Zoals de titel al zegt, ik heb problemen met mijn line-in van mij onboard geluidskaart. als ik met vinyl bezig ben en ik wil het opnemen op mijn computer in cool edit, neemt ie slechts 1 kanaal op. (links) rechts slaat echter wel helemaal uit alleen neemt ie niks op zoals je ziet op dit plaatje:

Ook als ik bijv. probeer te recorden met de standaard geluidsrecorder van windows heb ik t zelfde probleem, dus niet alleen in cool edit pro. Aan de uitsturing van mijn mixer kan t ook niet liggen want als ik gewoon record met mn laptoppie doettie t prima.
specs:
MSI kt3 ultra 2
onoard sound: realtek alc650
Heb al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren echter tevergeefs.
Ook heb ik geprobeerd via mn mic ingang op te nemen , dan heb ik nog steeds t zelfde probleem.
iemand enig id?
edit
owja ook wel ff usefull: Hij deed t eerder dus altijd prima, dus dat maakt t extra raar. t enige wat veranderd is , is de jack plug van mn line in naar mn line out en vervolgens weer naar line in... Sindsdien doet ie dit....
/edit
Ook als ik bijv. probeer te recorden met de standaard geluidsrecorder van windows heb ik t zelfde probleem, dus niet alleen in cool edit pro. Aan de uitsturing van mijn mixer kan t ook niet liggen want als ik gewoon record met mn laptoppie doettie t prima.
specs:
MSI kt3 ultra 2
onoard sound: realtek alc650
Heb al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren echter tevergeefs.
Ook heb ik geprobeerd via mn mic ingang op te nemen , dan heb ik nog steeds t zelfde probleem.
iemand enig id?
edit
owja ook wel ff usefull: Hij deed t eerder dus altijd prima, dus dat maakt t extra raar. t enige wat veranderd is , is de jack plug van mn line in naar mn line out en vervolgens weer naar line in... Sindsdien doet ie dit....
/edit
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 20:11 ]