Toon posts:

[Starsphere] Eigen Tweakers gallaxy

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Starsphere

Doel

Het doel van het spel is om je planeet uit te breiden en daardoor verwerf je punten die uiteindelijk de ranglijsten bepalen.

Het Begin

In het begin is het noodzakelijk om een paar noodzakelijke dingen te verrichten :+
Ik zal ze hier onder even opsommen.

1) Ga naar election en vote voor Bospiraat (in #1), Altoid (in#2), TukkerTerror (in #3) of SyncMaster (in #4)

2) Mine je unmined asteroids (ook wel roids genoemd), door deze asteroids krijg je composite, een belangrijke grondstof om te bouwen/onderzoeken. je doet het als volgt. Als je bent in gelogd ga je naar Resources, daar staat 500 Composite For 1st New Mine met daarachter een vakje waar je een getal in kunt vullen. Vul daar 5 in om je 5 unmined asteroids te minen. Nu krijg je composite, om te kijken hoeveel composite je per uur krijgt kijk je bij Income

3)Begin met het Researchen van bepaalde zaken. Dit is nodig om later zaken als gebouwen te kunnen produceren, je doet het als volgt. Als je bent in gelogd ga je naar Research, daar kies je vervolgens een technologie om te onder zoeken. Hieronder staat een plaatje waar alle technologien in staan vermeld en wat de technologie je oplevert als het onderzocht is.
Afbeelding

Een paar Tips

1) Verwerf eerst zoveel als mogelijk Resources, op het moment dat je wordt aangevallen vraag dan Mede Gott-ers om defence en begin met het bouwen van schepen (dit vind je onder Production) Als je eenmaal veel resources hebt en je begint met het bouwen van schepen groeit je score explosief, zo heb je dus het element of surpise :+

2) Val nooit of te nimmer een Galaxy aan in je eentje, je zult het geheid verliezen. Overleg altijd eerst met mede Gott-ers. Laat de "vijand" ook nooit denken dat je hem aanvalt door je schepen naar hem te sturen en op het laatste moment terug te trekken. De "vijand" weet dan je coordinaten en zal je geheid een keer terug willen pakken.

3) Als je ziet dat je wordt aangevallen of dat een mede gott-er wordt aangevallen post het dan meteen op ons forum: Starsphere forum

4) Absoluut doen!!! LEES DE MANUAL!!! Daar staat alles in wat je moet weten.

Hoe join ik het galaxy van GoT @ Starsphere?

Surf naar de website van Starsphere en meld je aan. Kies bij het aanmelden voor Join Private Galaxy
Er zijn nog 7 plaatsen vrij!!! Gebruik dit password om te joinen: JE5UCT1Epl

De Ronde begint a.s. Woensdag @ 19:00 NL tijd.
Als de ronde eenmaal loopt zullen wij nog 1 week de mogelijkheid laten om Tweakers.net te joinen, daarna worden de huidige galaxy's wel gevuld maar er zullen geen officiele galaxys meer worden aangemaakt.

Disclaimer

Aan deze startpost kan geen rechten worden ontleend :+
Denk jij dat jij een aanvulling hebt voor deze startpost? Mail dan ff naar trudy2@hetnet.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.starsphere.net/portal/flyers/468x60.gif

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 00:40 . Reden: Nieuwe Startpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Klinkt dit niet zo een beetje als Planetarion op een of andere manier?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is planetarion alleen dan ticks van 2 minuten ofzo meen ik.
en gratis :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gewoon ticks van een uur. het is idd net als planetation maar dan gratis. Je kunt er tegenwoordig ook voor betalen. Dan krijg je SMS als je wordt aangevallen en ETA -1.

