Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:23:
Ik zie maar 4 planets inclusief de mijneTerwijl al iets van 7 GoTters zich hebben aangemeld
edit:
Damn, dis dus al het 2e t.net galaxy... Dan join ik ook maar ff een public, heb namelijk niet veel zin om met 4 man in een galaxy te zitten...
geregt. 
Planet AARS shall rule the galaxy
Planet AARS shall rule the galaxy
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Berg jezelf maar want ik ben er ook tussen gekropen. 
Nu ga ik even kijken hoe ik het beste kan groeien. Trouwens, die Gatorpopup is wel erg cool.
Nu ga ik even kijken hoe ik het beste kan groeien. Trouwens, die Gatorpopup is wel erg cool.
Ik heb me ook aangemeld, alleen snap ik er geen reet van, en in die manual staat ook niet echt hoe je moet beginnen. Wie helpt mij
Het is vrij makkelijk, als je Planetarion of Empire Quest bent gewend dan wijst het zich vanzelf.
Ik ben trouwens van plan om als eerste mijn energyproductie op gang te brengen en heb ook alvast 5 (gekocht?) zodat de resources binnen blijven stromen. Ik weet van die andere spellen dat je daar niet vroeg genoeg mee kan beginnen dus dat moet lukken.
Ik ben trouwens van plan om als eerste mijn energyproductie op gang te brengen en heb ook alvast 5 (gekocht?) zodat de resources binnen blijven stromen. Ik weet van die andere spellen dat je daar niet vroeg genoeg mee kan beginnen dus dat moet lukken.
Verwijderd
en er zijn alweer 11 mensjes in Tweakers2 gaat lekker! 
En voor ppl die meer info willen over hoe je moet beginnen en hoe alles in ze werking gaat, check Affairs links in je menu (soort inside forum) maar weet niet zker of daar voor Tweakers2 al info is gepost.
En kom zowiezo naar de IRC chat van SS @ irc.tweakers.net #starsphere
Niet vergeten dat het spel nog niet begonnen is en dus nog in de sign up fase zit. Heb op het forum gelezen dat het nog waarschijnlijk 1 week duurt voordat het spel ook daadwerkelijk begint.. en op zo hoogst 2 weken
En voor ppl die meer info willen over hoe je moet beginnen en hoe alles in ze werking gaat, check Affairs links in je menu (soort inside forum) maar weet niet zker of daar voor Tweakers2 al info is gepost.
En kom zowiezo naar de IRC chat van SS @ irc.tweakers.net #starsphere
Niet vergeten dat het spel nog niet begonnen is en dus nog in de sign up fase zit. Heb op het forum gelezen dat het nog waarschijnlijk 1 week duurt voordat het spel ook daadwerkelijk begint.. en op zo hoogst 2 weken
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:55 ]
En moeten we dan wel elke dag/week inloggen? Anders wordt je verwijderd toch?
Maar tot nu heb ik alleen nog maar een paar Primative-mines kunnen maken, klopt dat? En moet ik al meteen gaan researchen?
Maar tot nu heb ik alleen nog maar een paar Primative-mines kunnen maken, klopt dat? En moet ik al meteen gaan researchen?
Verwijderd
zoals ik al zei: kom naar IRC om hier elke keer de tactics te gaan bespreken met iedereen die zich nieuw aanmeld zou niet erg handig zijn en zouden de modjes niet op prijs stellen
Mooi, 2 Tweakgalaxies. Dat kan leuk worden...
de eerste mini-alliance voordat t spel begint
Forget your fears...
...and want to know more...
Misschien wel 3 tweakers galaxies
Ligt eraan hoeveel mensen zich nog aanmelden. nr. 3 is al aangemaakt en is stand-by
Verwijderd
ik ga ook wel even aanmelden, hopen dat het leuk is.
ik zit in #2
name: Dark-Phoenix
Planet: PhoenixXx
ik zit in #2
name: Dark-Phoenix
Planet: PhoenixXx
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 12:23 ]
Zal wel weer iemand uit Beuningen zijnVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 08:55:
lol patrick ik doe nie mee met je zielige galaxyik speel met de professionels
Mag om mij wel snel beginnen, heb er wel zin in
Research begint zeker ook pas als de rondes starten
ik heb eerst gekozen voor "Applied Physics"
Research begint zeker ook pas als de rondes starten
ik heb eerst gekozen voor "Applied Physics"
Ik ga zelf voor energieproductie. Wat ik uit eerdere rondes Planetarion leerde is dat zeer vroeg je resourcing op gang brengen meer oplevert dan vol aanvallen. Zeker nu we met ons allen een (of drie
) Tweakersgalaxy bij elkaar hebben.
