Ik weet dat jullie niet echt van huiswerk opdrachten houden op dit forum ( me vorige topic was al gesloten voordat ik kon reageren, dat terzijde )
Ik zal het nu proberen beter te uitleggen.
Ik ben bezig met scriptie over WiFi, daarbij ben ik aan het kijken of wifi het nieuwe protocol zal worden dat er gebruikt gaat worden voor internet aansluitingen of andere zaken zoals een netwerk aan leggen in je huis. Van me docent kreeg ik de tip om ook meningen van mensen te vragen die er verstand of het zelf gebruiken te vragen. Daar dacht ik gelijk aan GoT.
Ik zal dan graag de ervaringen horen van:
• hoe vond je de installatie ervan gaan
• was wifi wat je ervan verwachtte
• kwam je nog onverwachte zaken tegen
• waarom heb jij voor een wifi netwerk gekozen in plaats van iets anders
• waarvoor gebruik wifi ( bijv:om labtop snel aan te sluiten aan netwerk)
• als je nog iets anders weet
Zonder jullie meningen kan ik niet echt onderzoeken of wifi een beetje door de consument word gebruikt.
Ik hoop dat jullie willen helpen.
Ik zal het nu proberen beter te uitleggen.
Ik ben bezig met scriptie over WiFi, daarbij ben ik aan het kijken of wifi het nieuwe protocol zal worden dat er gebruikt gaat worden voor internet aansluitingen of andere zaken zoals een netwerk aan leggen in je huis. Van me docent kreeg ik de tip om ook meningen van mensen te vragen die er verstand of het zelf gebruiken te vragen. Daar dacht ik gelijk aan GoT.
Ik zal dan graag de ervaringen horen van:
• hoe vond je de installatie ervan gaan
• was wifi wat je ervan verwachtte
• kwam je nog onverwachte zaken tegen
• waarom heb jij voor een wifi netwerk gekozen in plaats van iets anders
• waarvoor gebruik wifi ( bijv:om labtop snel aan te sluiten aan netwerk)
• als je nog iets anders weet
Zonder jullie meningen kan ik niet echt onderzoeken of wifi een beetje door de consument word gebruikt.
Ik hoop dat jullie willen helpen.