Heeft iemand nog ergens Worms World Party voor PC zien liggen?
tijdje geleden heb ik Dungeon Siege gekocht voor 5
euro bij Intertoys, weet niet of die daar nog steeds ligt
ik heb hem 3 maanden geleden voor 4 euro zien liggen bij bart smit (of was het intertoys? )[CSC]Outlaw schreef op 24 October 2003 @ 17:20:
hehe ik heb nu dan ook bloodrayne bij v&d gehaald.
ze hadden ook nog:
diablo2
pharaho? gold edition
atlantis3
en swat 3
7,50
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Anoniem: 42423
Iemand Legacy of Kain: Soul Reaver 2 in dvd hoesje ergens zien liggen voor een zacht prijsje?
Intertoys (Heerenveen) ,... geloof E4,99[CSC]Outlaw schreef op 24 oktober 2003 @ 17:20:
- Worms World Party
- En andere versies
Anoniem: 30762
Intertoys, Commandos 3 , 29.99 vraag het wel even na als er nog 50 euro op de doos staat want het was in mijn geval nog niet omgestickerd..
Niet echt budget maar toch het vermelden waard hoop ik.
Niet echt budget maar toch het vermelden waard hoop ik.
Serious Sam Gold (1+2+bonus) €30 bij de FRS
Red Faction 2Pack (1+2) €30 Dynabyte
Red Faction 2Pack (1+2) €30 Dynabyte
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
heeft iemand splinter cell voor GC goedkoper zien liggen?
Dat is érg duur. Ik heb Gold gekregen voor m'n verjaardag en volgens mij vriend van wie ik 'm had gekregen was ie maar €10.Breepee schreef op 08 november 2003 @ 19:31:
Serious Sam Gold (1+2+bonus) €30 bij de FRS
Bij de FRS heb ik afgelopen week nog vijf leuke budgetspellen gekocht:
[list]• Morrowind - €8,99
• NoX - €4,99
• Need for Speed: Hot Pursuit - €4,99
• Need for Speed: Road Challenge - €4,99
• Hitman: Codename 47 - €4,99
Verder zag ik nog enkele titels voor mooie prijzen die ik ook nog van plan ben te kopen bij de Free Record Shop:
[list]• Project I.G.I. - €4,99
• Tombraider 4 - €4,99
• Tombraider 5 - €4,99En er was nog een coole game, maar daar kan ik even niet op komen, maar dit lijkt me voorlopig wel even genoeg
The devil is in the details.
Will Rock 9,99 euro bij de Dixons.
Lekker knallen, net zoals in Serious Sam.
Lekker knallen, net zoals in Serious Sam.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik zag Settlers4 liggen bij de Dixons voor 5 eurotjes.
Maar voor die prijs kun je hem nu (AFAIK) niet kopen. Voor €20,- heb ik heb ook wel eens gezien, maar 10 is wel heel erg goedkoop. Weet je nog misschien waar dat was?MaRc0 schreef op 08 november 2003 @ 21:36:
[...]
Dat is érg duur. Ik heb Gold gekregen voor m'n verjaardag en volgens mij vriend van wie ik 'm had gekregen was ie maar €10.
ik heb hem ook gezien voor die prijs maar dat was seriuos sam gold.Breepee schreef op 09 november 2003 @ 15:53:
[...]
Maar voor die prijs kun je hem nu (AFAIK) niet kopen. Voor €20,- heb ik heb ook wel eens gezien, maar 10 is wel heel erg goedkoop. Weet je nog misschien waar dat was?
dat was alleen deel1 samen met wat extra levels.
Ik heb hem voor 10 euro gezien bij Bart Smit maar dat kwam omdat het hoesje kapot was. Normale prijs is volgens mij 20 euro.Breepee schreef op 09 november 2003 @ 15:53:Maar voor die prijs kun je hem nu (AFAIK) niet kopen. Voor €20,- heb ik heb ook wel eens gezien, maar 10 is wel heel erg goedkoop. Weet je nog misschien waar dat was?