Maar idd, het mag van mij weldra beginnen
Maar idd, het mag van mij weldra beginnen
[ Voor 14% gewijzigd door Aetje op 09-10-2003 13:53 ]
Forget your fears...
Galaxy is vol hmmmm....
Ik wil graag joinen !!!!
Ik wil graag joinen !!!!
Gooi galaxy 3 maar open dus Bospiraat
Forget your fears...
Ok, ik ga galaxy 3 nu losgooien
edit:
Kan vanaaf pas SORRY!!!!
Ik heb mailtje met password thuis
en ik zit nu op stage. Ik gooi hem los tegen half zes (Dan ben ik ongeveer thuis)
SORRY!!!
Kan vanaaf pas SORRY!!!!
Ik heb mailtje met password thuis
SORRY!!!
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 14:31 . Reden: Toevoeging ]
kun je het password niet opnieuw laten mailen?Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 14:29:
Ok, ik ga galaxy 3 nu losgooien
edit:
Kan vanaaf pas SORRY!!!!
Ik heb mailtje met password thuisen ik zit nu op stage. Ik gooi hem los tegen half zes (Dan ben ik ongeveer thuis)
SORRY!!!
dan kun je met twigger online je email checken(en ja dat werkt, heb het vroeger vaak genoeg gedaan met casema en met xs4all adsl)
www.twigger.nl
Nou ik doe ook maar mee, in galaxy 3. Zal mij benieuwen
aangemeld op galaxy 3
Mr Deahtraven
Heliopolis
Mr Deahtraven
Heliopolis
Aangemeld op Galaxy #3.
InsomniaC of Big Black Bunghole
Was een planetarion speler en dit lijkt er wel heel veel op en het is weer gratis perfect!
InsomniaC of Big Black Bunghole
Was een planetarion speler en dit lijkt er wel heel veel op en het is weer gratis perfect!
Is er al enig zicht op wanneer de strijd losbarst?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Kan nog wel een weekje duren .... 
Maar ff @t Bospiraat,.. dat forum dat je gemaakt hebt voor al die galaxy's is password protected... misschien makkelijk als je ww post ??
Of heb je hem in lokale game forum geplaatst ,... anyway just een opmerking
Daarnaast is 250 posts niet zoveel,... misschien makkelijk als je zo'n hyperboard forumpje aanmaakt
http://www.hyperboards.com/index.html
Maar ff @t Bospiraat,.. dat forum dat je gemaakt hebt voor al die galaxy's is password protected... misschien makkelijk als je ww post ??
Of heb je hem in lokale game forum geplaatst ,... anyway just een opmerking
Daarnaast is 250 posts niet zoveel,... misschien makkelijk als je zo'n hyperboard forumpje aanmaakt
http://www.hyperboards.com/index.html
Het password staat in de affairs van ieder galaxy. Als ik het hier post heeft het weinig zin dat er een pass opzit
.
Ik zal ff kijken naar dat hyperboardforum
Ik zal ff kijken naar dat hyperboardforum
Ik heb nu een nieuw forum aangemaakt bij Hyperboards (mede mogelijk gemaakt door Loadichus). Deze is idd overzichtelijker en heeft geen limiet van 250 posts.
Te vinden op: C:\Forum\
Het password is hetzelfde gebleven en staat nog steeds in de affairs die je kunt vinden op Starsphere
Te vinden op: C:\Forum\
Het password is hetzelfde gebleven en staat nog steeds in de affairs die je kunt vinden op Starsphere
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 11:19 ]
Verwijderd
als ik mij niet vergis had Bospiraat de e-mail gequote en daarin stond: "Approx 7 days" oid dus nog ongeveer 7 dagen.. hopen natuurlijk zo snel mogelijk
Start dus mid- volgende week
Hmz
Hmz
Forget your fears...
bospiraat
kun je me ff adden op icq/msn? details in mn profile
ik werk namelijk voornamelijk savonds(restaurant) en dan kom jij net thuis, zo krijgen we nooit het irc channel goed
morgen ben ik rond 21.00/21.15 thuis dus dan ben jij er ook nog wel waarschijnlijk
kun je me ff adden op icq/msn? details in mn profile
ik werk namelijk voornamelijk savonds(restaurant) en dan kom jij net thuis, zo krijgen we nooit het irc channel goed
morgen ben ik rond 21.00/21.15 thuis dus dan ben jij er ook nog wel waarschijnlijk
Verwijderd
mwah heb dit 2 rondes gespeeld... allebei top 20 geweest.. was eigenlijk niet zoveel aan 
ik zal er effe over nadenken of ik mee wil doen.... speel nu al planetarion.. vind ik al best zat
ik zal er effe over nadenken of ik mee wil doen.... speel nu al planetarion.. vind ik al best zat
Damn, ik heb woensdag t/m zondag van 16:00 tot 23:00 geen internetverbindingVerwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 09:08:
StarSphere Starts 18:00 Game Time on Wednesday 15th!
