[ShS] Meldingen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.729 views sinds 30-01-2008

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Coolelectronics (zie o,a. pricewatch: HP iPaq H2210) is een wat vreemd bedrijf - zie ook deze thread op de PocketPC-club. Ze adverteren met prijzen zonder daarbij aan te geven dat er wellicht nog invoerrechten en BTW betaald moeten worden. Misschien is het allemaal wel ter goeder trouw, maar aanzetten tot valsheid in geschrifte vind ik niet netjes.

Volgens de SS is er weinig aan de hand, maar de laagste prijs? Tja...

De islam kan uw vrijheid schaden

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Wokschotel schreef op 27 november 2003 @ 17:51:
Coolelectronics (zie o,a. pricewatch: HP iPaq H2210) is een wat vreemd bedrijf - zie ook deze thread op de PocketPC-club. Ze adverteren met prijzen zonder daarbij aan te geven dat er wellicht nog invoerrechten en BTW betaald moeten worden. Misschien is het allemaal wel ter goeder trouw, maar aanzetten tot valsheid in geschrifte vind ik niet netjes.

Volgens de SS is er weinig aan de hand, maar de laagste prijs? Tja...
Op pocketpc's ziet geen douanerecht maar wel BTW plicht bij invoeren dus boven het bedrag komt er nog eens 19% op. Dus als de zending buiten de EU komt moet er dus gewoon 19% BTW betaald worden, dus de Pricewatch dient aangepast te worden omdat er geen BTW bij zit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Nadat ik de voorwaarden van deze shop heb bekeken, heb ik de BTW omrekening aangezet. Dit aangezien Coolelectronics in de VS geregistreerd staat en in haar voorwaarden zelf vermeld dat er nog BTW en invoerrechten dienen afgedragen te worden.

Aangezien ik geen invoerrecht berekeningen kan instellen en omdat, zoals /me we_are_borg :) dat al aangeeft, geen invoerrechten hoeven te worden afgedragen, blijft het bij het inschakelen van de BTW-heffing.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Mooi, dan klopt het allemaal weer. Bedankt :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Dat Central Point Europe BV gebruik maakt van de mogelijkheid commentaar te leveren op survey's vind ik terecht, maar om gelijk alle negatieve surveys te becommentarieren vind ik een beetje overdreven. Net of ze iets goed moeten praten.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Vanuit het oogpunt van Tweakers.net genomen, heb ik daar geen probleem mee. :)
Of ze iets goed willen praten of niet, de tweaker/lezer kan zelf zijn conclusie trekken. In ieder geval is CPE niet te beroerd om, op nette wijze, in overleg met haar klant te treden. Hetgeen helaas iet van alle shops gezegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5185

een foutje in de URL van JIN. Ook staan er reviews in van 3 jaar geleden, ik dacht dat die automatisch werden gewist?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Foutje herstelt. :)
De Shop Shurveys blijven meestal staan, ook de reacties jaren oud zijn behalve als ze niet meer relevant zijn of, zoals gewoonlijk, ze niet aan de voorwaarden voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Allerleikopen heb ik vaker in de survey gezien, maar onder een andere naam en die kan ik zo snel niet vinden. Ze kwam ook al voor in de post van we_are_borg boven aan deze pagina maar bij die URL krijg ik "Sorry, maar dit bedrijf ken ik niet...".

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

De shop Allerleikopen is herhaaldelijk verwijderd met de aanwzige reactie's. Dat deze Shop je dus bekend voorkomt is niet verwonderlijk. Dat de url niet klopt ligt aan degene die de shop wederom in de Shop Survey heeft geplaatst.
De link is iig weer gefixed :)

[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 29-11-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/525 Xenon Webstore

Gepost door thekip - zaterdag 29 november 2003 - 18:54 Mag dit.

Even gelijk info over een b.v. constructie:

KVK en hier gaan ze dieper er op in KVK b.v.

Zo hoeft dat ook niet meer gepost te worden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Survey is verwijderd en de bijbehorende user is gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4689 KantenklaarPC

Gepost door |aKra| - zondag 30 november 2003 - 15:48 Geen onderbouwing technische gedeelte.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/294 Eynstein

Gepost door T!M - zondag 30 november 2003 - 15:50 Geen onderbouwing technische gedeelte.