Oeh, morgen ff kijken. DS was best gaaf ... voor een rpgSc00t schreef op 24 oktober 2003 @ 17:40:
tijdje geleden heb ik Dungeon Siege gekocht voor 5euro bij Intertoys, weet niet of die daar nog steeds ligt
ja, enigste nadeel was dat je de oc van je compu ff terug moest zetten anders kreeg je achter elkaar foutmeldingen van ds.exeCharly schreef op 09 november 2003 @ 16:00:
[...]
Oeh, morgen ff kijken. DS was best gaaf ... voor een rpg
Heart of Darkness, 2.50 euro bij Intertoys
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
DVD of cardbox?
(sowieso schandalig goedkoop
dvddoos
Anoniem: 96861
Ik zoek al een hele tijd naar Quake 3. Hoeft geen team arena te zijn, maar gewoon Quake 3 zodat ik samen met mijn vriendin Quake 3 kan doen. (Mijn 2e pc is niet zo snel namelijk
)
Weet iemand waar ik die weg kan halen?
Anoniem: 4775
hierAnoniem: 96861 schreef op 11 november 2003 @ 11:25:
Ik zoek al een hele tijd naar Quake 3. Hoeft geen team arena te zijn, maar gewoon Quake 3 zodat ik samen met mijn vriendin Quake 3 kan doen. (Mijn 2e pc is niet zo snel namelijk)
Anoniem: 56935
Enter the Matrix 19,99 Mediamarkt Rotterdam
Emperor - Battle for Dune 9,99 Mediamarkt Rotterdam
Return to Castle Wolfenstein 14,99 Donner
Duke Nukem Manhattan Project 6,99 Dixons
Simon the Sorcerer 3D 5,99 Donner
Indiana Jones & the Emperor's Tomb 29,95 Bart Smit
Unreal 2 22,95 Dynabyte
Hitman 2 14,99 Dixons
Emperor - Battle for Dune 9,99 Mediamarkt Rotterdam
Return to Castle Wolfenstein 14,99 Donner
Duke Nukem Manhattan Project 6,99 Dixons
Simon the Sorcerer 3D 5,99 Donner
Indiana Jones & the Emperor's Tomb 29,95 Bart Smit
Unreal 2 22,95 Dynabyte
Hitman 2 14,99 Dixons
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 56935 op 11-11-2003 18:35 ]
Zag vandaag in de Bart Smit folder Mafia voor €15 Euro.
Bij nedgame in apeldoorn hadden ze laatst nog die Quake 1+2+3 pack liggen, voor iets van 25 euro of minder.Anoniem: 96861 schreef op 11 november 2003 @ 11:25:
Ik zoek al een hele tijd naar Quake 3. Hoeft geen team arena te zijn, maar gewoon Quake 3 zodat ik samen met mijn vriendin Quake 3 kan doen. (Mijn 2e pc is niet zo snel namelijk)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Al eens genoemd, maar ik heb afgelopen zaterdag, NFS: Porsche 2OOO voor 7 euro bij de Bart Smit gekocht
Vreemd, ik zag laatst Activision's versie van Civ3 liggen.
Civilization: Call to Power 2 voor slechts 5 euro. Da's geen geld voor een goed opgezet spel als CTP2.
Civilization: Call to Power 2 voor slechts 5 euro. Da's geen geld voor een goed opgezet spel als CTP2.
Gister voor 2.50 ofzo Plancescape Torment aan de haak geslagen bij Dixons
Kartonnen doos
hij stond er al zo lang ik kon em niet laten staan, volgens mij heeft dixons in R'dam (lijnbaan) em ook nog..
Kartonnen doos
hij stond er al zo lang ik kon em niet laten staan, volgens mij heeft dixons in R'dam (lijnbaan) em ook nog..
Bier, Whiskey en Metal!!
Vandaag Colin McRae Rally 2 gekocht voor € 5 bij E-Plaza (Rotterdam Binnenwegplein) en ik zag daar ook nog Hitman 1 voor € 5 liggen.