Ach, voor nood bestaat de inbelmodem nog
Komt ff mooi uit, ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij van stage
btw nog niet iedereen heeft zich aangemeld voor het forum!!!! op !!!!Forum aka Affairs!!!!
edit:
Lol starsphere heeft nu al 2 pagina's
Lol starsphere heeft nu al 2 pagina's
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 12:10 ]
Ja al geregd, maar password zit thuis in mailbox.... post vanmiddag of vanaaf nog wel ff wat
Die verificatie na het aanmelden zuigt wel zeg. De helft van de tijd is het niet te lezen
Da's de bedoeling
kunnen bots het niet achterhalen.
Forget your fears...
Ja dat snap ik, maar op andere sites (Kingsofchaos, bots2) doen ze het leesbare letters. Hier zetten ze er 1000 strepen doorheen zodat het niet meer te lezen is.
Character Recognition programma's kunnen niets meer met deze "letters". Wel met die andere die je noemt.
Forget your fears...
toch vond ik het systeem van pa beter
gewoon allemaal vragen die iedere kneus kon beantwoorden en toch random genoeg waren zodat een bot ze niet kon beantwoorden
Deze heb ik echt zo vaak fout omdat ik ze gewoon niet kan lezen, moet echt mijn neus tegen het scherm duwen.
gewoon allemaal vragen die iedere kneus kon beantwoorden en toch random genoeg waren zodat een bot ze niet kon beantwoorden
Deze heb ik echt zo vaak fout omdat ik ze gewoon niet kan lezen, moet echt mijn neus tegen het scherm duwen.
Valt wel over heen te zien toch ?? ,... bovendien hoe vaak per dag log je nou eigenlijk in ?
als ik ie afsluit moet ik steeds weer opnieuw inloggen
maarja als het spel echt begint log ik in met mozilla en pleur het scherm minimalized op mn 2e scherm
eat that other gal's
hij was vol dus ik dacht maak ff een nieuwe
paswoord: KpS4ln9rtr of 0LRuKafjbw <--- moet je ff uitproberen weet niet zeker welke
paswoord: KpS4ln9rtr of 0LRuKafjbw <--- moet je ff uitproberen weet niet zeker welke
[ Voor 34% gewijzigd door woutertje op 13-10-2003 21:17 ]
Nog 1 dag ,.... whoopiee [Edit donderdagNACHT @t 23:59]
Maar ff @t bospiraat,.. forum link in start post is niet meer correct, beetje onhanding als je jezelf op stage verveeld
zijn de vacatures al een beetje opgevuld ?
Maar ff @t bospiraat,.. forum link in start post is niet meer correct, beetje onhanding als je jezelf op stage verveeld
zijn de vacatures al een beetje opgevuld ?
[ Voor 24% gewijzigd door Loadichus op 15-10-2003 01:02 . Reden: tijd ]
Verwijderd
wat is eigenlijk het Galaxy Overview nummer van de tweaker galaxy's?
23:6 = tweakers galaxy 2
-edit- nvm ik zie het nu op het forum staan
23:6 = tweakers galaxy 2
-edit- nvm ik zie het nu op het forum staan
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 09:56 ]
Ik doe ook mee ik heb geen flauw idee wat het is maar ik ben binnen...
Ik heb trouwens wel veel Utopia/KoC gespeelt dus het zal wel goed komen...
Is er een IRC server/kanaal voor ons* galaxy?
* gezien ik net galaxy 4 gejoined ben
damn, ik moet topic beter doorlezen
* gezien ik net galaxy 4 gejoined ben
damn, ik moet topic beter doorlezen
[ Voor 19% gewijzigd door stok op 15-10-2003 14:23 ]
Wat is de beste research om mee te beginnen?
Tijdens de aftrap (7 uur) zal ik ook aanwezig zijn in ons chatroom...
Tijdens de aftrap (7 uur) zal ik ook aanwezig zijn in ons chatroom...
[ Voor 47% gewijzigd door BeZaX op 15-10-2003 14:44 ]
7 uur? 5 uur toch...