[ Voor 37% gewijzigd door we_are_borg op 30-11-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Verwijderd :) en
Verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6138

Die hoort er toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Thanks, gemerged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternate Benelux behoort Alternate NederLand te zijn
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6140
http://www.tweakers.net/shopsurvey/156

leuke Tyan Thunder K8W prijs hebben ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Alternate Benelux is nu weer samengevoegd met Alternate Nederland. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 30-11-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe vreemd ik het ook vind dat er iemand toch bij hen wil bestellen en hoe leuk het ook is voor 2MComputers dat ze eindelijk een positieve survey hebben, voldoet die van Alfa Omega m.i. niet aan de voorwaarden.

Er is geen service verleend, hoe kan die dan een 9 krijgen? Ik denk dat de faq niet is gelezen.

reviews: Tweakers.net FAQ
Een goede Shop Survey beoordeling, hoe doe ik dat nou het beste?

Zorg ervoor dat je altijd netjes blijft met je formulering van je beoordeling; met vloeken en schelden kom je nergens en je beoordeling zal dan ook verwijderd worden. Als je cijfers gaat geven bij een beoordeling, wees dan ook realistisch in de cijfers die je geeft. Dat wil dus zeggen dat als een shop je goed te woord heeft gestaan en alles netjes afgehandeld heeft, je niet gelijk met tienen in je beoordeling hoeft te gaan strooien om te laten zien dat het een superwinkel is. Hetzelfde geldt dus voor een shop die in gebreke is gebleven door (te) laat te zijn met reageren of dat je heb mogen genieten van een slechte afhandeling. Daarbij hoef je dus ook niet gelijk met vieren te gaan strooien. Wees dus zeker van je zaak en geef de Shop ook daadwerkelijk de realistische cijfers die ze verdienen. Zorg er ook voor dat je beoordeling goed onderbouwd is.
Jammer dat onderstaande niet verder wordt beargumenteerd, maar dat terzijde:
E.e.a. werd uitgelegd en dat heeft mij ervan overtuigd de bestelling toch maar bij 2M computers te plaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 01-12-2003 16:05 . Reden: typo ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Mijns inziens, is de service beoordeling tav door Alfa Omega,wel dergelijk onderbouwd.

Wel verwijderd, op andere gronden.

[ Voor 13% gewijzigd door Longbeard op 01-12-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6177 Allerleikopen.nl

Gepost door rolandd - maandag 1 december 2003 - 21:23 en Gepost door rolandd - maandag 1 december 2003 - 18:19 Een stelt een vraag de ander geeft antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
* Harm gaat een kijkje nemen.

[edit]
Harm (9:50 PM) :
het is weer zover :(
Longbeard (9:50 PM) :
Wat :?
Harm (9:50 PM) :
je was me voor met die SS van Allerleikopen.nl
Longbeard (9:51 PM) :
>:)

[ Voor 72% gewijzigd door Harm op 01-12-2003 21:51 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Beiden verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4753 dvd-r internetshop

Gepost door 0577dirk - dinsdag 2 december 2003 - 01:02 Kijk maar even.

Gepost door wikoshop - dinsdag 2 december 2003 - 00:09 Geen onderbouwing technische gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Ik zag het :) weg en weg :)

[ Voor 13% gewijzigd door Longbeard op 02-12-2003 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

En tata het staat er nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

tata en weg weg weg :+ weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3249 2MComputers

Gepost door Alfa Omega - dinsdag 2 december 2003 - 10:29 technische gedeelte is niet onderbouwd en het is trouwens iemand met een eigen shop, wat ik weer vreemd vindt. Ook is gisteren een behoordeling verwijderd op andere grond alleen Longbeard heeft niet gezegt wat dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Longbeard schreef op 01 december 2003 @ 16:36:
Mijns inziens, is de service beoordeling tav door Alfa Omega,wel dergelijk onderbouwd.

