Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Gelukkig zal dit niet al te lang meer duren want ik heb mijn abo opgezegd (maand geleden) om naar een adsl isp te gaan.
Geruime tijd maak ik gebruik van @home, en zeker in het begin was het top. Nu, 5 jaar later heb ik ongeveer de laatste 2 jaar alleen maar ellende gehad. Verbinding brak, e-mail problemen, newsserver niet te bereiken, etc... Zelfs een paar maanden achter elkaar dat mn verbinding er zeker om de 5 minuten uit lag.
Ik weet dat er veel mensen tevreden over zijn, zeker diegene die hun verbinding alleen maar gebruiken om hun mailjes te lezen, bankzaken en te surfen
Aangezien ik meer vereis, en @home me dat niet kan bieden (de upload is zeer laag en de verbindig zeer onstabiliteit), ben ik weg. Ook mensen die ik ken hebben die "stap" gezet en zijn er erg blij mee.
Ik ben geen klager, maar moest het ff'jes kwijt
Nou, wat er ook aan de hand was, het was meer dan alleen de DNS. Ik heb namelijk m'n eigen DNS server (oh, stoute ik!) en ik had ook last van een slechte verbinding.Simulated Zero schreef op 26 november 2003 @ 19:01:
OPGELOST: Storing dinsdag 25 november 20:38
De storing is verholpen. De oorzaak was een
kabelbreuk in Engeland.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Eerder schreven wij:
[knip]
Als de DNS niet fatsoenlijk werkt ligt het aan die kabelbreuk? En is dat al opgelost dan? Stelletje prutsers
Overigens is het afschuiven van het probleem naar Engeland goedkoop, omdat niet alleen sites buiten Europa langzaam zijn/waren. Een fatsoenlijke SSH verbinding (met X-forwarding) met een host binnen Nederland is niet eens mogelijk... en dan nog die nieuwsserver ....
Verwijderd
Download: 15,0KByte/s
Upload: 6,3KByte/s
Connection: 13 Con/Min
Overigens vind ik dat @home het ene probleem afschuifd op het andere probleem zodat ze de klachten niet hoeven op te nemen. Ik maak nou gebruik van een andere DNS server want die van @home doet gewoon niets meer. Ik maak al een maand of twee geen gebruik meer van mijn @home emailadres omdat de mailserver continu down is en ook de nieuwsserver gebruik ik nooit meer omdat het te onstabiel is.
Verwijderd
Article not on server, unable to connect to server blablabla
Ik krijg er echt de schijt in
Verwijderd
En de mailserver doet ook weer brak. Ik heb mezelf mail gestuurd vandaag en gisteren en niks komt er van aan. Dat zal volgende week wel ineens verschijnen

Leuk, dit is al de zoveelste keer..en nog steeds geen reactie van @home
Lang leve de monopoliepositie van de kabelbedrijven...
#
(met dank aan een zinnetje van ZapGeachte heer / mevrouw,
graag uw reactie op het artikel nieuws: KPN gaat snelheid ADSL wederom verhogen. Hierin wordt gesteld dat KPN wederom voor al haar ADSL producten haar snelheid gaat verhogen. Hoe lang duurt het nog voordat @home met een dergelijke verhoging komt. Of wachten jullie todat KPN voor dezelfde prijs, meer snelheid kan aanbieden? Zelfs het allergoedkoopste ultra-budget lite abbo van KPN krijgt per 15 januari nog 2,5x (in de praktijk 5x) zoveel upload bandbreedte dan dat ik nu bij @home heb.
Hoe lang nog blijft @home aan de zijlijn staat als het gaat om de concurentieslag van de breedbandproviders.
Met vriendelijke groet,
...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Het zijn gewoon een stel eikels bij elkaar
de autoreply is in ieder geval al binnen dus ze hebbem 'em ontvangen....

Ik snap niet dat je niet overstapt naar ADSL.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:04:
De retentie is belachelijk laag nu. Ik kom 's avonds thuis en wat die nacht is gepost is alweer weg.
En de mailserver doet ook weer brak. Ik heb mezelf mail gestuurd vandaag en gisteren en niks komt er van aan. Dat zal volgende week wel ineens verschijnen
Ik kan het je echt aanbevelen, je zult niet weten wat je meemaakt
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Nu hopen dat ze reageerenparty42 schreef op 28 november 2003 @ 09:43:
ik ook niet..
de autoreply is in ieder geval al binnen dus ze hebbem 'em ontvangen....
Nee ff serieus, @Home ken niet achterblijven eerst verliezen ze heel wat abbo's aan demon en straks misschien ook wel aan kpn.
Das natuurlijk helemaal niet goed voor @home.
Ik verwacht voor 2004 nog een reactie van @home, want ze moeten wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Xiqum op 28-11-2003 10:23 ]
lol, ik verwacht zeker voor 2004 een reactie op mijn mailtje ja... zou toch te gek worden...Xiqum schreef op 28 november 2003 @ 10:22:
[...]
Ik verwacht voor 2004 nog een reactie van @home, want ze moeten wel.
met dezelfde soort vraag,

en met een verzoek voor geen standaard mailtje, maar daar zal wel niet veel van terecht komen

Het enige wat mij hiervan weerhoud is dat ik geen vaste telefoonlijn heb.Blue_White_Army schreef op 28 november 2003 @ 10:20:
[...]
Ik snap niet dat je niet overstapt naar ADSL.
En eigenlijk ook geen zin heb om kpn abonnementsgeld te gaan betalen voor iets wat ik helemaal niet zal gebruiken (en bij de meeste bbned providers lees ik dat ze alleen linesharing doen). Mocht dit trouwens niet het geval zijn, laat het me ff weten
en die newsserver van @home is ook bagger.. enigste pluspunt hier is de goede downloadsnelheid (toch nog steeds >350) , als je uiteraard niks aan het uploaden bent ..
Maarja ik ga geen vast lijn extra aanschaffen voor adsl ..
Standaard reply met ONBEPERKTE downloadsnelheid. Dat is dus niet zo met die bagger-cap die jullie erop hebben gezetGeachte heer Otter,
Bedankt voor het versturen van uw e-mail naar @Home.
@Home heeft gekozen voor de mogelijkheid om onbeperkt te downloaden. Er
is een uploadlimiet van 16 KB/s (=128 Kb/s) om onder andere het draaien
van servers te ontmoedigen. Wanneer de uploadlimiet verhoogd wordt, zou
dit ten koste gaan van de downloadsnelheid.
@Home heeft er specifiek voor gekozen om juist de downloadsnelheid voor
de klanten zo optimaal mogelijk te houden. Op korte termijn zal de
uploadlimiet dan ook niet verhoogd worden.
Wij hopen dat u voldoende bent geïnformeerd.
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice

