Een kennis van mij is bezig met het samenstellen van een pc waarmee hij voornamelijk zo soepel mogelijk VHS naar DVD mee wil overzetten.
Verder is ie dol op Need for Speed spelen.
Waar we het al min of meer over eens zijn:
- XP2600+
- Ati Radeon 9800 Pro
Wat niet bij dit systeem hoeft: tb, muis, monitor, cdspeler en geluidskaart
Waar hij (imo onnodig) bang voor is: dat ie een week later een beter en/of goedkoper systeem tegenkomt.
Verder hoeft het systeem niet tweakbaar te zijn, is garantie wenselijk en de richtprijs €1000,- maar daar mag rustig een eurootje of 300 van af geweken worden
Het gaat dus om
- moederbord;
- geheugen;
- harddisk;
- koeling;
- kant en klaar of samengesteld door leverancier;
eh....nu weet ik niet zeker of de DVDbrander er wel of niet bij moet maar dat vraag ik em morgen wel.
Ellenlange discussies hebben we erover gehad. Dus nu wil ik wel eens weten: Wat zouden jullie erin knikkeren?
Verder is ie dol op Need for Speed spelen.
Waar we het al min of meer over eens zijn:
- XP2600+
- Ati Radeon 9800 Pro
Wat niet bij dit systeem hoeft: tb, muis, monitor, cdspeler en geluidskaart
Waar hij (imo onnodig) bang voor is: dat ie een week later een beter en/of goedkoper systeem tegenkomt.
Verder hoeft het systeem niet tweakbaar te zijn, is garantie wenselijk en de richtprijs €1000,- maar daar mag rustig een eurootje of 300 van af geweken worden
Het gaat dus om
- moederbord;
- geheugen;
- harddisk;
- koeling;
- kant en klaar of samengesteld door leverancier;
eh....nu weet ik niet zeker of de DVDbrander er wel of niet bij moet maar dat vraag ik em morgen wel.
Ellenlange discussies hebben we erover gehad. Dus nu wil ik wel eens weten: Wat zouden jullie erin knikkeren?