Ik weet dat er al meerdere topics over zijn geweest maar mijn probleem heb ik nog steeds niet opgelost.
Mijn pc boot alleen na een aantal keren de resetknop een tijdje ingedrukt gehad te hebben.
Ik heb ondertussen al heel wat geprobeert en tot op heden geen resultaat.
Allereerst had ik een XP2000 waar het probleem zich ook voordeed en ik dacht aan de voeding, Q-Tec 300w vervangen voor een Q-Tec 400w maar geen resultaat.
Indertussen ziet mijn systeem er zo uit,
AMD XP2400+
Jetway v266b
1024 ddr
De xp2400 stond eerst standaard op 133 mhz en nu op 145 mhz en in beide gevallen blijf ik het probleem houden.
De bios heb ik ook al geupdate.
Sommige periodes gaat het wel redelijk met 1 keer de reset knop indrukken maar nu de laatste paar dagen ben ik een paar minuten bezig om mijn pc aan de praat te krijgen.
Ik zit er nu stevig over te denken om dit k.... mobo een schop te geven en de Asus A7N8X-X te halen.
Maarja als het probleem zich dan ook voor doet....
Mijn pc boot alleen na een aantal keren de resetknop een tijdje ingedrukt gehad te hebben.
Ik heb ondertussen al heel wat geprobeert en tot op heden geen resultaat.
Allereerst had ik een XP2000 waar het probleem zich ook voordeed en ik dacht aan de voeding, Q-Tec 300w vervangen voor een Q-Tec 400w maar geen resultaat.
Indertussen ziet mijn systeem er zo uit,
AMD XP2400+
Jetway v266b
1024 ddr
De xp2400 stond eerst standaard op 133 mhz en nu op 145 mhz en in beide gevallen blijf ik het probleem houden.
De bios heb ik ook al geupdate.
Sommige periodes gaat het wel redelijk met 1 keer de reset knop indrukken maar nu de laatste paar dagen ben ik een paar minuten bezig om mijn pc aan de praat te krijgen.
Ik zit er nu stevig over te denken om dit k.... mobo een schop te geven en de Asus A7N8X-X te halen.
Maarja als het probleem zich dan ook voor doet....
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...