• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

Linux Mandrake 9.2 RC2 (soms in combinatie met wine-x)
moet zeggen draait allemaal lekker; en d'r zijn genoeg leuke games die alleen voor linux zijn gemaakt of ook speelbaar zijn onder linux. Denk aan enemyterritory, savage, simutrans (TT cloon) etc.
Niets te klagen wat betreft gaming

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com ยท ร† Origin HollandHards ยท Ʊplay HollandHards

• Thanatos
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 24-11 16:04
Ik heb geen specifieke voorkeur qua OS'en om mee te gamen, ik ben zo'n 2 jaar geleden helemaal overgestapt op XP en daar hou ik het bij... :)
En dat je 1 frame meer haalt onder 98 ofzo maakt me ook niet veel uit ;)

• makje
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:02

makje

Professioneel prutser

3900x

• yGiDoRp
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:17

yGiDoRp

Sawasdee

Windows 2000 Pro voor alle games op Homeworld 2 na. Daarvoor heb ik een Dual boot met XP Pro gemaakt omdat HW2 het gewoon niet wil doen bij mij onder 2000 Pro :(

Verder vind ik XP erg brak :(

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Marctraider
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-11 00:48
Idd Homeworld deed het op 2000 niet en op XP wel, ging ik terug naar 2000 deeed ie het opeens ook weer :) alleen problemen met fog dat knippert...

[Voor 82% gewijzigd door Marctraider op 26-10-2003 19:41]

• R-B
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17:38
Trouwe XP werkt als een trein :) Geen enkel last tot nu toe :*)

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 25-11 14:16

jasjenl

Liab A Tymo

Ik game meestal onder 't Gamecube OS: zeer snelle boottijden, loopt bijzonder soepeltjes, snelle laadtijden en zelden een vastloper >:) .

• BootjeuhZz
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-12-2004

BootjeuhZz

Work* Work*

Windows XP Pro met SP1 !!!... Werkt super !!! echt relaxte OS.. Ram wel genoeg werk geheugen in je computer... zekr 512.. werkt goed nooit problemen..
relaxt met directX enzoW die hoef je niet meer te installeren.. vooral handig als iets vast loopt of wat dan ook.. ff control + alt + delete ff opnieuwe explorer runnen en het systeem werkt weer als een tiet :D echt een goede uitvinding

lol wel nodig.. maar nie meer te installereh :P

ToppieH!!!

[Voor 46% gewijzigd door BootjeuhZz op 27-10-2003 12:27]

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-11 17:59
BootjeuhZz schreef op 27 October 2003 @ 12:16:
Windows XP Pro... Werkt super echt relaxte OS.. Ram wel genoeg werk geheugen in je computer... zekr 512.. werkt goed nooit problemen.. Rond 1 vastloper in de maand!!! relaxt met directX enzoW die heb je niet meer nodig :P

ToppieH!!!
Hebbie in XP geen directX meer nodig? :P

• BootjeuhZz
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-12-2004

BootjeuhZz

Work* Work*

Bosmonster schreef op 27 oktober 2003 @ 12:21:
[...]

Hebbie in XP geen directX meer nodig? :P
*ehehe* sorry ik bedoel installeren ;)

• zimmy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-01-2015
Waar zijn alle tevreden Windows ME gebruikers ? >:)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

zimmy schreef op 27 October 2003 @ 15:37:
+2 grappig :-)

[Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 27-10-2003 19:29]

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• The_Scratcher
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-10 03:36

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
zimmy schreef op 27 October 2003 @ 15:37:
En zijn er uberhaupt ook nog W98 gamers??? Ik was er tot voor kort ook nog eentje 8) :+

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:14
en d'r zijn genoeg leuke games die alleen voor linux zijn gemaakt of ook speelbaar zijn onder linux.
Unreal Tournament
Quake III
Simcity 3k
Myth: Soulbligher
om een paar games te noemen die ook onder linux werken

• woutur
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18:27

woutur

Klauwtjes uit!

Wisselt en is meestal afhankelijk waar ik in boot:
Debian Linux met 2.4.21 kernel
of
Win XP pro.

Meestal heb ik geen zin om te rebooten en de spellen die ik speel zijn onder beiden geinstalleerd. Maakt qua frames niet veel uit (hoewel ik zou zweren dat ET soepeler onder linux loopt).

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Is wel al een oud topic maar aangezien het al bestond wilde ik geen nieuwe aanmaken dus daarom deze maar even kicken.