Raku
het antwoord wat ik ontving was:
PRECIES hetzelfde dus...Geachte heer Brouwer,
@Home heeft gekozen voor de mogelijkheid om onbeperkt te downloaden. Er is een uploadlimiet van 16KB/s (=128 Kb/s) om onder andere het draaien van servers te ontmoedigen. Wanneer de uploadlimiet verhoogd wordt, zou dit ten koste gaan van de downloadsnelheid.
@Home heeft er specifiek voor gekozen om juist de downloadsnelheid voor de klanten zo optimaal mogelijk te houden. Op korte termijn zal de uploadlimiet dan ook niet verhoogd worden.
Wij hopen dat u voldoende bent geonformeerd.
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help http://help.home.nl
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice

Maargoed. Maar weer een mail erachteraan gestuurd...
Geachte heer / mevrouw,
Dank voor uw antwoord. Echter, wat u benoemt als optimale downloadsnelheid is bij concurenten al bijna standaard. De verwachting bij concurenten is dat de downloadsnelheid (alswel de uploadsnelheid) in het aankomende jaar nog veel verder zal stijgen.
Ik vraag me af wat @home gaat doen om zichzelf als aantrekkelijk binnen de markt te laten blijven gelden.
Eerst was het zo dat @home voor het geldende tarief veruit de snelste internetverbinding had echter de laatste tijd zijn er zoveel vergelijkbare paketten bijgekomen die nu nog dezelfde snelheid hebben, echter de verwachting is dat dit binnen een jaar boven de snelheid van @home uit zal komen.
Is het gewoon niet mogelijk om een snellere verbinding uit de kabel te halen? Laat de technische situatie dit niet toe?
Graag uw reactie,
Met vriendelijke groet,
...
Verwijderd
Op lange termijn zal iedereen dan op adsl overgaan.
Zoals ze bij Tiscali al zeggen:
ADSL voor iedereen.

Ik had tot nu toe altijd liever kabel, maar er wordt nu toch serieus inbraak gemaakt op mijn tevredenheid over @home.
Kan iemand niet zo'n forward mailtje in hotmail maken en naar zoveel mogelijk mensen sturen waarin wordt verteld dat je de mail weer moet doorsturen naar zo veel mogelijk mensen en ook een klacht naar @home moet mailen..
(pfff, wat een zin)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 23:16 ]
een beter millieu begint bij jezelf. Start maar hoor!
Ik stoor me er vooral mateloos aan dat mijn verbinding gewoon voordurent weg blijft vallen, elk half uur ben ik ineens plots een minuut ofzo mijn verbinding kwijt. Bel ik de helpdesk, doenze alsof ze van niks weten en dat het probleem in mijn huis ligt en dat ik maar de kabels moet controleren en kijke welke lampjes er branden. Wat heb ik nou hieraan
De verbinding is gewoon al maanden instabiel. Mail/news-server zijn kennelijk nog STEEDS in een testfase

Verwijderd
Voor de 104é keer, als het aan mij lag dan lag hier al een 8mbit lijntjeBlue_White_Army schreef op 28 november 2003 @ 10:20:
[...]
Ik snap niet dat je niet overstapt naar ADSL.
En voor de 3e keer; dan overleg je toch met de anderen. Die zijn toch ook afhankelijk van diezelfde brakke @home verbinding? Of hebben zij nergens last vanVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 06:00:
[...]
Voor de 104é keer, als het aan mij lag dan lag hier al een 8mbit lijntje
oepsVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 06:00:
[...]
Voor de 104é keer, als het aan mij lag dan lag hier al een 8mbit lijntje

Verwijderd
die boeit het dus niet veel. type 'aan knop wat is dat, kan ik dan ook mailen?'koelkast schreef op 29 november 2003 @ 08:02:
[...]
En voor de 3e keer; dan overleg je toch met de anderen. Die zijn toch ook afhankelijk van diezelfde brakke @home verbinding? Of hebben zij nergens last van
misschien eens tijd om de kabels te saboteren of wat instellingen bij hun veranderen zodat hun geen internet hebben. Na een tijdje hangt hun dit zo de keel uit. Jij blijft natuurlijk volhouden dat het aan @home ligt.Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 09:46:
[...]
die boeit het dus niet veel. type 'aan knop wat is dat, kan ik dan ook mailen?'
En dan eens beginnen over ADSL. Nu weet ik dus niet of je zo'n domme medebewoners hebt maar het zou kunnen.
Het is iig wel vervelend als je afhankelijk bent van andere.
Ik ben wel van plan om over te stappen op ADSL, zeker nu in januari mijn abbo bij @home afloopt. En in januari gaat basic naar 2048/320
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
5 jaar geleden was @Home (Palet Kabelcom) nog goed en professioneel. Nu is het een massaprovider geworden voor de computerleek die wil internetten, e-mailen en chatten en er verder geen verstand van heeft. Ik pas niet in dat profiel.
Wanneer ik met een beetje een fatsoenlijke snelheid wil downloaden (e-mule) is een upload van 10KB vereist.
Als daardoor meteen m'n ping bij het gamen oploopt van 40 naar 900, dan praat ik niet meer over een breedbanddienst (heb @home breedband).
Heeft iemand al een reactie gekregen op dit probleem?
Strix (Skullflame)
Verwijderd
ze zouden zelfs drie monteurs langssturen en ja natuurlijk met spoed. aangezien ik en hun het niet meer zien zitten. willen ze er graag vanaf.
Zouden we het op kunnen zeggen op artikel nummer 21.2 letter G. Is het een grove fout als ze de afspraak van een monteur niet nakomen? dat je iedere keer moet bellen omdat het eruit ligt.
In die nieuwe motorola modems daar werdt toch ook een log bijgehouden? hoe kan ik daar bij komen?
alvast bedankt,
Verwijderd
Verwijderd
Zou je dat een wanproduct kunnen noemen en in de woorden van @home een grove nalatigheid van hun kant?

