Weet iemand hoe je in één keer al je mms-jes uit een t610 kunt halen, bijv. dmv bluetooth oid?
FMA.....
Had ik niet van jou verwacht, zo'n vraag.....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dan heb je toch xtnd connect nodig, dat werkt bij mij prima (synchronize menu extra in Outlook).BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:44:
Dan ga ik daar eens zoeken... gewoon in zo'n pull-down ergens, I assume?
EDIT: ik kan het niet vinden. Heb de drivers van mijn (Mycom) BT device opnieuw geinstalleerd, maar in Outlook is het enige wat ik tegenkom "File > Send to Bluetooth". Dat is echter iets anders dan synchroniseren. Ik gebruik Outlook 2002 SP2 op WIndows XP SP1 trouwens.
Ik heb die van de meegeleverde SE cd gebruikt, versie 4.9
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Geen matches
ik weet niet of dit een bekend probleem is van dit toestel. Het heeft te maken met de smsjes die op je telefoon zijn opgeslagen. Als ik dus de sim kaart eruit haal en daarna weer alles erin dan verdwijnen dus alle smsjes die op de toestel waren opgeslagen, die van de sim kaart blijven. Dit is nu al de tweede keer dat me dit gebeurd en het is echt irritant.
Is dit probleem bekend en is er een oplossing voor?
heb jij een t-mobile versie van het toestel?Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:21:
ik weet niet of dit een bekend probleem is van dit toestel. Het heeft te maken met de smsjes die op je telefoon zijn opgeslagen. Als ik dus de sim kaart eruit haal en daarna weer alles erin dan verdwijnen dus alle smsjes die op de toestel waren opgeslagen, die van de sim kaart blijven. Dit is nu al de tweede keer dat me dit gebeurd en het is echt irritant.
Kon me herinneren dat ik dat probleem ook had met T-mobile.
Heb inmiddels een smartphone, misschien bouw ik deze phone nog wel voor de grap om naar een t630
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Geen matches
nee ik heb een vodafone versie, maar simlock vrij en t-mobile prepaid simkaartje erin.
Verwijderd
Geen matches
Ik krijg het stom genoeg niet voor elkaar met fma, de sms-jes gaan prima, de mms-jes alleen nietGinz schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:22:
FMA.....
Verwijderd
Geen matches
Ik heb nu sinds een week last met opladen dat ik eerst een tijdje moet frunniken en dat hij dan pas oplaadt, alleen viel hij dan na een aantal minuten soms alsnog uit. Nu echter laadt hij helemaal niet meer op, het is waarschijnlijk het contactpuntje, aangezien mijn lader op mijn andere telefoon wel werkt en ik de batterij in de T630 van een vriendinnetje wel gewoon kan opladen, kent iemand dit probleem en nog belangrijker, heeft iemand een oplossing?
Het stekkertje blijft niet meer goed in de foon haken.
Een alternatief is een desktop ladertje, hier zet je de telefoon gewoon in en dan steunt hij op de contactpuntjes van de lader.
Het adapterstekkertje plug je in de desktop lader.
Dit is een 'made in Hongkong' dingetje dat prima werkt
Hopelijk maakt dit ding wel goed contact met de lader, het lijkt erop dat het stekkertje niet meer goed klemt in je foon.
Anders kun de batterij nog los in het desktop ladertje opladen.

Een alternatief is een desktop ladertje, hier zet je de telefoon gewoon in en dan steunt hij op de contactpuntjes van de lader.
Het adapterstekkertje plug je in de desktop lader.
Dit is een 'made in Hongkong' dingetje dat prima werkt
Hopelijk maakt dit ding wel goed contact met de lader, het lijkt erop dat het stekkertje niet meer goed klemt in je foon.
Anders kun de batterij nog los in het desktop ladertje opladen.

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy-Andre op 28-03-2005 13:04 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
heb je nou wel of niet extra software hiervoor nodig? ik heb bluetooth "geinstalleerd" binnen WindowsXP echter ik kan in Outlook nergens een menu item vinden voor de bluetooth synchronisatie.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 09:37:
[...]
probeer et eens met Outlook XP (van Office XP dus) of Outlook 2003, ik zelf doe et met Outlook 2003
succes
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Geen matches
ok dat desktopladertje ziet er gelikt uit! Weet je misschien waar ik dat ding kan krijgen?
Verwijderd
Geen matches
Die staat voor 10 euro goedkoper op de SE site..... Maar het gaat mij meer om de functie om de batterij los op te laden, omdat ik denk dat mijn contact van mijn telefoon niet meer gaat werken.... Is dat Hong-Kong dingetje ergens verkrijgbaar op i-net?
Via Ebay voor 3GBP incl. verzendingVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:22:
ok dat desktopladertje ziet er gelikt uit! Weet je misschien waar ik dat ding kan krijgen?
Of gebruik deze deze Ebay zoekactie
Met Paypal kun je ook een gewone bankrekening gebruiken, ik heb een creditcard.
De originele lader van SE (cds-11) is nl shops abnormaal duur, zoek hem maar eens op Ebay
Verwijderd
Geen matches
Hey, heb hem maar gelijk gekocht, voor 4 en een halve euro kan ik niet eens een kat in de zak kopen! Bedankt voor je advies, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het hier in Milaan ontvangen heb.. Weekje misschien of langer?
