[Plextor PX-708a] Media topic 2.0

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 956 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het gaat om de system clean tool om de vorige versie nero te verwijderen.
http://www.nero.com/en/631938347293151.html

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zwarte Plextor 708 brander. Verder gebruik ik Windows XP Pro en brand ik met de laatste versie van Nero, nummer 6.0.0.19. (Edit: ik werk met firmware 1.03).

Ik heb een Sentinel DVD+RW gefikt (op 2.4 speed) zonder problemen.
Test twee was een Traxdata DVD+R 4X (degene bij de Blokker). Deze heb ik op 8 voudige snelheid gebrand. Na 8 minuten stond de teller die aangeeft hoe lang het nog duurt op nul maar de praktijk was anders, het branden duurde 1 uur en 25 minuten :'(
Test drie was dezelfde film maar dan een Philips DVD+R 1-4X. Deze liep vast na 8 minuten terwijl ik deze gewoon op 4 speed brande.

Mijn vragen:

Hoe kan ik zien of mijn brander op DMA staat? Ik kan het in Windows XP Pro nergens terugvinden (en ik ben toch geen newbie).
Moet ik niet met een oudere versie van Nero gaan werken of zijn er andere alternatieven.

(alweer een edit) Ik heb net gekeken met de Nero InfoTool, en mijn DMA staat aan op deze drive.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:02

star-saber

Ryzen

die dma informatie kan je vinden onder apparaat beheer.
bij je ide controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49
Zeg jongens,

hoe kies ik nu een hogere snelheid dan aangegeven is voor de desbetreffende schijfjes?

Ik heb een spindel Arita's 2,4x die ik met mijn vorige brander (LiteOn 401) wel op 4 speed kon branden. Maar nu kan ik dus alleen 2,4x selecteren in Nero.

Powerec is toch alleen voor cdr's?
Het maakt iig niets uit of ik dat nu uitschakel of niet.

Ik brand met Nero 6.0.0.19
Firmware 1.03
Brander in UDMA modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Met mijn plextor 708A en upgewardeerde firmware 1.02, geprobeert om sony dvd -r te branden, maar deze leest hij niet eens, laat staan branden.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 18:40:
Hallo,

Met mijn plextor 708A en upgewaardeerde firmware 1.03, geprobeerd om sony dvd -r te branden met Nero 5.5.10.50, maar deze leest hij niet eens, laat staan branden.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49
Met mijn plextor 708A en upgewardeerde firmware 1.02, geprobeert om sony dvd -r te branden, maar deze leest hij niet eens, laat staan branden.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing?
Heb hier Sony DVD+RW's die ook niet willen.
hoe kies ik nu een hogere snelheid dan aangegeven is voor de desbetreffende schijfjes?

Ik heb een spindel Arita's 2,4x die ik met mijn vorige brander (LiteOn 401) wel op 4 speed kon branden. Maar nu kan ik dus alleen 2,4x selecteren in Nero.
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met Sony DVD's (firmware's 1.00, 1.01, 1.02 en 1.03):

DVD-R : werkt niet
DVD-RW niet geprobeerd
DVD+R : werkt prima
DVD+RW : werkt prima

Verwijderd

Probeer Nero is up te graden naar een versie 6, het liefst denk ik naar versie 6.0.0.11 (daar brand ikzelf ook mee, werkt perfect)

Als iemand anders weet of de nieuwste versie van Nero ook perfect werkt dan kan je beter gelijk die nemen.

Maar zoals in de vorige topic Deel 1 over de Plextor PX-708a, die ik was begonnen al naar voren kwam was dat Nero 6.0.0.11 beter was als een nieuwere versie toen van Nero.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groeten,

SViS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
ik weet niet of dit voor meer mensen geld maar ik heb met mijn plextor na de nieuwe firmware 1.03 ontzettend veel problemen met buffer underruns (lichtje brand groen) bij het branden op plextor media (wat bij de eerste 2 firmwares wel goed werkte) op 8x in nero 6.0.0.23 het branden duurt dus een stuk langer dan als je normaal op 8x zou branden, het vreemde is dat dit zich pas voordoet na een kwart van het branden van de schijf (ongeveer) maar dat de mainbuffer wel altijd vol zit alleen de buffer van de dvd brander steeds naar nul loopt. zegmaar alsof je met een hele langzame cdrom als source op een te snelle speed wil branden, maar dan zou de main buffer ook steeds leegzijn.

trouwens ik had al ergens eerder vermeld maar zeg het nogmaals sony dvd-r schijvjes doen het niet in de plextor drive.

[ Voor 54% gewijzigd door justice strike op 16-11-2003 01:07 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ok ik ga een gewaagde uitspraak doen, ik denk dat de mensen bij plextor een foutje hebben gemaakt met de 1.03 firmware.

ikzelf had plextor media op acht speed kunnen branden, en na de firmware update deed hij het opeens niet meer. en van wat ik hier lees is het ene dat iedereen in gemeen heeft met het niet op 8x kunnen branden van cd's dat iedereen de 1.03 firmware gebruikt.

ga zodirekt waarschijnlijk de 1.02 firmware installeren kijken of dat werkt.