Forget your fears...
Zit nou in Gal 4, heet gewoon d0z3r nr15 meen ik
.
Vreemde planeet naam heb jij... 
Vraag: Wat is de beste research om mee te beginnen?
Vraag: Wat is de beste research om mee te beginnen?
[ Voor 45% gewijzigd door BeZaX op 15-10-2003 17:03 ]
110 Connection Refused.... LOL 
eigenlijk niet zo grappig
maar aan de andere kant... je server stresstesten op deze manier is altijd handig
Vervelend alleen dattie de test niet heb overleefd
eigenlijk niet zo grappig
Kom ik net terug van werk om 6 uur denk ga ff starsphere uitproberen en wat zie ik daar een error is de site gewoon down?
Teveel traffic in 1 keer
Teveel traffic in 1 keer
Ik kan nu gewoon inloggen.
maar de ticks lopen nog niet volgens mij... dus dat schiet nog niet echt op.
maar de ticks lopen nog niet volgens mij... dus dat schiet nog niet echt op.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
1900 brandt het los als het goed is..... toch
Psst. Tis al bijna 20.00
Tis dus al losgebarsten
[ Voor 8% gewijzigd door stok op 15-10-2003 19:57 ]
Da. Energy control center -> Aan't bouwen. Electric research compleet. Nieuwe research: Energy patterns. Ik wil groeien. Overigens werkt starsphere hier gewoon.
[ Voor 19% gewijzigd door Aetje op 15-10-2003 23:31 ]
Forget your fears...
Ik heb me ook aangemeld en wel in galaxy 2 
Echt veel begrijp ik er echter nog van.... Ik kijk eerst wel even wat rond op het forum
Echt veel begrijp ik er echter nog van.... Ik kijk eerst wel even wat rond op het forum
Als jullie interesse hebben om een volledig nederlands alliantie te joinen, kunnen jullie terecht in het kanaal #Fryingdutchmen op irc.starsphere.net of op kriek.irc.fryingducth.net zelfde kanaal namelijk #fryingdutchmen
Je kunt ook een kijkje nemen op de website
Tot zover de spam
, leuk dat jullie ook meedoen, misschien ff napje afspreken, aangezien ik mijn eigen galletje beheer, ook volledig bezet. Hebben jullie ook irc channeltje ergens of moet ik dan ff goed zoeken 
p.s. als je het lief vraagt, kan ik wel een startup guide te leen geven
Tot zover de spam
p.s. als je het lief vraagt, kan ik wel een startup guide te leen geven
[ Voor 9% gewijzigd door joint_me op 16-10-2003 02:41 ]
Hello fellow humans
Verwijderd
Denk nie dat je hier veel kans maakt (lees geenjoint_me schreef op 16 October 2003 @ 02:40:
Als jullie interesse hebben om een volledig nederlands alliantie te joinen, kunnen jullie terecht in het kanaal #Fryingdutchmen op irc.starsphere.net of op kriek.irc.fryingducth.net zelfde kanaal namelijk #fryingdutchmen
Tot zover de spam, leuk dat jullie ook meedoen, misschien ff napje afspreken, aangezien ik mijn eigen galletje beheer, ook volledig bezet. Hebben jullie ook irc channeltje ergens of moet ik dan ff goed zoeken
We zijn allemaal tweakers die in de Tweaker galaxy's spelen
Woei ons eigen GoT galletje!
ff een paar galaxy rank stats (9.04 AM)
17 Tweakers.net #4 20:6 24,216 (< Dit is de mijnuh!
)
57 Tweakers.net 15:19 22,451
59 Tweakers.net #2 18:4 22,447
70 Tweakers.net #3 15:4 22,063
17 Tweakers.net #4 20:6 24,216 (< Dit is de mijnuh!
[ Voor 92% gewijzigd door BeZaX op 16-10-2003 09:06 ]
Dat waren de stats om 08:00 game timeBeZaX schreef op 16 October 2003 @ 07:17:
Woei ons eigen GoT galletje!
17 Tweakers.net #4 20:6 24,216 (< Dit is de mijnuh!)
Lees de manual eens doormakje schreef op 15 oktober 2003 @ 23:50:
Ik heb me ook aangemeld en wel in galaxy 2
daar dan lekker blijven zitten, ik zou voor TFD ook niet mijn galaxy verlatenVerwijderd schreef op 16 October 2003 @ 02:41:
[...]
