Verwijderd
Gezeik als je een willekeurig iemand pakt is ook niet bevordelijk...
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, ga maar gewoon mensen muggen en refunden (vraag het netjes van te voren), dat pickpocken wordt ook oersaai... Dan klim je wat sneller op
Edit: wout, Carlito kan uit je lijstje, daar zal je weinig last meer van hebben
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 22:07 ]
Blijven proberen... doe iig elke 3 minuten zo'n crime.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:02:
verdorie... :S:S heb nu al weet ik hoe vaak geprobeerd te pickpocken maar het is maar 1 keer gelukt... wat doe ik fout??
Als het echt niet lukt kan je ook 2X pick pocketten dan 2X shop liften en dan weer 2X pick pocketten enz...
You are dead makje. Your killer fled the scene, leaving your body to rot where he killed you on 10/8/2003 1:02:46 PM
The Last thing that you heard before the bullet went through your head was:
"d shots"
Het ging eindelijk net lekker met het geld en de drugs verdorie
[ Voor 3% gewijzigd door makje op 08-10-2003 22:07 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Witness: MaGoC The attackers name ended with kje
Air Travel Log: Time: 10/8/2003 12:00:42 PM Name: makje Destination: Sydney
gaan we elkaar lopen muggen?
Wat moet ik hier mee?
mm makje is nu dus dood dus report het maar, maakt nu toch niet meer uit
[ Voor 16% gewijzigd door Orfuis op 08-10-2003 22:11 ]
"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"
dus doe jij je best maar om mijn killer te vinden
edit2: ik dacht trouwens dat jullie alleen zaken behandelden die door het slachtoffer werden aangegeven?
[ Voor 51% gewijzigd door makje op 08-10-2003 22:15 ]
Nee ook bij een getuigen kunnen we al aan een case werken
[ Voor 59% gewijzigd door Orfuis op 08-10-2003 22:17 ]
* CaLeX the manmakje schreef op 08 oktober 2003 @ 22:13:
Dat had ik met CaLex allang geregeld... (alhoewel ik eigenlijks geen idee heb hoe CaLex hier op GoT heet)
edit:
dus doe jij je best maar om mijn killer te vinden
edit:
edit2: ik dacht trouwens dat jullie alleen zaken behandelden die door het slachtoffer werden aangegeven?
was al take care of dus.... kreeg nog een lekkere bonus voor die pizza waarmee ik MewBie hab afbetaald
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
yeaha...
Erebus_ en yubut zijn goed!!!!!!
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
HIDMAN-X schreef op 08 October 2003 @ 22:05:
Kan iemand ff de huidige drugs prijzen in paris doorgeven?
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $215 0 Ecstasy $280 0 Acid $370 0 Speed $574 0 P / ICE $975 0 Heroin $2395 0 Cocaine $5464 0 |
Ok gedaan!Orfuis schreef op 08 October 2003 @ 21:03:
Bullet_tooth_Tony je moet even je mugging reporten! dan kan ik de dader voor je pakken.
Nail the bastard!!
[edit] ok thnx lord_T
[ Voor 6% gewijzigd door HIDMAN-X op 08-10-2003 22:24 ]
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
hehe ik heb het gezien je was wel erg snelGizz schreef op 08 October 2003 @ 22:27:
Bullet_tooth_Tony ik heb je net gemugged, maar het geld is al teruggestort
[edit] ik heb trouwens net jou gemugged LordT ik hoop dat je het niet erg vind, het geld is iig teruggestord...
[ Voor 21% gewijzigd door HIDMAN-X op 08-10-2003 22:31 ]
* Lord_T voelt zich uber dom nu
Ai damn, tja is ook m'n eigen schuld ik had je maar in moet lichtenLord_T schreef op 08 October 2003 @ 22:32:
ja kutzooi... wist niet dat jij het was... dus heb de case gereport...
