Hoe vreemd ik het ook vind dat er iemand toch bij hen wil bestellen en hoe leuk het ook is voor 2MComputers dat ze eindelijk een positieve survey hebben, voldoet die van Alfa Omega m.i. niet aan de voorwaarden.
Er is geen service verleend, hoe kan die dan een 9 krijgen? Ik denk dat de faq niet is gelezen.
reviews: Tweakers.net FAQEen goede Shop Survey beoordeling, hoe doe ik dat nou het beste?
Zorg ervoor dat je altijd netjes blijft met je formulering van je beoordeling; met vloeken en schelden kom je nergens en je beoordeling zal dan ook verwijderd worden. Als je cijfers gaat geven bij een beoordeling, wees dan ook realistisch in de cijfers die je geeft. Dat wil dus zeggen dat als een shop je goed te woord heeft gestaan en alles netjes afgehandeld heeft, je niet gelijk met tienen in je beoordeling hoeft te gaan strooien om te laten zien dat het een superwinkel is. Hetzelfde geldt dus voor een shop die in gebreke is gebleven door (te) laat te zijn met reageren of dat je heb mogen genieten van een slechte afhandeling. Daarbij hoef je dus ook niet gelijk met vieren te gaan strooien. Wees dus zeker van je zaak en geef de Shop ook daadwerkelijk de realistische cijfers die ze verdienen. Zorg er ook voor dat je beoordeling goed onderbouwd is.
Jammer dat onderstaande niet verder wordt beargumenteerd, maar dat terzijde:
E.e.a. werd uitgelegd en dat heeft mij ervan overtuigd de bestelling toch maar bij 2M computers te plaatsen.
[
Voor 7% gewijzigd door
PcDealer op 01-12-2003 16:05
. Reden: typo ]