Een week moet je wel wachten, ik weet niet hoe het met de douane in Italië gaat
Verwijderd
Geen matches
Het betrefd meer de duane van Nederland welke roet in het eten kan strooien....Speedy-Andre schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:12:
Met bluetooth alleen lukte het bij mij ook niet, ik heb Outlook 2002 en Xp SP1.party42 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:10:
[...]
heb je nou wel of niet extra software hiervoor nodig? ik heb bluetooth "geinstalleerd" binnen WindowsXP echter ik kan in Outlook nergens een menu item vinden voor de bluetooth synchronisatie.
Daarom heb ik xtnd connect van de meegeleverde SE cd geïnstalleerd, maar dat is al een paar keer gezegd in dit topic
Met FMA kun je ook synchroniseren via BT, FMA zoekt alles voor je op in Outlook en je kunt instellen wie prioriteit heeft bij synchroniseren (Outlook of de foon)
Ik heb recente widcomm drivers voor BT en geen drivers van Xp.
ok ok ok... herhaling is de beste manier van lerenSpeedy-Andre schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:51:
[...]
Met bluetooth alleen lukte het bij mij ook niet, ik heb Outlook 2002 en Xp SP1.
Daarom heb ik xtnd connect van de meegeleverde SE cd geïnstalleerd, maar dat is al een paar keer gezegd in dit topic
moet ik het toch 'es met FMA proberen. Ik kwam hier alleen de sync contacts functie tegen, maar blijkbaar kun je ook de afspraken synchen?!Met FMA kun je ook synchroniseren via BT, FMA zoekt alles voor je op in Outlook en je kunt instellen wie prioriteit heeft bij synchroniseren (Outlook of de foon)![]()
Ik heb recente widcomm drivers voor BT en geen drivers van Xp.
Er loopt ook een groot FMA topic, daar vind je nog meer details 
Dit het Sync menu van FMA, je kunt alleen contacten van Outlook synchroniseren.
Voor de rest heb je denk ik SE xtnd connect nodig of een nieuwere Outlook.
Dit het Sync menu van FMA, je kunt alleen contacten van Outlook synchroniseren.
Voor de rest heb je denk ik SE xtnd connect nodig of een nieuwere Outlook.

Ooit gehoord van vrij verkeer van goederen binnen Europa (EU) ???Speedy-Andre schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:12:
-
Ja natuurlijkGinz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:46:
[...]
Ooit gehoord van vrij verkeer van goederen binnen Europa (EU) ???
Maar sinds wanneer is Engeland (daar zit de verkoper) onderdeel van Europa
En waarom zou het pakketje niet in een keer naar Italië gaan?
Vanuit Engeland kan je afaik ook gewoon alles vrij vervoeren
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 31-03-2005 20:54 ]
-
ff nagezocht, Engeland kent een paar uitzonderingsregels, maar voor dit soort elektronische spullen is het idd vrij, al betaal je wel 17,5% btw in Engeland.Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:53:
Vanuit Engeland kan je afaik ook gewoon alles vrij vervoeren
Verwijderd
Geen matches
Ik heb hem binnen, alles echt prima geregeld! Ding is wel helemaal van plastic en weegt niks, maar werkt weer als een trein, al moet ik wel mijn batterij eruit halen in de achterkant apart opladen!
Nou ja, je kunt je batterij tenminste weer opladenVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:04:
Ik heb hem binnen, alles echt prima geregeld! Ding is wel helemaal van plastic en weegt niks, maar werkt weer als een trein, al moet ik wel mijn batterij eruit halen in de achterkant apart opladen!
Lukt het niet door de T610 rechtop in de houder te zetten?
Want het ging het eigenlijk om de contactjes van de T610, met een beetje geluk laadt hij rechtop in deze lader wel op
Heb sinds een paar dagen ook een T610. Nou heb ik een vrag omtrend de telefoonboek.
Elke keer als ik nu in het menu kijk waar al mn nummers in staan , dan wordt automatisch de naam genoemd als ik er een spraaklabel bij gedaan heb
Hoe kun je dit uitzetten
Vind het namelijk erg irritant, als ik een nummer aan het zoeken ben dat ik steeds de naam genoemd wordt waar je langs scrollt.
Elke keer als ik nu in het menu kijk waar al mn nummers in staan , dan wordt automatisch de naam genoemd als ik er een spraaklabel bij gedaan heb
Hoe kun je dit uitzetten
Vind het namelijk erg irritant, als ik een nummer aan het zoeken ben dat ik steeds de naam genoemd wordt waar je langs scrollt.
Verwijderd
Matched: t610
Misschien een beetje een rare vraag maar ik ben van plan om een tweede hands t610 aan te schaffen. Momenteel kosten ze ook niet zoveel meer en toch een leuke mobiel.
Maar ik vroeg me af hoeveel smsjes je kan opslaan? Is dat gewoon totdat die 2mb geheugen vol is of is er een limiet van 100 oid.
Maar ik vroeg me af hoeveel smsjes je kan opslaan? Is dat gewoon totdat die 2mb geheugen vol is of is er een limiet van 100 oid.