Wel verwijderd, op andere gronden.
Wat wordt er dan onder service verstaan en waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Service is natuurlijk een subjectief begrip. De ene vindt het ophouden van de deur al service een andere vindt dat service veel verder moet strekken.
In het onderhevige geval van "Alfa Omega" gaf hij aan dat de service bestond uit het aanpassen van de afspraak tot vooruit betaling. Een service die de shop, ook in mijn ogen, niet hoeft te verlenen maar wel deed. Op dat punt gaf de submitter duidelijk aan dat hij dat een goed service vond. Ik ben het op dat punt, de service beoordeling en onderbouwing, met hem eens. Vandaar dat ik de beoordeling heb laten staan.
Om een andere reden is echter de Shop Survey reactie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Longbeard schreef op 02 december 2003 @ 17:27:
Service is natuurlijk een subjectief begrip. De ene vindt het ophouden van de deur al service een andere vindt dat service veel verder moet strekken.
In het onderhevige geval van "Alfa Omega" gaf hij aan dat de service bestond uit het aanpassen van de afspraak tot vooruit betaling. Een service die de shop, ook in mijn ogen, niet hoeft te verlenen maar wel deed. Op dat punt gaf de submitter duidelijk aan dat hij dat een goed service vond.
Je uitleg is duidelijk. _/-\o_ Maar waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Aangezien een beoordeling, altijd subjectief is en blijft, valt daar geen standaard maatstaf aan te koppelen. Daardoor is het onmogelijk, een FAQ hierover te schrijven. Het beoordelen van een shop wordt dan ook aan het gezonde verstand overgelaten.
Mijns inziens, is het dan ook niet wenselijk, om een "Hoe te beoordelen" in een FAQ nader te omschrijven. :)
Ik vermoed dat de schrijver/schrijvers van de FAQ dit eveneens niet wilden omschrijven om dezelfde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6072

winkel heet gamezdepot en de geen die een reactie plaats ook, en niks onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

In http://www.tweakers.net/shopsurvey/4149 reageert washo.

User heeft geen karma, noch tweakotine. User heeft dus nooit gekeken op de website of een reactie geplaatst na registratie en maakt bovendien een erg positieve survey welke riekt naar reclame.

Wellicht kan iemand kijken naar het gebruikte IP-adres en e-mailadres (uiteraard niet hier vermelden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Gekeken, voldoet aan de eisen tav de voorwaarden die Tweakers.net aan een Shop Survey stelt.
Ik zie geen reden om deze reactie te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
http://www.tweakers.net/shopsurvey/17

Gepost door KillerBeeForEver - donderdag 4 december 2003 - 11:10

Algemene indruk: 7 , Service: 4, Afhandeling bestellingen: 4

KBFE geeft hier een 4 voor afhandeling bestellingen, maar geeft daar totaal geen onderbouwing voor. Dat doet ie alleen voor de service.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
We gaan ernaar kijken.

[edit]
En we mergen even met het grote SS-topic.

[edit2]
Ik laat dat cijfer staan. Ondanks dat het niet expliciet genoemd wordt, wordt er weldegelijk aandacht gegeven aan de afhandeling van de gekochte goederen en dat is IMHO genoeg.

[ Voor 111% gewijzigd door Harm op 04-12-2003 23:00 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3556 Flexpro

Gepost door JaySea77 - vrijdag 5 december 2003 - 13:14 Vind het leuk dat de shop precies wist wat hij nodig had maar waar gaat het over. Technische gedeelte mist onderbouwing zowiezo en de rest is vaag.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5951 PC Globe

Gepost door JaySea77 - vrijdag 5 december 2003 - 13:16 Geen onderbouwing technische gedeelte en eigenlijk ook geen onderbouwing voor de service.

[ Voor 29% gewijzigd door we_are_borg op 05-12-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Beide surveys zijn verwijderd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik zie nu net dat het om de zelfde user gaat, lekker blind ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6213 PartShop.nl

Gepost door Gnius - vrijdag 5 december 2003 - 15:41 Geen goede onderbouwing voor de cijfers die hij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
we_are_borg schreef op 05 december 2003 @ 15:44:

Gepost door Gnius - vrijdag 5 december 2003 - 15:41 Geen goede onderbouwing voor de cijfers die hij geeft.
en weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

En hij staat er weer.
En ik kan voorspellen wisten jullie dat; deze user gaat een mailtje krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De reactie is weg en den user heeft zijn laatste waarschuwing aan zijn broek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3729 Futurezone

Gepost door jackthepirate - vrijdag 5 december 2003 - 18:26 geen onderbouwing technische gedeelte.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6183 Retailsoft

Gepost door Wappie25 - vrijdag 5 december 2003 - 18:32 Geen onderbouwing technische gedeelte.

[ Voor 34% gewijzigd door we_are_borg op 05-12-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Done & Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5133 Rocks PC Store

Gepost door zomertje - zaterdag 6 december 2003 - 19:42 Geen onderbouwing technische gedeelte.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/9 Gistron Geen onderbouwing technische gedeelte.

