Toon posts:

Spam filter(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik van jullie experts willen horen wat jullie een goede spamfilter vinden en wat jullie ervaring er mee is.
Ik weet ik kan wel freeware downloaden maar moet altijd maar weer afwachten of het goed is.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:46

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

SpamAssassin werkt goed voor mij. Hij combineert verschillende methodes van spamdetectie, en zal nooit (bij de default instellingen) een bericht om een enkele reden aanmerken als spam. Dat maakt dat hij minder berichten onterecht als spam aan zal wijzen. Hij gebruikt:
-blacklists
-regels (herkennen van bepaalde woorden, incorrecte headers, etc)
-een baysian (zelflerend) systeem
-black en white lists
-vipuls razor (als je dat geinstalleerd hebt, dit is een gedistribueerd systeem)
-etc.

Niet 100%, maar toch erg goed IMHO.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Spamassassin does the trick here... Naar volle tevredenheid :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?

Klinkt lullig maar deze doe ik op slot voor het een opsomtopic wordt. Ik zou zeggen: loop diverse eerdere topics hier op GoT langs om alvast een overzichtje te hebben en geef dat overzicht aan in een nieuw topic, dat zorgt dan namelijk voor een voor iedereen interessant topic ipv een gooi-maar-over-de-muur vraag :)

Al zijn reacties als die van ATS natuurlijk precies wat mooie topics oplevert O+

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 30-09-2003 11:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.