Toon posts:

Outlook mail terughalen na formateren schijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,
Ik heb mijn harde schijf geformateerd en nu opnieuw win xp erop gezet ...outlook ingesteld alleen ben nu al mijn mail kwijt...hoe kan ik die weer ophalen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Niet meer... Format = Pech.
Je zou een undelete of unformat tooltje kunnen proberen maar ik geef je weinig kans, zeker niet nadat je WinXP er opnieuw op hebt gezet...

Had je dit niet van te voren kunnen bedenken? Heb je een (goeie) backup?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Niet, had je daarvoor moeten veiligstellen.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

....

Tja...de functie van backups, deel I

There is no place like ::1

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Bij de meeste mail-proggies kan je de optie 'leave mail on server' oid aanzetten.

Maar lees voortaan eerst even in de Computer Idee wat formateren betekend.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 11:18
Gewoon effe met Easy Recovery Pro proberen, grote kans dat je daar wel het een en ander mee terugkrijgt (alhoewel ik niet de indruk heb dat je weet welke bestanden je moet hebben, en na een format wordt dat er niet duidelijker op)

Format is zeker niet altijd pech

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 06-10-2003 00:46 ]

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Welcome to Gathering of Tweakers helpdesk, please smash head against screen to continue |:(

Koekie?

Verwijderd

... :D Jesus hoe idioot kan je zijn. :D ... sorry kon het even niet laten.

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Om kort te zijn...

probeer met een programma de format ongedaan te maken (lukt waarschijnlijk niet omdat je er al nieuwe data overheen geschreven hebt maar niet alles is hiermee ook direct verwijderd)

Als dit lukt ga opzoek naar deze map
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Application Data\Identities\{D1B3ADD01-en nog veel meer nummers}\Microsoft\Outlook Express\ (naam zal allicht iets anders zijn
Maak hier een kopie van alle aanwezige .dbx files (inbox.dbx, send.dbx etc)

Als je deze files hebt kan je die makkelijk importeren in outlook

mvg

Akita

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gelukkig zijn er toch users die serieus, uitgebreid en ontopic kunnen reageren, waarvoor bedankt. Users swampy, Hazuki en Punkie weten blijkbaar nog niet wat dat is.

Beste Nkroone84,

Welkom op GoT :)

Op GoT stellen wij wat eisen aan de topics die worden gestart. Dit is nodig omdat GoT een vrij groot forum is en daarom niet zonder richtlijnen kan. Hiermee voorkom je dat het een rommelig forum wordt en topics makkelijk terug te vinden zijn d.m.v. de search. Ook voorkom je zo dat er telkens topics met dezelfde vragen worden gestart. Daarmee blijft GoT interessant voor de vaste gebruiker :)

Enkele belangrijke richtlijnen:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Wanneer je deze stappen had gevolgt dan had je het volgende kunnen vinden:
Zoeken naar: bestanden terughalen formateren

Daar staat o.a. dit topic: Data van geformatteerde HDD terughalen?

In dat topic staat al redelijk weergegeven wat de mogelijkheden zijn, weinig dus. Er wordt o.a. verwezen naar de OM FAQ waarin staat beschreven hoe je verloren data kunt terughalen...

Verder staan er in het volgende topic ook nuttige tips:
Data terug te krijgen na partitioneren,format,install XP (2)

Deze heb ik allemaal via de search gevonden. Dus zoeken geeft meestal al een antwoord op je vraag zonder zelf een topic te openen. Graag even rekeing mee houden wanneer je de volgende keer een topic wilt openen.. :)

Succes verder en nog veel plezier op GoT :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.