Gepost door _avalanche_ - zaterdag 6 december 2003 - 23:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Beide aangepast en gemaild enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2510 De Laptopper

Gepost door olafb - zondag 7 december 2003 - 16:30 De postings van deze user zijn niet meer te volgen hij overlapt in twee surveys de datum zo dit uit gesorteerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
De nieuwe survey van hem is een geupdate van wat hij eerder had gepost. Ik heb de oude verwijderd en hem een mail gestuurd zodat hij in het vervolg beter eerst ons kan melden als hij een survey opnieuw plaatst als hij deze zelf niet meer kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/395 NoRRoD

Gepost door Batman2k - zondag 7 december 2003 - 22:36 Geen onderbouwing technische gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Technische Kennis beoordeling naar - gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5155 Hardwareworld

Gepost door Snelle - maandag 8 december 2003 - 11:53 Geen onderbouwing technische gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Damn you Longbeard! :P

Hmm, hij had het maar half afgemaakt... done nu :)

[ Voor 150% gewijzigd door Randal Peelen op 08-12-2003 13:17 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5584 Memory+

Gepost door yasmijndegroot - maandag 8 december 2003 - 12:50 en Gepost door Boogie_man - dinsdag 11 november 2003 - 15:24 Zal wel niets zijn maar hun schrijf stijl lijken heel erg op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Het is een zeer twijfelachtige survey; ten eerste omdat deze lijkt om één groot reclame praatje en ten tweede de user een aantekening heeft staan van medewerker bij Memory+. Ik het de survey uiteindelijk verwijderd vanwege bovenstaande redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan iemand aub mijn reactie op http://www.tweakers.net/shopsurvey/4545 verwijderen? (Ik ben boos op TPGpost, maar dat zal ik niet meenemen bij mijn beoordeling van PCgate welke ik dadelijk in ga vullen.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik heb hem verwijderd en je een kopie van de survey gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6068 Kitronic Multimedia

Gepost door Semjase - maandag 8 december 2003 - 21:32 User probeert html opmaak te gebruiken.

URL moet zijn http://www.kitronic.nl/
Kitronic Multimedia
Opperbuorren 4
9241 WL
Wijnjewoude

p.s. prijzen staan idd als gulden vermeld op de site.

[ Voor 33% gewijzigd door we_are_borg op 08-12-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Shop info heb ik aangepast, maar met die post die je noemde is, behalve dat hij wat lang is, niet veel mis. Ik zie ook niet waar de user HTML zou willen gebuiken? :o

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3081 MaxPC

Gepost door Ajacied - dinsdag 9 december 2003 - 10:49 2 kleine zinnetjes maar een joop cijfers.

Jimmy Pop user heeft zijn eigen post schijnbaar aangepast na een half uur was het weg ik zag allemaal <br> staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

we_are_borg schreef op 09 december 2003 @ 10:53:

Gepost door Ajacied - dinsdag 9 december 2003 - 10:49 2 kleine zinnetjes maar een joop cijfers.
Wegens een te slechte onderbouwing verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Gepost door Ajacied - dinsdag 9 december 2003 - 10:49 2 Geen onderbouwing technische gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Scherp gezien :)

Technische Kennis beoordeling verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2257 EMPC
Gepost door hfos - dinsdag 9 december 2003 - 18:05

Algemene indruk: 9 Service: 9 Afhandeling bestellingen: 9

Goeie zaak, snel, communiceren goed, bestelde goederen zijn goed verpakt!
niet echt een goede onderbouwing
te 'algemeen'

http://www.tweakers.net/shopsurvey/15 Informatique
Gepost door johaleo - dinsdag 9 december 2003 - 17:40

Algemene indruk: 9 Service: 8 Technische kennis: 8 Afhandeling bestellingen: 9

Vorige week woensdagavond Vantec 7040 besteld en vandaag (weekend zit ertussen) binnengekomen.
Prima, ook op e-mailtjes wordt adequaat gereageerd.
Zeker niet de laatste keer geweest!!
waar haalt hij dat technische aspect vandaan?
verder magere onderbouwing

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 09-12-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
De eerste is verwijderd vanwege de summiere onderbouwing en de tweede survey is aangepast.