De ticks zijn trouwens nog niet begonnen, doen ze om iedereen een gelijke start te kunnen geven, als je je dus aanmeld kun je al wel Resources werven en Researchen, het begint alleen nog niet :D
Waarom joint niemand ons Galaxy???? Ik zit er zo alleen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand wil joinen post het eerst ff hier, dan geef ik het nieuwe password. Ik heb het galaxy namelijk nu op public gezet zodat we in ieder geval 20 spelers in het galaxy krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:05

Ryceck

Constants and Variables

Me meld zich ff aan.... ben altijd wel geinteresseerd in online games zoals Planetarion en alles. En als er gespeeld kan worden met een hele groep is het altijd leuker en gezelliger :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ryceck schreef op 08 October 2003 @ 11:11:
Me meld zich ff aan.... ben altijd wel geinteresseerd in online games zoals Planetarion en alles. En als er gespeeld kan worden met een hele groep is het altijd leuker en gezelliger :)
Ok, kies bij het aanmelden voor Join Existing PRIVATE Galaxay, het password is: HbVpQ2Duan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Joinen... :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:58
moet zeggen dat ik planetarion vroeger altijd erg gaaf vond, helemaal omdat ik 1 vriend had leren kennen via planetarion die echt goed was, en in een latere ronde dus in een echt goeie galaxy kwam waar ik het laatste planeetje kreeg :D

kreeg echt goeie hulp, bescherming enzow

maar eens ff kijken of deze game wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu nog steeds Planetarion, en ben ergens officer (jullie raden toch nooit waar :P)
Maybe dat ik het wel wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes, eerste 2 members zijn binnen :D Nog 17 plaatsjes vrij mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ikke 2 uur geleden een research gestart maar hij staat nog steeds op 4 uur :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
overigens, doordat de kosten van resources steeds hoger worden net als bij planetarion vroeger moeten we eigenlijk een raiding planet hebben, een extra planeet in de galaxy die constant voor weinig asteroids koopt en die wij dan ff leegroven

of werkt het niet meer op deze manier? bij planetarion toen iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, de ticks staan nu nog stil, de ronde is nog in aanmeldingsfase. Hou het welkomstscherm oftewl het status scherm in de gaten, daar komt te staan wanneer de ticks gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan idd, maar ik wou eerst even afwachten hoveel gotters joinen. Maar je kunt nou ook Trading, dan ruil je 1 energy voor 10.000 composite of andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer iemand gejoined, we zijn nu dus met z'n vieren en hebben nog plaats voor 16 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft zich ook aangemeld :) ff kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 14:34:
Dat kan idd, maar ik wou eerst even afwachten hoveel gotters joinen. Maar je kunt nou ook Trading, dan ruil je 1 energy voor 10.000 composite of andersom
ja kan natuurlijk ook, maar als 1 als raiding planet wordt gebruikt, worden de andere planeten heeeel erg snel heeeel erg groot, en dan denken buitenstaanders wel 2x na voor ze iemand bij ons aanvallen

needless to say dat de raiding planet dan geen fleet kan hebben(of hij moet en constant wegsturen naar een galaxy member) en beschermd moet worden tegen buitenstaanders door de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
hey, ik heb gejoined :)

lekker zo'n verificatie plaatje |:(
wat staat hier?
Afbeeldingslocatie: http://www.starsphere.net/login/Default.aspx?__did=ctrlFormGuard&_ep=0CRha0tpsONQg%3DUo%2BHUY6kSvn9fVKG0%2BklqfYKmNr2%2F1ycj5DRQZwvlpNv6T5H%2BboOmSrUj1CreoUvl8oyNJSbAjD1u2hbe5vnu8cpKGf9Fucgu7tMGPoGKQzKO1M45pk2nRDTxq%2FZnP0QKXKbKjrmsHt5g3wcPurpJ9pCpoknNePKaO%2F22imM2rfEYfHktUH3yvD6tKGkQCGWLImllbuMmgHMqkNKgRfAmERFcazbZUR1ASTGS4c0wJo%3D

oh, QVAAWC blijkbaar :p

[ Voor 95% gewijzigd door monkel op 08-10-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ideetje om IRC kanaal te openen voor StarSphere? is ff makkelijker praten voor nu en later ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
#starsphere in irc.tweakers.net ?
9 planets al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook aangemeld...:) lijkt me wel een kewl spel...(naast omerta dat constant down is :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:12
Me heeft zich ook aan gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga me nu ook aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
heb me ook aangemeld,ben benieuwt of het een beetje leuk is:)

