heb een:
Thermal Take 9 volcano
2100+ palomino (ouwe kut core, maar wel lkkr
)
connect 3d 9500 pro
GB 7vaxp
512 mb ddr kingston pc2100
ik had de 2500 barton besteld en binnen gekregen. Mn moederbord ondersteund
de barton tot 3000+ dus dat moet lukken d8 ik.
Ik zet fsb op 166 en start de computer op. In bios zie ik netjes aan gegeven 2500+. Windows boot en kom aan bij login scherm. Pats boem blauw scherm.
Leuk d8 ik, kan gebeuren bij het veranderen van hardware. opnieuwe reboot en
ik wou aquamark opstarten. Bleef hangen dus weer restart. weer applicaties geopend en komt ie met vage geheugen fout. kan 0xx0003443 niet op 0x0343235 benaderen. programma heeft te weinig toegang.
vage fout en ik start een game. deze werkt voor korte tijd. dan blauw scherm en weer reboot. shit begint irritant te worden. battefield en igi kan ik al niet eens
meer opstarten.
ik naar bios geheugen instellingen. alles door gespit alles staat goed. reboot weer
en start een aantal webpages op. gevolg internet explorer gecrasht en meteen dr achter ja hoor
weer een blauw scherm.
dus ik zet mn oude 2100+ er weer in en alles werkt perfect. Heb hier en daar gezocht. Bios is up to date, geheugen werkt goed getest met memtest.
mobo switches bekeken. bios reset gedaan. Niks werkt.
proc 2500+ bekeken en er is niets aan te zien. geen beschadigingen of afbrokkelingen
wat zou ik eventueel nog kunnen doen om dit kreng goed te laten werken
nog suggesties. met de search kon ik niets vinden wat ik nog niet gedaan had.
(typfouten onder voorbehoud
)
Thermal Take 9 volcano
2100+ palomino (ouwe kut core, maar wel lkkr
connect 3d 9500 pro
GB 7vaxp
512 mb ddr kingston pc2100
ik had de 2500 barton besteld en binnen gekregen. Mn moederbord ondersteund
de barton tot 3000+ dus dat moet lukken d8 ik.
Ik zet fsb op 166 en start de computer op. In bios zie ik netjes aan gegeven 2500+. Windows boot en kom aan bij login scherm. Pats boem blauw scherm.
Leuk d8 ik, kan gebeuren bij het veranderen van hardware. opnieuwe reboot en
ik wou aquamark opstarten. Bleef hangen dus weer restart. weer applicaties geopend en komt ie met vage geheugen fout. kan 0xx0003443 niet op 0x0343235 benaderen. programma heeft te weinig toegang.
vage fout en ik start een game. deze werkt voor korte tijd. dan blauw scherm en weer reboot. shit begint irritant te worden. battefield en igi kan ik al niet eens
meer opstarten.
ik naar bios geheugen instellingen. alles door gespit alles staat goed. reboot weer
en start een aantal webpages op. gevolg internet explorer gecrasht en meteen dr achter ja hoor
dus ik zet mn oude 2100+ er weer in en alles werkt perfect. Heb hier en daar gezocht. Bios is up to date, geheugen werkt goed getest met memtest.
mobo switches bekeken. bios reset gedaan. Niks werkt.
proc 2500+ bekeken en er is niets aan te zien. geen beschadigingen of afbrokkelingen
wat zou ik eventueel nog kunnen doen om dit kreng goed te laten werken
nog suggesties. met de search kon ik niets vinden wat ik nog niet gedaan had.
(typfouten onder voorbehoud