Die van mij begint te miepen over het SMS-geheugen dat bijna vol is, als er in de inbox ca. 20 staan en in de sent items ca. 60. Ik schat dus dat er maximaal ca. 100 in kunnen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:53:
Misschien een beetje een rare vraag maar ik ben van plan om een tweede hands t610 aan te schaffen. Momenteel kosten ze ook niet zoveel meer en toch een leuke mobiel.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
zo, na anderhalf jaar trouwe dienst begint mijn T610 de nodige kure te vertonen...de garantie is een paar maanden geleden afgelopen dus terugsturen kan ik hem niet maar ik zit wel met een grote probleem. Elke keer als ik de telefoon aan zet lijkt het wel alsof de toetsen geblokeert zijn. Pincode intoetsen is daarom ook niet mogelijk..de telefoon loopt dan vast en na een paar minuten krijg ik dan in het wachtwoordscherm in eens het berichtje "SMS tekort". Heel soms lukt het wel om de pincode in te toetsen maar dan loopt de telefoon opnieuw vast omdat de toetsen niet meer werken en begin de telefoon bijv vanzelf door menu's e.d. te bladeren. Enige mogelijkheid om hem dan uit te zetten is dan om de batterij te verwijderen.
Weet iemand mischien wat hier aan de hand is? Kan ik dit oplossen door er nieuwe software op te zetten? Mijn telefoon is nog van week 28 met de allereerste softwareversie.
Weet iemand mischien wat hier aan de hand is? Kan ik dit oplossen door er nieuwe software op te zetten? Mijn telefoon is nog van week 28 met de allereerste softwareversie.
Het lijkt een beetje op een vastzittende toets of vocht bij het toetsenbord, waardoor ie 'uit zich zelf' toetsen indrukt.
Andere firmware doet daar weinig aan denk ik
Andere firmware doet daar weinig aan denk ik

Mijn T610 is nu bijna 2 jaar oud (bijna tijd voor een nieuwe
) en de laatste tijd zit er veel stof onder het scherm en ook de joystick reageert slecht. Nu wou ik de telefoon een keer open en schoon maken, maar het zwarte achterkantje komt gewoon niet los.
Is het de bedoeling dat ik het hele ding recht omhoog duw (wat de bedoeling lijkt gezien de foto uit de startpost)? Of moeten de zijkanten iets uit elkaar gedrukt worden
?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik de telefoon beschadig, maar het ding wil gewoon niet schuiven
(ook niet met veel kracht).
Is het de bedoeling dat ik het hele ding recht omhoog duw (wat de bedoeling lijkt gezien de foto uit de startpost)? Of moeten de zijkanten iets uit elkaar gedrukt worden
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik de telefoon beschadig, maar het ding wil gewoon niet schuiven
Ik ben nu ook in het bezit van een T610 ,prima ding, ik had eerst een Sendo, maar dat is maar voor vrij kort geweest want die werkte voor geen meter. Maar goed, daar wil ik het nu niet over hebben, ik wil graag een nieuwe theme op mijn mobieltje hebben, heb een toffe gedownload van Hitman, probleem alleen is...hoe kan ik hem op m'n foon zetten? Ik heb bluetooth aan op mn T610, in windows zit ik bij
My Bluetooth Places en kies dan T610 OBEX File Transfer, ik kan dan gerust naar 'afbeeldingen' of 'geluiden' gaan en files verwijderen of toevoegen, maar bij ' Thema's" (rare folder naam ook) kom ik niet in..als ik daarop klik krijg ik " no such file' ik kom dus die folder niet in...en dus kan ik ook niet nieuwe themas toevoegen, iemand enig idee?
En een site voor gratis polyphonic ringtones, ik zoek ernaar maar uiteindelijk kan je er allemaal voor gaan betalen.
My Bluetooth Places en kies dan T610 OBEX File Transfer, ik kan dan gerust naar 'afbeeldingen' of 'geluiden' gaan en files verwijderen of toevoegen, maar bij ' Thema's" (rare folder naam ook) kom ik niet in..als ik daarop klik krijg ik " no such file' ik kom dus die folder niet in...en dus kan ik ook niet nieuwe themas toevoegen, iemand enig idee?
En een site voor gratis polyphonic ringtones, ik zoek ernaar maar uiteindelijk kan je er allemaal voor gaan betalen.
Die vraag is al zo vaak langsgekomen... magoed. Zie hier:devilsnight schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:25:
Ik ben nu ook in het bezit van een T610 ,prima ding, ik had eerst een Sendo, maar dat is maar voor vrij kort geweest want die werkte voor geen meter. Maar goed, daar wil ik het nu niet over hebben, ik wil graag een nieuwe theme op mijn mobieltje hebben, heb een toffe gedownload van Hitman, probleem alleen is...hoe kan ik hem op m'n foon zetten? Ik heb bluetooth aan op mn T610, in windows zit ik bij
Vittek in "Het SonyEricsson T610 topic"
MarcoC in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Shiver23 in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..."
DaFreakhead in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..."
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2
Perfect, en zijn er nog goeie sites bekend?
---
EDIT
Nu ineens werkt bluetooth niet meer...als ik naar Obex File transfer ga krijg ik een error "the connection could not be completed" zomaar ineens..de hele avond ermee bezig ,werkt goed en nu dit..naja zeg.
---
EDIT
Nu ineens werkt bluetooth niet meer...als ik naar Obex File transfer ga krijg ik een error "the connection could not be completed" zomaar ineens..de hele avond ermee bezig ,werkt goed en nu dit..naja zeg.