//edit het ligt aan iets anders heb nu namelijk 1.02 draaiend maar hij werkt nog steeds niet naar behoren... mischien ff de plextools installen ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door justice strike op 17-11-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
heeft niemand enig idee waarom de 8x settings niet correct werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:21
justice_strike schreef op 22 november 2003 @ 16:20:
heeft niemand enig idee waarom de 8x settings niet correct werken?
Bij mij werkte 8x ook niet, en toen heb ik ge-emaild naar de support van Plextor. Na diverse tips (installeer alleen Nero 5.5.10.45, probeer eens een andere firmware), heb ik uiteindelijk een RMA-nummer gekregen, en op dit moment is Plextor mijn drive aan het repareren.
Bij mij werd elke 8x gebrande DVD+R onleesbaar, ondanks de "belofte" van Plextor dat een DVD niet kan mislukken, omdat de snelheid omlaag wordt geschroefd.
Ik wacht nu op mijn gerepareerde PX-708a, en ik zal er hier verslag van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05-2020
Kheb Sony DMR47A DVD-R General ver 2.0

Is het normaal dat men Plextor die niet kan schrijven ?
De DVD-RW van Sony kan ie wel schrijvenen dat is DMR47 DVD-RW General ver 1.1

PS: Ik werk met de laatste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ja dat is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackZ
Waarom dan ?

ie zou toch + en _ moeten kunnen schrijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackZ
Ik zou graag van CDRWINKEL.COM DVD-Rs kopen maar heb niet zo een ervaring met DVD-Rs hebt tot nog toe enkel +Rs gekocht van platinum en zeer tevreden van

maar hoe zit het met de -R's welke zijn er daarvan goed ? Ik zie vanvoor niets staan van de merken dat me intresseren :'(

- Mitsui 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode : MCI4XG01
- Sentinel 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode : OPTODISCK001
- Bulkpaq Orange (Princo) 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode = niet opgegeven

Mensen die ervaring hebben met de PLextor 708a en deze media ?
Aub laat het me weten.

tnx

PS:
Ik stap over van +R naar -R omdat men DVD-Speler volgens mij geen +Rs kan afspelen odmat ie men backup films niet afspeelt
(Link Speler : http://193.121.210.231/Jv...5b2d92e5c4f48c2e898f8e0ee )

• ernstblaauw
Nou, ik heb mijn PX-708A weer terug van Plextor. Hij is vervangen door een nieuwe.
Ik zie trouwens op de sticker staan dat m'n TLA# 0103 is, en bij mij vorige was dat 0000.
Bij Plextor staan de laatste twee cijfers voor de firmware, dus nu heb ik 1.03 ipv 1.00.
Maar ik heb dus ook een andere revisie. Wat zouden ze veranderd hebben?

• justice strike
werkt hij nu weer op 8x??

[ Voor 20% gewijzigd door justice strike op 27-11-2003 21:04 ]

• ernstblaauw
Ik heb nu niks wat ik op 8x zou willen branden, maar zodra ik het heb gedaan zal ik er hier verslag van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
ernstblaauw schreef op 27 november 2003 @ 21:38:
[...]

Ik heb nu niks wat ik op 8x zou willen branden, maar zodra ik het heb gedaan zal ik er hier verslag van doen.
Ik wilde gisteren wel weer wat branden op 8x, maar helaas: zowel in Nero 6.0.0.23 als in CopyToDVD 2.3.12 mislukten ze op TraxData 4x schijfjes.
Ik ga eens wat andere media kopen om op 8x te branden. Waar kan het nog meer aan liggen? Het enige waar ik nog meer aan kan denken is de configuratie, m'n Plextor hangt nu aan de Secundary Master (aan de slave hangt een Lite-On 52327S). Iemand een idee dat het anders moet?
Aangezien ik dus een hele nieuwe drive heb gekregen (op aanraden van Plextor zelf, toen ik mailde dat ik Traxdata 4x gebruikte en dat die mislukten op 8x, hebben ze niet geadviseerd eens andere schijfjes te proberen), moet het dus wel ergens anders aan liggen.
Als iemand nog een tip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Program: nero 6.0.0.23
Firmware: 1.3
Medium: philips dvd+r

Zal effe uitleggen hoe ik een succesvolle dvd brand. Ik had eerst nero 6.0.0.19 firmware 1.3 deze combo gaf steeds de error disc finalizing failed. Na 4 mislukte dvd's las ik dat je de disc kon sluiten met dvd decrypter. Dit werkte super en het werden 3 goed gefikte dvd's, 1 helaas overleden. Heb nero geprobeerd te downgraden naar 6.0.0.11 maar dit weigerde die. Ben gaan upgrade naar de laatste versie (6.0.0.23) die overigens super werkt. Ik brand NIET via nero express maar via nero burning rom. De firmware is nog steeds 1.3, gebrand op 4 speed.