En ik weet dat die nieuwe modems een log bijhouden, hoe kan ik daar bijkomen?, ip van het netwerk gebruiken? zodat ik uitkanprinten wanneer er wel en wanneer er geen verbinding is?
Verwijderd
Wat ik hieruit opmaak is dat je tegelijkertijd een filesharing programma open hebt staan en probeert te gamen. Lijkt me kansloos.mcB schreef op 29 november 2003 @ 13:30:
NAV de reactie van @home op de 2e mail van party42 wil ik wel een mail sturen over pingtijden met online gaming.
Wanneer ik met een beetje een fatsoenlijke snelheid wil downloaden (e-mule) is een upload van 10KB vereist.
Als daardoor meteen m'n ping bij het gamen oploopt van 40 naar 900, dan praat ik niet meer over een breedbanddienst (heb @home breedband).
Heeft iemand al een reactie gekregen op dit probleem?
B.t.w. tussen wat e-mule aangeeft aan upload en de werkelijke hoeveelheid, zit een aardige verschil. Wat mij opvalt is dat het dataverkeer een paar kB blijft als, in mijn geval, e-donkey uitstaat --> typies.
No news is bad news.
enVerwijderd schreef op 29 november 2003 @ 20:19:
Beste mensen ik heb in mei 2003 iemand geholpen aan een toen geode internetverbinding, maar de het internet knalt er bij hun iedere keer eruit.
ze zouden zelfs drie monteurs langssturen en ja natuurlijk met spoed. aangezien ik en hun het niet meer zien zitten. willen ze er graag vanaf.
Zouden we het op kunnen zeggen op artikel nummer 21.2 letter G. Is het een grove fout als ze de afspraak van een monteur niet nakomen? dat je iedere keer moet bellen omdat het eruit ligt.
In die nieuwe motorola modems daar werdt toch ook een log bijgehouden? hoe kan ik daar bij komen?
alvast bedankt,
Wat voor modem hebben jullie?robbertb schreef op 29 november 2003 @ 01:27:
Ik denk niet dat @home zich wat van die mailtjes aantrekt, en verwacht ook zeker niet binnen een halfjaar verandering. @home heeft voor zover ik weet nog NOOIT de snelheid verhoogd, alleen maar verlaagd(van 4,5 mbit naar 2,5mbit).
Ik stoor me er vooral mateloos aan dat mijn verbinding gewoon voordurent weg blijft vallen, elk half uur ben ik ineens plots een minuut ofzo mijn verbinding kwijt. Bel ik de helpdesk, doenze alsof ze van niks weten en dat het probleem in mijn huis ligt en dat ik maar de kabels moet controleren en kijke welke lampjes er branden. Wat heb ik nou hieraan
De verbinding is gewoon al maanden instabiel. Mail/news-server zijn kennelijk nog STEEDS in een testfase
In internet explorer: http://192.168.100.1/Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 20:19:
hmmz
Ik woon in Zwolle en ik heb precies zo'n snelle verbinding als waar ik voor betaal, er zijn soms wat drops maar oke, die neem ik voor lief.
Ik vind de uploadsnelheid wel DIEP triest, want dit is niet te doen als jee een site met grote bestanden hebt.
En dan de contstante snelheid verhogingen bij ADSL, ik kan nu zelfs bij KPN voor hetzelfde geld een sneller abbo krijgen.
Ik wacht nog tot begin 2004 op of een verhoging van de snelheden van down en up bij @Home, of een tariefverlaging, anders stap ik over naar een van de 10 tallen ADSL abbo's.
Dit was puur mijn mening, helaas vinden nog veel meer mensen hetzelfde als mij.
nog steeds geen reactie mogen ontvangen...party42 schreef op 28 november 2003 @ 22:36:
grappig
het antwoord wat ik ontving was:
[...]
PRECIES hetzelfde dus...
Maargoed. Maar weer een mail erachteraan gestuurd...
[...]