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Hitman 1 heb ik ook @ Intertoys gezien voor spotprijs
Weet iemand Hitman 2 nog ergens liggen voor een goed prijsje??
Voor de PC.
Voor de PC.
[ Voor 11% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2003 12:37 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Bij Dixons kost Hitman 2 iig 15 euro, mischien dat ze m bij je in de buurt nog hebben.
Niet echt een budget game, maar wel 50% goedkoper en nog niet eens zo'n oud spel. TRON 2 van 49,99 voor 24,99 bij de Dixons, dus voor de liefhebbers.
Niet echt een budget game, maar wel 50% goedkoper en nog niet eens zo'n oud spel. TRON 2 van 49,99 voor 24,99 bij de Dixons, dus voor de liefhebbers.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Die moet ik ook hebben. Heb hem orgineel gehad en toen uitgeleend aan persoon X die daarna nooit mijn cd's heeft terug gegeven (persoon x is de onbekendeLord_Mithril schreef op 12 november 2003 @ 18:46:
Kartonnen doos
Ben em hier in zaandam nog niet tegengekomen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
10 euro bij intertoys dacht ikVanitas schreef op 14 november 2003 @ 12:37:
Weet iemand Hitman 2 nog ergens liggen voor een goed prijsje??
Voor de PC.
iig heel goedkoop
Het lijkt mij best wel slim om een lijstje te maken anders is het onoverzichtelijk
http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=4223 ik zou het wel willen doen maar ik heb erg weinig tijd dus als iemand anders er een zou willen maken en deze bij houden
http://www.gameqube.nl/topic.php?topicID=4223 ik zou het wel willen doen maar ik heb erg weinig tijd dus als iemand anders er een zou willen maken en deze bij houden
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
aangezien het uit duitsland komt... is niet alles duits dan ? as ik het mis heb, (dus gewoon engels is) dan bestel ik hem ookDeX schreef op 08 oktober 2003 @ 17:09:
Laatst Warcraft III collectors Edition voor 2 tientjes besteld.. (exclusief verz)
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 42423
Tis alleen Warcraft III ROC ... iedereen speelt al TFT 
Verder kun je beiden voor 43 Euro halen bij Mediamarkt, MET een strategyguide ... is de speciale Battle Edition ofzo.

Verder kun je beiden voor 43 Euro halen bij Mediamarkt, MET een strategyguide ... is de speciale Battle Edition ofzo.
V&D Den Bosch:
• Need for Speed 3: Hot Pursuit € 4,50
• Need for Speed 4: Road Challenge € 4,50
• Need for Speed 3: Hot Pursuit € 4,50
• Need for Speed 4: Road Challenge € 4,50
[ Voor 15% gewijzigd door Booster op 19-11-2003 20:07 ]
ik ben geintreseert in die speciale editie.. en als ik hem incl. verzend kosten voor 26euro kan krijgen, doe ik dat wel... ik wil die extra DVD, muziek cd, art book. e.d.Anoniem: 42423 schreef op 19 november 2003 @ 18:30:
Tis alleen Warcraft III ROC ... iedereen speelt al TFT
dan scheeld dat me toch weer mooi... 17euro... (35gulden ofzo). en bij mij in de buurt is er geen MM.
edit: weet dus iemand of hij duits is ? of gewoon engels...
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 19-11-2003 21:16 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
zal morgen ff voor je kijken of ie nog in r'dam ligtMaDLiVe schreef op 14 november 2003 @ 21:45:
[...]
Die moet ik ook hebben. Heb hem orgineel gehad en toen uitgeleend aan persoon X die daarna nooit mijn cd's heeft terug gegeven (persoon x is de onbekende).
Ben em hier in zaandam nog niet tegengekomen
Bier, Whiskey en Metal!!
Dan moet ik die maar eens gaan halen.Turismo schreef op 14 november 2003 @ 13:36:
Bij Dixons kost Hitman 2 iig 15 euro, mischien dat ze m bij je in de buurt nog hebben.
