Toon posts:

[WIN2000] Geen enkel prograam wil meer starten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met uitzondering van explorer.exe en iexplore.exe wil geen enkel programma meer starten, overal krijg ik een foutmelding dat die het programma niet kan vinden en of alle libraries zijn geinstalleerd en of het pad klopt. Dit geldt zowel voor bestanden op de harde schijf als op een cdrom station. Wat is hier in dit geval aan de hand. Heb ik iets vergeten te laden?? Verder staan alle paden goed! Comspec en path is geset maar toch heb ik het gevoel dat er iets mis is ik kan het helaas niet vinden...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je voor het laatst gedaan voor dit mis ging? Kun je niet simpel en format uitvoeren? Heb je ook je computer op virussen gescand?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

swen virus? ik zou zeggen doe ff online scan ergens of draai de swen removal tool van symantec (http://securityresponse.s...en.a@mm.removal.tool.html)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

blade183, je loopt al een tijdje rond op GoT, toch mis ik een aantal dingen in je post.

Zo zie ik niet helemaal wat je zelf al gedaan hebt om dit probleem op te lossen, en zie ik ook niet waar je al naar gezocht hebt. Zou je in het vervolg eerst eventjes willen zoeken naar mogelijke topics die hetzelfde probleem beschrijven als jij hebt, dan had je dit topic namelijk niet hoeven te openen :)

Ik denk ook dat het het een virus is - zoals CorteX1337 ook al aangeeft, maar je had dit in erg veel topics beschreven kunnen zien - [rml][ XP] Opent helemaal geen .exe meer !![/rml] bijvoorbeeld. Daarin staat ook uitgelegd hoe je dit op kan lossen.

Mocht bovenstaande toch niet de oplossing zijn voor je probleem - start dan even een nieuw topic met daarin de exacte foutmelding, en leg er even bij uit wat je allemaal al geprobeerd hebt, en waarom dat niet werkte :)

Dit topic is gesloten.