Zou je dat eens kunnen verduidelijken?elsegre schreef op 30 november 2003 @ 10:31:
[...]
Wat ik hieruit opmaak is dat je tegelijkertijd een filesharing programma open hebt staan en probeert te gamen. Lijkt me kansloos.
Zou het niet zo moeten zijn dat je wanneer je genoeg, zeg 1Mbit, upload hebt, je wel zou moeten kunnen gamen en filesharen?
Strix (Skullflame)
Ik heb al 3 jaar een @home, breedband abonnement, en op de upload na was ik erg tevreden.Russian Phoenix schreef op 30 november 2003 @ 12:12:
Ik wilde mijn mening ook eens posten:
*bla bla bla*
Dit was puur mijn mening, helaas vinden nog veel meer mensen hetzelfde als mij.
Maar ik heb de knoop nu doorgehakt en ga in het ADSL kamp zitten
* You-Suk kan die extra euri wel gebruiken en adsl lite is nu wel erg aantrekkelijk geworden
op mijn schrijven:
kreeg ik deze reactie:Geachte heer / mevrouw,
Dank voor uw antwoord. Echter, wat u benoemt als optimale downloadsnelheid is bij concurenten al bijna standaard. De verwachting bij concurenten is dat de downloadsnelheid (alswel de uploadsnelheid) in het aankomende jaar nog veel verder zal stijgen.
Ik vraag me af wat @home gaat doen om zichzelf als aantrekkelijk binnen de markt te laten blijven gelden.
Eerst was het zo dat @home voor het geldende tarief veruit de snelste internetverbinding had echter de laatste tijd zijn er zoveel vergelijkbare paketten bijgekomen die nu nog dezelfde snelheid hebben, echter de verwachting is dat dit binnen een jaar boven de snelheid van @home uit zal komen.
Is het gewoon niet mogelijk om een snellere verbinding uit de kabel te halen? Laat de technische situatie dit niet toe?
waarna ik de volgende mail erachteraan heb gestuurd:Geachte heer of mevrouw,
Er zijn diverse factoren die van invloed zijn op de snelheid van het Internet. Het is derhalve niet mogelijk om te allen tijde een hoge snelheid te garanderen.
De snelheid op het internet is afhankelijk van onder meer de volgende
factoren:
1. Waar staat de informatie op het internet?
Als de informatie die u zoekt niet op het interne netwerk van @Home staat, dan is de downloadsnelheid afhankelijk geworden van de computer waar deze informatie staat en van de verbinding van deze computer met het internet.
Dit zijn factoren waar wij geen invloed op hebben.
2. Op welk tijdstip wilt u internetten?
Het internet is een "gedeeld" medium. De snelheid van een individuele gebruiker is immers afhankelijk van de drukte op het internet. Op drukke momenten van 16:00 tot 23:00 is de snelheid minder hoog dan buiten deze spitsuren. Dit zijn factoren waar wij geen invloed op hebben.
3. Hoe populair is de site die u wilt raadplegen?
Als u op drukke momenten een zeer populaire site wilt bezoeken, zult u ervaren dat de snelheid minder is.
U kunt dit vergelijken met een file op de snelweg wanneer op een bepaald moment veel automobilisten dezelfde bestemming hebben. In dat geval is de snelheid per automobilist lager dan wanneer de weg vrij zou zijn.
Bovendien is de configuratie en de kwaliteit van de server waarop de site staat die u bezoekt eveneens bepalend voor de uiteindelijke snelheid.
4. File sharing programma's zoals Kazaa, Morpheus, Grokster en andere p2p programma's kunnen uw snelheid op het internet negatief beonvloeden doordat deze programma's de volledige upload bandbreedte in gebruik kunnen nemen, wat vervolgens invloed heeft op de downloadsnelheid.
U kunt de volgende procedure volgen welke uw snelheid kan bevorderen:
A. Tijdelijke bestanden, cookies en geschiedenis Elke keer als u een internetadres bezoekt, worden er bestanden opgeslagen in uw computer in de mappen geschiedenis, tijdelijk internet bestanden en de map cookies.
Deze zouden uw internet verbinding trager kunnen maken. U kunt deze leeg maken op de volgende wijze:
U dubbelklikt op het icoon Deze computer op het bureaublad en gaat vervolgens naar de C:\ schijf. Als hier wederom dubbelklikt, vindt u de map Windows. Na dubbelklikken kunt u in deze map de bovengenoemde mappen vinden. Indien u deze opent kunt u de map leeg maken door alles te selecteren en te verwijderen.(Let op: het bestand index in de map cookies kan niet verwijderd worden)
B. Speedpatch
U kunt een speed-patch installeren welke mogelijk uw snelheid bevordert.
Deze speed-patch kunt u zelf downloaden via http://help.home.nl Indien u op deze pagina bent, typt u als zoekwoord "patch" in.
Er verschijnt een aantal antwoorden waaronder "Mijn verbinding is traag wat kan ik er aan doen?".
Indien u op deze link klikt, kunt u de desbetreffende patch voor uw besturingssysteem downloaden.
Let op: Microsoft Windows XP is reeds geoptimaliseerd voor breedband internetverbindingen en het is dan ook niet nodig om een patch te gebruiken op een computer voorzien van Windows XP.
Mocht u desondanks toch problemen ondervinden met uw verbinding dan willen wij u verzoeken om telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice.
U kunt door ons een speed-test laten uitvoeren. Wij kunnen dan samen met u vaststellen of de problemen met de snelheid bij @Home liggen of elders.
Wij willen u verzoeken vooraf (voor zover mogelijk) de @Home software te installeren en de bovenstaande stappen uitgevoerd te hebben.
Overigens kreeg een vriend van me een ander soortig berichtje terug:Geachte heer / mevrouw,
Dank voor uw antwoord. Zou u echter de moeite willen nemen inhoudelijk te reageren in plaats van het versturen van een standaard mail? Ik geloof dat u dit wel verplicht bent naar uw klanten toe.
Lang verhaal. Maargoed. Misschien hebben jullie er wat aan...Beste heer, mevrouw,
@Home sluit niet uit dat de snelheden van de huidige pakketten zullen worden aangepast aan de concurrentie. Ook sluit @Home niet uit dat binnenkort nieuwe pakketvormen zullen worden aangeboden.
Er is vooralsnog geen exacte datum aan te geven waarop dit zal plaatsvinden.
klinkt belachelijk ja, maar 't is oh zo waar.. alsof ook maar íemand iets aan die mail-helpdesk heeft

#
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters]
"SackOpts"=dword:00000001
"TcpWindowSize"=dword:0003ebc0
"Tcp1323Opts"=dword:00000001
"DefaultTTL"=dword:00000040
"EnablePMTUBHDetect"=dword:00000000
"EnablePMTUDiscovery"=dword:00000001
"GlobalMaxTcpWindowSize"=dword:0003ebc0
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interface]
PerformRouterDiscovery="0"
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Verwijderd
Heb al meer dan een jaar Breedband van @Home en de eerste maanden ging dat allemaal prima, ook wat Kazaa lite (2.42/2.43 ++) betrof.
Nu echter sinds een paar maanden heb ik vaak dat na een tijdje Kazaa aan te hebben staan (waarbij ik grote files download) plotseling er iets voorvalt waardoor de downloads worden gecanceld of zelfs failen waardoor ik alle data kwijtraakt tot dan toe. Bovendien is de dl-sneldheid een stuk minder geworden en worden er minder bronnen gevonden (maar dat is wellicht niet relevant voor mijn vraagstuk)
Daarbij beginnen mijn actieve programma's (ook Kazaa) te flikkeren en worden vaak grote lappen tekst of plaatjes in bv internet explorer niet getoond en loopt Windows XP vast. Ik kan dan nog wel Kazaa afsluiten (als ik het icoontje kan vinden in al het geflikker) en dan is vaak alles weer normaal. Soms moet ik nog wel es mijn pc weer opnieuw opstarten voordat het helemaal weer oké is.
Heb dit nu al geruime tijd en ben het flink zat, heb overal lopen zoeken op i-net, hier op Tweakers en in nieuwsgroepen, maar kan nog steeds nix vinden
Is er iemand die dezelfde ervaring heeft/had en kan wellicht iemand me hier bij helpen?
Als je pc vastloopt lijkt het me sterk dat het aan Kazaa ligt hoor. Over minder sources vinden is wel een oplossing: Supernode veranderen. Maar ik zou iig niet denken dat het hier aan de inetverbinding ligt , als het vastlopen tenminste tegelijk met die andere errors gebeurdVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 13:50:
Heb een vraagje betreffend Kazaa.
Heb al meer dan een jaar Breedband van @Home en de eerste maanden ging dat allemaal prima, ook wat Kazaa lite (2.42/2.43 ++) betrof.
Nu echter sinds een paar maanden heb ik vaak dat na een tijdje Kazaa aan te hebben staan (waarbij ik grote files download) plotseling er iets voorvalt waardoor de downloads worden gecanceld of zelfs failen waardoor ik alle data kwijtraakt tot dan toe. Bovendien is de dl-sneldheid een stuk minder geworden en worden er minder bronnen gevonden (maar dat is wellicht niet relevant voor mijn vraagstuk)
Daarbij beginnen mijn actieve programma's (ook Kazaa) te flikkeren en worden vaak grote lappen tekst of plaatjes in bv internet explorer niet getoond en loopt Windows XP vast. Ik kan dan nog wel Kazaa afsluiten (als ik het icoontje kan vinden in al het geflikker) en dan is vaak alles weer normaal. Soms moet ik nog wel es mijn pc weer opnieuw opstarten voordat het helemaal weer oké is.
Heb dit nu al geruime tijd en ben het flink zat, heb overal lopen zoeken op i-net, hier op Tweakers en in nieuwsgroepen, maar kan nog steeds nix vinden![]()
Is er iemand die dezelfde ervaring heeft/had en kan wellicht iemand me hier bij helpen?
Raku
Verwijderd