* Lord_T voelt zich uber dom nu
Ja, gebeurt wel vaker jammergenoegLord_T schreef op 08 October 2003 @ 22:38:
klopt het dat de server niet goed werkt momenteel?
edit: Orfuis, kan je me misschien weer op de lijst zetten? Ik heet nu Gizzah
[ Voor 18% gewijzigd door Gizz op 08-10-2003 22:42 ]
nog een paar van dat soort tripjes en ik kan ook mijn eigen vliegtuig kopen
doe ikGizz schreef op 08 October 2003 @ 22:39:
[...]
Ja, gebeurt wel vaker jammergenoeg
edit: Orfuis, kan je me misschien weer op de lijst zetten? Ik heet nu Gizzah
[ Voor 96% gewijzigd door Orfuis op 08-10-2003 22:50 ]
Attempted Mugging - 10/8/2003 1:21:21 PM -Beezlebub has attempted to mug you in the street!
*beeeeep*
ja maar dan kan je maar 5 units ofzo bij je hebben... en met eigen vliegtuig gaat dat vanaf 20 units ofzoHIDMAN-X schreef op 08 October 2003 @ 22:48:
Euhm kan je dan gewoon met het normale vliegtuig vliegen als je drugs bij je hebt
Vliegtuig kost je wel 175k
Kunnen jullie elkaar niet ff muggen in Sydney dan kan ik hem gelijk pakken
[ Voor 38% gewijzigd door Orfuis op 08-10-2003 22:57 ]
daar kom ik net vandaanOrfuis schreef op 08 October 2003 @ 22:56:
Als ik zo nog een case krijg zal ik Beezlebub wel ff weg stoppen
Kunnen jullie elkaar niet ff muggen in Sydney dan kan ik hem gelijk pakken
*beeeeep*
en ik ben daar een beetje aan het wachten tot ik weer kan travelen naar sydney... en ja dat zal niet empty handed zijn
edit: iemand die toevallig 175k over heeft voor mij?
[ Voor 16% gewijzigd door Lord_T op 08-10-2003 23:05 ]
Of niet?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Niet naar londen gaan dus, MBCase Solved - 10/8/2003 1:59:15 PM - Senior Sergeant Mainiac has found MB Guilty of Mugging, thanks to your hardwork! MB gets sentenced to 6 hours in the slammer and a $1000 fine! You get paid a $1350 bonus for your time and effort!
daar leef ik ongeveerGizz schreef op 08 oktober 2003 @ 23:09:
Nieuw arrestatiebevel:
[...]
Niet naar londen gaan dus, MB
eej A-tray, gooi de Beezlebub ook is in jail dan, mij een beetje proberen te muggen...
*beeeeep*
Zou het niet doen voor de zekerheid
stel ik heb zo 100k, hoe kan ik dat dan veilig houden tot morgen... moet ik dan het op een bank zetten terwijl alle banken ieder kwartier wel overvallen worden of moet ik dat in mijn pocket hebben? Als ik het in mijn pocket heb dan kan ik niet gemugged worden want ik ben dan niet online denk ik..... En als ik in drugs investeer riskeer ik criminal charges vrees ik....
waarom nietGizz schreef op 08 October 2003 @ 23:21:
Die cop snapt er ook weinig van en hij wil dat je opnieuw inlogged
Zou het niet doen voor de zekerheid
*beeeeep*
Case Solved - 10/8/2003 1:59:15 PM - Senior Sergeant Mainiac has found MB Guilty of Mugging, thanks to your hardwork! MB gets sentenced to 6 hours in the slammer and a $1000 fine! You get paid a $1350 bonus for your time and effort!
uhm well... when are you going to arrest me
edit: wat heb je daar nou aan, een cop die een arrestatie bevel uitgeeft en vervolgens offline gaat
[ Voor 12% gewijzigd door MewBie op 08-10-2003 23:29 ]
*beeeeep*
ok tnxA-Tray schreef op 08 October 2003 @ 23:26:
Ik ben morgen pas Cop, maar dan ga ik achter beelezebub aan.