[ Voor 73% gewijzigd door devilsnight op 08-05-2005 02:43 ]
Is het mogelijk om je telefoon te flashen via een bluetooth dongle in je computer? Want ik wil van de standaart vodafone shit af.
[ Voor 34% gewijzigd door Xato op 30-05-2005 17:19 ]
Wat raak je allemaal kwijt met de 13 seconden truck want dan probeer ik eerst dat maar ik wil mijn spelletjes niet kwijt raken. Want dan wil ik kijken of ik daar de standaart vodafone shit mee weg krijgt.
Verwijderd
Woei toch een topic 
Ik ben vanplan om ook een T610 te kopen (heb nu een Nec 223i). Kan ik beter een paar maandjes wachten en doorsparen of de gsm tweedehands kopen?
Ik ben niet bang dat de gsm gaat tegenvallen, 9 topics @ GoT en hoge punten/reviews @ kieskeurig. zeggen genoeg
Ik ben vanplan om ook een T610 te kopen (heb nu een Nec 223i). Kan ik beter een paar maandjes wachten en doorsparen of de gsm tweedehands kopen?
Ik ben niet bang dat de gsm gaat tegenvallen, 9 topics @ GoT en hoge punten/reviews @ kieskeurig. zeggen genoeg
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:10 ]
Verwijderd
Persoonlijk zou ik doorsparen, de antenne van de T610 vond ik erg slecht en het display is met zonlicht zeer slecht te zien. Dat (die antenne) is ook de reden waarom ik een Nokia 6230 gekocht heb (na een jaar T610, terwijl ik die in eerste instantie 2 jaar wilde gebruiken).
Verwijderd
over de attenne van de T610 gesproken, is het normaal als je je vinger op de zwarte kapje (waarachter de attenne zit) legt de verbinding stukken minder goed is en soms wegvalt??
@Lamber... je kan beter doorsparen, de T610 was ooit een goede aankoop tov de nokia die toen als concurrent de 7250 had die geen Bluetooth had. maar tegenwoordig is de T610 achterhaald met vele toestellen die veel mooier of beter zijn. als je toch al een 2ehandsje gaat kopen neem dan een T630....
@Lamber... je kan beter doorsparen, de T610 was ooit een goede aankoop tov de nokia die toen als concurrent de 7250 had die geen Bluetooth had. maar tegenwoordig is de T610 achterhaald met vele toestellen die veel mooier of beter zijn. als je toch al een 2ehandsje gaat kopen neem dan een T630....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:42 ]
Verwijderd
Is de T630 dan beter dan de T610? Ik heb namelijk een advertentie gezien, T630 voor 60 euroVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:38:
over de attenne van de T610 gesproken, is het normaal als je je vinger op de zwarte kapje (waarachter de attenne zit) legt de verbinding stukken minder goed is en soms wegvalt??
/me vraagt ouders
Verschillen tussen de T610 en de T630 zijn niet erg groot, behalve het uiterlijk dan. De T630 heeft wel een beter display dan de T610, wat met name de leesbaarheid in zonlicht ten goede komt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Voor zover ik weet is de antenne van de T630 ook beter, dat weet ik alleen niet zeker.
Ik zou zeker de T630 pakken als je moet kiezen tussen T610 en T630.
Ik zou zeker de T630 pakken als je moet kiezen tussen T610 en T630.
Je bedoelt reset naar de fabrieksinstellingen ? Dan raak je alles kwijt. Dus ook je spelletjes. Of het ook die vodafone shit weg haalt durf ik niet te zeggen.Xato schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:20:
Wat raak je allemaal kwijt met de 13 seconden truck want dan probeer ik eerst dat maar ik wil mijn spelletjes niet kwijt raken. Want dan wil ik kijken of ik daar de standaart vodafone shit mee weg krijgt.
Bij mij werkte het niet....blackraid3r schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:49:
[...]
Je bedoelt reset naar de fabrieksinstellingen ? Dan raak je alles kwijt. Dus ook je spelletjes. Of het ook die vodafone shit weg haalt durf ik niet te zeggen.
Zie ondertitel
Weet iemand of het mogelijk is op een GPS systeem op een T610 te installeren?
(Voor binnen nederland alleen)
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Verwijderd
Net gekeken, kan geen GPS programma's/modules vinden die je met een T610 kunt gebruikencyberrobin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:22:
Weet iemand of het mogelijk is op een GPS systeem op een T610 te installeren?
GSM heeft teweinig geheugen/ruimte voor GPS programma.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:35 ]
Oh jammer, toch bedanktVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:29:
[...]
Je zou dan moeten kijken naar een programma < 2 mb (zoveel ruimte heb je toch op je gsm?)
Ik weet niet of die bestaan.
Net gekeken, kan geen GPS programma's/modules vinden die je met een T610 kunt gebruiken
[ Voor 3% gewijzigd door CptMorgan op 01-06-2005 16:34 ]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Ik heb allemaal games gevonden op het net, echt vet veel...ik heb alleen geen idee hoe ik die op m'n mobieltje zet, het werkt niet via bluetooth, niet zoals ik nieuwe ringtones erop zet of nieuwe thema's...hoe doe ik dit?
Verwijderd
Geen matches
met floats mobile agent, check startpostdevilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:31:
Ik heb allemaal games gevonden op het net, echt vet veel...ik heb alleen geen idee hoe ik die op m'n mobieltje zet, het werkt niet via bluetooth, niet zoals ik nieuwe ringtones erop zet of nieuwe thema's...hoe doe ik dit?