Zit nu eigenlijk weer met dezelfde vraag. Heb m`n pc helemaal opgeschoond en er Windows XP 64 bit op gezet en wil graag ook weer eens wat gaan gamen. Is dit nu een goed OS om te gamen of is het beter om er speciaal hiervoor nog een ander OS naast te installeren, zo ja welke dan?
Is Windwos 7 ook geschikt om goed te kunnen gamen, ook wat betrfeft de iets oudere games?
Alvast bedankt voor julliei input.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
Hangt er helemaal vanaf wat je wilt gaan spelen... Sowieso zou ik niet zo snel aan 64bit denken bij het gamen, want oudere games willen daar niet altijd even goed mee overweg gaan.

The devil is in the details.

• begintmeta
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Mac OS X, Linux, Windows 7 (Ultimate 32-bit), Windows XP (Professional 32-bit), Palm OS, Symbian S60v3

[Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 02-08-2010 11:16]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mute schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:12:
Hangt er helemaal vanaf wat je wilt gaan spelen... Sowieso zou ik niet zo snel aan 64bit denken bij het gamen, want oudere games willen daar niet altijd even goed mee overweg gaan.
Ik draai al tijden WinVista 64b, en ik heb pas een paar games meegemaakt die niet willen werken. Worms World Party draait in elk geval niet op 64b, en de rest dat niet draait is SC2K en Simtower... niet vreemd, dat zijn nog 16bit applicaties. Verder heb ik eigenlijk alles gewoon kunnen spelen op 64bit.

30" monitor te koop

• Giem
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:23
Windows 7 x64. Alles wat ik speel werkt prima, nergens problemen mee.

• Trinsec
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

En tegenwoordig draai ik Windows 7 64bit en draai verschillende moderne games. Zit al ruim een half jaar niet meer op XP.

Als ik oude spellen wil spelen, moet ik vooral DosBox gebruiken, die kan dan zelf wel de 16-bit applicaties aan. In ieder geval kan je die zooi niet meer zomaar in je shell draaien. Mocht het echt zo erg zijn, kan ik altijd nog een virtuele OS opzetten.
Het is wel geinig om mijn laatste reactie hiervoor te zien, helemaal uit 2003. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:41

Wildfire

Joy to the world!

Windows 7 Ultimate 64-bit. Al m'n games draaien vlekkeloos :)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wildfire schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:45:
Windows 7 Ultimate 64-bit. Al m'n games draaien vlekkeloos :)
Same here. Maar het meest game ik met iOS 4.01 :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Meelobee
  • Laatst online: 16:23

Meelobee

โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€Žโ€Žยฏ\_(ใƒ„)_/ยฏ

Win 7 Ultimate 64-bit :)

The Outsider

• Joost B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-08-2015

Joost B

Josti ftw

ditto, en tot nog toe nul problemen, en het loopt beter imho dan vista

Liberate Tuteme ex Inferis

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Met de iets oudere games bedoelde ik eigenlijk games van de laatste, pak ` em beet, 2 - 3 jaar ouder niet eigenlijk.
Komen games tegenwoordig ook uit als 64 bit of is dat nog niet het geval?
Tweaken jullie het OS om te gamen of niet? Zo ja wat tweaken jullie zoal of waar kan ik deze info vinden?

• dewil1990
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:25
Eigenlijk niet speciaal om te gamen, maar ik gebruik windows 7 professional x64

• Bart ยฎ
  • Laatst online: 17:15

Bart ยฎ

Moderator Spielerij

I have the cape.

The_Scratcher schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:29:
Met de iets oudere games bedoelde ik eigenlijk games van de laatste, pak ` em beet, 2 - 3 jaar ouder niet eigenlijk.
Tweaken jullie het OS om te gamen of niet? Zo ja wat tweaken jullie zoal of waar kan ik deze info vinden?
Games zijn nog niet x64. Er valt weinig te tweaken aan Windows, in ieder geval niet dat je er voordeel aan hebt als je aan het gamen bent.

Ik gebruik overigens Win 7 x64 Ultimate.

We salute the rank, not the man.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23-11 12:35

psychoclown

Back in black

Spellen van 2-3 jaar oud doen het met gemak op Windows 7 64bit maar dat geldt ook voor Vista en XP.
Als je nu prima zit en het niet voor extra functies en mogelijkheden doet kun je je in principe gewoon aan XP vasthouden.

Het enige wat valt te tweaken, niet dat ik dat doe overigens, is een aparte startup maken waarbij je alle dingen uitschakelt die je niet nodig hebt, te denken aan Aero/gadgets/updaters etc. Alle poespas uit zodat je bijna alle resources voor het gamen kunt gebruiken. Iets wat je voor jezelf moet uitmaken of het al die moeite waard is, misschien als je op hoog niveau speelt dat het nog het overwegen waard is.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Bart ยฎ

Bart ยฎ

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:46:
[...]