Misschien heb je er wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
doak schreef op 02 december 2003 @ 02:46:
Program: nero 6.0.0.23
Firmware: 1.3
Medium: philips dvd+r

Zal effe uitleggen hoe ik een succesvolle dvd brand. Ik had eerst nero 6.0.0.19 firmware 1.3 deze combo gaf steeds de error disc finalizing failed. Na 4 mislukte dvd's las ik dat je de disc kon sluiten met dvd decrypter. Dit werkte super en het werden 3 goed gefikte dvd's, 1 helaas overleden. Heb nero geprobeerd te downgraden naar 6.0.0.11 maar dit weigerde die. Ben gaan upgrade naar de laatste versie (6.0.0.23) die overigens super werkt. Ik brand NIET via nero express maar via nero burning rom. De firmware is nog steeds 1.3, gebrand op 4 speed.

Misschien heb je er wat aan :)
het gaat om het goed branden op 8 speed niet op 4 speed. er schijnt wat mis te zijn met het 8 speed branden.

voeg me ff toe aan msn ernstblauw, G_trunks@hotmail.com of icq 11711817

[ Voor 5% gewijzigd door justice strike op 02-12-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
wil iedereen die problemen heeft met het 8x branden mij even toevoegen op msn of icq?

g_trunks@hotmail.com
11711817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:50

DDX

iemand ervaring met dvd-rw en dvd+rw disks ?

ik wil nml wat rw's bestellen

4spd dvd+rw's
en 2spd dvd-rw's

tips ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackZ schreef op 26 november 2003 @ 17:12:
Ik zou graag van CDRWINKEL.COM DVD-Rs kopen maar heb niet zo een ervaring met DVD-Rs hebt tot nog toe enkel +Rs gekocht van platinum en zeer tevreden van

- Mitsui 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode : MCI4XG01
- Sentinel 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode : OPTODISCK001
- Bulkpaq Orange (Princo) 4.7GB DVD-R 4X (25 stuks) || Mediacode = niet opgegeven
Hier werkte mitsui alvast niet goed
Princo wordt door bijna iedereen afgebroken hier op het forum. Inclusief Hermanvh (firmwareguru). _/-o_
Over Sentinel is nog weinig nieuws denk ik. hier zijn ze alvast goedkoper dan bij CDRwinkel

Ik heb wel geen Plextor, wel NEC. Maar als die princo's bagger zijn volgens gebruikers van die schrijvers, zal het dat ook wel zijn voor plextor?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ernstblaauw schreef op 01 december 2003 @ 18:12:
[...]

Ik wilde gisteren wel weer wat branden op 8x, maar helaas: zowel in Nero 6.0.0.23 als in CopyToDVD 2.3.12 mislukten ze op TraxData 4x schijfjes.
Ik ga eens wat andere media kopen om op 8x te branden. Waar kan het nog meer aan liggen? Het enige waar ik nog meer aan kan denken is de configuratie, m'n Plextor hangt nu aan de Secundary Master (aan de slave hangt een Lite-On 52327S). Iemand een idee dat het anders moet?
Aangezien ik dus een hele nieuwe drive heb gekregen (op aanraden van Plextor zelf, toen ik mailde dat ik Traxdata 4x gebruikte en dat die mislukten op 8x, hebben ze niet geadviseerd eens andere schijfjes te proberen), moet het dus wel ergens anders aan liggen.
Als iemand nog een tip heeft?
Aangezien ik nu al wel zo'n veertig van die schijfjes succesvol op 8x gebrandt heb, en jij nu met je tweede brander weer problemen hebt, zou ik het zoeken in de hoek van je chipset of IDE controler...

edit: btw ook als secundary master

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb een Plex 708 met firmware 1.03 en nero Ahead Nero Burning ROM v6.0.0.28 Ultra Edition maar als ik nu 8x branden aangeef met Philips 4x +R dan brand ie toch maar op 4x.
Wat doe ik verkeerd? Of anders gezegt hoe the hell brand ik 4x media op 8x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extraordinare
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:55
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 12:40:
Even een vraagje, ik heb een Plex 708 met firmware 1.03 en nero Ahead Nero Burning ROM v6.0.0.28 Ultra Edition maar als ik nu 8x branden aangeef met Philips 4x +R dan brand ie toch maar op 4x.
Wat doe ik verkeerd? Of anders gezegt hoe the hell brand ik 4x media op 8x?
Als het schijfje het niet aankan brand nero hem ook niet sneller.. ik heb hetzelfde met philips cds, de verbatim 4x speed gaat echter automatisch al op 8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij nader inzien blijken de 4 Speed Arita's van Opus (100 stuks DVD+R op spindel) wel op 8 speed te branden.
Ik had de DMA jumper achterop de drive zitten. Jumpertje niet plaatsen dus.

Mediacode: RICOHJPNR01
Firmware: 1.03
Nero 5.5.10.45 (Plextor versie)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Laatst online: 16-08 15:48
Vandaag is firmware 1.04 uitgekomen voor de plextor px-708a. hier staat ie: http://www.plextor.com/en...t/downloads/firm_708A.htm
Volgens plextor biedt deze fw ondersteuning voor meer media, en is er een bug met nero uit de wereld geholpen.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:42:
Bij nader inzien blijken de 4 Speed Arita's van Opus (100 stuks DVD+R op spindel) wel op 8 speed te branden.
Ik had de DMA jumper achterop de drive zitten. Jumpertje niet plaatsen dus.