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 15:32 ]
Ok, ik heb dat programma nu, maar om een of andere reden laat ie niks zien en wil ie ook niet connecten, hij blijft op Fma-not connected staan, Bluetooth heb ik aangezet op mn telefoon, ik snap hier niks van, iemand enig idee?
In mobile Agent ga ik naar Phone>Connect en ik zie dan rechtsonder dat telefoonicoontje flikkeren en op een gegeven moment "connection failed"
In mobile Agent ga ik naar Phone>Connect en ik zie dan rechtsonder dat telefoonicoontje flikkeren en op een gegeven moment "connection failed"
[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 11-06-2005 16:22 ]
Verwijderd
Ik wil mijn T610 volledig resetten ("alles resetten"). Maar hij vraagt naar een "blokkeringscode". Welke code is dit en waar kan ik die vinden? Het is alleszins niet de PIN- of de PUK-code.
Toevallig deed ik dat gistern ook met mijn T610, de code waarom gevraagd wordt is je telefoonblokkerings code, oftewel YUNU. Als het goed is heb je die ooit zelf ingesteld...
Verwijderd
Standaard is dat 0000 en anders een pincode die je zelf ingevoerd hebt. En dat staat gewoon in de manual hoor...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:19:
Ik wil mijn T610 volledig resetten ("alles resetten"). Maar hij vraagt naar een "blokkeringscode". Welke code is dit en waar kan ik die vinden? Het is alleszins niet de PIN- of de PUK-code.
Tja, je moet wel goed verbindendevilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:20:
Ok, ik heb dat programma nu, maar om een of andere reden laat ie niks zien en wil ie ook niet connecten, hij blijft op Fma-not connected staan, Bluetooth heb ik aangezet op mn telefoon, ik snap hier niks van, iemand enig idee?
[ Voor 15% gewijzigd door MarcoC op 14-06-2005 21:39 ]
Verwijderd
het zijn 5 cijfers en het is 12345 en zoals al eerder gezegd staat dit in je manual. 0000 is je standaard pincode voor als je nog nooit een pincode heb ingesteld.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:19:
Verwijderd
Geen matches
Bedankt voor de hulp.
Had mijn blokkeringscode nog nooit ingesteld, en standaard is dat dus inderdaad 0000.
Reset was een succes. Ben enkel wat ringtones kwijt
Had mijn blokkeringscode nog nooit ingesteld, en standaard is dat dus inderdaad 0000.
Reset was een succes. Ben enkel wat ringtones kwijt
Dan krijg je:
Bericht aangekomen afgeleverd in je beeldscherm te zien als je berichtje is afgeleverd
Bericht aangekomen afgeleverd in je beeldscherm te zien als je berichtje is afgeleverd
[ Voor 9% gewijzigd door Dentheman op 30-06-2005 15:43 ]
Zie ondertitel
Verwijderd
Geen matches
Kost dat geld?Denman89 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:43:
Dan krijg je:
Hey gasten,
ik heb vanmiddag mijn telefoon laten vallen en nu gaat hij niet meer aan!
Als ik de aanknop indruk dan hoor je wel een soort van toontje alsof die aangaat maar toch niet
Weet iemand een oplossing of heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ik heb vanmiddag mijn telefoon laten vallen en nu gaat hij niet meer aan!
Als ik de aanknop indruk dan hoor je wel een soort van toontje alsof die aangaat maar toch niet
Weet iemand een oplossing of heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ff een vraagje tussendoor. In de beginpost staan 2 internet bedrijven die complete behuizingen verkopen. Deze zitten in 't buitenland. Weet iemand adressen in Nederland waar je die behuizingen kan krijgen? Heb al gezocht op google.nl maar ik krijg niet veel nuttigs eruit :-\
Vaak bu'j te bang!
Ik had nog een vraagje. Gister ben ik begonnen met het "renoveren" van m'n T610. Grote schoonmaak, ook van binnen. Eerst had ik wat contactspray tussen de joystick gedaan, alleen volgens mij is er wat tussen het display gekomen, maar toch ook weer niet
Ik heb nou in de linker- en rechteronderhoek een vage zwarte vlek. Maar als je onder een grote hoek op het scherm kijkt (dat je er bijna plat opkijkt, dus niet recht van boven) zie je die vlekken weer niet. Waar zouden die vlekken kunnen zitten? Echt "in" het display, of oppervlakkig? En is dit nog te verhelpen? Contactspray zou normaal gewoon moeten verdampen en praktisch niks moeten achterlaten.
Vaak bu'j te bang!
Tja, verdampen?
Ik zou het gewoon nooit doen... Als je echt problemen ermee krijg, dan kanje altijd contact met mij opnemen. Dan kan ik je misschien nog helpen
Ik zou het gewoon nooit doen... Als je echt problemen ermee krijg, dan kanje altijd contact met mij opnemen. Dan kan ik je misschien nog helpen
-
Ik probeern 'm nog een keer schoon te maken, evt ligtjes de föhn erop loslaten, ik zie wel wat 't word. Over een maandje neem ik toch een nieuw abbo en telefoon, m'n pa krijgt 'm dan (dan zit hij ermee
).
Vaak bu'j te bang!