Deel 1 was altijd wel leuk.
Dan maar naar de Intertoys.SonyEricsson schreef op 18 november 2003 @ 09:54:
[...]
10 euro bij intertoys dacht ik
iig heel goedkoop
[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 20-11-2003 08:49 ]
DAMN, als ik dat geweten had... Ik heb gewoon 25 dollar betaald voor een Amerikaanse versie (ja die had ik nog niet en die heeft een andere cd opbergsysteemLord_Mithril schreef op 12 november 2003 @ 18:46:
Kartonnen doos
Ook al gooi ik een beetje mijn eigen glazen in, Ebay heeft best vaak leuke games staan voor weinig geld. Het blijft een veiling dus je moet mazzel hebben en games uit het buitenland over laten komen is alleen te doen als je er veel tegelijk wint bij 1 aanbieder maar toch.
Anoniem: 98067
Knights and merchants "Peasants rebellion" en "Shattered Kingdom" samen voor 2,95 bij de Bart Smit Hengelo (ook op de webshop)
Hij is alleen in het engels te krijgen. Dus ja het is engelsYohann!s schreef op 19 november 2003 @ 15:40:
[...]
aangezien het uit duitsland komt... is niet alles duits dan ? as ik het mis heb, (dus gewoon engels is) dan bestel ik hem ook
Sorry voor de trage reactie, was ff vakantie aan het houden.
Anoniem: 91888
Morrowind voor €9,95 bij de Dynabyte in Assen.
Da's een koopje!!!!
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
Da's een koopje!!!!
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
Klein kickje naar boven 
Na een tijdje zoeken, heb ik toch Serious Sam Gold (FE & SE +wat bonus materiaal) gevonden voor slechts 9,99 bij de Dixons. Ik had geloof ik wel de laatste (in dat ene filiaal), maar als je hem vind, prijs jezelf gelukkig (de meeste winkels verkopen hem nog voor 30 euro).
Na een tijdje zoeken, heb ik toch Serious Sam Gold (FE & SE +wat bonus materiaal) gevonden voor slechts 9,99 bij de Dixons. Ik had geloof ik wel de laatste (in dat ene filiaal), maar als je hem vind, prijs jezelf gelukkig (de meeste winkels verkopen hem nog voor 30 euro).
gladiator 10 euro bij de mediamarkt in enschede.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
UT2K3 15 euro..... maar misschien wil je wachten tot UT2K4.
UT2003 heb ik voor 5,99 gekocht bij de Intertoys op de Coolsingel in Rotterdam 3 weken geleden.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Daz een zeer mooi prijsje.WorkForce schreef op 29 december 2003 @ 16:36:
UT2003 heb ik voor 5,99 gekocht bij de Intertoys op de Coolsingel in Rotterdam 3 weken geleden.
Dat ga ik zeker ff checken, hopelijk hebben ze hem ook in Deventer.
Daar hebben ze lang niet altijd de hele Intertoys collectie.
Zo ook met LOTR:TTT voor de cube.
Schopje 
Heeft iemand nog een goedkope(re) versie van Soul Calibur II voor de Cube gezien?
Heeft iemand nog een goedkope(re) versie van Soul Calibur II voor de Cube gezien?
Need for Speed: Hot Pursuit II is maar €10 bij de Free Record Shop, die ga ik denk ik maar eens een keertje halen
Een week terug Amped 1 (snowboarding) voor de XBOX voor 12.99 bij de Dixons. Leuk spel!(Als ze dat met de overige budget titels van de Xbox nou ook eens deden
)
Iemand Transport Tycoon Deluxe ergens in de schappen zien liggen? Daar ben ik namelijk naar opzoek. December: ik heb NFS3 daar dus ook gekocht, lekker goedkoop
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
Anoniem: 44947
Startopia, Simon The Sorcerer 3D en nog wat titels bij de HEMA (ja, de Hema!) voor 3 Euro per stuk. Misschien niet echt Toptitels maar voor 3 Euro kan je nog wel eens een middenmoter kopen.