Mediacode: RICOHJPNR01
Firmware: 1.03
Nero 5.5.10.45 (Plextor versie)
Ik heb de jumper er wel op zitten. Bij mij brandde hij met 1.03 niet op 8x. Met 1.04 wel! Ben gelukkig mens..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Werken de MaM-E (Mitsui) 4x dvd-r met de nieuwste firmware (1.04) nu wel goed :?
Ik heb al in dit topic gesearched en in het vorige ook, maar is het nou zo, dat de 4x bij de vorige firmware het wel deden op 2x of is het zo dat de 1x op 2x deden en de rest niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:49
Probeer het ff uit zou ik zeggen. Die firmware 1.04 is er nog maar een paar dagen dus ik denk niet dat die al getest is..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik ben er nu weer aan toe om weer nieuwe DVD+R schijven te kopen. De vorige keer had ik bij cdrwinkel 50 stuks maxel schijven gekocht die volgens hun op 8 x ter branden waren. Nou mooi niet dus! Van de 50 heb ik er zeker 15 weg moeten flikkeren. Dus voor mij geeen maxel meer van 2 euro per stuk op spindel.

Aangezien cdrwinkel nu dicht is en ik nogal wat gemonteerde films van mijn pa op dvd moet branden ben ik snel wat nieuwe schijven nodig.

Op de site www.nierle.de zag ik that's write staan 4 x voor 33 euro, zijn deze op 8x te branden? Iemand ervaringen met deze winkel?

Want bij opus zie ik niet echt leuke spindels van 25 of 50 stuks erbij zitten....

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Traxdata DVD+R 25 stuks 4X ? Doen het perfect hier op 8X.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
He jah daar heb ik helemaal overheen gekeken. Ik bestel ze meteen.... In de ervaringen staat het ook dat ze het doen op 8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Medium:
Emtec 2.4X
DVD+R
RICOHJPNR00

Getest met:
Plextor PX708UF
FirmWare 1.03 & 1.04.
Nero 6.0.0.0 Ultra
Stomp RecordNow MAX 4.5
PlexTools 2.09

Result:
Gaat niet sneller als 2.4X

[ Voor 71% gewijzigd door 41728 op 27-12-2003 21:42 . Reden: apps & firmware ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzley
  • Laatst online: 16-08 15:48
ricohjpnr00 zijn bijzonder gangbare media, kijk maar eens op http://www.dvdrhelp.com/d...arch=Search+or+List+Media
ricohjpnr01 is de 4x variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op 25 december 2003 @ 23:01:
[...]

Ik heb de jumper er wel op zitten. Bij mij brandde hij met 1.03 niet op 8x. Met 1.04 wel! Ben gelukkig mens..... ;)
Die jumper moet er niet op. Dit las ik in het Plextor form op CDFreaks:

udma is active but in the recorder have a jumper dma i need active this jumper?

Don't close this bridge, it activates multiword DMA which is significanltly slower. This is meant only for compatibility reasons with older boards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

hmms ik heb nooit naar die jumpers gekeken
alleen gekeken of hij master stond (en dat staat hij nu)
wat is default setting ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 28 december 2003 @ 22:32:
hmms ik heb nooit naar die jumpers gekeken
alleen gekeken of hij master stond (en dat staat hij nu)
wat is default setting ?
Alleen de master jumper is dan voldoende.
DMA jumper niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Yeti
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 20:57:
[...]

Die jumper moet er niet op. Dit las ik in het Plextor form op CDFreaks:

udma is active but in the recorder have a jumper dma i need active this jumper?

Don't close this bridge, it activates multiword DMA which is significanltly slower. This is meant only for compatibility reasons with older boards.
Dit klopt inderdaad, ik eerder gelezen dat die jumper er wel op moest. Branden ging bij mij goed op 4 speed, maar op 8 speed ging de snelheid na ongeveer 1/4 van de DVD de snelheid omlaag (buffer ging ook telkens leeg), waardoor het branden van een DVD 20 minuten duurde .. :(

Inderdaad stond de DVD brander op multiword DMA, dus jumper eraf gehaald en eindelijk een DVD in 8 minuten kunnen branden :9 . Ik gebruik trouwens 4x Philips DVD+R 25 op spindle (van Mycom), die het dus prima doen op 8x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Laatst online: 16-09 13:49

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik had dus een spindle van dezelfde philips gehaald bij Dixons in Hengelo (O) omdat ze daar toevallig in de aanbieding waren. Bij mij wou hij een 7 tal schijfjes helemaal niet lezen en een stuk of 9 dvd's is mislukt met branden. Daarintegen werkte de traxdata perfect. Ben net terug geweest met een aantal mislukte dvd's en heb van de goede man bij de Dixons 20x Mmore DVD+r terug gekregen :) nadata ik gisteren door een andere medewerker van dezelfde dixons haast de deur gewezen ben omdat ik om nieuwe vroeg. Maar alles is nu weer goed, hoop dat die Mmore wel op 8x kunnen worden gebrand, volgens dit topic wel. Die philips DVD's zie je mij niet meer kopen. Het kan een slechte lading zijn geweest maar dat boeit me niet, wil die problemen niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
zijn er ook manieren om booktype van deze plextor te veranderen? Want dit ding heeft voor mij de verkeerde booktypes....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Nu online
Ik heb vandaag Mmore dvd's ophaald bij Dixons en nu kom ik thuis en wil hij ze maar op 2,4 speed branden (wat 4x is).