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

* Ryceck is ook al binnen :)

Hopen dat dit een beetje gaat lopen en dat we een beetje een sterk en goed gezellig galaxy krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:30
mmm, ik zit net te bedenken dat ik hier waarschijnlijk veel te weinig tijd voor heb :p
ik laat m'n lidmaatschap toch nog maar even lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz ik zit er in maar ik snap er geen fuck van :) maar ja dat zal later wel komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me ook maar ff aangemeld, met planetarion heb ik me in het verleden ook goed vermaakt + dan ook nog spelen met mede gotters moet toch leuk worden :)

EDIT:
Mmm volgens mij ben ik heel dom geweest, want ik zit niet in de galaxy of tweakers :'( heb wel dat wachtwoord ingegeven maar heb volgens mij public galaxy gedaan :( Weet iemand of je van galaxy kan veranderen? kan het zo niet vinden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Nou heb ook je galaxy gejoined

Name: Lord Loadichus
Planet: Dagobah

zal nu kijken wat het allemaal inhoud,.. tips zijn altijd welkom en is er al een irc channeltje gemaakt ??

[ Voor 4% gewijzigd door Loadichus op 08-10-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Voor de nieuwe spelers: Initieer je mijnen en zet gelijk wat research aan :)

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#starsphere in irc.tweakers.net >> IRC kanaal ..
check Affairs in StarSphere zelf om een inside forumpje te zien waar alleen wij van de tweaker galaxy kunnen posten .. staan ook al wat tips in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermel_nl is the name :P
Supermel_nlPlanet is the planet :P

LOLZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
// Mijnen en Research staan aan ...

Zodra ik thuis kom, kijk ik wel ff in het IRC kanaaltje.
Bedankt voor de tip, van het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Je kan dus nu ook alleen nog maar recourses minen, en researchen ,... en voor de rest nix maken tot die 72 uur voorbij zijn right >?>

Edit:
Ook ff gevote op Bospiraat als galaxy commander

[ Voor 20% gewijzigd door Loadichus op 08-10-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kgeloof dat je pas echt begint als de game echt start, dit is de aanmeldingsfase, over een tijdje(kzie nergens datum) begint de "echte" game en starten je researches en resources enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen. Dat gaat de goede kant op met al die aanmeldingen. Ik zal vanavond (tegen 7 uur) op #starsphere aanwezig zijn. Kan nu namelijk niet, zit nog op stage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan zeg maar je research nu alvast aan zetten evenals je mines plaatsen .. maar het gaat allemaal pas lopen wanneer de game van start gaat (vraag geen datum die is bij ons ook niet bekend) that's it for now..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 15:17:
Heb me ook maar ff aangemeld, met planetarion heb ik me in het verleden ook goed vermaakt + dan ook nog spelen met mede gotters moet toch leuk worden :)

EDIT:
Mmm volgens mij ben ik heel dom geweest, want ik zit niet in de galaxy of tweakers :'( heb wel dat wachtwoord ingegeven maar heb volgens mij public galaxy gedaan :( Weet iemand of je van galaxy kan veranderen? kan het zo niet vinden.
Je kunt wel van galaxy veranderen maar dat duurt heel lang en gebeurt dan ook tijdens game tijd. En je kunt niet weten in welk galaxy je terecht komt.
Maak gewoon een 2e account aan en join met die ons galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan heel simpel je galaxy deleten. Ga naar Options>scroll naar beneden en zie:
Instant Planet Deletion

Warning: This will delete your planet instantly! This option is only available during the initial signup period, and is designed to allow users that made mistakes during signup (such as entering a public galaxy instead of private) to correct themselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 15:32:
Ok mensen. Dat gaat de goede kant op met al die aanmeldingen. Ik zal vanavond (tegen 7 uur) op #starsphere aanwezig zijn. Kan nu namelijk niet, zit nog op stage :+
same problem here :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 15:32:
Same here, .... waarom moeten die stage's ook tot zo laat duren, was normaal al lang thuis....

is dit btw de eerste speelronde van deze game, of zijn er al mensen met ervaring ??