*beeeeep*
Volgens mij was er een afspraak tussen een paar crews dat de banken in hun hometowns niet overvallen zouden worden. Alleen in sydney en ergens anders zouden ze het doen, ben de 2e vergetenLord_T schreef op 08 October 2003 @ 23:22:
moet ik dan het op een bank zetten terwijl alle banken ieder kwartier wel overvallen worden of moet ik dat in mijn pocket hebben?
In Parijs is de bank in ieder geval nog nooit overvallen sinds ik meedoe (gisterochtend)
je moet het investeren bij je bank dan kan je het voor 10 uur vast zetten of minder, en het kan niet gestolen wordenLord_T schreef op 08 October 2003 @ 23:22:
ok... vraag...
stel ik heb zo 100k, hoe kan ik dat dan veilig houden tot morgen... moet ik dan het op een bank zetten terwijl alle banken ieder kwartier wel overvallen worden of moet ik dat in mijn pocket hebben? Als ik het in mijn pocket heb dan kan ik niet gemugged worden want ik ben dan niet online denk ik..... En als ik in drugs investeer riskeer ik criminal charges vrees ik....
Dan heb ik hem al 2x genaaidA-Tray schreef op 08 oktober 2003 @ 23:26:
Ik ben morgen pas Cop, maar dan ga ik achter beelezebub aan.
*beeeeep*
Ah, ik weet nu wanneer je in de bak komtMewBie schreef op 08 October 2003 @ 23:23:
[...]
waarom nietwil wel is weten hoe goed ik ben als lawyer
Bron: de major van LondenIt only puts them in jail when either A-they come in, and B-when they leave. Otherwse they're left alone - we only police the airports.
dAT WORDT VERHUIZENGizz schreef op 08 October 2003 @ 23:34:
[...]
Ah, ik weet nu wanneer je in de bak komt
[...]
Bron: de major van Londen
*beeeeep*
edit: wie heeft de laatste sydney prijzen?
[ Voor 39% gewijzigd door Lord_T op 08-10-2003 23:37 ]
te laatLord_T schreef op 08 oktober 2003 @ 23:36:
kortom je moet in Londen blijven....
edit: wie heeft de laatste sydney prijzen?
*beeeeep*
Maar een agent kan wel je drugs komen afpakkenMewBie schreef op 08 oktober 2003 @ 23:39:
ach morgen ochten ben ik toch weer vrijen in jail kunnen ze me niet beroven
suicide dan, allemaal het zelfde:P
[ Voor 44% gewijzigd door Orfuis op 08-10-2003 23:46 ]
*beeeeep*
1
2
| INTEREST ACCOUNT: $ 101500 INTEREST MATURE DATE: ........ |
wel morgen dus in ieder geval mijn geld nog
hoop ik....
Het voordeel is denk ik dat als je met je eigen vliegtuig gaat je:
A sneller weer kunt reizen
B Je binnenkomst niet door de politie gezien wordt?
school afmaken --> rechten studeren -->enz
dat je geen crimineel kan worden? ik beroof echt al de hele tijd mensen met pick pocket maar andere crimes willen echt niet lukken
*beeeeep*
Er zijn genoeg criminele lawyers dus het zou moeten kunnenMewBie schreef op 09 October 2003 @ 08:31:
zou het kunnen zijn dat als je in het begin voor de volgende stappen gekozen hebt:
school afmaken --> rechten studeren -->enz
dat je geen crimineel kan worden? ik beroof echt al de hele tijd mensen met pick pocket maar andere crimes willen echt niet lukken
even kijken of ik wat meer kan worden dan Constable
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
offtopic:
ben je al begonnen aan de openings post voor Injustice deel 2
offtopic:
Weer mislukt. is beetje vervelend aan het worden. dat de securety steeds hoog is, en dat het vandaag niet gaat lukken. heeft iemand een idee waneer je het beste een bank kan overvallen ?