Dit zijn de gegevens van de disk. Zijn ze hetzelfde als bij de mensen die ook Mmore gebruiken? Of hebben jullie een andere mediacode?

Media Information
Region information N/A not a DVD-VIDEO
Media code/Manufacturer ID OPTODISCOP2
Format Capacity Blank
Free Blocks 405405696
Free Capacity 4.38GB(4.70GB)
Book Type DVD+R
Media Type DVD+R
Media Id Code Speed Unknown
Available Write Descriptor CLV 2.4x 3324KBps
Linear Density Blank Disc
Track Density Unknown
Number of Layers 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Heb ook hetzelfde probleem met de DVD's van Mmore. Ik zal morgenvroeg even naar de mediacodes kijken als ik achter mijn workstation zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Met welk programma lezen jullie de mediacode uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Hurricane schreef op 06 januari 2004 @ 14:45:
Met welk programma lezen jullie de mediacode uit?
dvdinfopro (http://www.dvdinfopro.com/)
of plextor tooltje CDVDInfo.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Status: DVD media inserted

Type                 : DVD+R
Certified Write Speed: 2.4X
Manufacturer ID      : OPTODISC
Media ID             : OP1
Product Revision     : 01

Label: -
Contents:
blank disc inserted (4.38 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 20:04

BIM

Nothing interesting

vandaag binnen: Ritek G-04
Op elke gebrande DVD nog een vlek in de data. KLote dus.

Disc Regions are 1,2,3,4,5,6,7,8
Media code/Manufacturer ID RITEKG04
Format Type UDF 1.02
Volume Name GOONIES
Application id
Implementation id AHEAD Nero
Recording Date/Time (mm/dd/yyyy) 1/16/2004 18:42:06
Format Capacity 4.37GB(4.69GB)
Book Type DVD-R
Media Type DVD-R
Media Id Code Speed 4.0x 5540KBps
Available Write Descriptor CLV 4.0x 5540KBps
Available Write Descriptor CLV 2.0x 2770KBps
Available Write Descriptor CLV 1.0x 1385KBps
Write Strategy Speed 4.0x 5540KBps
2x Speed OPC beta 08
2x Speed OPC power 12
2x Write Strategy field 1 11 86 67 80
2x Write Strategy field 2 88 80 00 00 00 00
4x Speed OPC beta 05
4x Speed OPC power 1B
4x Write Strategy field 1 0E 10 08 09
4x Write Strategy field 2 97 06 0D 0B
4x Write Strategy field 3 00 00 00 00
4x Speed OPC beta multi-pulse 04
4x Speed OPC power multi-pulse 1D
4x Write Strategy field 4 18 A8 88 85
4x Write Strategy field 5 89 AC 88 80 00 00
4x Write Strategy field 6 00 00 D0 00 00
Data area starting sector 30000h
Data area end sector 22F27Fh
Linear Density 0.267um/bit
Track Density 0.74um/track
Number of Layers 1

Echte rotzooi... zonde... kheb er 50 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
ik zag hier net op cdfreaks deze SKS dvd+ 8X staan
http://shop.cdfreaks.com/index/2/2/0/255
media code ritek r03, zouden deze beter zijn dan de platinum 4x dvd+ diek normaal koop?
Ik ben er tevreden van maar misschien is het toch slimmer van op 8x verified (zoals die SKS) te branden kwestie van data aging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
BIM :

Waar komen ze vandaan? Dat is gewoon een productiefout, gewoon terugsturen die hap. Ik heb inmiddels ookal wat ritekg04 media gefikt en tot nu toe werken ze allemaal zonder problemen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Misschien is het ook handig om de verschillen in prijs per dvdr-tje ook erbij te zetten in het overzichtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM

BIM

Nothing interesting

De DVD'tjes komen van www.Nierle.de .
Ze zijn wel erg goedkoop, maarja, goedkoop=duurkoop.

Ik heb net een mailtje eruit gegooid met een scan erbij van het oppervlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Inderdaad, het is toch echt goede media hoor. Bij opus hebben ze ze ook liggen, en ik weet niet wat jij ervoor betaald hebt maar 36 euro voor 25 dvdtjes vind ik nog best te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM

BIM

Nothing interesting

67 euro per 50 stuks.
Niet duur, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:18
Ik heb problemen om Philips DVD+RW (media code RICOHJPN W11) te branden. Ik krijg fourmeldingen met formatteren (error writing to disc; check if media is compattible) en ook als ik er direct op wil branden met Nero 6.3.0.2 (na het formatteren wil hij gaan branden, maar dan komt er de melding: Illegal disc).