Speel wel meer van dit soort spellen zoals TEQ en pimpwar

[ Voor 20% gewijzigd door Loadichus op 08-10-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meld me nu aan

*edit* kut hij zit al vol

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb het heel zwaar hier .. 12 uur school in de week .. 2 dagen vrij dus 12 uur verdeeld over 3 dagen .. ik heb bijna geen tijd om aan StarSphere te gaan :P
Btw in Januari beginnen met stage (40uur per week:)) maar dat zeggen we niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 15:43:
tja ik heb het heel zwaar hier .. 12 uur school in de week .. 2 dagen vrij dus 12 uur verdeeld over 3 dagen .. ik heb bijna geen tijd om aan StarSphere te gaan :P
Btw in Januari beginnen met stage (40uur per week:)) maar dat zeggen we niet ...
Sterf !!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nou elke tick een uur ? Dus ik moet elk uur ff inloggen en me starsphere checken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat minen zal geen probleem worden, we hebben aardig veel kleine Galaxy's in ons System (system is de het eerste getal in de reeks die samen de coordinaten vormen (22))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 15:45:
Is nou elke tick een uur ? Dus ik moet elk uur ff inloggen en me starsphere checken ?
Als het begonnen is ja :D
Enneh, ik post vanaaf ff m'n mobiele nummer voor als ik word aangevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tweede Galaxy aangemaakt onder de naam GoT.Tweakers.net omdat de naam Tweakers.net al is gebruikt voor Galaxy #1.
Je kunt je nu aanmelden door HbVpQ2Duan als password te gebruiken

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loadichus schreef op 08 October 2003 @ 15:40:
[...]

[...]

Same here, .... waarom moeten die stage's ook tot zo laat duren, was normaal al lang thuis....

is dit btw de eerste speelronde van deze game, of zijn er al mensen met ervaring ??

Speel wel meer van dit soort spellen zoals TEQ en pimpwar
Dit spel bestaat al langer, dit is nl. mijn 3de speeljaar (of was het nou m'n vierde) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 15:51:
Dit spel bestaat al langer, dit is nl. mijn 3de speeljaar (of was het nou m'n vierde) :D
Dan is mijn stem op jou dus niet verloren gegaan, weet toevallig een link naar een goeie strategie guide ....

of misschien kun je hier wat tips posten !!, heb gelezen dat je het beste alleen maar kleine schepen kunt bouw is dit waar ??

En qua technologie wat raad je aan eerst te onderzoeken >

[ Voor 26% gewijzigd door Loadichus op 08-10-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gejoined :)
Planetarion :> Heb dat nog gespeeld in ronde 3, 4 :>
Toen werd het pay to play :( Naja, hopen dat dit wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal vanavond de startpost veranderen met mijn tips, strategien en basis regels waar je je aan moet houden (moet niet maar is het beste van wel). Dit omdat ik zoals gezegd nu nog op stage zit en steeds over me schouder moet kijken of er niet iemand aankomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:17
ook aangemeld, MewBie of blaat^2 :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan er even een php forumpje opzetten waar alleen Starsphere spelers kunnen lezen/posten. Het wordt namelijk moeilijk communiceren tussen de twee galaxy's omdat ze niet in ieders affairs kunnen komen :D En als we alle zaken die we anders op de affairs zouden regelen hier posten wordt het een hele onoverzichtelijke zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie maar 4 planets inclusief de mijne :? Terwijl al iets van 7 GoTters zich hebben aangemeld :?

edit:
Damn, dis dus al het 2e t.net galaxy... Dan join ik ook maar ff een public, heb namelijk niet veel zin om met 4 man in een galaxy te zitten...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
komen wel meer bij hoor jan...

