In dat geval:

Als je reden hebt om ergens anoniem te surfen: pak een proxy.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
En anders pakt ie een proxy...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
hij denkt dat ie gebanned is weet het ook niet precies....maar je kunt dit probleem niet oplossen via een proxy...oh enne die gast zit op de kabel..dus heeft een vast ip en dat is dus het probleem..daarom mot ik dat proggie hebben!
AUB!!..
Verwijderd
mr.b is right pak gewoon een proxy <-- *BLINK* *BLINK* NUTTIGE TIP *BLINK* *BLINK*
--Ray
oh en hoe fix je dan die proxy als je chello hebt??...weet niet hoe dat bij kabel zit...
Verwijderd
ow man.. newbies de laatste tijd
--Ray
(Ja, ik ben netwerkbeheerder en spoofing zuigt
... en oranje! :P
Verwijderd
gathering.tweakers.net/showtopic/77806
gathering.tweakers.net/showtopic/76587
gathering.tweakers.net/showtopic/74927
gathering.tweakers.net/showtopic/71064
gathering.tweakers.net/showtopic/26350
en
gathering.tweakers.net/showtopic/75487
in één van deze threads zit een bruikbaar URL verborgen.
Het gaat niet om het hacken kinderen...laat het ook maar lekker zitten...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Goh waarom niet?Op zondag 03 december 2000 23:36 schreef PinPadStoring het volgende:
niet zo blij he .....denk ff dak wat meer weet dan jou maar daar ga ik niet over in discussie..
--Ray
ik vraag iets heel normaals en krijg alleen maar trieste antwoorden...enne wordt voor newbie uitgemaakt omdat ik ff niet niet weet...beetje triest hoor..
maar goed wil ook helemaal geen ruzie maken maar wou dit wel ff zeggen....dus antwoordt ff normaal jongens (oja en dames)..
Dacht namelijk ff dat je jezelf tegensprak vandaar.
Maar goed, jij je zin.
Uit de reacties hier lees je wel dat dit geen goede vraag is hier.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hierdoor ook misschien wel.. 1 post.
En het is ook heel fijn dat je je post effe aanpast zodat het antwoord uit z'n verband wordt getrokken, maar dat zal wel per ongeluk zijn gegaan.
ik bedoelde dat op een andere manier...en hou op met je gezeik. en lok geen flame uit...daar heb ik geen zin in..
Dan leg jij e.e.a. niet goed uit. Er zit hier voldoende kennis om je te helpen - alleen moet je de boel wel zo weten te bespelen dat die kennis eruit komt.weet duidelijk wel waar ik het over heb....maar denk niet dat je snapt wat ik bedoel....
Jij snappeh? Mooi. Izgoed.
... en oranje! :P
Maar voor dit soort dingen is er dus een faq en een search beschikbaar, dat voorkomt een boel gedoe.
(ik flame niet gauw hoor, ik hou alleen niet van trolls)
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Als je dit zelf zo leest klinkt het dan net zo geloofwaardig als toen je het bedacht?
PinPadStoring: Maar je kunt dit probleem niet oplossen via een proxy.
Dus wel met een IP spoof maar niet met een proxy. Ja, ja...
PinPadStoring: oh enne die gast zit op de kabel dus heeft een vast ip en dat is dus het probleem daarom mot ik dat proggie hebben!
Een proxy, dacht Yarvieh ook... of growing a brain.
PinPadStoring: dan kunnen ze toch nog steed je ip loggen.
/me denkt meer aan buying a brain.
PinPadStoring: Hoe fix je dan die proxy als je chello hebt?? Weet niet hoe dat bij kabel zit.
Volgens mij weet je helemaal niet hoe iets zit.
PinPadStoring: Denk ff dak wat meer weet dan jou maar daar ga ik niet over in discussie.
Lijkt me verstandig.
PinPadStoring: Weet duidelijk wel waar ik het over heb.
Dat is ehmm.... erg duidelijk ja.
<hr width="90%">
PinPadStoring, het is erg irritant om iemand die overduidelijk niks maar dan ook helemaal niets weet antwoord op een vraag te geven als hij ook nog eens een grote bek en capsones krijgt.
Als je een vraag stelt waarop je antwoord wilt kan je dus beter je grote bek thuis laten.
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Als je geeneens weet waar je die progjes kunt vinden, moet je er ook niet aan beginnen, KIDDIE