Toon posts:

[WINXP] Kan de dail-up verbinding niet verbreken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken klik ik met de rechtermuisknop op het verbindingsicoontje rechts in de taakbalk, en vervolgens op "Verbinding verbreken". Dit deed ik gisteravond ook, en tot mijn grote schrik kwam ik er vandaag zojuist achter dat de verbinding gewoon nogsteeds actief was! :(

Dus ik opnieuw rechtermuisknop -> verbinding verbreken. Nu gaat netjes het icoontje weg, wat de indruk doet wekken dat de verbinding verbroken is. Maar na zo'n 3 seconden staat het icoontje er gewoon weer, en de verbinding is helemaal niet verbroken!

Wanneer ik op het icoontje dubbelklik, om het status-scherm te krijgen, komt dat scherm ongeveer 1/10e seconde in beeld en verdwijnt het weer.

Ik heb overigens nog meer problemen met deze computer wat het internet betreft. Zo stuurt hij het internet niet meer over het netwerk (ICS). Zie dit topic: [rml][ WINXP] ICS werkt ineens niet meer[/rml]

Ik heb de PC gescand met de online virusscanner van www.trend.com en met Ad-aware 6.0 met referencefile van 2 oktober 2003. Beide vonden niks.

Heb ik ondanks dat misschien toch last van een virus, of is er een onderdeel (service?) van windows dat de internetverbindingen in het beheer heeft, beschadigd?

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

verwijder eens alle verbindingen en maak ze eens opnieuw aan...

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ram eens op Crtl-Alt-Del en kijk of er gekke processen draaien.

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ajhaverkamp schreef op 06 October 2003 @ 13:36:
Ram eens op Crtl-Alt-Del en kijk of er gekke processen draaien.
Ik zie dat SVCHOST.EXE nu continue 100% CPU-usage trekt. Verder draait er geen vreemd proces.