Denk nie dat je hier veel kans maakt (lees geen)
We zijn allemaal tweakers die in de Tweaker galaxy's spelen
was alleen maar een voostel voor meer mogelijkheden tot defends, of gal attacks etc. iet waar we allebei beter van kunnen worden
Hello fellow humans
We kunnen natuurlijk ook weer een alliance sluiten tussen TFD en GoT zodat we nog weer sterker worden...
Verwijderd
vraag me af wanneer we alliances kunnen sluiten .. zeker nadat de protect tijd over is oid .. zou wel handig zijn aangezien we al 4 galaxy's hebben .. weet niet of het nodig is om ook alliance te sluiten met TFD .. maar hoe meer hoe beter i guess..
Kijk btw niet naar ranks.. ranks zijn based op grondstoffen die je hebt.. dus heb je nogniets gedaan en alleen maar grondstoffen ontvangen sta je snel boven aan. Maar degene die nu beetje onderaan staan hebben al veel geinvesteerd en dingen gebouwd en krijgen straks 5x sneller grondstoffen dan de andere
Kijk btw niet naar ranks.. ranks zijn based op grondstoffen die je hebt.. dus heb je nogniets gedaan en alleen maar grondstoffen ontvangen sta je snel boven aan. Maar degene die nu beetje onderaan staan hebben al veel geinvesteerd en dingen gebouwd en krijgen straks 5x sneller grondstoffen dan de andere
Ik heb per ongeluk al 3 power plants in de wacht staan om te bouwen
[ Voor 5% gewijzigd door BeZaX op 16-10-2003 11:28 ]
Verwijderd
Ik heb me ook aangemeld, ik zit in tweakers.net #2 Ik heb Starsphere al wel eens eerder gespeeld. Succes in the game!
Ik heb me ook aangemeld.. zit in #2...
Kan je nou alleen maar researchen eerst of ligt dat aan mij ??
Ligt eraan welke research jij doet... Ik kan intussen al drones, repulsers, Power Plants, Surface Mines en al wat gebouwen gebouwt zoals labs etc (maar dat is eenmalig). Maar momenteel richt ik mijn alleen maar op resource, research en defence. Schepen bouwen iz bij mij nog niet echt aanbod gekomen.
In het prille begin kan je idd alleen maar research doen. Begin met electrical integrity en de power plants!
Forget your fears...
Die research heb ik al klaar, en als goed is moet mijn eerste powerplant binnen een paar uur klaar zijn,.. ben nu maar begonnen met "basic warfare" om zo wat defense te kunnen bouwen.
Btw, hoe kan je planeet groeien, en wat voor effect heeft dat ,..... heeft het te maken met hoeveel units je hebt ?
//Edit//
En wat is dat voor shit dat sommige [goeie] spelers suspended zijn !!, mag je niet vanaf 2 ip's inloggen, doe namelijk ook via en stage thuis, anders kan je niet zo snel mogelijk research uitvoeren.
Hoor wel of ik problemen krijg hiermee
Btw, hoe kan je planeet groeien, en wat voor effect heeft dat ,..... heeft het te maken met hoeveel units je hebt ?
//Edit//
En wat is dat voor shit dat sommige [goeie] spelers suspended zijn !!, mag je niet vanaf 2 ip's inloggen, doe namelijk ook via en stage thuis, anders kan je niet zo snel mogelijk research uitvoeren.
Hoor wel of ik problemen krijg hiermee
[ Voor 31% gewijzigd door Loadichus op 21-10-2003 10:04 ]
je mag wel van 100 verschillende ip's inloggen naar je account. Zij zijn juist suspended omdat er vanaf 1 ip op meerdere accounts werd ingelogd. Daardoor lijkt het alsof ze valsspelen omdat het lijkt alsof 1 persoon daar meerdere accounts heeft om zo (onreglementair) sterker te zijn...
Tja... Dat suspended zijn omdat ik en enkele klasgenoten tegelijk over 1 proxy inlogden, daar is het laatste woord nog niet over geblaat. Als die gasten me echt van cheaten gaan beschuldigen dan is het einde game voor mij. Dan speel ik liever Battlefield of zo.
Op tick 111 was ik #1 in de planet ranking, mja, mijn doel is eigenlijk al bereikt
Op tick 111 was ik #1 in de planet ranking, mja, mijn doel is eigenlijk al bereikt
Forget your fears...
dit probleem heb ik ook wel eens gehad met een andere online text game,... maar goed hoop dat jullie er bij blijven
Er zijn nog 7 plaatsen vrij!!! Gebruik dit password om te joinen: JE5UCT1Epl
edit:
Dat suspended probleem is opgelost
Dat suspended probleem is opgelost
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2003 21:03 ]