Toon posts:

Bestaan er ADSL ethernet modems zonder router?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een hele simpele vraag: Bestaan er externe ADSL ethernet modems zonder router? Ik heb immers de beschikking over een router die een breedband connectie (wan) kan routeren naar meerdere clients. Als ik daar een utp kabel van een ethernet modem in kan prikken ben ik klaar.
Ik heb nu nog een usb modem, met als gevolg dat mijn pc constant aan moet staan willen de andere pc's internet hebben.

Op internet zie ik alleen maar adsl modems die tegelijkertijd ook router zijn, ten eerste heb ik al een mooie router en tweede zijn deze dingen peper duur (70 euro +).

Kan iemand mij aan een 'gewoon' adsl ethernet modem helpen?
_/-\o_
Many thanks,

Ambachtsman

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

topic van 5 dagen geleden:
[rml][ ADSL] Waar zijn nog gewone ADSL modems te krijgen?[/rml]

:)

De goedkoopste adsl modems die er zijn, zijn de speedtouch 510 (85 euro) en de E-tech, die 77 euro kost. Ze hebben beide een router ingebouwd, goedkoper ga je ze niet vinden (2e hands ST home voor 25-35 euro misschien, of een USB modem, maar dat werkt niet met je router gok ik zo).

[ Voor 54% gewijzigd door JvS op 01-10-2003 15:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Alcatel Speed Touch Home?

Afbeeldingslocatie: http://www.online.arcor.net/produkte/dsl/dsl_einrichtung_hardware/dsl_hardware_03b.jpg

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 15:47

Eijkb

Zo.

Is ook om te tweaken naar een router. En vrij duur (althans, moest er in Belgie 154 euro voor betalen bij Belgacom.

.

Verwijderd

Eijkb schreef op 01 October 2003 @ 15:51:
Is ook om te tweaken naar een router. En vrij duur (althans, moest er in Belgie 154 euro voor betalen bij Belgacom.
Klopt, en zo is een adsl modem mét router ook weer te gebruiken als gewoon modem. Als je geen 'oud' modem meer kunt vinden zou ik gewoon een modem met router gebruiken, de alcatel kost zo'n 85 euro. Kan me haast niet voorstellen dat ethernet adsl modems zonder router nog veel goedkoper zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 15:57 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

JvS schreef op 01 October 2003 @ 15:47:
topic van 5 dagen geleden:
[rml][ ADSL] Waar zijn nog gewone ADSL modems te krijgen?[/rml]

:)

De goedkoopste adsl modems die er zijn, zijn de speedtouch 510 (85 euro) en de E-tech, die 77 euro kost. Ze hebben beide een router ingebouwd, goedkoper ga je ze niet vinden (2e hands ST home voor 25-35 euro misschien, of een USB modem, maar dat werkt niet met je router gok ik zo).
Amen.
Volgende keer een beetje verdiepen in de search aub :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.