slecht niet.

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
En natuurlijk een toepasselijke smilie voor de gelegenheid:

The devil is in the details.
Mensen, allemaal gefeliciteerd!
Dat alle koeien van DPC nog maar vele groene weiden mogen vinden! Keep up the good grazing!
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

[edit]
Ok nu wel
[ Voor 49% gewijzigd door The_Greater op 12-10-2003 12:04 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Van harte en nog vele jaren.
[oma mode] *dpc bij de wangen pakt en vervolgens wangen afschroeft* ooooooooooh, wat issie al groot hè. *nog wat harder in wangen knijpt* enzo schattig[/oma mode]

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Anoniem: 92600
en hopen dat DPC de volgende 5 jaar aan de top blijft :d
success met alle projecten DPC!!!
anyway iedereen gefeliciteerd
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
desallniettemin toch gefeliciteerd.
Gefeliciteerd mensen...5 jaar al. Woei.
Ik zal ook maar weer eens mee gaan grazen.
[ Voor 22% gewijzigd door _the_crow_ op 12-10-2003 12:25 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
zo lang doe ik nog niet mee, maar 2 jaar, maar alles helpt
het gaat goed, op naar de 10 jaar
En nog vele jaartjes graasplezier enzo
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Maareh.. wacht nog altijd op die FP
nu wel? en zonder hoedje? en nu opeens wel weer
[ Voor 35% gewijzigd door X-G op 12-10-2003 12:38 ]
Gefeliciteerd DPC!
Proficiat koetjes !
Anoniem: 94631
Dat DPC er nog iig 5 jaar bij mag doen
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Waar blijft jouw bijdrage dan?
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Schrikken? Het dpc logo moet toch vertrouwt zijn?Exe-cuter schreef op 12 October 2003 @ 12:38:
Ik verschrok me al even toen ik de nieuwe Henk zag
Proficiat koetjes !
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik wil wel meehelpen.. maarja.. zit pas 1,5 jaar bij DPC.. gaat zo moeilijkColdFusion schreef op 12 October 2003 @ 12:45:
[...]
Waar blijft jouw bijdrage dan?Er wordt op dit moment hard aan gewerkt. Komen gaat ie zeker, be patient.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2