ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Met het kleine vliegtuigje kan je maar 20 units vervoeren, met een truck 25. Ik zou dus met een truck gaan en pas een cargoplane kopen als volgende uitbreiding, dan kun je er 35 vervoerenLord_T schreef op 09 October 2003 @ 18:22:
server is wel weer buggie vandaag.... anyway zal ik nu al mijn plane kopen of ff een run doen eerst.....
Met het vliegtuigje kun je elke 45 minuten reizen, met de cargoplane elke 60 minuten en anders elke 90 minuten. Als dat verschil erg belangrijk is dan betekent het maar 1 ding: je besteed veel te veel tijd aan dit spel
LOL ja best welmakje schreef op 09 October 2003 @ 18:32:
[...]
Met het kleine vliegtuigje kan je maar 20 units vervoeren, met een truck 25. Ik zou dus met een truck gaan en pas een cargoplane kopen als volgende uitbreiding, dan kun je er 35 vervoeren
Met het vliegtuigje kun je elke 45 minuten reizen, met de cargoplane elke 60 minuten en anders elke 90 minuten. Als dat verschil erg belangrijk is dan betekent het maar 1 ding: je besteed veel te veel tijd aan dit spel
Punt is dat ik nu ook al iedere keer 20 units kan vervoeren.... dus cargo plane is de eerste nuttige uitbreiding denk ik....
En die is duur
denk dat je nu een dooie dealer bentDamien schreef op 09 October 2003 @ 18:40:
You managed to hold up the Chicago Drug House! After firing a few shots into the air, the staff quickly handed over the days takings - $357476!
Hij probeert namelijk Damien's naam te verkopen aan de eigenaar van dat drug house
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Nee damien ik zei voor de grap, that information is gonna cost ya
[ Voor 36% gewijzigd door MM- op 09-10-2003 18:52 ]
Zal ik de R.I.P treat al openen?
Ach wel ik denk dat ik in mijn volgende leven maar een copper wordt
Ik heb in ieder geval naam gemaakt en dat is niet slecht voor een stiff
[ Voor 27% gewijzigd door Henri op 09-10-2003 18:54 ]
200k dus
[ Voor 15% gewijzigd door Henri op 09-10-2003 18:56 ]
hahah bied aanDamien schreef op 09 oktober 2003 @ 18:55:
Nee, bij wie kan ik 2k veiligstellen? (en dan bedoel ik ook veilig)
edit:
200k dus
maareuh er wordt al echt gezocht hoor!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
The Last thing that you heard before the bullet went through your head was:
"drughouses are not to be touched"
Whahaha net 1 touch nadat ik op deposit heb gedrukt..
Ik gok dat de transfer niet gelukt is
Denk dat ik nu maar eens de goede kant van de wet op ga
Verwijderd
Vette actie is het wel!
Edit: Niet gelukt dus
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 19:08 ]
You earned yourself $25 as a pizza boy!
[ Voor 20% gewijzigd door Henri op 09-10-2003 19:11 ]
btw. Welk kanaal was het nou ook alweer (irc) hij stond in mijn messages in the other life
Ook in Londen
Nick=Twisted
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
en een in Rome en Sydney gaat lekker zo
btw Damien : irc.mafia.org #injustice
[ Voor 22% gewijzigd door CaLeX op 09-10-2003 19:32 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Of gaat het puur om de job die je neemt?
Wat is je nieuwe naam btw?
[ Voor 13% gewijzigd door Orfuis op 09-10-2003 19:57 ]
Verwijderd
En ik kom al geen steek verder, pak steeds de verkeerde
Kan iemand me eruit krijgen? (Ik zit in Parijs)
Jij bent NiX zeker ? zoja dan mug je steeds de verkeerde ze willen je eigelijk dood hebbenVerwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 20:03:
WTF! Tweede keer in die *^%TR(&*gevangenis, na die attempted mugging op Larry heeft ie me al twee keer genaaid...
En ik kom al geen steek verder, pak steeds de verkeerde![]()
Kan iemand me eruit krijgen? (Ik zit in Parijs)
Verwijderd
Wie willen me allemaal dood hebben, zal ik eens een goed woordje voor mezelf doen
Ik ben dus nog steeds Bullet_Tooth_Tony verwar ze dus niet mocht je me nodig hebben
[edit] weet iemand trouwens wat Toaly betekend hij zegt dat die T bij hem voor Toaly staat en dat als mensen dat weten hem meteen als een soort schietschijf gebruiken
[ Voor 37% gewijzigd door HIDMAN-X op 09-10-2003 20:14 ]
Verwijderd
Was zelf niet eens in rome maar kreeg zo'n journal entry met dat ik vrijgesproken was
het is volgens een topic en de bar van NY de bedoeling dat alleen Sydney en Chicago worden overvallen en dat je anders een paar crews op je dak krijgtVerwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 20:13:
Alleen omdat ik Larry heb proberen te muggen? Of zal er uitgelekt zijn dat ik een bank robbery in Londen aan het plannen was? Dat zal toch niet, waren alleen GoT'ers bij betrokken...
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Wat zijn dat dan voor vage regels?Lord_T schreef op 09 October 2003 @ 19:49:
* Lord_T joined bathsheba... en zit nu in een crew... alleen ze hebben wel wat vage regels....
