[laptop] Asus M3700N defect - update

Pagina: 1
Acties:

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Dit topic: Is Asus een slecht merk? is terecht gesloten, aangezien men mij er voor de 4e keer op wees dat een fan op een Asus moederboard na 2 jaar best kapot mag gaan... (Overigens heb ik me ook schuldig gemaakt aan overdrijving.)

Wat ik jullie nog wel beloofd heb is een update over de laptop van die vriend van mij, die al twee keer omgeruild is. De eerste keer betrof het een loszittend DVD-klepje, daarna een instabiel systeem met daarbij ook een dode pixel in het midden van het scherm.

Welnu, inmiddels is er weer een defect ontstaan: de boxen geven een constant krakend geluid af....

Dus maar voor de derde keer om laten ruilen. (Je zou er een beetje moedeloos van worden.)

Ik heb even de search erop nageslagen en er is nog één topic over een defecte M3700N: Asus notebook boot niet meer

Kortom.... weer pech?

Zijn er meer mensen met dergelijke problemen met de Asus M3700N?

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

ik heb ook de ASUS M3700N .. en ik heb er totaal geen problemen mee..
het enige wat ik wel raar vindt is dat hij ineens onder windows XP aangeeft dat hij maar 1,41 GHz draait.. terwijl hij toch echt op 1,5 hoort te draaien met een AC adapter erin en het vliegtuig symbooltje .. :D

maar mijn notebookje boot perfect.. geen enkel probleem mee.. geen 1 dode pixel en een heel mooi vastzittend dvd-klepje.. met het lampje een beetje op een vreemde plek :D boxjes doen het ook goed.. zijn alleen niet zo perfect natuurlijk ..

kortom.. ik ben super tevreden.

Verwijderd

Ik heb er ook absoluut geen problemen mee! Behalve dat ie soms n btje kraakt (ben n ontzetttende zeurpiet) en het geluid gewoon erg slecht is (op dat gebied ben ik n nog grotere zeikerd, maar met n paar externe speakers is t alsnog top ;))! Maar verder ben ik echt verliefd op dat ding! Hij is één van de snelste als ik op de studie zit, hij is licht en gaat zeker 5 uur mee op n batterij! Vormgeving is top en erg sexy, in mijn ogen dan :) Scherp beeld en al helemaal geen last van dat de touchpad zou afgeven op het scherm! Kortom ik zou iedereen aanraden dr eentje te kopen!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:09

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb alleen twee white pixels een in het midden en een in de taak balk.

Daarnaast heb ik hiervoor eerder al 'n Belkin Wifi 54g router dus kan ik nu overal in huis en tuin het internet op.

Het is asus topmodel mobility dus super geluid kan je vergeten als er maar wat geluid uit komt en ik zou eerder 'n koptelefoon gebruiken.

Tja het is zo met lichte prul geintergreerde micro boxes is dat je ze al snel overstuurd en dan gaan ze kapot dus als het kraakt Clipping dan leven ze niet lang.

Ik ga hem dus zeker niet als MP3 speler gebruiken over zijn interne speakertjes :)

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

reiker

dan jij!

Hier heb ik niks aan toe te voegen. Ook mijn M3700N werkt perfect!

Zo gezegd, zo gedaan.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 13:12
Het probleem is geen gekraak bij het afspelen van geluid, maar een constante brom/kraak (die echt heel irritant is, hij heeft het me via de telefoon laten horen).

Toch typisch dat hij dan dus DRIE keer pech heeft met die laptop ;(

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Hi all

Ik heb al enige tijd last van dat m'n beeldscherm steeds stroever opengaat. Dit gaat gepaard met een hoop gekraak en geknak. :'( Ik maak hem tegenwoordig voorzichtig met twee handen open, om op deze manier zo weinig mogelijk gekraak te horen. Dit lijkt me toch niet helemaal in orde! In een piepende deur gooi je wat olie, maar wat doe je hiermee? Oliën lijkt mij geen optie :? Hebben dr meer mensen last van? Of is dit duidelijk een gevalletje van Asus bellen? Thx alvast voor het reageren!
Pagina: 1