hallo, wie kan mij vertellen of iemand weet om online games (playstation 2)te spelen en die dan ook tiscali familie heeft met het bbxl netwerk. dus niet van kpn!!!!! alvast bedankt voor de moeite.
Welkom op GoT! Ik zou eerst eens de [FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ] en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door lezen...
[ Voor 24% gewijzigd door BeZaX op 07-10-2003 13:43 ]
Verwijderd
[search=playstation 2 online gamen] al bekeken?
Het grote PS2 topic / Het grote PS2 topic - Part II
Ik begrijp min of meer dat je problemen ondervind met online gamen, wellicht wel handig om je huidige instellingen te posten en Hoe deel ik Internet ? / FAQ Network Troubleshooting door te nemen.
Het grote PS2 topic / Het grote PS2 topic - Part II
Ik begrijp min of meer dat je problemen ondervind met online gamen, wellicht wel handig om je huidige instellingen te posten en Hoe deel ik Internet ? / FAQ Network Troubleshooting door te nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 13:57 ]
ik vraag alleen of iemand weet die lid is van tiscali "familie"met het netwerk bbxl dus niet van kpn, of het dan mogelijk is om met een playstation 2 online te kunnen spelen. ik hoop dat het nu wat duidelijker is sorry dat het net niet goed over kwam.
Verwijderd
Welkom op GoT 
Zo te zien is dit je eerste topic, maar wil je voortaan wat duidelijker melden wat je precies wilt (en zoveel mogelijk extra informatie erbij zetten). Van iedereen wordt verwacht dat hij/zij de FAQs doorgelezen heeft, doe dat alvast voor toekomstige topics.
GoT - FAQ
Spielerij - Games & Discussies FAQ
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Zo te zien is dit je eerste topic, maar wil je voortaan wat duidelijker melden wat je precies wilt (en zoveel mogelijk extra informatie erbij zetten). Van iedereen wordt verwacht dat hij/zij de FAQs doorgelezen heeft, doe dat alvast voor toekomstige topics.
GoT - FAQ
Spielerij - Games & Discussies FAQ
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Pagina: 1