Toon posts:

Radeon 9800 XT op AGP 2x moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gaat dat werken?

Een maat van mij heeft een p2-350 op een bx moederbordje en wil deze kaart aanschaffen. Nu hoorde ik dat je agp4x nodig hebt voor zo'n kaart. Is dat een absolute eis, of werkt het wel , maar draait de kaart gewoon wat langzamer ?

Verwijderd

ja de kaart zal dan langzamer draaien dan normaal maar hij moet het doen

Verwijderd

Waarom wil je dit de kaart is VEELSTE overpowerd voor die computer

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 12:24:
Gaat dat werken?

Een maat van mij heeft een p2-350 op een bx moederbordje en wil deze kaart aanschaffen. Nu hoorde ik dat je agp4x nodig hebt voor zo'n kaart. Is dat een absolute eis, of werkt het wel , maar draait de kaart gewoon wat langzamer ?
Sorry hoor maar die kaart is een erge overkill voor die PC. Dit gaat nooit werken.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Je kunt het waarschijnlijk op de verschillende site's vinden, maar ook in de PMG FAQ, zie: Hoe zit het met de compatibiliteit met AGP/PCI kaarten?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zelfde maat?

Ik zie het al :)
Op zondag 5 oktober 2003 12:26 schreef BloodhoundFromHell @ Fok het volgende:

[..]

oke! Dan zal ik hem dat zeggen, maar ik zeg hem er wel bij dat hij eigenlijk een iets snellere processor moet kopen voor het mooie!

Ik heb het net ook op tweakers gepost de vraag, dus ben wel benieuwd of ze daar hetzelfde zeggen! maar bedankt.

[ Voor 74% gewijzigd door HielkeJ op 05-10-2003 12:29 ]

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Waarschijnlijk werkt het wel gewoon ja. Hij is alleen zware overkill voor die pc. Zonde van je geld als je het mij vraagt. Maar het kán wel, mits hij een sterke voeding heeft (Radeon 9800+ vreten nogal wat stroom...

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
Kom op man maakt niet uit of je zo'n kaart hebt of een Gf 2 een GF 2 is nog 5x overkill voor die pc ik bedoel je kunt er nix op draaien minimum voor moderne games is al 800 mhz.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

volgens mij is dat echt overkill een ati radeon 9800XT op een p2-350 mhz :X . Kan je niet liever een geforce 4 mx ofzo nemen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Reacties hierboven zijn wel duidelijk. Neem ook hier een kijkje, vooral het plaatje wat erbij staat :)

En een volgende keer ajb eerst zelf zoeken voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.