Doe ik iets fout, of hebben meer mensen problemen met deze disks?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo289
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09-2024
ik heb zojuist op drie DVD-r schijfjes van mmore een film gefikt op mn px-708a. (4 speed)

alle drie lopen vast tijdens powerDVD. Is mmore zo rot, of de brander of ikzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Welke firmware gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo289
1.04

en ik gebruik Nero 6,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Welke mediacode hebben die mmore schijfjes? (kun je uitlezen met dvdinfopro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo289
ach laat maar doen ook, ik koop gewoon voortaan alleen schijfjes die op de recommended list staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:52
Hey,

Zijn er misschien al mensen geweest die de Verbatim 8x Media hebbe geprobeerd in hun Plexje :)

Ben benieuwd of ze goed bevallen ..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 10:28

Entity

9000rpm

knights16 schreef op 06 februari 2004 @ 22:43:
Hey,

Zijn er misschien al mensen geweest die de Verbatim 8x Media hebbe geprobeerd in hun Plexje :)

Ben benieuwd of ze goed bevallen ..
Nog niet geprobeerd, maar al wel besteld, maar Opus heeft het momenteel een beetje druk. Zodra ik ze binnen heb, zal ik ze testen.

Overigens verwacht ik wel dat ze goed zijn, de 4x zijn immers ook uitstekend, ook op 8x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds kort SKS DVD+RW 4x ..
maar als ik ze op 4x brand dan geeft ie als ie ongeveer op de helft een write error..
en op 2,4x gaat het meestal wel goed..
lig dit nou aan de media of mij plextor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn dit goede dvd's?

08 02 00 00 A1 0F 02 00 00 03 00 00 00 24 FE AF .............$..
00 00 00 00 00 00 03 52 49 54 45 4B 00 00 00 52 .......RITEK...R
30 33 01 38 23 54 37 09 00 3C 65 00 A0 5F 14 14 03.8#T7..<e.._..
0A 0A 0A 0A 01 19 1B 0B 0B 0E 0F 01 00 00 00 00 ................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ritek is wel redelijk qua leesbaarheid, niet echt geweldig maar ook niet zo slecht als bijvoorbeeld Princo. Werkt meestal wel goed in stand alone spelers naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Ik zou graag de nieuwe platinim 8x dvd+r kopen (mediacode CMC MAG E01). Deze schijnen heel goed te werken met de NEC maar ik vraag me af of ze even goed werken met men 708a?
Iemand al enige ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

dafz0r schreef op 03 april 2004 @ 02:26:
Ik zou graag de nieuwe platinim 8x dvd+r kopen (mediacode CMC MAG E01). Deze schijnen heel goed te werken met de NEC maar ik vraag me af of ze even goed werken met men 708a?
Iemand al enige ervaring?
ja dat heb ik: op 8x doen ze het erg matig. Veel write-errors. Op 4x is er niks aan het handje...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Jimbolino schreef op 03 april 2004 @ 12:57:
[...]

ja dat heb ik: op 8x doen ze het erg matig. Veel write-errors. Op 4x is er niks aan het handje...
en met welk prog en welke firmware ben je aan het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

nieuwste nero, nieuwste firmware
6316 / 1.06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
terugflashen naar 1.03 dan 1.04 erop zetten. 1.06 is een slechte firmware voor 8x branden. Moet maar is proberen om die dvd+r met 1.04 te branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij nog echt waar ook. Heb je dat verder ook al ergens gelezen?
Ik zelf merk ook dat er meer DVD's mislukken dan vroegah (Arita DVD+R).
Ik wist niet zeker of het aan de firmware lag of dat dit gewoon een slechte batch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 10:28

Entity

9000rpm

Ik heb ook firmware 1.06 en ik heb absoluut geen problemen op 8x (Traxdata 8x DVD+R met Ritek code). De Traxdata's zijn bijna op, binnenkort maar weer eens nieuwe media aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

met 1.06 had ik dus een en al problemen (verfication failed, cdspeed scandisk gaf errors)

en met 1.04 heb ik daar allemaal geen last van... bedankt voor de goede tip !

edit: ik heb 1.04 gelijk erop gezet, niet eerst teruggegaan naar 1.03...

[ Voor 19% gewijzigd door Jimbolino op 04-04-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Sander Prinsen schreef op 04 april 2004 @ 18:24:
Ik heb ook firmware 1.06 en ik heb absoluut geen problemen op 8x (Traxdata 8x DVD+R met Ritek code). De Traxdata's zijn bijna op, binnenkort maar weer eens nieuwe media aanschaffen.
mja met firmware 1.06 zijn ze blijkbaar strenger geworden op de media. Enkel de recommended media brandt zonder problemen op 8x. Tzal een marketing zet zijn ofzo (wel een bedenkelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

hmm, ook met 1.04 geeft ie burn errors... :(

stomme platinum cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Laatst online: 18-10-2024
Heb deze Plextor ook al een poosje nu, naar volle tevredenheid.
Gebruik momenteel voornamelijk Traxdata 4x schijfjes, maar ben op zoek naar goede (lees: compatible) 8x schijfjes.
Zag dat Traxdata deze heeft en was eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen met deze Traxdata's, of andere merken 8x uiteraard ook.
Zijn die van Philips bijvoorbeeld duidelijk beter dan Traxdata?
En wie heeft de Verbatims of Platinums geprobeerd?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik gebruik verbatims als backupmedia, maar ik brand ze op 4x om wat betrouwbaardere backups te krijgen omdat ik geen enkele media vertouw op 8x.De plextor geeft wel aan dat hij ze op 8x kan branden, dus wellicht werken ze goed op 8x.Op 4x gaan ze iig als een trein, 50 gebrand, nog geen uitval :)
O ja, ik gebruik firmware 1.04 omdat 1.06 problemen gaf met fuji dvd+r media ;)

[ Voor 13% gewijzigd door blobber op 30-05-2004 02:01 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Jammer dat je die Verbatims nog niet op 8x hebt geprobeerd, zou ik wel graag willen weten.
Hoe test je trouwens de kwaliteit van je gemaakte schijfjes?
En deden die Fuji's het ook op 8x?
Ik gebruik ook nog steeds 1.04, vanwege de slechte bevindingen die ik las van andere mensen.