Dan neem je of een ander programma (E-mule oid) of je download niet. Dit is iig niet het juiste topic ervoorVerwijderd schreef op 01 december 2003 @ 13:57:
tis echt Kazaa, heb het nooit met ander programma's. En als ik Kazaa afsluit is het veelal verholpen. Zelfs als ik snachts mijn pc aanlaat om te dl en dus verder nix uitvoer op de pc, dan is s'ochtend exact hetzelfde gebeurt. Dus ik kan geen grote bestanden (>50mb) dl
Raku
Verwijderd
Verwijderd
@home nam ook mijn klachten niet serieus en heeft zlef tot 4 keer toe de afspraak met monteur geannuleerd. 2 dagen voor einde abonnement wilden ze nog een monteur langs sturen. Toen heb ik maar gemeld dat dit wel erg laat was en niets meer met hun te maken wilde hebben.
Alleen is 1 ding heel vaag:
Onder Windows XP heb ik een snelheid van 500~600 KByte/sec.
Onder Linux heb ik een snelheid van 750~850 KByte/sec.
Ik heb een 8 mbit verbinding.
Wie kan mij uitleggen hoe dat komt en als ik in windows ook op die snelheid kan komen?
Thnx
Dan zal je windows hiervoor nog niet "geoptimaliseerd" zijn.Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 14:14:
Na wat gelezen te hebben over @home, ben ik blij dat ik een aantal maanden geleden al de overstap heb gemaakt naar ADSL bij telebyte.
@home nam ook mijn klachten niet serieus en heeft zlef tot 4 keer toe de afspraak met monteur geannuleerd. 2 dagen voor einde abonnement wilden ze nog een monteur langs sturen. Toen heb ik maar gemeld dat dit wel erg laat was en niets meer met hun te maken wilde hebben.
Wie kan mij uitleggen hoe dat komt en als ik in windows ook op die snelheid kan komen?
Thnx
http://www.speedguide.net/
Broadband -> Broadband Tools -> SG TCP/IP Analyzer.
Hier wordt dan aangegeven wat er nog te verbeteren valt aan je Windows XP installatie om het beter "geoptimaliseerd" te krijgen.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ik vertelde dat ik van plan was om mijn abonnement op te zeggen.
De reden hiervan de lage upload snelheid en dat veel adsl-lite varianten een 2,5x zo hoge upload hebben. (vooral als je met meerdere mensen thuis online gaat gamen, dan merk je dat nog wel eens) bla, bla, bla...
Nou ja, er kwam geen verhoging voor zover zij dat wist. Ik heb haar gevraagd of ze van mijn vraag een aantekening wilde maken omdat ik niet het abonnement wil opzeggen en een week later moet constateren dat de @home-upload toch wordt verhoogd.
Nu vertelde ze mij dat er wel eens vaker van dit soort vragen zijn en dat die vragen zich eigenlijk moeten bundelen, wil het nut hebben. Je zou dan een briefje moeten sturen naar klachten@home.nl
Maar waar haal je meer @home gebruikers vandaan??
GATHERING!!
Alleen nu nog een standaard-brief, die de gezamelijke @Home gebruikers moeten gaan sturen...
Daar komt mijn probleem: ik ben niet zo goed in het opstellen van zo'n brief.
Is er een @home gebruiker die dit wel kan en ook een hogere upload wil?
Het maakt misschien meer invloed bij @Home als meerdere mensen over hetzelfde gaan klagen (en misschien een beetje met hetzelfde dreigen).
Aan deze topic te zien moeten er vast wel mensen zijn die dat kunnen, maar ja, geloven zij er nog in?? Ik zal ini ieder geval van de week, bij geen reactie, eens laten zien wat ik heb geschreven en wat jullie er dan van vinden.
Ik weet het niet...
(ik was trouwens erg geschrokken van deze aanbieding)
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
dus nog duurder

