Hullo,
Ik heb 2 schijven in mijn compy, eentje is volledig voor media (films ed), de andere is in 2 partities gedeeld, eentje voor Windows en progjes, de ander voor games, backup, en ook media.
Nu heb ik op allebei de schijven de map 'films', waar dus...
mijn films instaan.
Nu zou ik graag willen dat Windows die mappen als 1 map ziet.
Is dit mogelijk?
Dus een soort gedeeltelijk nep-Raid 0-map ofzo.
Maakt niet uit op welke partitie hij staat, als het maar eruitziet als 1 map.
Kan dit?
Is het verhaal duidelijk?
Sorry, my bad.
Het betreft hier Windows XP SP1 Professional, allebei de schijven in NTFS, niet identiek (eenmaal IBM 120Gb, en eenmaal Maxtor 120Gb).
Op een schijf is de partitie de volledige schijf, op de andere is de Windows-partitie '20'Gb, en de andere partitie '100'Gb.
Ik heb 2 schijven in mijn compy, eentje is volledig voor media (films ed), de andere is in 2 partities gedeeld, eentje voor Windows en progjes, de ander voor games, backup, en ook media.
Nu heb ik op allebei de schijven de map 'films', waar dus...
Nu zou ik graag willen dat Windows die mappen als 1 map ziet.
Is dit mogelijk?
Dus een soort gedeeltelijk nep-Raid 0-map ofzo.
Maakt niet uit op welke partitie hij staat, als het maar eruitziet als 1 map.
Kan dit?
Is het verhaal duidelijk?
edit:
En de titel hoort dus te zijn: 2 mappen op verschillende schijven als 1 map laten zien?
En de titel hoort dus te zijn: 2 mappen op verschillende schijven als 1 map laten zien?
Sorry, my bad.
Het betreft hier Windows XP SP1 Professional, allebei de schijven in NTFS, niet identiek (eenmaal IBM 120Gb, en eenmaal Maxtor 120Gb).
Op een schijf is de partitie de volledige schijf, op de andere is de Windows-partitie '20'Gb, en de andere partitie '100'Gb.
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 07-10-2003 14:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu