Toon posts:

80 mm fans, welke te kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ello,
Ben van plan 3 80 mm fans in mijn kast te gaan schroeven, maar nu vraag ik me af welke nou het beste zijn. Zat zelf te denken aan 3 delta mp fans, maar hoor van iedereen dat die krengen toch wel een hoop lawaai kunnen veroorzaken. Zijn er nog andere "goede" (lees: goed koelende) fans die wat minder lawaai maken?
Tia,
gazzy

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 22:47

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Verwijderd

Topicstarter
Waar zijn die evercool fans te krijgen dan?
Op pricewatch kan ik ze niet vinden.
tia,
gazzy

Verwijderd

Sunon @ nedcool

www.ned-cool.nl

Verwijderd

Yep, Sunon coolers van NedCool (www.nedcool.com).
Goeie service hebben ze daar!

Verwijderd

Topicstarter
Die krengetjes die maken een hoop lawaai (34,3 DBa), dus ik zoek eigenlijk iets anders dan sunon fans.

Verwijderd

hard draaien en weinig lawaai gaat nou eenmaal niet samen meot je ze op 7 v laten lopen die waardes zijn bij 12 v :) *D

Verwijderd

Hey NEO222, heb jij een baybus???

Zelfgemaakt? Heb je nog wat pix of een schema voor me?

Ik heb nog zo'n leuke Delta 80MP, die wil ik wel af en toe op 7V laten draaien...

Vergeleken bij die Delta's hoor ik die andere 3 Sunon 80's niet, dus ik kan niet oordelen of ze veel geluid maken!

:+ :o :+ :o :+

Verwijderd

zoek op PAPST onder de search knop. Dat zijn pas dingen!!! echt goed ikheb een fan van 100.- op 220 volt en dat koelt!!!!!:P
Al sje niet kan vinden zeg het dan ik weet waar je ze kan kopen......ergens in Delft!
ze zijn er ook in 12 volt uitvoering.
Kijk ook op www.papst.de

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Wat een hoop in herrie scheelt, is het eruit rossen van de raamwerkjes, welke ook nog eens een hoop lucht tegenhouden. Gewoon open gaten dus. (wel oppassen met katten, kleine kinderen en ander ongedierte)
Pagina: 1