Toon posts:

Receiver gaat vanzelf harder / aan

Pagina: 1
Acties:
  • 1.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt een raar probleem. Ik heb dit nu 4 keer gehad.

Mijn versterker ging 3x vol open uit zichzelf :(.
En een keer midden in de nacht ging ie aan :S, terwlijl ik lach te slapen. Ik had de afstandsbediening op dat moment buiten bereik. En knopstoring is ook raar. Je kan de avr-1801 namelijk helemaal niet aanzetten in standby.

Ik begin echt rare dingen te denken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeh welke receiver? :?

edit:
ik neem aan: Denon AVR-1801 5.1 Channel Home
Audio Receiver?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:34

voodooless

Sound is no voodoo!

@TazBoy: hij heeft neem ik aan een Denon AVR-1801.

Probeer eens de batterijen uit de afstandsbedieding te halen. Misschien doet ie wel vreemd. Verder zou ik het ook niet weten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjah afstandsbediening lag buiten bereik achter kast en is infrarood. Voor zekerheid uitgeprobeerd maar ik zal het eens tijdje doen ... Wel had ik laatst ook een keer dat mijn pctv kaart (infrarood) opeens aanging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

geen buren die je pesten? :P of misschien andere apparatuur die ir verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Plak de Infra Rood ontvangst chip es een tijdje af, en kijk of het nog weer gebeurd. Indien ja, dan is het je receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-10 18:44

CAP-Team

XBL: CAPTeam

mijn radio kan ook automatisch aangaan, en dan gaat ie zelf op een zacht volume staan en dan steeds wat harder.. Da's de wekfunctie, en is zeer effectief :D

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10 04:55
Ik zou inderdaad ook eens gaan kijken of het andere apparatuur is die signalen uitzend.
(heb het zelf ook ooit gehad met een of ander elcheapo stereo-setje.. Ging allerlei vreemde dingen doen als er een pc aan stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met de pioneer radio, hij gaat niet harder ofzow maar springt wel aan zogauw je binnen 10 meter met een gsm gaat staan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan iid door een mobieltje komen of door een FM zender die dicht in buurt staat geplaatst. Ik zoe eens een emailtje sturen naar Denon, als dat je merk is, misschien valt er een component in de receiver te "shielden". Maar door de IF zal het niet komen denk ik, die moet te gericht werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens volgens mij was er een gozer hier een tijdje terug die precies hetzelfde probleem had alleen ik kan dat topic niet vinden :( <= TIP ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even zoeken naar dat andere topic. En geen pestende buren (zit op zolder :)). Geen ir verzendende apparatuur. Afplakken zal ik doen. Hoewel het heel zeldzaam gebeurt maar zal het zeker doen. Wekkerfunctie lol dat zal het zijn }-). Gsm heb ik niet (hehe). Fm zender staat niet om 2 uur snachts aan hier :D. Maar ik ben beniewd na het afplakken bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan de Haan
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-11-2017
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem en even rondneuzen leidt tot remote access via Spotify. Bezoeker heeft binnen mijn netwerk thuis mijn Denon gekoppeld aan zijn Spotify account. Vervolgens kan hij overal vandaan met zijn Spotify app muziek streamen naar mijn Denon. Met 'netwerktoegang aan in stand by' instelling van mijn Denon betekent dit dat het apparaat dan vanzelf aan gaat. Beste advies lijkt om hem te vragen jouw device in zijn Spotify device list te disconnecten.

[url]https://community.spotify.com/t5/Other-Partners-Windows-Phone-etc/Delete-or-quot-unlink-quot-devices-on-spotify-connect/td-p/126585111[/url

Succes en groet, Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-10 08:42
Haha, Spotify bestond nog niet toen deze topic was geopend 14 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:23

InFamous

excommunicado

Wat @Josk79 zegt dus, dit topic is inmiddels 14 jaar oud en mag lekker in de archieven blijven.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.