Toon posts:

Blauw beeld met MSN/Yahoo met AIPTEK Pencam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Sinds het terugzetten van een image op mijn PC heeft mijn webcam problemen in YAHOO! en MSN.
Mijn cam is een AIPTEK Pencam.
Wanneer daar de cam optie geactiveerd wordt krijg ik een perfect blauw beeld in beide programma's. Wanneer ik het cam beeld in het AIPTEK programma openen krijg ik wel normaal beeld. De cam is dus niet kapot. De driver opnieuw installeren werkte ook niet.
Heeft iemand enig idee wat het wel zou kunnen zijn?

Groeten,

Agito

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

Reptile209

- gers -

Heb je in beide messengers wel de cam als eerste video-device ingesteld? Bij mij werkt mijn (nouja, die van * Night-reveller) cam niet, omdat MSN perse mijn TV-kaart als webcam wil gebruiken. En dan kan ik dus niet zomaar de webcam selecteren, het werkt alleen als ik de TV-kaart uitzet.
Jij dezelfde situatie? :)
offtopic:
Laat de Hallo en Groeten maar hangen, zie ook de FAQ :)

Zo scherp als een voetbal!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Ook nieuwe drivers geinstalleerd?? Welke OS heb je? Search al gebruikt? Misschien zit je antwoord daar tussen. :)

Move --> SA

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
gebruiken jullie alle 2 wel msn 6 ?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

AV --> SA

en even de topictitel wat verduidelijkt

[ Voor 71% gewijzigd door LuNaTiC op 01-10-2003 10:44 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad net voor het terugzetten van de image een TV-Kaart geinstalleerd. Dat zou inderdaad wel eens het probleem kunnen zijn. Maar dit is instelbaar in MSN en YAHOO Reptile209? (Ik zal iig eens kijken).

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

Reptile209

- gers -

Nee dus, ik heb het in MSN Messenger 6.0 iig niet kunnen vinden. Daar moet ik echt mijn tv-kaart uitschakelen in de hardware-manager om de cam te kunnen gebruiken...

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Het uitschakelen van de TV kaart lost inderdaad het probleem op. Bedankt allemaal.
Pagina: 1