Ik heb een Z600 en ik ben op zoek naar een manier om txt files te lezen op de telefoon. Bij voorkeur door gewoon de bestanden te slepen via bleutooth. Ik heb wat eBook readers gevonden maar dan moet je tekstbestanden gaan omzetten via windows software, dat gaat dus niet op een iBook. ik kan wel notes intikken op mn GSM maar dat schiet niet op natuurlijk.
wie weet wat?
wie weet wat?
You don't need eyes to see, you need vision
mmm dit is vaag.. net deden mijn zwarte knopjes en die joystick het niet meer..
Na een tijdje uit gestaan te hebben doen ze het weer..
Na een tijdje uit gestaan te hebben doen ze het weer..
- NAC Breda -
Verwijderd
Geen matches
De telefoon wil opeens naar bepaalde nummers niet meer smsen 
Dan staat er:
Verzenden (naam) en dan komt er bericht is mislukt opgeslagen in niet verzonden.
Ook al heb ik volop bereik er komt geen verandering in.
2 dagen geleden ging het smsen naar die nummers nog perfect.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Dan staat er:
Verzenden (naam) en dan komt er bericht is mislukt opgeslagen in niet verzonden.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:36 ]
het is echt een baggerding, ik heb er alleen maar problemen mee, hij loopt vast, is traag, joystick reageert neit goed, tientallen dooie pixels, brak geheugen, alleen maar kommer en kwel
Professioneel Heftruck Syndroom
Verwijderd
Geen matches
Beetje laat, maar tochVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:01:
De telefoon wil opeens naar bepaalde nummers niet meer smsen
Dan staat er:
Laatst had ik dat ook, toen bleek KPN te bitchen met de sms-service. Misschien dat het daar aan kon liggen
Verwijderd
Geen matches
Ja ik heb vodafone, en er was volgens die telefoniste van de klantenservice storing.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:36:
[...]
Beetje laat, maar toch
Laatst had ik dat ook, toen bleek KPN te bitchen met de sms-service. Misschien dat het daar aan kon liggen
Verwijderd
Ik heb ook een SE T610. Vandaag heb ik een bluetooth stick voor m'n pc gekocht, zodat ik o.a. m'n telefoonboek kan kopieren naar m'n PC.
Nu vraagt m'n bluetooth stick naar software. Nu laat ik hem zoeken naar software op internet, maar er wordt niets gevonden. Bij de bluetooth stick zat geen cd-rom of iets dergelijks.
Iemand een idee hoe ik het wel kan laten werken?
Nu vraagt m'n bluetooth stick naar software. Nu laat ik hem zoeken naar software op internet, maar er wordt niets gevonden. Bij de bluetooth stick zat geen cd-rom of iets dergelijks.
Er hoort wel software bij te zitten of op z'n minst een link naar drivers van de fabrikant.Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:41:
Ik heb ook een SE T610. Vandaag heb ik een bluetooth stick voor m'n pc gekocht, zodat ik o.a. m'n telefoonboek kan kopieren naar m'n PC.
Je kunt de Widcomm drivers proberen, maar het klopt niet echt dat je geen drivers erbij hebt

Verwijderd
Geen matches
Ik heb dus gisteren de Bluetooth USB adapter Telepower BT-D001 gekocht bij de Mediamarkt voor €15,-.Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:17:
[...]
Er hoort wel software bij te zitten of op z'n minst een link naar drivers van de fabrikant.
Je kunt de Widcomm drivers proberen, maar het klopt niet echt dat je geen drivers erbij hebt
Heeft iemand toevallig dezelfde usb dongle en de benodigde drivers bezit?
Ik lees bij tv dat het cdtje erin moet zitten, waarschijnlijk een klein ding in het kartonnetje dat niet echt opvalt.
Een ander vertelde dat hij met Bluesoleil (software+drivers) werkt, je hebt kans dat ie met Widcomm drivers ook werkt
Een ander vertelde dat hij met Bluesoleil (software+drivers) werkt, je hebt kans dat ie met Widcomm drivers ook werkt
Verwijderd
Geen matches
Ojee, dan heb ik een probleem. Gisteren kocht ik dus bij de Mediamarkt die usb dongle. Daarna nog met m'n vriendin naar een kledingwinkel geweest, waar het alarm afging. Ik liet al aan de verkoopster daar zien dat het misschien daaraan lag, want dat was het enige wat ik gekocht had. Toen heb ik de verpakking eraf laten knippen en daarna ging het alarm niet meer af. Maar de verpakking heb ik dus niet meer...Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:23:
Ik lees bij tv dat het cdtje erin moet zitten, waarschijnlijk een klein ding in het kartonnetje dat niet echt opvalt.
Dit bedenk je toch niet... Helaas wonen we ook nog eens 50 km van die stad af, we waren namelijk een keer wat verder weg om te shoppen. Dus even terug gaan is geen optie.

Verwijderd
Geen matches
Ik heb het met Bluesoleil geprobeerd, maar geen resultaat.Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:23:
Iemand anders nog een idee?
Wat is 'geen resultaat'Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:44:
[...]
Ik heb het met Bluesoleil geprobeerd, maar geen resultaat.
Iemand anders nog een idee?
Wordt de BT dongle niet herkend, of wel, maar met bijv. een rood BT icoontje?
Als deze Bluesoleil op Widcomm drivers is gebaseerd (kijk ff in apparaatbeheer of dit zo is) dan heb je drivers met een licentie van Widcomm nodig.