Ik ga waarschijnlijk ook bij Bathsheba maar niet als het te vage regels zijn
Verwijderd
Dat was juist de uitdagingMewBie schreef op 09 October 2003 @ 20:17:
[...]
het is volgens een topic en de bar van NY de bedoeling dat alleen Sydney en Chicago worden overvallen en dat je anders een paar crews op je dak krijgt
Maar nu zit ik dus lekker de hele tijd in de bak
*beeeeep*
A-Tray dusDamien schreef op 09 October 2003 @ 20:21:
SlickV? Ik zou ook Tony ff in de gaten houden, hij is nogal geintresseerd in jou (leven)
*beeeeep*
Verwijderd
Ik hoor het alweer, weet mezelf erg populair te maken (en dat als een doorgewinterde citizen)
Edit: Yeeee! Twee mensen hebben me uit de bak gehaald... En tegelijkertijd ben ik dealer geworden! Kan niet meer stuk dus
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 20:40 ]
Verwijderd
Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you:
"Don't mug the police of Paris my friend..."
Altijd leuk om te weten dat zoiets bijna geen nasleep heeft
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 21:02 ]
Hahaha ja dat achtervolgt je je levenlang, trust meVerwijderd schreef op 09 October 2003 @ 21:02:
You have been severely wounded in a brutal attack by Sobe. You are lucky to be alive! He kneecapped you - by shooting you once in each knee!
Whilst you lay on the ground in a pool of blood, he wanted you to know the reason why this has happened to you:
"Don't mug the police of Paris my friend..."
Altijd leuk om te weten dat zoiets bijna geen nasleep heeft
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Ik krijg ze allemaal wel! Later, als ik groot ben...Damien schreef op 09 oktober 2003 @ 21:06:
[...]
Hahaha ja dat achtervolgt je je levenlang, trust meBeen there
![]()
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Ik zou uit London wegblijven, ik persoonlijk laat je lopen, maar er zijn anderen die je een beetje té op de teentjes hebt getrapt....
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
* Lord_T is best tevreden met nu al een role hebben
edit: waar zie ik wat ik moet doen voor een cleaner?
[ Voor 32% gewijzigd door Lord_T op 09-10-2003 23:09 ]
Wat dacht je van mensen wacken?Lord_T schreef op 09 oktober 2003 @ 23:07:
ik ben nu cleaner![]()
* Lord_T is best tevreden met nu al een role hebben
edit: waar zie ik wat ik moet doen voor een cleaner?
.. of bedoelde je dat niet
[ Voor 9% gewijzigd door Orfuis op 09-10-2003 23:21 ]
Dat was een grote jongen! Iemand enig idee door wie, en waarom?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ter land, ter zee en in de kroeg
hij was de crew-leader van New York, grapjasLord_T schreef op 09 October 2003 @ 23:39:
bij wie zat die gast in het team? CCLW? of Bathsheba of Moe_fugger????
trouwens, die server is spontaan ook weer in de war. zat er 5 minuten geleden nog in maar nu lig ik eruit en komer ook niet meer in....
[ Voor 26% gewijzigd door makje op 09-10-2003 23:42 ]
edit: en ja weet ik veel... zo goed let ik ook niet op
[ Voor 38% gewijzigd door Lord_T op 09-10-2003 23:41 ]
soldaten sneuvelen altijd, generaals bijna nietLord_T schreef op 09 oktober 2003 @ 23:44:
dat hoop ik wel.... want dan heb ik tenminste veel te doen
Omdat ze vonden dat SevenS te weinig bezig was met injustice...
Volgens mij probeert Bathsheba stiekum toch wel om alleenheers(t)er te worden.
dat is afhankelijk van wat je wilt worden.quexy schreef op 10 October 2003 @ 15:48:
Welk werk hebben jullie als eerst gedaan? Meteen crimes of eerst gewoon werk?
slecht - alleen crimes
goed - alleen normaal werk
*beeeeep*
Verwijderd
Hmmmmm, betekent volgens mij niet veel goedshttp://www.injustice.net.nz/dead.asp
The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
Edit: niet dat ik em probeer te bereiken, maar krijg het te zien als ik inlog
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 16:14 ]
DRUG PRICE
Marijuana $275
Ecstasy $465
Acid $400
Speed $985
P / ICE $1100
Heroin $2357
Cocaine $7877
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
gvd... net wat ik nodig had...You have been charged with and found guilty of commiting the crime of Mugging on 10/9/2003 11:45:55 AM, against Bullet_tooth_Tony. The Police Officer investiagting the case was swifty. You were sentenced by EdGein to do 6 hours in jail! You have also had to pay a instant $1000 fine!
Status: Dead
Rank: Dealer
Wealth: Poor
Crew leader: None
Home city: Chicago
dat was jij toch?
*beeeeep*
Marijuana $440
Ecstasy $630
Acid $550
Speed $1235
P / ICE $1500
Heroin $3485
Cocaine $7921
En jah LordT das idd kut, ik heb je niet aangegeven maar ze kunnen alsnog veroordelen op een ooggetuige verslag
dan was je gister ook al gearresteerd volgens mij
beetje mijn politie baas muggen he
offtopic:
Edit: ik ga trouwens zo dood, iemand bankje spelen? het is niet veel, maar meer dan niets.
[ Voor 54% gewijzigd door Teddy op 10-10-2003 20:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()