Toon posts:

Girtotel en ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg girotel 2.0 met ISDN niet aan de praat, ik heb RVS Com Lite al geinstalleerd maar hij doet het op geen van de protecollen lijkt het wel ! Welke moet ik hebben of een andere oplossing?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wat voor 'modem' heb je?

Ik had een teles BRI 16.3 ISA, maar een collega heeft een dynalink pci-isdn-adapter. Wij konden een paar instellingen instellen, speciaal voor Girotel met isdn.
Probeer eens de tip uit het forum url:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/78782

Verwijderd

Onder 2000 werkt het zowieso niet meer, ik ben maar verder gegaan met Girotel Online, dat werkt weer zonder problemen.

Onder 98 had ik geen problemen

Verwijderd

Ikheb dusookzo'n Teles.Bri 16.3 keert. Leuk ding, werkte onder windows98(se) perfect met die Teles.OnlinePowerPack en de laatste Capi-Driver.

Ik ben sinds kort overgestapt op Win2k en daar begon de ellende. Hoewel er dus gewoon een Capi-driver is voor win2k, heb ik toch nog problemen!!! :`(

De laatste capi driver (3.38) heeft geen modem/fax (miniport) emulatie meer. Dat is van af die versie in het RVS.Powerpack gestopt. Alles leuk en wel, maar aangezien ik al een heletijd mijn Teles kaart heb, heb ik geen versie van dat RVS.PowerPack. En om aan een versie (zelfs een Lite versie) te komen moet ik dokken....en je dacht toch zeker niet dat ik voor een PTT artikel nogmeer ga betalen. IK VERLANG NAAR UPGRADES !!!!! GRATIS....!!! :P

Heeft iemand een oplossing, want op deze manier kan ik niet eens meer faxen ontvangen....... HEEL SCHRAAL ALLEMAAL :(

Da JoSoT

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Onder Win2000 doet hij het wel, ik heb hem onder win98 geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er onderstussen maar een 56k6 modem in geprakt!

Blijkt gewoon wat dat Girotel maar met 2400bps werkt |:(

Ik bedoel, tering hee! dat is gewoon 10 jaar oud dat spul dat daar staat!!!
Als je iets vervangt, dan vervang je het toch door iets nieuwers/snellers?????..

Ik snap dat echt niet... duurt GVD 4 minuten wat met ISDN ( kom op zeg, elke provider heeft al 3 jaar lang isdn/anoloog combi nummer) in 30 seconden kan.

Verwijderd

Ik heb dat probleem bij een 'klant' ook gehad, met ISDN en GIROTEL
er was een Trust ISDN geval aanwezig, maar die hebben we er dus meteen uitgegooid en daarvoor in de plaats een Dynalink ISDN Adapter! daar zitten speciale drivers bij! werkt perfect!! werd aangeraden door iemand van GIROTEL helpdesk (dat was op die hele helpdesk ook de enige persoon die er echt verstand van had, hij had het probleem zelf ook gehad), de rest van de helpdesk (in totaal 4x gebeld ofzo) kwam met onzin verhalen, van: Windows moet er opnieuw op t/m u kunt beter een analoge telefoon lijn nemen!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij heeft http://www.isdn-nl.com daar meer informatie over.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1