Spellen van 2-3 jaar oud doen het met gemak op Windows 7 64bit maar dat geldt ook voor Vista en XP.
Als je nu prima zit en het niet voor extra functies en mogelijkheden doet kun je je in principe gewoon aan XP vasthouden.
Alleen mis je DX10/11 op XP.
Het enige wat valt te tweaken, niet dat ik dat doe overigens, is een aparte startup maken waarbij je alle dingen uitschakelt die je niet nodig hebt, te denken aan Aero/gadgets/updaters etc. Alle poespas uit zodat je bijna alle resources voor het gamen kunt gebruiken. Iets wat je voor jezelf moet uitmaken of het al die moeite waard is, misschien als je op hoog niveau speelt dat het nog het overwegen waard is.
Denk niet dat je het echt merkt met de multi-core cpu's van tegenwoordig... Aero wordt sowieso al uitgeschakeld als je een full-screen game opstart.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Daarom zei ik ook 'het niet voor extra functies en mogelijkheden doet' daarmee dus ook doelende op Dx10/11 ;)
Denk niet dat je het echt merkt met de multi-core cpu's van tegenwoordig... Aero wordt sowieso al uitgeschakeld als je een full-screen game opstart.
Ja precies dat was ook meer van de XP tijd toen er nog geen dualcore cpu's waren ;)

• Bart ยฎ

Bart ยฎ

Moderator Spielerij

I have the cape.

psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:13:
[...]

Daarom zei ik ook 'het niet voor extra functies en mogelijkheden doet' daarmee dus ook doelende op Dx10/11 ;)
Maar er zijn al DX10-only games, dus niet alles werkt meer op XP...

• Snijtafel
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:31
Ik gebruik Win 7 x64 Enterprise en nog nooit problemen gehad met spellen die niet werken.

• matel
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-11 23:05
Ik gebruik nog steeds voornamelijk Windows XP. Al heb ik dualboot met Vista x64 voor DX10 games als Crysis en FarCry2.

• Meelobee
  • Laatst online: 16:23

Meelobee

โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€โ€โ€Ž โ€Žโ€Žโ€Žยฏ\_(ใƒ„)_/ยฏ

whiplash1990 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:32:
Eigenlijk niet speciaal om te gamen, maar ik gebruik windows 7 professional x64
Same here het staat op mn pc, maar gamen doe ik eigenlijk alleen nog op de PS3 :)

The Outsider

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Als ik nog op de PC game (steeds minder ivm consoles) dan is het toch nog onder XP. Ooit de afweging gemaakt niet over te gaan naar Vista voor DX11. Nu dat Windows 7 uit is zou ik wel over willen, maar ik zie enorm op tegen de herinstallatie en al mn applicaties weer bij elkaar scharrelen. Verder upgrade ik mn OS bijna alleen bij de aanschaf van nieuwe hardware, en dat is ook niet nodig.

Flickr PSN ID= cheironnl

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Hmm, dus vanwege DX 10 of 11 zou Windwos 7 wel de moeite waard zijn dan?
Ik heb een Gainward Ati Radeon HD 4870 videokaart. Heb ik dan iets aan dx10/11 of voegt dat voor deze viedokaart toch niks toe? M.a.w. kan ik dan beter net zo goed bij m`n huidige configuratie blijven en dus geen extra Windows 7 ernaast installeren?

• kronolith
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09:00

kronolith

[EDIT]

Windows 7 tegenwoordig ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

himlims_ schreef op zondag 26 oktober 2003 @ 18:26:
Linux Mandrake 9.2 RC2 (soms in combinatie met wine-x)
moet zeggen draait allemaal lekker; en d'r zijn genoeg leuke games die alleen voor linux zijn gemaakt of ook speelbaar zijn onder linux. Denk aan enemyterritory, savage, simutrans (TT cloon) etc.
Niets te klagen wat betreft gaming
inmiddels is mijn post van 2003 ook outdated :+ Gamen doe ik eigenlijk niet meer op de PC. Dit omdat er in iedere (online) game gecheat wordt. Via speciale videokaart drivers kun je door alle muren heen kijken enzo, sinds dien is PC gamen afgelopen voor mij. Hoewel is soms nog een potje Transport Tycoon, UT en Q3A doe, op de Linux Mint

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Anoniem: 109640

himlims_ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:22:
[...]

inmiddels is mijn post van 2003 ook outdated :+ Gamen doe ik eigenlijk niet meer op de PC. Dit omdat er in iedere (online) game gecheat wordt. Via speciale videokaart drivers kun je door alle muren heen kijken enzo, sinds dien is PC gamen afgelopen voor mij. Hoewel is soms nog een potje Transport Tycoon, UT en Q3A doe, op de Linux Mint
Of overdrijven, is ook een vak

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 27-11 13:19
The_Scratcher schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:15:
Ik heb een Gainward Ati Radeon HD 4870 videokaart. Heb ik dan iets aan dx10/11 of voegt dat voor deze viedokaart toch niks toe? M.a.w. kan ik dan beter net zo goed bij m`n huidige configuratie blijven en dus geen extra Windows 7 ernaast installeren?
In meeste games is de extra eyecandy die DX10 geeft tov DX9 minimaal. Het verschilt uiteraard ook per game maar verwacht geen wonderen.
DX11 is met je huidige kaar sowieso geen optie want die ondersteund dat niet...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:55
DX10 werd met Vista geintroduceerd. Dat zou een overstapmoment naar een nieuw OS kunnen zijn, al staat het OS zelf mij niet aan. Windows 7 krijgt betere kritieken en zou dus op zichzelf een overstapreden kunnen zijn voor mijn PC (waar ik ook op game).

