AMD Athlon XP 2400+
Apacer DDRAM 256 MB PC2700 333MHz
Maxtor Diamondmax Plus 9 80GB 7200 RPM UDMA 133
Hercules 3DProphet 9600 256MB DDR TVOut+DVI
IIYama LS902UT 19'' FST 0.26 96KHz
Chieftec DG-01WD White Midi Tower 300W + Front USB
Asus A7N8X-X nForce2
Na de bouw van de pc kreeg het iiyama scherm geen signaal, ik probeerde het eens met mn oude monitor en die werkte wel. Via de oude monitor heb ik dan heel de windows installatie afgewerkt. Bij de eerste windows2k boot kreeg ik een error dat hij een zekere file niet vond op de cdrom, dus ik reboot en was van plan mn andere windows CD te proberen. Maar nu krijg ik helemaal geen beeld meer. (ook geen bootbeeld)
Het monitor-testbeeld staat aan, ik zet de pc op en het scherm valt in standby.
De iiyama blijft gewoon heel de tijd standby... Op mn andere pc werkt deze monitor perfect.
Iemand een idee?
Apacer DDRAM 256 MB PC2700 333MHz
Maxtor Diamondmax Plus 9 80GB 7200 RPM UDMA 133
Hercules 3DProphet 9600 256MB DDR TVOut+DVI
IIYama LS902UT 19'' FST 0.26 96KHz
Chieftec DG-01WD White Midi Tower 300W + Front USB
Asus A7N8X-X nForce2
Na de bouw van de pc kreeg het iiyama scherm geen signaal, ik probeerde het eens met mn oude monitor en die werkte wel. Via de oude monitor heb ik dan heel de windows installatie afgewerkt. Bij de eerste windows2k boot kreeg ik een error dat hij een zekere file niet vond op de cdrom, dus ik reboot en was van plan mn andere windows CD te proberen. Maar nu krijg ik helemaal geen beeld meer. (ook geen bootbeeld)
Het monitor-testbeeld staat aan, ik zet de pc op en het scherm valt in standby.
De iiyama blijft gewoon heel de tijd standby... Op mn andere pc werkt deze monitor perfect.
Iemand een idee?