Beetje offtopic, maar toen Carmageddon II net uit was (en toen nog FL. 99,95 kostte) had ik hem bij de Free Record Shop voor 20 gulden 
Paar dagen later kostte hij ook daar weer bijna 100 gulden
Paar dagen later kostte hij ook daar weer bijna 100 gulden
Ik zag bij de Intertoys Max Payne 2 voor 15,-
Anoniem: 54709
Zeker weten MP2 ? Errug rielekste prijs!Booth schreef op 15 januari 2004 @ 14:58:
Ik zag bij de Intertoys Max Payne 2 voor 15,-
Welke Intertoys en in welke plaats dan???
Anoniem: 34043
mortal kombat deadly alliance 20 euro bij e-plaza
underworld ps2 13,95 media markt
en nog wat titels
underworld ps2 13,95 media markt
en nog wat titels
Dé Intertoys in HengeloAnoniem: 54709 schreef op 15 januari 2004 @ 15:14:
[...]
Zeker weten MP2 ? Errug rielekste prijs!
Welke Intertoys en in welke plaats dan???
Kzal strax nog ff kijken, maar ik meende een witte voorkant te zien
Als het waar is ga ik ook even langs de intertoys hiero in Krommenie. Voor 15 euro wil ik hem ook wel hebben 
Ik zoek nog steeds Rad Faction (1) en Midtown Madness 2. Ook zou ik graag deze verzameling willen hebben. Al gezien voor 50 dollar, maar no shipping outside USA
Trouwens zag een paar weken geleden ook bij de intertoys Simcity 4 voor 15 euro.
Ik zoek nog steeds Rad Faction (1) en Midtown Madness 2. Ook zou ik graag deze verzameling willen hebben. Al gezien voor 50 dollar, maar no shipping outside USA
Trouwens zag een paar weken geleden ook bij de intertoys Simcity 4 voor 15 euro.
startopia is anders helemaal geen slechte game hoor. Is wel niet zo bekend maar check deze link maar is http://www.gamerankings.com/htmlpages4/342013.aspAnoniem: 44947 schreef op 13 januari 2004 @ 15:06:
Startopia, Simon The Sorcerer 3D en nog wat titels bij de HEMA (ja, de Hema!) voor 3 Euro per stuk. Misschien niet echt Toptitels maar voor 3 Euro kan je nog wel eens een middenmoter kopen.
gemiddeld een 8,6. zeker niet slecht. ga ik denk ook maar ff halen
En, heb je nog gekekenBooth schreef op 15 januari 2004 @ 19:28:
[...]
Dé Intertoys in Hengelo
Kzal strax nog ff kijken, maar ik meende een witte voorkant te zien
Net Colinmcrae 2.0 (4,99) en Need for speed hot pursuit II (9.99) gekocht bij de Free record shop.
al weer een paar jaar geleden : Knigts and Merchants @ budgetbakken bij de dynabite, iets van 7,5 eruo
Nu, Bart Smit, 3 euro.FrostXL schreef op 20 januari 2004 @ 19:07:
al weer een paar jaar geleden : Knigts and Merchants @ budgetbakken bij de dynabite, iets van 7,5 eruo
RF 1 heb ik laatst gebundeld gekregen bij RFII die was 5 euro bij de MM in Amsterdam. Zelfde geld voor StarTrek Dominion Wars.Breepee schreef op 15 januari 2004 @ 19:53:
Als het waar is ga ik ook even langs de intertoys hiero in Krommenie. Voor 15 euro wil ik hem ook wel hebben
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Als je hem echt graag wil:Breepee schreef op 15 januari 2004 @ 19:53:
Ook zou ik graag deze verzameling willen hebben. Al gezien voor 50 dollar, maar no shipping outside USA
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3072315044&category=41079
Woei, gespot (en gekocht) bij Media Markt Utrecht:
- Unreal Tournament 2003 voor € 12,99
Het is een budget versie, in de serie "Best of... Atari". Serial zit overigens netjes binnen in dus is niet te jatten door vervelende koters.