[ Voor 55% gewijzigd door jordan2k op 09-10-2003 11:20 ]
Als je van hometown wil veranderen....schijnt het dat je een appartement moet kopen in de stad waarin jeje opnieuw wil vestigen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Zo ja dan kan die het best opgericht worden in Sydney, hier zitten nog geen andere crews en ik ben er cop
in romejordan2k schreef op 09 oktober 2003 @ 10:02:
zijn er mensen die zin heben in een bank job ??? msg dan maar ingame naar Jordan
Weer mislukt. is beetje vervelend aan het worden. dat de securety steeds hoog is, en dat het vandaag niet gaat lukken. heeft iemand een idee waneer je het beste een bank kan overvallen ?
wel lekker risico daaro, als je die berooft ben je echt de man
offtopic:
maar zijn schijnbaar gewoon te veel die de bank overvallen iedere dag.
Ik ga nu eens proberen op het 'rechte' pad te blijven
Mijn nick is nu Martin: http://www.injustice.net.nz/userprofile.asp?username=Martin
Ps. bij al die beginvragen had ik ingevuld dat ik de school afmaakte en daarna het leger inging en vervolgens heb ik ook een Tour of Duty gedaan. Toen daarna mijn contract afgelopen was (BBT-er?
Ook kreeg ik een mailtje binnen met gelijk een beetje uitleg, duidelijk een verbetering (zie hieronder)
From Administrator 10/9/2003 3:59:02 AM:
Good day and welcome to Injustice!
You have found yourself in a new world full of intrigue and danger, yet fun and full of comadarie. You have, as a Citizen of our fair city – a choice to make. Are you a just defender of the law, striving to help your fellow people, or do you secretly want to dominate and terrorize your fellow citizens? And this my friend, is the game Injustice.
To the left of the screen, you now have a few options; Communications, Journal, Income, City Menu, Travel, Business, Politics, Conflict. Most of these options are pretty self-explanatory.
Communications – simply put, here is where you send and receive all messages to and from other citizens
Journal – this is a log of everything that happens to you, be it attempts on your life, so profit made from boxing
Income – ahhh, income – it’s great to have money, and even more so in Injustice. This is where you’ll find your different ways to increase your spending power. You can get more information about this in the menu itself.
City Menu – the city menu is where you interact publicly with your peers, depending on which city it is, you’ll have many different options. We recommend going to the bar, and introducing yourself to the public, and relaxing with friends.
Travel – this is where you control how and where you’re going, very simple.
Business – later on in the game, once you’ve got a bit of money here you can try to purchase some of the businesses, as well as apartments that help protect you while you’re offline.
Politics – read through the different people running for Mayor of the city, and later – cast your lot in to see if you can truly take over the city.
Conflict – the darker side to the game, where you can try to kill your fellow citizens. But remember, there is always a cost to killing – it does not come cheap
WHAT TO DO
Once you’ve decided whether to be a cop or a crook, you can start! Go into the Income menu on the left hand side of the screen, you’ll have General Work, Crimes, Aggravated Crimes, and Bank.
If you’ve chosen to become a master-criminal, ignore the ‘general work’ forever, it will not concern you, whereas if you’ve decided to be on the right side of the law, you can ignore the criminal functions. Just remember – if you choose to try your hand at both, you’ll get nowhere as the points you receive from either will cancel each other out.
Good – keep trying the pizza delivery, you will get it after a while. You can re-try every 3 minutes, whether you fail or succeed. As you grow in life, you’ll be able to do more and more – the lower on the list, the more difficult it is.
Evil – keep doing the simple crimes, the pick-pocketing. Again, like with the side of good, 3 minutes between attempts. Of course, also as a criminal in Injustice, you can try to do Aggravated crimes against your fellow citizens. Just remember – if you fail or succeed, your victim might find out who you are! And even if they don’t the police can take the case and make your day very very bad. This is a function to be cautious with. You can try aggravated crimes every 30 minutes.
This gives you an idea of how to start, read the FAQ on the top of your screen to see the ranks and get more info - also each page will have '?' on it for online help!
