[WinXP] Pictogrammen uit systeemvak verdwenen *

Pagina: 1
Acties:

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
hello all,

specs: Compaq Evo 600c laptop met Windows XP Professional NL in de 'klassieke' windowsweergave (dus niet die 'mooie' XP-weergave met verdwijnende quick starts en systemtray's!)

heb gisteren een virusupdate en een Windhoows update gedraaid (vorige was van 10 dagen terug) en nu zijn de meeste van mijn pictogrammen uit het systeemvak (daar waar het klokje tikt) verdwenen. ondanks dat in het configscherm blijkt dat o.a. geluid, energie en vconsole (mcafee) in het systeemvak actief zouden moeten zijn, staan ze er niet. op dit moment staan er alleen het netwerkicoon voor de lanverbinding (niet aangesloten), zonealarm en vshield (mcafee). mijn netwerkicoon ivm draadloos is ook niet te ontdekken.

beetje balen! wie weet waar ik moet kijken om ze terug te krijgen?

many thanx!

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2003 23:54 . Reden: Neem dan gewoon een ander OS 8)7 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
-WindHoos=Windows
-dat icoontje voor je wireless kan je weer aanvinken bij de eigenschappen van die verbinding, dit geld ook voor je geluid (control panel>geluid>dan vinkje zetten bij volume op taakbalk), dit geld ook voor energiebeheer

A wise man's life is based around fuck you

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^ What he said. Ik pas je topictitel trouwens ook iets aan, zie voor beide zaken WOS Policy :)

Draaien de processen die bij de andere progs horen nog wel?

En je hebt al wel een keertje gereboot?

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 11-10-2003 23:57 . Reden: :X me is enorm blind ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je nog niet ge-reboot hebt, heb je dit topic er al eens over doorgelezen ?

• Bas C
  • Laatst online: 31-10-2025
dank voor jullie reacties. gereboot heb ik al enkele malen en dat helpt niet zoveel. de progjes bij de andere pictogrammen lijken wel te draaien (ctrl-alt-del en dan processen).

hmmm. de andere topics bieden ook niet echt uitkomst. Jammer..

• NestorY*K
  • Laatst online: 11-12-2022
Heb ik ook wel eens gehad. Stond aangevinkt als 'geef weer in systray' maar deed het mooi niet. Heb ze uitgevinkt, Windows opnieuw gestart en opnieuw aangevinkt...en toen deed ie het...ergens een boolean verkeerd denk ik :)
Pagina: 1