Soms werkt het als je de BT dongle (merknaam) in bepaalde bestanden toevoegt, zodat ie alsnog een licentie krijgt.
Dit alles kun je via mijn eerdere Cellink linkje terug vinden, ook in het Nederlands
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem met de T610. De speaker werkt in bepaalde gevallen niet meer. Beltonen worden wel gespeeld als ik gebeld word en in het Instellingen menu. In het Afbeelding & geluid menu zijn de beltonen echter niet hoorbaar. Ook tijdens het bellen komt er geen geluid meer uit de speaker.
Nog iets vreemds is dat het toestel altijd opstart met het Portable HF profiel.
De vraag is nu, is dit een hardware of software probleem? En hoe kan ik de software upgraden of hard resetten?
Nog iets vreemds is dat het toestel altijd opstart met het Portable HF profiel.
De vraag is nu, is dit een hardware of software probleem? En hoe kan ik de software upgraden of hard resetten?
Hard resetten: Instellingen - Fabrieksinstellingen al geprobeerd? Software upgraden: je moet dan een datakabeltje hebben, via infrarood/bluetooth gaat het niet.
Verwijderd
Ik heb een T610 met datakabel gekregen, ik wil graag wat thema's erop zetten via de kabel... Helaas heb ik geen bijpassende drivers kunnen vinden, weet een van jullie misschien wat meer? (Ik heb uiteraard gegoogled)
Dit staat er op:
Dit staat er op:
Data cable for Son-Eri T610
S/N: WT048000317
Model: KQ-U8A
Orgineel? --> SonyEricsson websiteVerwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:49:
Ik heb een T610 met datakabel gekregen, ik wil graag wat thema's erop zetten via de kabel... Helaas heb ik geen bijpassende drivers kunnen vinden, weet een van jullie misschien wat meer? (Ik heb uiteraard gegoogled)
Dit staat er op:
[...]
Nep? --> Niks bijgeleverd? Probeer de SE website en anders heb je pech
-
major kick
Vraagje. Ik heb zojuist mn T610 weer opgegraven uit mn la omdat ik een tweede abo heb. Nou vroeg ik mij af wat de laatste firmware versie is die verkrijgbaar is (bij een officiele update servicepunt). Op dit moment zit er de R3C002 in, en wat mij dwarszit (beter gezegd: waarom hij in mn la was begraven) is de baggere geluidskwaliteit tijdens het bellen, de ringtone die langzaam in volume toeneemt (maar op max. niet hard genoeg gaat) en het menu wat zo sloom is.
Dus lost de laatste firmware deze problemen op?
Vraagje. Ik heb zojuist mn T610 weer opgegraven uit mn la omdat ik een tweede abo heb. Nou vroeg ik mij af wat de laatste firmware versie is die verkrijgbaar is (bij een officiele update servicepunt). Op dit moment zit er de R3C002 in, en wat mij dwarszit (beter gezegd: waarom hij in mn la was begraven) is de baggere geluidskwaliteit tijdens het bellen, de ringtone die langzaam in volume toeneemt (maar op max. niet hard genoeg gaat) en het menu wat zo sloom is.
Dus lost de laatste firmware deze problemen op?
Ik geloof dat de laatste R7A010 is. Een lijst met veranderingen staat hier
Ik weet niet of het je problemen oplost, maar je kunt altijd naar een Service Center, vertellen dat problemen hebt en hem laten updaten. Kan alleen wel zijn dat het €15 kost omdat je telefoon waarschijnlijk geen garantie meer heeft.
Ik weet niet of het je problemen oplost, maar je kunt altijd naar een Service Center, vertellen dat problemen hebt en hem laten updaten. Kan alleen wel zijn dat het €15 kost omdat je telefoon waarschijnlijk geen garantie meer heeft.
Verwijderd
Ik heb zojuist de codes gekregen om mijn t610 simlock vrij te maken. Er staat een korte beschrijving bij, maar ik snap er niks van. Er staat zoiets als <-- ** <-- YES <-- etc etc. Als ik dit doe krijg ik niks, wie heeft dit al ooit eens gedaan en kan het mij uitleggen, ik begrijp er werkelijk geen snars van.
Verwijderd
Vraagjes:
Waarschijnlijk al behandeld maar er zijn 9 topics!
Ik heb mijn t610 weer in gebruik. Nu wil ik de nieuwste firmware er op zetten (vanwege slecht bereik, zachte beltonen etc) Heb de allereerste firmware zag ik dus die vernieuwingen moeten altijd beter zijn.
Hoe doe ik dit en waar doe ik dit tegen welke prijzen.
Verder wil ik de nieuwste software er op zetten, kan dit via een BT dongle of heb ik dat ding van 35 euro nodig (usb)
Nu heb ik problemen met mijn headset als ik mijn headset inplug dan krijg ik niet de melding dat hij er in zit, oftewel kan hem ook niet gebruiken.
Waarschijnlijk al behandeld maar er zijn 9 topics!
Ik heb mijn t610 weer in gebruik. Nu wil ik de nieuwste firmware er op zetten (vanwege slecht bereik, zachte beltonen etc) Heb de allereerste firmware zag ik dus die vernieuwingen moeten altijd beter zijn.
Hoe doe ik dit en waar doe ik dit tegen welke prijzen.