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 16-09 11:04
BusMastah schreef op 30 mei 2004 @ 01:56:
Gebruik momenteel voornamelijk Traxdata 4x schijfjes, maar ben op zoek naar goede (lees: compatible) 8x schijfjes.
Zag dat Traxdata deze heeft en was eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen met deze Traxdata's, of andere merken 8x uiteraard ook.
Zijn die van Philips bijvoorbeeld duidelijk beter dan Traxdata?
En wie heeft de Verbatims of Platinums geprobeerd?
Heb zelf 2 spindels traxdata 4x gehad die volgens de tabel op 8x konden maar had heel veel uitval, zo'n 10-20%.
Heb nu 2 spindels platinum 8x en heb er nu al 36 op 8x gefikt met niet 1 uitvaller, perfect dus wat mij betreft.. (firmware 1.06)

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 30-05-2004 02:23 . Reden: firmware versie toegevoegd ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Occy74 schreef op 30 mei 2004 @ 02:21:
[...]
Heb zelf 2 spindels traxdata 4x gehad die volgens de tabel op 8x konden maar had heel veel uitval, zo'n 10-20%.
Heb nu 2 spindels platinum 8x en heb er nu al 36 op 8x gefikt met niet 1 uitvaller, perfect dus wat mij betreft.. (firmware 1.06)
Klinkt erg goed!
Heb je die Platinums ook op 8x gebrand met firmware 1.04?

Welke -R schijven zijn volgens jullie betrouwbaar?
En tenslotte welke +RW's?
Dan hebben we alles maar weer gehad, ook voor toekomstige vragen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BusMastah op 30-05-2004 02:29 ]

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

BusMastah schreef op 30 mei 2004 @ 01:56:
Ik brand al een tijdje de traxdata 8x van Opus.... Nakka nada problemos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik heb ook een spindeltje Traxdata 4X bij Opus gekocht waarvan bij mij zo'n beetje de hele spindel het niet deed. Ik heb wat DVD's teruggestuurd waarna ze bij Opus tot de conclusie kwamen dat de DVD's inderdaad kapot waren. Nu moet ik nog even het hele spindeltje opsturen om gecrediteerd te laten worden.

Voor mij geen Traxdata meer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

BusMastah schreef op 30 mei 2004 @ 02:13:
Jammer dat je die Verbatims nog niet op 8x hebt geprobeerd, zou ik wel graag willen weten.
Hoe test je trouwens de kwaliteit van je gemaakte schijfjes?
En deden die Fuji's het ook op 8x?
Ik gebruik ook nog steeds 1.04, vanwege de slechte bevindingen die ik las van andere mensen.
Je kunt de kwaliteit van je schijfjes testen met bijvoorbeeld nero cd/dvd speed, deze wordt bij nero 6 standaard mee geïnstalleerd, maar je kunt hem op de nero site ook downloaden.
De fuji schijfjes deden het op 8x, maar met 1.06 kreeg ik last van rare vlekken in de dye na het branden en was ten minste 1 van de 15 hierdoor mislukt.Ik heb toen 1.04 teruggezet en de rest van de spindel gebrand zonder problemen.
Hierna ging ik over op verbatim, eerdere 4x verbatims (die ik in packs van 5 kocht, die met de verschillende kleurtjes) gingen wel goed op 8x, dus ik neem aan dat deze (de spindels, zilverkleurig) ook goed gaan op 8x, maar zelf ga ik niet hoger meer dan 4x, just to be safe.Mocht ik wat onbelangrijke data hebben, zal ik het nog eens op 8x proberen :)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:18
About de Verbatims 4x op 8 speed branden: Deze maand een hele spindel (50 stuks...) Verbatim 4speed weggebrand met mijn Plextor 708A op 8 speed: Geen enkele coaster........Gaat gewoon helemaal goed, in 8 minuutjes per DVD ben je klaar.

Wat mij wel opvalt: In bijna elke spindel van verbatim heb ik wel één of twee slechte DVD's zitten, dus waar je al aan ziet: Dit wordt niets....Maar......ff een mailtje naar Verbatim en je krijgt er weer 5 thuis.... :P

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Gebruik zelf traxdata dvd's ( ricoh ) in combinatie met 1.06 rpc1 firmware
werkt perfect op 8x :D
Tijdje terug had ik ook een spindel van Beal dat was geen succes,met 8x branden gaf hij dat netjes aan maar het was 4x in werkelijkheid :S
De dvd's kon ik nadien ook niet inlezen, geen aanrader dus !

