[Access] geeft unknown melding bij het openen van een tabel

Pagina: 1
Acties:

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 12:28
Op het moment dat ik acces op start is er niets aan de hand. Ik kan ook nieuwe tabellen ontwerpen. Alleen op het moment dat ik een tabel wil openen, geeft hij een pop up met "onbekend" en dan kan ik op ok klikken en meer niet.
Ook met importeren heb ik niet alle mogelijkheden meer die er normaal zijn. En hij blijft dan hangen in een of ander wizard scherm. Ook heb ik al opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten. Iemand een idee wat dit is?
Gaat om office 2000.
tia

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:57

Jimbolino

troep.com

ik neem aan dat je servicepack 3 voor office 2000 al hebt geprobeerd?
http://office.microsoft.com/Downloads/2000/Out2ksec.aspx

Beetje onduidelijke topic titel, denk daar in het vervolg even over na, ook kun je wel wat meer dingen in je topicstart zetten, zoals wel besturingssysteem je draait.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^^
niet echt duidelijk wat er precies draait nee. Ik heb ook niet helemaal door of dit nu in een enkel bestand is (omdat je het enkel over nieuwe tabellen hebt), of alle bestaande en nieuwe bestanden?

Voor wat betreft de titel: als je via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport een volledige topictitel doorgeft passen we het met plezier voor je aan, zie voor wat inspiratie SA Policy en natuurlijk de andere lopende topics :P

Misschien helpt het ons meedenken :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TroX
Ik draai windows 2000 met alle services packs en windows updates.
Het gebeurd dus met MS acces uit office 2000 premium.
De precieze foutmelding is dat als ik een willekeurige tabel wil openen uit een willekeurige database geeft access een popup met de melding onbekend. Meer dan onbekend staat er niet.
Met google kon ik ook al niets vinden :(

Bedankt voor die tip van office service pack, ga ik als ik thuis ben meteen ff proberen

PS sorry voor de vage titel en omschrijving maar ik was gister nogal kortaf omdat ik er echt de zeik in had :P Nu nogsteeds trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door TroX op 11-10-2003 19:01 . Reden: Iets vergeten ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Titel aangepast :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Veel mensen met dezelfde vraag, met name op Google groups, maar de enige tip die ik kan vinden is Q317708, ACC2002: "Unknown" Error Message When You Open a Table

Probeer dus even regsvr32.exe C:\WINNT\system32\msjtes40.dll :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TroX
Ga ik proberen als ik morgen thuis ben....hopen dat het werkt, dat soort meldingen kan ik zo agressief van worden. Office 3x opnieuw geinstalleerd enzo en dan werkt het nog niet, dan zakt de moed je in de schoenen. Hopen dat het helpt :D
Pagina: 1