- Unreal Tournament 2003 voor € 12,99
Het is een budget versie, in de serie "Best of... Atari". Serial zit overigens netjes binnen in dus is niet te jatten door vervelende koters.
Bij de Media Markt in Rotterdam hebben ze deze ook. Is die met handleiding, of puur en alleen het spel??
Klinkt nice, Ice 
Hopen dat ze em hier in Enschede ook hebben voor zo weinig.
Hopen dat ze em hier in Enschede ook hebben voor zo weinig.
'k Ben nog op zoek naar Diablo 2 en/of Diablo 2 LoD.
Onlangs nog gespot anyone?
In Nieuwegein heb ik FRS, Bart Smit & E-Plaza tevergeefs geprobeerd.
Dit is alleen 3 maanden geleden. Iemand pas nog bij V&D geweest?chucky666 schreef op 24 oktober 2003 @ 20:39:
[...]
hehe ik heb nu dan ook bloodrayne bij v&d gehaald.
ze hadden ook nog:
diablo2
pharaho? gold edition
atlantis3
en swat 3
7,50
[ Voor 53% gewijzigd door PromWarMachine op 22-01-2004 15:57 ]
Nee, puur het spel. Heel simpel 3 cd's in een DVD hoesje met een klein serial-stickertjeI.R. Butcher schreef op 21 januari 2004 @ 20:43:
Bij de Media Markt in Rotterdam hebben ze deze ook. Is die met handleiding, of puur en alleen het spel??
http://www.play.com/play247.asp?page=search&adudisc=yPromWarMachine schreef op 22 januari 2004 @ 15:55:
'k Ben nog op zoek naar Diablo 2 en/of Diablo 2 LoD.
[...]
Dit is alleen 3 maanden geleden. Iemand pas nog bij V&D geweest?
Ik heb een paar maanden geleden nog LoD gehaald voor 17,50 bij een gameshop

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 22-01-2004 17:27 ]
Ja doe maar.
cossacks met goeie ouwe kartonen box en handleiding voor 2€ Bij de FRS (in Naaldwijk)
Hoe gaat kopen bij play.com in zijn werk? Hoe betaal je (enkel credit card?) en hoe wordt het bij je aan huis geleverd? Ik zal waarschijnlijk niet thuis zijn als ze langskomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Brent op 24-01-2004 13:55 ]
Anoniem: 50624
Weet niet of dit al gemeldt is:
Prince of Persia, XIII en JAKII voor de PS2 voor 17.99 per stuk (zo'n €26)
Bestellen via play.com kan alleen via CC idd, en alles wordt los verstuurd in enveloppen, krijgt het dus gewoon in de brievenbus.
Prince of Persia, XIII en JAKII voor de PS2 voor 17.99 per stuk (zo'n €26)
Bestellen via play.com kan alleen via CC idd, en alles wordt los verstuurd in enveloppen, krijgt het dus gewoon in de brievenbus.
NFS Hot Pursuit II: Gespot voor €9,99 bij de Free Record Shop in Almelo!
Play is inderdaad alleen creditcard en wordt via de normale post bezorgt, als het klein genoeg is dan wordt het gewoon door de brievenbus gegooit en anders wordt het ophalen bij het postkantoor.Breepee schreef op 24 januari 2004 @ 13:55:
Hoe gaat kopen bij play.com in zijn werk? Hoe betaal je (enkel credit card?) en hoe wordt het bij je aan huis geleverd? Ik zal waarschijnlijk niet thuis zijn als ze langskomen.
Dat het via de normale post wordt gestuurt heeft wel als nadeel dat je soms twee weken moet wachten tot het op de deurmat valt.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

16 pond voor beide spellen, vind ik niet echt een aanbieding?

Da's 25 euro ofzo...