Morbid,
Injustice Administrator
Lawyers en Cops krijgen helemaal niets dus niet zo zeurenjordan2k schreef op 09 October 2003 @ 14:14:
14K damm ik had er maar 5K zelfde opleiding
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $440 Ecstasy $630 Acid $550 Speed $1235 P / ICE $1500 Heroin $3485 Cocaine $8496 |
en dat nog met 2 keer 5% renteOrfuis schreef op 09 October 2003 @ 14:25:
iddNa een dag eerlijk werken komen wij nog amper aan de 10k!
owja ibra zorrie dude
offtopic:
Ik had toestemming om die mensen te muggen!
Life sucks....can't help it....Gizz schreef op 09 October 2003 @ 14:41:
Argh, kom ik toch in de bak door ooggetuige verslagen...
Ik had toestemming om die mensen te muggen!
(wij kunnen veroordeelde niet uit de bak halen)
Muggen is zowieso illegaal...
Maar een wijze les voor de volgende keer...
[ Voor 9% gewijzigd door Vidra op 09-10-2003 14:51 ]
NCPD
offtopic:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $440 Ecstasy $630 Acid $550 Speed $1235 P / ICE $1500 Heroin $3485 Cocaine $8471 |
Londen:
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $215 Ecstasy $205 Acid $200 Speed $422 P / ICE $655 Heroin $1925 Cocaine $5400 |
1
2
3
4
5
6
7
| Marijuana $300 Ecstasy $465 Acid $400 Speed $985 P / ICE $1100 Heroin $2082 Cocaine $8327 |
Ik denk dat Sydney het duurst is en London het goedkoopst van alle steden. Spul in Londen inkopen en in Sydney verkopen levert je dus altijd het meeste geld op.
Wat dan alleen wel jammer is, is dat je dan in Sydney zit en geen stuff daarvandaan kan meenemen om ergens anders te verkopen aangezien het inkopen dan duurder is als het verkopen. Je moet dus weer met een leeg vliegtuig terug naar Londen wat eigenlijks zonde is van je tijd
1
2
3
4
5
6
7
8
| London'S DRUGS Marijuana $215 Ecstasy $205 Acid $200 Speed $422 P / ICE $655 Heroin $1925 Cocaine $5400 |
[ Voor 4% gewijzigd door MewBie op 09-10-2003 16:08 ]
*beeeeep*
hoe kom ik trouwens van die van af? Als ik straks een vliegtuig wil namelijk dan heb ik niks meer aan die van
[ Voor 44% gewijzigd door Lord_T op 09-10-2003 16:09 ]
From Bemma 10/9/2003 7:07:36 AM:
Mmm, ik ben nog constable, nu wachten tot ik sergeant word
edit: en ik ben eindelijk Dealer
[ Voor 8% gewijzigd door MewBie op 09-10-2003 16:12 ]
*beeeeep*
en ik kan dus bij een crew gaan.... maar eerst ff mijn vliegtuigje regelen enzo...
Mmm, als je mij mugt krijg je 3 dagen gevangenisstraf
whahahahahaha lol een huiszoekingsbevel
*beeeeep*
MewBie schreef op 09 October 2003 @ 16:15:
whahahahahaha lol een huiszoekingsbevelik heb geen rooie cent
en dan 'verlies' ik wat bewijs materiaal
need some cash??
offtopic:
neuh, als het goed is heb ik dalijk zatCaLeX schreef op 09 October 2003 @ 16:27:
[...]
![]()
neem ik gewoon je case op me
en dan 'verlies' ik wat bewijs materiaal(voor een flinke duit offcourse
)
need some cash??
edit:
mm toch niet, die gozer wou een bank job in NY doen
There will be NO bank robbing allowed in New York. The crew leaders have gotten together and decided to not allow bank robberies in our home towns for the obvious reasons. If you enjoy robbing banks, please feel free to visit Sydney and Chicago. If you have friends who enjoy robbing banks, please pass along this information.
From your friendly local Crew Leader,
Mr Bane
of
The Injustice League.
[ Voor 49% gewijzigd door MewBie op 09-10-2003 16:43 ]
*beeeeep*
its Sergeant CaLeX for u
offtopic:
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Dit topic is gesloten.
![]()