Als ik in windows Media Player 9 een filmpje van internet probeer af te spelen met de extensie .mpg, .mpa of .mpeg, dan crasht Windows Media Player. Als het bestand zou moeten af spelen krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden en of ik het rapport wil verzenden of niet.
Met de search heb ik dit topic (met hetzelde probleem) gevonden, en hier wordt als oplossing aangedragen om de andere Windows Media Player (versie 6.4) te gebruiken. Echter krijg ik geen ander programma aan deze bestandstypen gekoppeld, als ik een ander programma instel worden deze bestanden nog steeds met WMP afgespeeld.
Ik heb geprobeerd BSPlayer er aan te koppelen, mislukt.
WMP 6.4 eveneens geen oplossing.
WMP verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing...
Nimo codec-pack geïnstalleerd, geen oplossing.
Ik draai Windows XP Professional met SP1 (Nederlands) met alle updates verkrijgbaar van Windowsupdate.com .
Met de search heb ik dit topic (met hetzelde probleem) gevonden, en hier wordt als oplossing aangedragen om de andere Windows Media Player (versie 6.4) te gebruiken. Echter krijg ik geen ander programma aan deze bestandstypen gekoppeld, als ik een ander programma instel worden deze bestanden nog steeds met WMP afgespeeld.
Ik heb geprobeerd BSPlayer er aan te koppelen, mislukt.
WMP 6.4 eveneens geen oplossing.
WMP verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing...
Nimo codec-pack geïnstalleerd, geen oplossing.
Ik draai Windows XP Professional met SP1 (Nederlands) met alle updates verkrijgbaar van Windowsupdate.com .
en zo is het voorspeld!