Ik heb net bestelt bij play.com Ze hebben er namelijk Empires: Dawn of the Modern World voor slechts 12,99 in de aanbieding (let wel, Engelse pond!). Dat is omgerekend zo'n 19 a 20 euro, maar nog steeds veel minder dan de 45/50 euro die men hier in Nederland vraagt
Die aanbieding draait al een tijdje. Ik heb zo Diablo expansion gekocht.PromWarMachine schreef op 24 januari 2004 @ 18:21:
[afbeelding]
Da's 25 euro ofzo...
Samen met battlezone II.
Ja het is soo simpel.Breepee schreef op 24 januari 2004 @ 13:55:
Zo vallen ze op de mat:

[ Voor 37% gewijzigd door DeX op 24-01-2004 22:08 ]
Ah, dat is mooi
Imho de beste Sim game ooit dus zeker geen slechte keuzeTCR schreef op 15 januari 2004 @ 21:48:
[...]
startopia is anders helemaal geen slechte game hoor. Is wel niet zo bekend maar check deze link maar is http://www.gamerankings.com/htmlpages4/342013.asp
gemiddeld een 8,6. zeker niet slecht. ga ik denk ook maar ff halen
Meestal iets minder. Het kan verschillen maar het ligt bij mij meestal op net een week.Breepee schreef op 25 januari 2004 @ 09:33:
Ah, dat is mooiHoe lang doen ze er eigenlijk ongeveer over? 2 weken?
Dat valt toch best meePromWarMachine schreef op 24 januari 2004 @ 18:21:
[afbeelding]
Da's 25 euro ofzo...
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 25-01-2004 11:21 ]
Hmm die heb ik hier ook wel gezien hoor. Volgens mij was het bij E-plaza of de MEdiamarkt in Rotterdam. Weet 99% zeker dat ik heb heb zien staan niet al te lang geleden.IceStorm schreef op 20 januari 2004 @ 22:21:
[...]
Als je hem echt graag wil:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3072315044&category=41079
Anoniem: 85908
Heeft iemand van jullie Red Alert 2 en/of Red Alert 2 : Yuri's Revenge nog ergens zien liggen?
Kan het namelijk nergens meer kopen hier in Hellevoetsluis!
Bedankt
Bedankt
Bart Smit/V&D/E-Plaza/OveralAnoniem: 85908 schreef op 25 januari 2004 @ 11:54:
Heeft iemand van jullie Red Alert 2 en/of Red Alert 2 : Yuri's Revenge nog ergens zien liggen?
Bedankt
Ik denk maximaal 2 weken.Breepee schreef op 25 januari 2004 @ 09:33:
[...]
Ah, dat is mooiHoe lang doen ze er eigenlijk ongeveer over? 2 weken?
Gemiddeld 10 dagen
En het snelste was bij mij 3 dagen later..
Maar ik vind dat als het zo goedkoop is, en je geen bezorgkosten hoeft te betalen, dan is het paar dagen wachten het wel waard. Ik heb er ondertussen al 62 titels besteld van DVD/PC games. Schik ik wel even van maar ze waren niet alleen voor mij.
1 keer kwam er iets niet door. Die werd gewoon opnieuw zonder gezeik gestuurd, zonder extra kosten.
Bedoel je ePlaza.nl? Die heeft hem niet iig. Mediamarkt ligt helaas buiten mijn actieradius. Daarom zoek ik eigenlijk een gewone webshop die het (nieuw uiteraard) verkoopt.Bosmonster schreef op 25 januari 2004 @ 11:50:
[...]
Hmm die heb ik hier ook wel gezien hoor. Volgens mij was het bij E-plaza of de MEdiamarkt in Rotterdam. Weet 99% zeker dat ik heb heb zien staan niet al te lang geleden.
Morrowind is 10 euro bij onderandere de Bart-Smit, zal wel al genoemd zijn, maar is niet duur voor een spel waar 500 uur Gameplezier in verstopt zit
Tegenwoordig zit het in een Combat Pack o.i.d. samen met Renegade.Anoniem: 85908 schreef op 25 januari 2004 @ 12:00:
Ja dat dacht ik ook. Maar helaas geen Red Alert 2 gevonden
Dit topic is gesloten.