En sinds het basis abbo dr is zijn de snelheden (in de grotere steden) alleen maar gedropped. De oerklant van @home die het standaard (max) abbo heeft draait weer op voor het verlies in snelheid.
[ Voor 3% gewijzigd door Cozm0 op 01-12-2003 20:54 ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
kijk eens op www.troublesathome.nlomitz schreef op 01 december 2003 @ 16:20:
Maar waar haal je meer @home gebruikers vandaan??
[ Voor 13% gewijzigd door Canard op 01-12-2003 16:44 ]
Verwijderd
Hm, kijk ook ff op www.troublesathome.nl , zullen ook wel mensen zitten die mee willen doen ...
goedgekeurd? Verhuizing is om er een beetje druk achter te zetten...Geachte heer / mevrouw,
Binnenkort ga ik verhuizen en door recente ontwikkelingen in de ADSL markt ben ik gaan erg twijfelen om mijn @home abonnement (a 47.95 euro p/m) op te zeggen. ADSL is dit jaar stukken sneller geworden en de prijzen zijn hetzelfde gebleven. Het nieuws van vandaag is het zoveelste bewijs hiervan.
De KPN maakt haar ADSL producten nog sneller, zonder de prijs te verhogen.
@home blijft naar mijn mening achter in deze ontwikkeling. Ik ben zeer benieuwd of @home meegaat met de concurrentie en dus de snelheden van haar producten gaat verhogen zonder de prijs te veranderen. Ik ben tot op heden altijd trouw geweest aan uw product, maar de verschillen worden nu toch echt veel te groot. Antwoord op deze vraag, of het uitblijven van een antwoord, zal doorslaggevend zijn voor mijn beslissing. Gaarne een reactie.
Met vriendelijke groet,
<YourName>
Overigens kun je ook een van mijn andere geposte brieven gebruiken natuurlijk...
[ Voor 5% gewijzigd door party42 op 01-12-2003 17:22 ]
Verwijderd
ik had gister dat me @home verbinding op en 56k verbinding leek (vandaag ook)
maar als ik me PC opnieuw op doe starte heb ik weer normale snelheid
dit is zo irritant
Beste heer, mevrouw,
@Home sluit niet uit dat de snelheden van de huidige pakketten zullen
worden aangepast aan de concurrentie. Ook sluit @Home niet uit dat
binnenkort nieuwe pakketvormen zullen worden aangeboden.
Er is vooralsnog geen exacte datum aan te geven waarop dit zal
plaatsvinden.
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help
http://help.home.nl
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice

net een uurtje geleden ontvangen
Wat betreft de brief denk ik dat je niet moet dreigen met verhuizen, maar met overstappen. Het zal raar zijn als veel gebruikers gaan verhuizen namelijk :-)
Maar goed, ik zal vanavond eens kijken wat ik kan doen.
Het lijkt er al een beetje op, dat laatste antwoord...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Verwijderd
sterk afhankelijk is van @home (al dan niet vanwege het feit dat ADSL niet leverbaar is).
Ik denk dat een soort petitie, maar dan zullen daar heel wat mensen achter moeten staan meer indruk maakt. Zeker als deze ook daadwerkelijk overstappen. Zo'n petitie dient natuurlijk wel met een fatsoenlijke en nette tekst begeleidt te worden.
Maar ze hebben nu iets van 100.000 abbonnees, dus zelfs als er 1000 mensen hieraan mee zullen doen, zal dat weinig indruk maken vrees ik. Vaak zijn de klagers over upload ook nog 's de grootverbruikers in up en download, en die zien ze liever gaan.
250.000+ abonnees...Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:20:
Maar ze hebben nu iets van 100.000 abbonnees, dus zelfs als er 1000 mensen hieraan mee zullen doen, zal dat weinig indruk maken vrees ik. Vaak zijn de klagers over upload ook nog 's de grootverbruikers in up en download, en die zien ze liever gaan.
en de nieuwsserver retentietijd is gedropt naar 3 uur
Verder denk ik dat ik met m'n 20 GB per maand niet tot de groep der grootgebruikers hoor, maar toch ga ik m'n abbo opzeggen.
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Windows XP gebruik maakt van QoS -pakketplanner, ongeacht of je het aan of uit hebt staan bij de Eigenschappen van de LAN-Verbinding. De enige oplossing is Windows XP SCHOON opnieuw installeren en QoS VERWIJDEREN tijdens de installatie.Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 14:14:
Na wat gelezen te hebben over @home, ben ik blij dat ik een aantal maanden geleden al de overstap heb gemaakt naar ADSL bij telebyte.
Thnx
Dit heb ik zelf tot 3 maal toe getest, d.m.v. format c: Ik haal pas na het verwijderen van QoS de maximale snelheid.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verhuizen maakt het nogal ongeloofwaardig wanneer het door veel mensen wordt gestuurd, dat zou ik inderdaad veranderen in iets anders of weglaten. Bovendien zijn de prijzen bij ADSL niet hetzelfde gebleven, maar zelfs stukken gedaald (tgv. concurrentie, waar @home op de kabel geen last van heeft), lijkt me wel noemenswaardigparty42 schreef op 01 december 2003 @ 17:21:
standaard brief:
[...]
goedgekeurd? Verhuizing is om er een beetje druk achter te zetten...
Overigens kun je ook een van mijn andere geposte brieven gebruiken natuurlijk...
Verder wel een goede eerste opzet
Ik vraag me alleen af of het überhaupt nut heeft, maar het valt in ieder geval te proberen..
Denk dat dat toeval was, lees o.a. dit topic maar eens, QoS zou bij niet QoS-enabled applicaties géén invloed mogen hebben.. En programma's die het ondersteunen zijn relatief gezien zeldzaam..Ronnie_T schreef op 01 december 2003 @ 19:42:
[...]
Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Windows XP gebruik maakt van QoS -pakketplanner, ongeacht of je het aan of uit hebt staan bij de Eigenschappen van de LAN-Verbinding. De enige oplossing is Windows XP SCHOON opnieuw installeren en QoS VERWIJDEREN tijdens de installatie.
Dit heb ik zelf tot 3 maal toe getest, d.m.v. format c: Ik haal pas na het verwijderen van QoS de maximale snelheid.
Maar eigenlijk hoort de betreffende vraag hier niet thuis, aangezien dit topic enkel voor @home problemen is. Denk dat Draaistede beter even een van de BBNed topics kan opzoeken, en desnoods zelf een nieuw topic kan openen..
[ Voor 44% gewijzigd door Zap op 02-12-2003 00:12 ]
#
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Met 32 of 64 gaat dat al beter.
mcB schreef op 01 december 2003 @ 00:21:
[...]
Zou je dat eens kunnen verduidelijken?
Zou het niet zo moeten zijn dat je wanneer je genoeg, zeg 1Mbit, upload hebt, je wel zou moeten kunnen gamen en filesharen?
No news is bad news.
De eerste prijsverhoging (feb 2002) was meer dan 11%. (voor breedband abbo's)
en wat kregen we daarvoor terug...
niets, de reden van de verhouging zou de continuiteit van de kwaliteit zijn.
De kwaliteit was goed, en tot mijn verrassing was deze na de verhoging nog steeds goed.

Dat de prijs omhoog gaat kan natuurlijk een keer gebeuren, maar 11 %
De tweede verhoging was alweer in april 2003.
Ook voor deze verhoging was de continuering van de kwaliteit de reden.
Ja tuurlijk

(vroeger haalde ik echt de 3,8 mbit, tegenwoordig 2 mbit)
mailservers hebben een korte tijd na de verhoging supervaak plat gelegen.
newsservers waren al kut, maar ze hebben het voor elkaar gekregen om ze nog meer te verneuken.
En het stomme was, kort na deze verhoging werd de upload van het basis abbo verhoogd.
Dit voelde voor veel mensen met een breedband abbo alsof zij de upload verhoging voor de basis abbo's hebben betaald.
ik zit weer lekker te downen op maximaal 80 KB/sec
Verwijderd
als me pc een tijdje aanstaat word me internet verbindg erg langzaam terwijl ik niks zit te downloaden en zo..
maar als ik de pc opnieuw opstart heb ik weer redelijke snelheid..
iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: '@home', Server: 'mail', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
pak hier eerst voor inkomende en uitgaande mailserver es mail.home.nl. DNS-achtervoegsel wil nog wel es wat problemen geven. Als dat niet werkt kun je ook je subdomein nog toevoegen, maar dat is plaatsafhankelijk. Kun je wel achterkomen door je volledige hostname even op te vragen.Mr.CeeJay schreef op 03 december 2003 @ 00:49:
Server: 'mail'
[ Voor 3% gewijzigd door Gertjan op 03-12-2003 00:59 ]
pingen gaat wel dus DNS resolving is geen probleem.
[ Voor 24% gewijzigd door Mr.CeeJay op 03-12-2003 01:16 ]
@echo off
zoals gewoonlijk komt @home zn afspraken niet na. @home was per 1 dec opgezegd.... Maar mijn Demon oplevering is wat vertraagd. En @home doet het nog!
Hulde!
@echo off
Verwijderd
Heb je je modem al niet op moeten sturen dan?riffey#4 schreef op 03 december 2003 @ 01:24:
Ik wil ff iets positiefs over @home zeggen:
zoals gewoonlijk komt @home zn afspraken niet na. @home was per 1 dec opgezegd.... Maar mijn Demon oplevering is wat vertraagd. En @home doet het nog!
Hulde!
Same probs here, alleen kan ik dan maximaal voor basic gaan...op een kpn lijnMr.CeeJay schreef op 03 december 2003 @ 01:28:
ik had ook graag Demon DSL, maar KPN verzuimd het een fatsoenlijke centrale op normale afstand te zetten zodat ik nu alleen maar LITE ADSL kan bestellen
Als jij ook gegronde klachten hebt met motivatie doe dan mee!
zie http://www.troublesathome...html?1070457857#POST39904
Verwijderd
Hier neem ik de moeite niet eens voor, sorry.Canard schreef op 03 december 2003 @ 13:28:
Er is een actie gestart om klachten te verzamelen
Als jij ook gegronde klachten hebt met motivatie doe dan mee!
zie http://www.troublesathome...html?1070457857#POST39904
Ik heb tot 31 dec 2003 @home kabelinternet en over 1,5 weken is mijn Demon lijn hier aanwezig. De Support en Technische Dienst van @home doen niet eens moeite om problemen op te lossen. Dit gezien (zie x post boven mij, mijn vorige posts iig) dat @home hele tijd uitvalt vanaf de gateway naar internet toe.
OPROEP!!!!
Kijk wat je gegevens zijn (ipadres, subnetmast, gateway, etc) en stel deze STATISCH in (dan valt je ip niet weg als alles instort), zodra je een uitvaller hebt dan moet je eens de gateway pingen. Als het goed is lukt dit nog WEL. En dan zeggen ze dat het aan ons ligt

Verwijderd
Ik heb de procedure in werking gesteld.
KPN Budget aangevraagd (dus eerst ff die afwachten, en dan bestel ik me een Demon 1024/512, mocht dat te langzaam zijn upgrade ik die wel naar 2048/1024).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:56 ]
Hier zijn de resultaten:
![]() | ![]() |
50% van 1,75MB (19:45h) | 100% van 1,75MB |
Basis abbo || Regio Venlo (limburg)
Dit is een normale upload voor mij naar deze server. Ik snap niet wat jullie klagen over de upload van @home.
[ Voor 19% gewijzigd door Brickman op 03-12-2003 20:04 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Verwijderd
feli, jij hebt blijkbaar niks te klagen. Houdt dat in dat het dan bij iedereen in orde is, en dat niemand mag klagen. Ben jij het nederlandse meetpunt geworden voor @Home?Brickman schreef op 03 december 2003 @ 19:58:
Ik heb vandaag ff upload test gedaan naar m'n webhost.
Hier zijn de resultaten:
[afbeelding]
[afbeelding]
50% van 1,75MB (19:45h)
100% van 1,75MB
Basis abbo || Regio Venlo (limburg)
Dit is een normale upload voor mij naar deze server. Ik snap niet wat jullie klagen over de upload van @home.
Verwijderd

Het gele deel is een snelheid waarop zowel up- als download plaatsvindt. Rood is alleen upload, en groen is alleen download. De gemiddelde upload en download staat onder de grafiek.
Ik ben hier nu de laatste update van Nero aan het downloaden, en tegelijkertijd een mail+attachement aan het verzenden. Waarom kan ik niet sneller downen? Juist, omdat mijn upload stampvol zit.
En ik heb het breedband abonnement. Ik noem deze snelheid verre van goed. Na 23:00 wordt het wel weer beter met de upload...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 20:38 ]
Niet je zit er gewoon aan vast, of je moet niet betalen maar wat dan de gevolgen zijnkoelkast schreef op 03 december 2003 @ 20:42:
Eigenlijk wil ik ook Demon aanvragen, maar mijn @home abo loopt nog tot maart 2004. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan afbreken?
* Zym0tiC moet nog tot februari wachten
Als er niks verandert aan de voorwaarden en je niet verhuist naar een woning waar @home niet mogelijk is, dan heb je pech, en moet je het jaar volmaken.koelkast schreef op 03 december 2003 @ 20:42:
Eigenlijk wil ik ook Demon aanvragen, maar mijn @home abo loopt nog tot maart 2004. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan afbreken?
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Andere DNS servers ingesteld en nooit meer last gehad van het probleem..Devian schreef op 03 december 2003 @ 21:15:
Heeft iemand al een oplossing voor het probleem van een internetverbinding die om de 10-15 minuut wegvalt? ik zit hier achter een pc die het heeft... vernieuwen van ip heeft geen nut... alleen na het herstarten van de pc werkt het weer 10 minuut.... dingen als msn en kazaa werken nog wel, maar websites geven een 404?
welke dns gebruik je?Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 21:19:
[...]
Andere DNS servers ingesteld en nooit meer last gehad van het probleem..
--edit--
heb een andere dns geprobeerd en het werkt niet, het is een com21 modem en de pc heeft geen virussen(meer
help
[ Voor 25% gewijzigd door Devian op 03-12-2003 21:41 ]
https://wren.co/join/Devian
Kijk of er in het contract iets staat over wanbeleid door @Home en de contractuele gevolgen daarvan...koelkast schreef op 03 december 2003 @ 20:42:

