Toon posts:

PHP of ASP.net

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben al een tijdje bezig met HTML en wil graag verder maar kan niet beslissen of dit nu PHP moet worden of ASP.NET . Ik heb al vele topics gelezen over dit en moet eerlijk zeggen het wordt voor mij alleen maar onduidelijker :? . Wat ik graag wil weten is waar kan ik (vooral als beginner) nu het beste mee beginnen en kunnen jullie aangeven waarom wel of waarom niet ik zal kiezen voor PHP of ASP.NET

Alvast bedankt

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Op MSDN: Head-to-Head: PHP vs. ASP.NET

En als je het niet volgt, betekent dat dat het nu nog helemaal niets uitmaak en alleen de GEMO-methode gaat werken om te kiezen*

* GEMO = Gooi Een Muntje Op-methode.

@D2k
Wil jij nooit ASP.Net meer beledigen door het te vergelijken met ASP? :P

[ Voor 67% gewijzigd door gorgi_19 op 05-10-2003 17:08 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

gorgi_19 schreef op 05 October 2003 @ 17:05:
Op MSDN: Head-to-Head: PHP vs. ASP.NET

En als je het niet volgt, betekent dat dat het nu nog helemaal niets uitmaak en alleen de GEMO-methode gaat werken om te kiezen*

* GEMO = Gooi Een Muntje Op-methode.

@D2k
Wil jij nooit ASP.Net meer beledigen door het te vergelijken met ASP? :P
Het zou wat netter zijn om een onafhankelijke vergelijking voor te stellen :) Een microsoft product op een microsoft website vergelijken met een niet microsoft product is hetzelfde als helderziende zijn.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 17:14:
Het zou wat netter zijn om een onafhankelijke vergelijking voor te stellen :) Een microsoft product op een microsoft website vergelijken met een niet microsoft product is hetzelfde als helderziende zijn.
Klopt, da's een kant van ASP.Net. :) Alleen ik ken PHP niet goed genoeg om daar een 'verdediging' tegenover te zetten. Ik neem aan dat een PHP'er wel tegenargumenten kan noemen.

Daarom heb ik ook bewust MSDN nog genoemd. :) Verder verwees D2k nog naar de search (indirect), waarin ook een hoop 'onafhankelijke' argumenten voor een taal worden genoemd.

[ Voor 13% gewijzigd door gorgi_19 op 05-10-2003 17:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
Wat wil je (later) met de taal doen?
Wat verwacht je van de taal?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:42

curry684

left part of the evil twins

NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! NIET NOG EEN "PHP OF ASP OF ASP.NET" TOPIC!!!! DIE KRIJGEN WE AL 20 KEER PER DAG EN SLUITEN WE ONDERTUSSEN ALTIJD OMDAT HET NU TOCH EINDELIJK WEL EEN KEER BEKEND MAG ZIJN!!!! DUIK DIE SEARCH IN, PIK EEN VAN DE 300 HITS ERUIT EN LEES DIE!!!!!

[/rant]

Ik bedoel dus maar te zeggen dat deze discussie reeds vaker is gevoerd

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.