Toon posts:

A7N8X deluxe met 2800+ barthon

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bios 1006, kan ik nu in de bios de multiplier omhoog zetten naar 14 ofzo en gaat de de snelheid van de CPU omhoog, of zijn de Barthon niet unlocked?

Hoe zet ik de FSB van mijn geheugen omhoog? Of hangt dit samen met de FSB van de processor.

Is er een topic waarin staat beschreven hoe ja kan overclocken met de Asus A7N8X??? Dat zou namelijk wel handig zijn voor mij.

K wil gaan overclocken omdat als m'n Aero 7+ full speed draait de proc rond de 35 graden is.

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Je kunt in de FAQ heel veel informatie terugvinden, onder andere wat de FSB nu precies is :)

Working @ http://www.tricode.nl

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

kijk even in deze beide faqs:
PMG FAQ
Frequently Asked Questions DOC

Dit lag natuurlijk ook best wel voor de hand. Overklokken met een Asus A7N8X deluxe gaat echt niet anders als met een ander moederbord....

9800x3d

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Als je even de search ook gebruikt had, met bv a7n8x overclocken in PMG / DOC, dan waren daar ruim 200 topics over dit bord uit gekomen, waaronder de zeer informatieve [ervaringen] A7N8X (Deluxe) topics :). Oftewel, volgende keer even zoeken en de door makje genoemde PMG en DOC faq lezen, dan kom je al een heel eind. Succes ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.