En wat DX10/11 toevoegt tegenover DX9 op jouw videokaart? Denk dat iig 10 toch wel door jouw videokaart wordt ondersteunt? Wat dan de exacte voordelen zijn mag je wel zelf googlen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zolang games (tegenwoordig) primair ontwikkeld worden voor consoles en daarna geport naar de PC, zullen x64 games nog lang op zich laten wachten.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Een beetje inzet tonen kan geen kwaad want deze vragen kun je heel goed googlen en of je het waard vindt of niet is aan jezelf.

• wertx12
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-05-2011
voornamelijk xp aangezien mijn win6 x64 geen goede video kaart heeft

• dhraom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:09
windows 7 home premium , maar vooral op me ps3

zonder haat geen liefde

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wine :+ m.a.w. ik game op Linux. Momenteel alleen CSS en WoW, maar ik heb in het verleden ook probleemloos C&C3 gespeeld en wat ander spul, zoals Plants and Zombies, wat gewoon via Steam gaat, net als CSS.

Ik game verder vooral op de PS3.

• krakbracket
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05-2014
Windows 7 64b, werkt wat mij betreft beter dan Vista 64b. Onder Vista had ik af en toe nog wel last met compatibiliteit bij sommige games.
De echte oudere games zijn veel (en steeds meer) op GOG.com te vinden en deze zijn allemaal geoptimaliseerd voor de laatste versie van Windows, inclusief 64b.
de bibliotheek van Good Old Games wordt door de toenemende populariteit ook steeds verder uitgebreid met verschillende ontwikkelaars.

quote:

Of het de moeite is voor DX10 of 11 hangt af van de games die je wilt spelen en of je, als het ondersteunt wordt in de game, 'eyecandy' belangrijk genoeg vindt.
Ik zou in ieder geval altijd 7 adviseren boven Vista, dit systeem had toch wel erg veel mankementen. de betrouwbaarheid van XP wordt met 7 weer geevenaard, imao.

PC gameplay geen multiplatform!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
psychoclown schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:25:
[...]

Een beetje inzet tonen kan geen kwaad want deze vragen kun je heel goed googlen en of je het waard vindt of niet is aan jezelf.
Dit soort opmerkingen begrijp ik nooit zo helemaal. Je kan wel elke vraag die hier op het forum gesteld wordt googlen dus wat is je punt hierin? Wat heeft dit forum dan voor een zin als je alles maar moet googlen?
Ik snap ook wel dat je die vragen kunt googlen maar ik stel dit soort vragen juist op een forum om antwoorden van echte praktijk ervaringen te krijgen. Ik zie niet in wat daar mis mee is?

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Omdat tweakers van haar users verwacht dat ze inzet tonen want we zijn nou eenmaal geen helpdesk.
Je zegt zelf dat je praktijkervaringen wilt maar vervolgens kom je met 'simpele vragen' wees specifiek en je zult er veel meer van op steken Je vraggen getuigen gewoon niet van inzet, tuurlijk geef ik mensen de kans om het te verbeteren maar daarom zeg ik het ook. Mocht je er nog niet mee eens zijn dan verwijs ik je naar DM (MyReact > Voorkeuren).

• SliderTPP
  • Laatst online: 12-11-2020
Dualboot met XP SP3 en Windows 7 aan boord.
XP wordt voor het normale computerwerk gebruikt, maar voor gaming schakel ik over naar Windows 7, omdat dat er grafisch een heel stuk beter uit ziet.

Ik heb eens dezelfde highres achtergrond gebruikt voor XP en Windows 7, en schrok me rot over hoe veel beter 7 er voor grafische doeleinden zoals games uitziet. Die rekensom was dus snel gemaakt :)

En omschakelen van de ene OS naar de andere is met Ireboot van NeoSmart een eitje!

• Shrimp O Vis
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

lol ik las de TS, en schrok dat er nog mensen waren die windows 98 nog gebruiken voor gamen :P maar die post kwam dus uit 2003 :+

(Ik gebruik btw ook windows 7)

[Voor 11% gewijzigd door Shrimp O Vis op 21-11-2010 22:05]

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee