Toon posts:

HELLLUP !!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan zijn dak het in het verkeerde forum zet, mocht dat zo zijn , zeg ff waar k het dan moet pleuren

oi
kspeel al een tijdje Hl-tfc
2dagen geleden deed ie dat nog goed, maar nu:S crasht ie als ik 10 sec aan het spelen ben :S

ik moest STEAM downloaden, dat heb ik gedaan, ik had em geplaatst in D:
als ik D: opende , crashte men pc , dus heb ik met een beetje moeite dat bestand maar weer weggegooid ( ik heb het dus niet kunnen instaleren )

maar nu zit ik dus met het probleem, dat ik het spel ni meer kan spelen , het spel staat op C:

kan het bestand iets hebben gedaan???

win98se
512mb
800mhz
gf4mx420

mischien nog meer info nodig??? vraag het ff

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 04:27

JeroenT

hoi!

Pff , lees eens de forumregeltjes.. deze post staat inderdaad verkeerd en je topictitel zou ook wat beter kunnen.

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 09:01
Maak er eens een duidelijke tekst van en lees de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Zo lekker openingspost, mmm, Half life Team fortres, wat is steam, het zegt me weining. Wat voor foutmelding krijg je en wat voor videokaart heb je (kan het daar aan liggen)?

E-Developing

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 09:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Waarschijnlijk heeft het bestand in ieder geval je capslock toest op je toetsenbord verneukt en tevens je weerhouden van een heldere topictitel.
Dit had verder gewoon in het Games & Spielerij vragen deel van het forum gekunt (en ook dat had je zelf kunnen bedenken, hl-tfc is een game)

Verder als je de steam update start doet je pc heel lang "niets", maar stiekum doet hij wel wat, maar dat duur 3 maaltijden ongeveer -> ga op vakantie tijdens het process...

Je originele half-life installatie is inmioddels door steam verneukt, dus als je de oude versie weer wilt spelen zul je die gewoon opnieuw moeten installeren...

Verwijderd

Welkom op GoT.
voor je topics opent is het meestal een top plan om in het betreffende subforum ff de FAQ te lezen.
Zo had je in de FAQ kunnen zien dat je dit topic beter in Spielerij - vragen en problemen had kunnen neerzetten, dat je iets duidelijkere, uitgebreidere info had moeten verstrekken, dat je een duidelijke topic titel behoort te bedenken, dat HELLUP !!!!!! als topictitel genoemd wordt als ongeschikt, en vooral, dat je even moet kijken voor je post. je hebt namelijk sowieso een ander probleem als je D: drive onbereikbaar is.
scandisken die drive. die is misschien wel stuk.

ik zou trouwens sowieso f windows XP gaan installeren op die PC, maar dat is mijn persoonlijke fetish.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 09:25
Specifieke problemen met spellen horen thuis in Spielerij - Problemen & Vragen

Maar zoals boven al een aantal malen is vernoemd: Lees eerst even de algemene faq door. Dan zul je zien dat je wel aan een aantal zaken moet voldoen.. Zorg voor een goede openingspost, bedenk een goede titel die ook op je probleem/onderwerp slaat, en geef zo veel mogelijk informatie en laat vooral ook zien wat je zelf al hebt onderzocht en geprobeerd.
Dan zal alles wel goed komen :)

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.