[ Voor 29% gewijzigd door Robin op 09-12-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3249 2MComputers

Gepost door racverberne - dinsdag 9 december 2003 - 18:07 User heeft zijn Survey gekopieert van de vorige en daarbij een kleine aanvulling gedaan, plus nog maar een keer een paar cijfers gegeven voor het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Update toegevoegd aan de eerder gegeven reactie.
Tweede reactie verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 10-08 12:50
Dit lijkt mij een beetje dubbel op:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3534 PixMania ( 4 reacties )
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6223 pix mania ( 0 reacties )
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6225 Pixmania.com ( 0 reacties )

Veder klopt een deel van de informatie omtrend adres e.d. niet. Bijvoorbeeld: huisnr 179 en het is 187.
Deze informatie komt regstreeks vanaf een factuur dd 04-12-2003
  • Website http://www.pixmania.com
  • Email-adres klantenservice@pixmania.com
  • Telefoonnummer +33 1 45 70 09 30
  • Fax +33 1 45 70 09 33
  • Adres rue du Chevaleret 187 (er stond 179)
  • Postcode 75013
  • Plaats Parijs
  • Land Frankrijk
  • Minimale verzendkosten € 7,56 (ex BTW) (er stond 15)
En dan nog ff een vraagje ('t is een beetje PW en SS)
Ik heb een prijs toegevoegd aan de pw
Pentax Optio S4 voor 369 euro bij PixMania (die met 4 reacties leuk me het meest logisch)

Als ik de door mij toegevoegde prijs in pw bekijk staat deze niet vermeld. Maar wanneer ik hem in mijn winkel mandje heb en dan naar PixMania dan staat hij wel vermeld onder: "Producten van deze shop in winkelmand"

Hoe kan dan en wanneer wordt de prijs aan de pw toegevoegd?

Let op!! De link: winkel mandje overschrijft de huidige inhoud van je winkelwagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Samengevoegd en het adres veranderd naar dat van het hoofdkantoor:
rue du Chevaleret 183.
Bezorgkosten aangepast aan die op de site aangegeven.

Ten aanzien van de PW, zet je landenfilter op: "Alle Landen" en je ziet de juiste prijs.

[ Voor 49% gewijzigd door Longbeard op 09-12-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Longbeard schreef op 09 december 2003 @ 21:26:
Samengevoegd en het adres veranderd naar dat van het hoofdkantoor:
rue du Chevaleret 183.
Bezorgkosten aangepast aan die op de site aangegeven.
LOL het is: rue du Chevaleret 189 :X
en het telefoon nr : Afbeeldingslocatie: http://212.234.91.120/dev/gui_web/grafx/nl/azur.gif of voor Ctrl-C -V 0900-2658520 ;)
Is denk ik beter dan het franse nr...
Ten aanzien van de PW, zet je landenfilter op: "Alle Landen" en je ziet de juiste prijs.
idd dat ik daar zelf niet op gekomen was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Aangepast enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

grolle schreef op 09 december 2003 @ 23:25:
[...]

LOL het is: rue du Chevaleret 189 :X
en het telefoon nr : [afbeelding] of voor Ctrl-C -V 0900-2658520 ;)
Is denk ik beter dan het franse nr...
Thanks voor het telfoon nr. de Ctrl-C -V optie is ingevuld :)

Het adres hou ik zoals de site het aangeeft als zijnde het hoofdkantoor:
http://194.206.235.235/s_action/conditions/index.html#1
[...]

idd dat ik daar zelf niet op gekomen was :/
Ik ook niet, maar Harm wist het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Longbeard schreef op 09 december 2003 @ 23:36:
[...]
Ik ook niet, maar Harm wist het. :)
Doet moet je nooit verklappen >:)

Harm en Longbeard bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/31 Computerland

Gepost door r00tie - woensdag 10 december 2003 - 14:08 Zin die hij tikt verklaart gelijk de cijfers, wel niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Weg dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4770 Coolelectronics

Gepost door jeroenloots - woensdag 10 december 2003 - 15:16 Reactie verklaart niet alle cijfers.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

De Technische Kennis beoordeling is dan ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit een apart topic waard is, dus post ik het hier even. Het is wat mierenneukerig, maar:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5721
Daarin staat dat de prijsindex 100,0% onder het gemiddelde is 8)7 Lijkt me een klein bugje in de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
http://www.tweakers.net/shopsurvey/222 Perfect Systems
Gepost door wacko41 - woensdag 10 december 2003 - 16:20

Algemene indruk: 4 Service: 4 Technische kennis: 6 Afhandeling bestellingen: 7

RMA afhadeling is dramatisch slecht.
Service is ver te zoeken, want telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken. Antwoorden op e-mail kan dagen duren en weken voordat je het juiste antwoord eindelijk hebt.
geen onderbouweing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Trashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Padeg is dubbel?