[ Voor 6% gewijzigd door taz3d_nl op 30-05-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Lang niks gepost in dit topic :O
Zijn er nog wel mensen met een 708je?

Ben inmiddels weer toe aan wat nieuwe schijfjes, en de prijs van 8x media
is net zo laag als van 4x, dus worden die het maar.
Nu zag ik van bijvoorbeeld Philips 8x schijfjes met media codes CMC MAG E01 en
RICOHJPNR02. Is hier veel verschil tussen?
Welke andere merken met 8x zijn ook goed te noemen?
Heb zelf altijd Traxdata's 4x gehad, naar volle tevredenheid op 8x, dus dit merk kan ook wat mij betreft.

Wie heeft de laatste tijd dus goede ervaringen met een bepaald merk?

Ik draai firmware 1.04

Edit: Is RITEK R03 ook OK? Dit is de mediacode van Traxdata's.

[ Voor 6% gewijzigd door BusMastah op 04-10-2004 20:27 ]

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 13:05
Draai momenteel nog firmware 1.06, nog nergens problemen meegehad, gebruik voornamelijk goedkope media, maar ik brand ook op 2x (harddisk is zo gefragmenteerd dat hij niet meer bijhoud!!)

Met firmware 1.08 zou het mogelijk zijn om via de nieuwste PlexTools je bitsetting te veranderen voor DVD+R schijfjes!

Firmware 1.08
PlexTools Professional 2.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gebruik die traxdata's van 8x en nog geen trubbles ermee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Ben aan het twijfelen tussen Traxdata 8x (RITEK R03) en bijvoorbeeld Philips of Platinum, allebei met RICOHJPNR02 media code.
Welke van deze schijfjes doen het bij jullie goed in standalone spelertjes?

En nog een ander vraagje: Als ik mijn Plex update naar 1.08 en met de PlexTools de Booktype verander, is dit dan een blijvende verandering totdat ik dit weer terugzet naar standaard? Of moet dit voor elke DVD?

Wie heeft al een update naar 1.08 gedaan? Leverde dit nog problemen op of bleef alles goed werken?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSK
  • Laatst online: 29-08 21:21

JSK

Thunder K8WE

BusMastah schreef op 05 oktober 2004 @ 16:23:
Ben aan het twijfelen tussen Traxdata 8x (RITEK R03) en bijvoorbeeld Philips of Platinum, allebei met RICOHJPNR02 media code.
Welke van deze schijfjes doen het bij jullie goed in standalone spelertjes?
Er is bij www.cdrwinkel.com fuji dvd+r 8x te koop met taiyo yuden media code (en niet te duur). In een recente review bij hardwareinfo kwamen deze als allerbeste uit de test.
En nog een ander vraagje: Als ik mijn Plex update naar 1.08 en met de PlexTools de Booktype verander, is dit dan een blijvende verandering totdat ik dit weer terugzet naar standaard? Of moet dit voor elke DVD?
Wie heeft al een update naar 1.08 gedaan? Leverde dit nog problemen op of bleef alles goed werken?
Ik heb firmware 1.08 draaien, geen problemen. De nieuwe plextools bitsetting lijkt ook te werken. Eenmaal verandert blijft de bitsetting tot je het weer terugzet, soort van semi permanent.

Specs Casemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Thx JSK, heb je misschien ook een linkje naar die review van hwinfo?
Kan hem niet vinden.

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSK
  • Laatst online: 29-08 21:21

JSK

Thunder K8WE

BusMastah schreef op 06 oktober 2004 @ 15:33:
Thx JSK, heb je misschien ook een linkje naar die review van hwinfo?
Kan hem niet vinden.
Is in de papieren uitgave voor zover ik weet.

Specs Casemod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Ik draai ook nog steeds noodgedwongen met firmware 1.04. Hogere versies hoef ik echt niet te proberen want dat levert alleen maar misbaksels op. Zijn de problemen die er waren met 1.06 en 1.07 nu eindelijk eens opgelost met 1.08? Ik ben een beetje huiverig namelijk om die nieuwe firmware te flashen en er dan weer achter te komen dat het allemaal weer niet op schiet.
BEDANKT HOOR Plextor! :r

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Niet online
Demon_Eyez schreef op 07 oktober 2004 @ 17:21:
Ik draai ook nog steeds noodgedwongen met firmware 1.04. Hogere versies hoef ik echt niet te proberen want dat levert alleen maar misbaksels op (...) BEDANKT HOOR Plextor! :r
Plextor doet niet moeilijk over het inruilen van je drive, dus dat zou ik proberen als ik jou was... Mijn vorige 708a produceerde ook alleen maar misbaksels, heb 'm opgestuurd naar Plextor en had snel een nieuwe (die overigens prima werkt met v1.07).

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Dan ga ik dat toch maar eens doen, als ik zo lees dat firmware 1.07 blijkbaar wel goed werkt. Thanx m8!

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Azqi schreef op 04 oktober 2004 @ 20:51:
Gebruik die traxdata's van 8x en nog geen trubbles ermee gehad.
Welke mediacodes hebben deze DVD's?
Zijn het RitekR03's of RicohJPNR02's?
Zag namelijk twee verschillende versies staan bij www.ddvd.info

Workstation

Pagina: 1 2 Laatste