Vandaag heb ik m'n nieuwe radeon 9700 geinstalleerd, eerst heb ik m'n nvidia drivers gedeinstalleerd en de grafische kaart op "standard vga" get zet. Daarna heb ik een reboot gedaan, vervolgens m'n nieuwe radeon in de kast gestopt, power lijn aangesloten en computer aangezet. Starte perfect op, in windows 2000 heb ik de nieuwste drivers gedownload van internet en geinstalleerd, daarna vroeg het installatie programma om een reboot. Na deze reboot verscheen het login schermpje van windows 2000 als normaal, maar als ik m'n login gegevens intyp en probeer in te loggen, dan verschijnt heel kort m'n de achtergrond van m'n profiel maar dan gaat hij niet verder met inloggen maar verschijnt gewoon het login schermpje weer.
Ik kan dus niet meer inloggen in windows 2000. Dus ik in safe mode gestart, radeon drivers eraf gegooid en weer gereboot. Nu kan ik wel gewoon inloggen en alles werkt, behalve m'n radeon. Installeer ik weer de radeon drivers dan kan ik weer niet inloggen.
M''n systeem is een asus n7n8x nforce2 deluxe (laatste nforce drivers), 512 mb, athlon 2400+. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Ik kan dus niet meer inloggen in windows 2000. Dus ik in safe mode gestart, radeon drivers eraf gegooid en weer gereboot. Nu kan ik wel gewoon inloggen en alles werkt, behalve m'n radeon. Installeer ik weer de radeon drivers dan kan ik weer niet inloggen.
M''n systeem is een asus n7n8x nforce2 deluxe (laatste nforce drivers), 512 mb, athlon 2400+. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?