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion Forever :D

hehe...

/me kan geen Planetarion Kloon meer zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 17:23:
Ik zie maar 4 planets inclusief de mijne :? Terwijl al iets van 7 GoTters zich hebben aangemeld :?

edit:
Damn, dis dus al het 2e t.net galaxy... Dan join ik ook maar ff een public, heb namelijk niet veel zin om met 4 man in een galaxy te zitten...
:? Beetje vreemde post .. Tweakers#1 is toch ook met 1 iemand begonnen en zit nu vol.. wacht 1 dag en Tweakers#2 zit ook vol.. genoeg mensen @ tweakers vinden dit soort spellen fun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

geregt. :D
Planet AARS shall rule the galaxy :+

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Berg jezelf maar want ik ben er ook tussen gekropen. :P

Nu ga ik even kijken hoe ik het beste kan groeien. Trouwens, die Gatorpopup is wel erg cool. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Ik heb me ook aangemeld, alleen snap ik er geen reet van, en in die manual staat ook niet echt hoe je moet beginnen. Wie helpt mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is vrij makkelijk, als je Planetarion of Empire Quest bent gewend dan wijst het zich vanzelf.

Ik ben trouwens van plan om als eerste mijn energyproductie op gang te brengen en heb ook alvast 5 (gekocht?) zodat de resources binnen blijven stromen. Ik weet van die andere spellen dat je daar niet vroeg genoeg mee kan beginnen dus dat moet lukken. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en er zijn alweer 11 mensjes in Tweakers2 gaat lekker! :)

En voor ppl die meer info willen over hoe je moet beginnen en hoe alles in ze werking gaat, check Affairs links in je menu (soort inside forum) maar weet niet zker of daar voor Tweakers2 al info is gepost.

En kom zowiezo naar de IRC chat van SS @ irc.tweakers.net #starsphere

Niet vergeten dat het spel nog niet begonnen is en dus nog in de sign up fase zit. Heb op het forum gelezen dat het nog waarschijnlijk 1 week duurt voordat het spel ook daadwerkelijk begint.. en op zo hoogst 2 weken :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
En moeten we dan wel elke dag/week inloggen? Anders wordt je verwijderd toch?
Maar tot nu heb ik alleen nog maar een paar Primative-mines kunnen maken, klopt dat? En moet ik al meteen gaan researchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei: kom naar IRC om hier elke keer de tactics te gaan bespreken met iedereen die zich nieuw aanmeld zou niet erg handig zijn en zouden de modjes niet op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Startpost editted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook aangemeld, kzit nu in #2 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, als nummer 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Mooi, 2 Tweakgalaxies. Dat kan leuk worden... ;) de eerste mini-alliance voordat t spel begint :D

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel 3 tweakers galaxies :D Ligt eraan hoeveel mensen zich nog aanmelden. nr. 3 is al aangemaakt en is stand-by :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol patrick ik doe nie mee met je zielige galaxy :P ik speel met de professionels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook wel even aanmelden, hopen dat het leuk is.

ik zit in #2

name: Dark-Phoenix
Planet: PhoenixXx

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 08:55:
lol patrick ik doe nie mee met je zielige galaxy :P ik speel met de professionels :P
Zal wel weer iemand uit Beuningen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Mag om mij wel snel beginnen, heb er wel zin in

Research begint zeker ook pas als de rondes starten
ik heb eerst gekozen voor "Applied Physics"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Ik ga zelf voor energieproductie. Wat ik uit eerdere rondes Planetarion leerde is dat zeer vroeg je resourcing op gang brengen meer oplevert dan vol aanvallen. Zeker nu we met ons allen een (of drie ;) ) Tweakersgalaxy bij elkaar hebben.