.BE -> http://www.tweakers.net/shopsurvey/4421
.COM -> http://www.tweakers.net/shopsurvey/2221

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 10-12-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:16:
Ik weet niet of dit een apart topic waard is, dus post ik het hier even. Het is wat mierenneukerig, maar:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5721
Daarin staat dat de prijsindex 100,0% onder het gemiddelde is 8)7 Lijkt me een klein bugje in de software...
Ik denk dat je dit in Devtrack moet melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Zie: [rml][ SS] 100% onder gemiddeld[/rml] :)

Is waarschijnlijk al gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2526 Freezing Hardware

Gepost door tokpok - woensdag 10 december 2003 - 22:12 geen onderbouwing technische en afhandeling bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Aangepast :)

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/6026 iComputers

Gepost door Marando - woensdag 10 december 2003 - 23:39 user geeft zijn mening over de shop maar zegt aan het eind.
Zodra ik mijn kaartje binnen heb zal ik cijfers geven.
Terwijl de FAQ zegt alles in een keer te doen.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/5498 Cartridgeworld

Gepost door Cartridgeworld - donderdag 11 december 2003 - 00:37 1 zin en vier keer een cijfer, geen onderbouwing van het geheel.

Cartridgeworld geeft zelf cijfers aan zich eigen zo te zien.

[ Voor 33% gewijzigd door we_are_borg op 11-12-2003 00:40 ]

• Robin
  • Niet online
De survey bij iComputers is user-friendly verwijderd. Die van Cartridgeworld is al door een collega onder handen genomen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2526
Mitch_ doet een survey zonder onderbouwing. Zoiets kan je van elke shop wel roepen. Wat voorbeelden of ervaringen zou handig zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Pietje de Pukkelaar in http://www.tweakers.net/shopsurvey/15
PC stuk (binnen de garantie), kan gebeuren, maar de reparatie duurt 2 weken!!!!
En dan durven ze op de website te zetten dat ze altijd de beste oplossing voor de klant zoeken. Nee, dat lijkt nergens op. Ik ben zeer ontevreden over de garantie afhandeling dus.
2 weken valt nog wel mee, maar hij verteld helemaal niet wat er nu aan de hand was en of en hoe het verder opgelost is. Slecht onderbouwd dus.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Wixx in http://www.tweakers.net/shopsurvey/4149
Het duurt veels telang bij die gasten, heb nu al 2 weken geleden iets besteld en alles is al betaald. Maar heb nog geen component gezien van wat ik besteld heb.
En is dat een reden om een 4 voor technische kennis en service te geven? Het gaat hier om een bestelling. Slecht onderbouwd.

o/t: eigenlijk zouden surveys van minder dan 5 regels gewoon niet geaccepteerd moeten worden ;)

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

xray77 in http://www.tweakers.net/shopsurvey/5175
Op dit moment aantal bestellingen lopen. Vindt het redelijk slordig dat de levertijd erg hoog ligt. Enige reden waarom ik deze winkel heb uitgezocht is vanwege de prijzen, die op dit moment lager zijn dan andere winkels.
De bestellingen lopen nog, er wordt niet gesproken over service, maar toch worden daar al 5'en en 6'en aan uitgedeeld. Lijkt me meer een mededeling dan een survey.

• Longbeard

Longbeard

Bovenstaande reactie zijn aangepast of verwijderd. :)

• MatHack
  • Niet online

MatHack

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1237 Wintelco

Gepost door Da_drake - donderdag 11 december 2003 - 12:44
Reactie verklaart niet de cijfers voor service & technische kennis.

• Longbeard

Longbeard

Verwijderd de reactie was, mijns inziens, in zijn geheel niet goed onderbouwd.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:45
MJL in http://www.tweakers.net/shopsurvey/4171

nu wil ik niet zeggen dan mijn reactie fantatisch was ;)

maar deze is ook niet bepaald volgens de faq (nergens zijn de cijfers onderbouwd)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Longbeard

Longbeard

Die user heeft op hetzelfde moment dat je dit poste een mail gehad. :) Nog geen minuut later was de reactie verwijderd.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

http://www.tweakers.net/shopsurvey/9 Gistron

Gepost door mrmaniac - donderdag 11 december 2003 - 16:24 Geen onderbouwing technische gedeelte.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.