Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 10:47

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Er is weer een nieuwe review verschenen, namelijk van de SonyEricsson T610!

Review SonyEricsson T610

Deze review is gemaakt door Ginz, geen onbekende onder de reviewers ;)

In dit topic kun je complimenten, vragen, op- en aanmerkingen kwijt :Y)

Overigens kun je alle specifieke vragen over het toestel gewoon kwijt in Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 4

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 29-09-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 10:47

Korakal

Up up up!

Topicstarter
En ik heb 'm natuurlijk al gelezen... d:)b goed werk Ginz! Mooie review _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 08:51
Idd, klasse. Sterke review, leuke telefoon :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09-2024
Misschien een flauwe opmerking, maar waarom een review schrijven van een telefoon die alweer maaanden verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Waarom schrijf je niets over de snelheid van het menu? Dat was mijn grootste ergernis bij de t68i.

Is hij even snel als bijvoorbeeld een 6610? Of toch weer irritant traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 27-06 08:51
rollebol schreef op 29 september 2003 @ 00:35:
Misschien een flauwe opmerking, maar waarom een review schrijven van een telefoon die alweer maaanden verkrijgbaar is?
Jij schrijft een review van de nieuwe SonyEricsson Z200, als die 01 December uitkomt? Wel graag binnen een week, want anders is ie nietmeer nieuw !

Niet elke telefoon is direct beschikbaar bij het uitkomen dus. En zeker niet direct bij iemand die er tijd en moeite in wil steken. Wan't zo'n review maken is echt niet alleen een zondagmiddag klusje. ;)

[edit]
Dat neemt niet weg dat we het erg fijn vinden als iemand een moderne / net uitgekome telefoon wil reviewen. Maar helaas lukt dat gewoon practisch niet. Zie ook: Oproep: nieuwe telefoonreviewers gezocht

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 29-09-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24

JT

VETAK y0

cornelixnootje1 schreef op 29 September 2003 @ 00:40:
Waarom schrijf je niets over de snelheid van het menu? Dat was mijn grootste ergernis bij de t68i.

Is hij even snel als bijvoorbeeld een 6610? Of toch weer irritant traag?
Menu is gewoon normaakl, dus dat zit wel snor :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
Nou, Cutebritney, deze telefoon is al een tijdje prima beschikbaar hoor. ;) Neemt niet weg dat een review schrijven inderdaad tijd kost, inderdaad.

Niek1616: Het menu is nog steeds wat aan de trage kant als je Nokia gewend bent, maar ik vind het prima te doen.

Edit - ik zie in die foto met de accessoires een autootje. Ik hoop dat dat niet een per Bluetooth afstandbedienbaar autootje is toch? (Stiekem hoop ik van wel, waar en hoe duur? :D )

[ Voor 28% gewijzigd door rollebol op 29-09-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jullie lopen misschien allemaal wel te zeuren over de snelheid van het menu, maar mijn firmware (een van de oudste) is wel heel snel hóór, waarschijnlijk net zo snel als een Nokia!

En ieder merk zo zijn eigen gebreken. (over Nokia kan ik zo ook wel 10 uit rollen)
Edit - ik zie in die foto met de accessoires een autootje. Ik hoop dat dat niet een per Bluetooth afstandbedienbaar autootje is toch? (Stiekem hoop ik van wel, waar en hoe duur? :D )
Ja, dat is wel een per BT afstand bestuurbaar auto`tje
Waar? - Nog niet te krijgen
Hoe duur? - Waarschijnlijk erg duur, ca. € 80.-

[ Voor 50% gewijzigd door Ginz op 29-09-2003 01:18 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Mogguh, :P
offtopic:
[quote=Korakal]
Of je zsm de review kan lezen
[/quote]
En dat op maandag morgen. :P

Goed, leuke review maar eerlijk gezegd vind ik hem een beetje kort. Ik ben nu niet echt meer wijzer dan ik al was door de specificaties en uitleg op de site van SE. Naar mijn mening had je wel iets dieper op specifieke onderdelen kunnen ingaan.
Ook had ik graag wel wat meer foto'tjes gezien. :)

Ennuh, er staat nog één typvoutje in:
quote: Review
Als je alle overbodige rotzooi van je T610 verwijdert, dan heb je genoeg geheugen om een aantal spelletjes te plaatsen.
Mag je hem zelf zoeken. :P

Maar overall .. leuke review voor mensen die de telefoon nog nooit gezien hebben en/of de specificaties hebben gelezen. Toppie. :Y)

Korakal: Ik zie geen typfoutjes? O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 29-09-2003 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:23

MaDLiVe

.-Observer-.

Goeie review, wat me opviel bij de bijgeleverde accessoires is dat er ook een soort zilveren knoopje bijzit met een rubberen strip eromheen. Weet iemand waar dat voor is :P Ik zie hem wel op de foto staan maar uitleggen ho maar :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
MaDLiVe: Dat zou heel goed de flitser kunnen zijn, die ziet er ongeveer uit zoals jij omschrijft. Is dus een flits voor de camera. (Ik zag 'm echter niet op het accessoire-plaatje, wellicht keek ik niet goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat is gewoon de 'spiegel'. Achterop je toestel zit een rubber dopje, als je die eraf haalt, kan de spiegel erop. Zou het maken van zelfportretten moeten vergemakkelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Hm Ginz volgens mij word je weer verafgood om je prachtige reviews. :-)