Verwijderd
Wij hebben de afgelopen tijd veel problemen ervaren met onze newsservers. De problemen zijn vanaf heden. opgelost. U kunt weer zonder problemen gebruik maken van deze dienst. Mocht u desondanks toch nog problemen ervaren raden wij u aan contact op te nemen met de telefonische helpdesk, voor een controle van uw instellingen.
Wij hopen dat u voldoende bent geïnformeerd.
Voor al uw vragen kunt u ook terecht op onze Online Help http://help.home.nl
Met vriendelijke groet,
@Home,
Afdeling Klantenservice
Bezoek de portal van @Home op http://start.home.nl
Wanneer echter een huisgenoot kazaa aanzet (maak gebruik van een router), en iets aan het up-loaden is, valt nagenoeg de hele verbinding weg. Een download van oorspronkelijk 60kb/sec zakt naar ca 5. Browsen is haast niet meer mogelijk en on-line muziek luisteren is ook een erg storend verhaal.
Ik begrijp dat dit een bandbreedte probleem zal zijn maar kan iemand uitleggen hoe dit precies in elkaar steekt en of hier wat aan te doen is (afgezien van het uitschakelen van uploads)?
Is dit een normaal probleem voor een breedband ab. van euro 47/mnd?
Zijn er mensen met dezelfde problemen?
In eerste instantie dacht ik namelijk dat het aan de router lag en het tijdstip maar kwam er pas onlangs achter dat dit ook een verklaring kon zijn.
Ik heb niet de gehele lijst doorgenomen van het @home topic, hierin komt zoveel ook niete relevante info voorbij dat het mij ontbreekt aan tijd om alles door te spitten.... excuus als dit dus al is langs geweest in dit inmiddels zeer grote topic.
Overigens las ik net in dit topic dat @home de downloadsnelheid wil opschroeven en de upload wil verlagen....dit zou het probleem wellicht nog erger maken.
Verwijderd
Dit is volledig normaal... een download is namelijk afhankelijk van een upload.
Als jij met je volle bandbreedte aan t uploaden bent, is er geen stukje meer beschikaar voor t downloaden en zakt de download in...
Als jij iets download gebeurt dat in 99,9% van de gevallen over TCP/IP. Dat wil zeggen dat van elk pakket wat jij ontvangt (een groot bestand wordt in kleine pakketten gehakt met versturen) een bevestiging van jouw computer gestuurd wordt naar de verzendende computer (server) dat het pakket aangekomen is. Die bevestiging wordt natuurlijk via je upstream verstuurd. Maar die zit zo vol door je uploadende huisgenoot dat het bevestigings-pakket van jou nooit aankomt. De server zal daarom denken dat jij het pakket waar die bevestiging voor verstuurd was niet ontvangen hebt en stuurt deze opnieuw. Maar deze had je al wel, en jouw pc staat te wachten op een volgend pakket.Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 11:56:
Heel verhaal
Maarja, die gaat niet komen zolang jouw bevestiging er niet is ...
Snappie?
- ik vraag NU een XS4ALL ADSL basic abonnement aan (waarbij je dus binnenkort een 2048/320 verbinding hebt)
- opzeggen binnen een jaar kan niet (ook niet wegens financiele problemen). Volgens de @home helpdesk kun je momenteel geheel gratis downgraden naar een lichter abo (koopmodem en kosten zijn dus voor niets). Ik kies dan dus het goedkoopste abo (17,95). Vervolgens kan ik die dus in maart weer opzeggen. Dan betaal ik dus een tijdje wat meer voor m'n verbinding, en heb ik zomaar een Motorola modem kado, die ik weer kan verkopen ofzo
- Per 1 maart heb ik alleen een XS4ALL ADSL basic abo
Eigenlijk had ik liever een Demon 2048/1024 abonnement gehad, maar aangezien je daarbij een jaar moet blijven, doe ik dat liever niet. Waarschijnlijk ga ik binnen een jaar verhuizen, en de kans is dan vele malen groter dat je KPN ADSL gewoon mee kan nemen.
Nou ik heb dus zelf moeten bellen om te vragen of ze een doos willlen sturen
Dan zeg je toch na dat jaartje KPN die weer op voor Demon?koelkast schreef op 05 december 2003 @ 11:23:
Eigenlijk had ik liever een Demon 2048/1024 abonnement gehad, maar aangezien je daarbij een jaar moet blijven, doe ik dat liever niet. Waarschijnlijk ga ik binnen een jaar verhuizen, en de kans is dan vele malen groter dat je KPN ADSL gewoon mee kan nemen.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Dat zal niet lukken. Je kan idd nu helemaal gratis overstappen, maar je gaat dan weer nieuw jaarcontract aan. Lijkt me niet de bedoeling in jouw situatie.koelkast schreef op 05 december 2003 @ 11:23:
- opzeggen binnen een jaar kan niet (ook niet wegens financiele problemen). Volgens de @home helpdesk kun je momenteel geheel gratis downgraden naar een lichter abo (koopmodem en kosten zijn dus voor niets). Ik kies dan dus het goedkoopste abo (17,95). Vervolgens kan ik die dus in maart weer opzeggen.
Dit topic is gesloten.