Maar idd, het mag van mij weldra beginnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Aetje op 09-10-2003 13:53 ]

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Galaxy is vol hmmmm....
Ik wil graag joinen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Gooi galaxy 3 maar open dus Bospiraat :D

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik research Energy Detection, wat het ook doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga galaxy 3 nu losgooien

edit:

Kan vanaaf pas SORRY!!!!
Ik heb mailtje met password thuis :+ en ik zit nu op stage. Ik gooi hem los tegen half zes (Dan ben ik ongeveer thuis)

SORRY!!!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 14:31 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 14:29:
Ok, ik ga galaxy 3 nu losgooien

edit:
Kan vanaaf pas SORRY!!!!
Ik heb mailtje met password thuis :+ en ik zit nu op stage. Ik gooi hem los tegen half zes (Dan ben ik ongeveer thuis)

SORRY!!!
kun je het password niet opnieuw laten mailen?
dan kun je met twigger online je email checken(en ja dat werkt, heb het vroeger vaak genoeg gedaan met casema en met xs4all adsl)

www.twigger.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Das een idee, zal ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Galaxy 3 is los, zie de startpost!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 28-10 21:12
Nou ik doe ook maar mee, in galaxy 3. Zal mij benieuwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Startpost is aangepast: Onderdeel bij Het Begin toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
aangemeld op galaxy 3

Mr Deahtraven
Heliopolis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 17:50
Aangemeld op Galaxy #3.

InsomniaC of Big Black Bunghole

Was een planetarion speler en dit lijkt er wel heel veel op en het is weer gratis perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, een paar ervaren spelers erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Is er al enig zicht op wanneer de strijd losbarst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Kan nog wel een weekje duren .... :(

Maar ff @t Bospiraat,.. dat forum dat je gemaakt hebt voor al die galaxy's is password protected... misschien makkelijk als je ww post ??
Of heb je hem in lokale game forum geplaatst ,... anyway just een opmerking

Daarnaast is 250 posts niet zoveel,... misschien makkelijk als je zo'n hyperboard forumpje aanmaakt

http://www.hyperboards.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het password staat in de affairs van ieder galaxy. Als ik het hier post heeft het weinig zin dat er een pass opzit :D.
Ik zal ff kijken naar dat hyperboardforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een nieuw forum aangemaakt bij Hyperboards (mede mogelijk gemaakt door Loadichus). Deze is idd overzichtelijker en heeft geen limiet van 250 posts.
Te vinden op: C:\Forum\ :+
Het password is hetzelfde gebleven en staat nog steeds in de affairs die je kunt vinden op Starsphere

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
2 dagen geleden kreeg bospiraat geloof ik een mail waarin 7 dagen stond, dus nog 5 daagjes hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mij niet vergis had Bospiraat de e-mail gequote en daarin stond: "Approx 7 days" oid dus nog ongeveer 7 dagen.. hopen natuurlijk zo snel mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje

Aetje

Start dus mid- volgende week

Hmz

Forget your fears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
bospiraat
kun je me ff adden op icq/msn? details in mn profile

ik werk namelijk voornamelijk savonds(restaurant) en dan kom jij net thuis, zo krijgen we nooit het irc channel goed ;)
morgen ben ik rond 21.00/21.15 thuis dus dan ben jij er ook nog wel waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarSphere Starts 18:00 Game Time on Wednesday 15th!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah heb dit 2 rondes gespeeld... allebei top 20 geweest.. was eigenlijk niet zoveel aan :p
ik zal er effe over nadenken of ik mee wil doen.... speel nu al planetarion.. vind ik al best zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 09:08:
StarSphere Starts 18:00 Game Time on Wednesday 15th!
Damn, ik heb woensdag t/m zondag van 16:00 tot 23:00 geen internetverbinding :(
Ach, voor nood bestaat de inbelmodem nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Komt ff mooi uit, ben woensdag, donderdag en vrijdag vrij van stage
Pagina: 1 2 Laatste