Het is idd een fijn toestel, ondanks alle ellende die ik ermee heb meegemaakt, wil hij mij toch nog plezieren, dat wil toch een hoop zeggen, of niet soms? Alleen vond ik het jammer om zaterdag een rode versie te zien staan in de schappen, welke toch wel asociaal mooi is. :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 29-09-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nette review Ginz :) Ontdekte ook nog een typo :
Heb ik er voor gekozen om mijn P800 te verkopen en daarvoor een T610 te kopen.
Wil je mij trouwens even contacten op ICQ, ik heb nog wat voor je :)

CB: Done

[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 29-09-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Ik mis toch wel een beetje diepgang eigenlijk... Deze review geeft nu alleen wat extra plaatjes tov andere reviews. Ik zou een uitgebreidere review op prijs stellen die ook ingaat op de minpunten van een GSM (bij de T610: display, geen recurrent events in agenda, geen eigen SMS toon in te stellen, screensaver waardoor niet te zien is of je iets gemist hebt enz).

Het initiatief is erg goed, maar ik zou wat uitgebreidere, meer persoonlijke review willen zien. Wel erg mooie plaatjes overigens :) Keep up the good work!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86453

Ten eerste , hele mooie review.
Ten tweede, Er staat een kleine fout in, de camera is niet 0,07 mp maar 0,10
reken maar zelf uit: 352*288= 101367. maar maakt verder inets uit.
Ten Derde, Gugger er staat een HELE uitgebreide review op www.mobile-review.com moet je even op engels klikken want hij gaat eerst naar de Russische Site, en dan op Review(s) en dan naar beneden scrollen.
Als Laatste, Rightone maakt denk ik de Review van de Siemens Sl55 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Anoniem: 86453 schreef op 29 September 2003 @ 13:41:
Ten eerste , hele mooie review.
Ten tweede, Er staat een kleine fout in, de camera is niet 0,07 mp maar 0,10
reken maar zelf uit: 352*288= 101367. maar maakt verder inets uit.
Ten Derde, Gugger er staat een HELE uitgebreide review op www.mobile-review.com moet je even op engels klikken want hij gaat eerst naar de Russische Site, en dan op Review(s) en dan naar beneden scrollen.
Als Laatste, Rightone maakt denk ik de Review van de Siemens Sl55 ;)
Dat weet ik, daarom vraag ik me af wat deze review toevoegt... Ik vind hem wel erg summier, that's all :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Chiron

Moderator Discord
Gugger schreef op 29 September 2003 @ 12:30:
Ik mis toch wel een beetje diepgang eigenlijk... Deze review geeft nu alleen wat extra plaatjes tov andere reviews. Ik zou een uitgebreidere review op prijs stellen die ook ingaat op de minpunten van een GSM (bij de T610: display, geen recurrent events in agenda, geen eigen SMS toon in te stellen, screensaver waardoor niet te zien is of je iets gemist hebt enz).

Het initiatief is erg goed, maar ik zou wat uitgebreidere, meer persoonlijke review willen zien. Wel erg mooie plaatjes overigens :) Keep up the good work!
wat vind je minder aan het display?
die screensaver is uit te schakelen in de instellingen van de telefoon

en er gaan geruchten dat recurring events en eigen sms toon instellen toegevoegd gaan worden in een nieuwe firmware update :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76342

Goede revieuw Ginz, haalt me nog meer over om toch voor dit toetstel te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gugger schreef op 29 September 2003 @ 14:01:
[...]

Dat weet ik, daarom vraag ik me af wat deze review toevoegt... Ik vind hem wel erg summier, that's all :)
Nederlands?

En jongens, maak er eerst een 1-tje zelf voor dat je ga zeuren over hoe hij wel of niet inhoudelijk genoeg is.

Ik wil de review van jullie eerst wel eens zien....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86453

hey, je durft niet op mijn opmerking te reageren ;) , maar jah, ik vind de negatieviteit ook wel onterecht, het was een goede review. Maar wel met een fout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 86453 schreef op 29 September 2003 @ 21:42:
hey, je durft niet op mijn opmerking te reageren ;) , maar jah, ik vind de negatieviteit ook wel onterecht, het was een goede review. Maar wel met een fout. ;)
Reactie:

Je heb gelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
Ginz schreef op 29 September 2003 @ 21:07:
[...]

Nederlands?

En jongens, maak er eerst een 1-tje zelf voor dat je ga zeuren over hoe hij wel of niet inhoudelijk genoeg is.

Ik wil de review van jullie eerst wel eens zien....
offtopic:
beetje flauw argument vind ik; 'maak er dan zelf een'. Wat kritiek moet kunnen toch ;) :) <nofi, mocht dat niet duidelijk zijn>

[ Voor 51% gewijzigd door marteltor op 30-09-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:43
Ik hoor ook wat verhalen over slechte verbindingen en bereikbaarheid. Is hier meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90917

Ziet er netjes uit Ginz ga zo door :-) en wat wordt je volgende review SE Z200???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

Iemand z'n joystick al versleten? Vroeger had ik de joystick van m'n t68 2 keer moeten vervangen, zonder dat ik die spelletjes ooit deed. Op een gegeven moment begint ie gewoon steeds slechter te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Waarvoor zit die software er eigenlijk bij :?

offtopic:
sorry voor het kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Anoniem: 76385 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:52:
Waarvoor zit die software er eigenlijk bij :?

offtopic:
sorry voor het kicken
Kun je beter even vragen in het T610 forum
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 9
Pagina: 1