Verder wil ik de nieuwste software er op zetten, kan dit via een BT dongle of heb ik dat ding van 35 euro nodig (usb)
Nu heb ik problemen met mijn headset als ik mijn headset inplug dan krijg ik niet de melding dat hij er in zit, oftewel kan hem ook niet gebruiken.
Verwijderd
Een paar weken terug had ik op marktplaats een tweedehandse K700i gekocht voor weinig geld. Jammer genoeg was het toestel niet helemaal perfect meer, beter gezegd...er mankeerde een hoop aan. Vandaar ik de telefoon via Marktplaats weer snel verkocht heb en er nog een leuke winst op gemaakt heb
Blijkbaar toch een veelgevraagd toestel.
In het verleden heb ik zeker al 3 T610's gehad en 2 T630's De eerste T610 heb ik ruim 'n jaar gehad tot hij niet bleek te kunnen zwemmen. De andere twee samen met de T630's waren gebruikte telefoons die ik eigenlijk maar had om door te verhandelen. Maar in de tijd dat ik ze gebruikte...prima telefoons!
Nu heb ik vandaag weer een T610 gekocht....een nieuwe! Ik zag hem liggen bij zo'n GSM sjopje helemaal nieuw in de verpakking en nooit gebruikt. Ik kreeg er zelfs nog 'n jaar garantie bij! Ach ja...voor het bedrag had ik ook een leuke prepaid kunnen kopen....maar met dat geklooi met simlocks enzo had ik niet zo'n zin meer.
Volgends mij bezit ik dus een van de laatste nieuwe T610 die je nog kunt vinden. Hopelijk dat ik deze langer heb dan mijn eerste! Ik ben dus echt een T610-freak
In het verleden heb ik zeker al 3 T610's gehad en 2 T630's De eerste T610 heb ik ruim 'n jaar gehad tot hij niet bleek te kunnen zwemmen. De andere twee samen met de T630's waren gebruikte telefoons die ik eigenlijk maar had om door te verhandelen. Maar in de tijd dat ik ze gebruikte...prima telefoons!
Nu heb ik vandaag weer een T610 gekocht....een nieuwe! Ik zag hem liggen bij zo'n GSM sjopje helemaal nieuw in de verpakking en nooit gebruikt. Ik kreeg er zelfs nog 'n jaar garantie bij! Ach ja...voor het bedrag had ik ook een leuke prepaid kunnen kopen....maar met dat geklooi met simlocks enzo had ik niet zo'n zin meer.
Volgends mij bezit ik dus een van de laatste nieuwe T610 die je nog kunt vinden. Hopelijk dat ik deze langer heb dan mijn eerste! Ik ben dus echt een T610-freak
Welke kabel heb ik nodig om te flashen? De DCU-11 USB?
EDIT:
Ik googlede net ff, en zie dat ik een zgn Terminator kabel moet hebben. Ik kan echter geen webshop vinden die 'm verkoopt, ook Marktplaats levert me niks op...
EDIT:
Ik googlede net ff, en zie dat ik een zgn Terminator kabel moet hebben. Ik kan echter geen webshop vinden die 'm verkoopt, ook Marktplaats levert me niks op...
[ Voor 62% gewijzigd door jpiscaer op 09-05-2006 10:44 ]
Verwijderd
Ik heb een vraag, gisteren had ik me telefoon (de T610) in me zak zitten en toen ik het eruithaalde stond de beginpagina ( van "sony ericsson" in het menu) aan. Het zou best kunnen zijn dat die startpagina een paar uur aanstond. Nu maak ik me een beetje zorgen en vraag ik me af of je hiervoor moet betalen? of dat het mss wel helemaal geen geld kost. Want heb ook vaak dat ik er per ongeluk op druk als ik naar het menu wil gaan.
Weet iemand hier misschien meer van?
Simpele vraag: is deze nog ergens in nieuwstaat te koop? Ik bedoel dan niet via Ebay oid; maar in de winkel?
@surrabator: waar heb je 'm gevonden?
@surrabator: waar heb je 'm gevonden?
[ Voor 16% gewijzigd door rulus op 13-06-2006 19:00 ]
als ik hem ergens aan mnder dan 50 kan vinden koop ik mss ook eentje
Geen probleem, deze zit nog "in" je telefoon.. ik heb in ieder geval een abonnement zonder poespas (alleen bellen en sms'en mogelijk, geen wap/mms/roaming/whatever), en daar krijg ik ook nog steeds die startpagina.Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:53:
Ik heb een vraag, gisteren had ik me telefoon (de T610) in me zak zitten en toen ik het eruithaalde stond de beginpagina ( van "sony ericsson" in het menu) aan. Het zou best kunnen zijn dat die startpagina een paar uur aanstond. Nu maak ik me een beetje zorgen en vraag ik me af of je hiervoor moet betalen? of dat het mss wel helemaal geen geld kost. Want heb ook vaak dat ik er per ongeluk op druk als ik naar het menu wil gaan.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Verwijderd
Heb een USB Datakabel II voor een T610 deze wil ik firmwaren of simlocken anyway
Het update programma van sony en XP herkend geen driver voor de kabel.
Heb geen driver CD voor de seriele USB Datakabel II, op internet niets te vinden.
Wat moet ik doen?
Het update programma van sony en XP herkend geen driver voor de kabel.
Heb geen driver CD voor de seriele USB Datakabel II, op internet niets te vinden.
Wat moet ik doen?
* Dolan loopt naar achter, neemt een aanloop en schopt het topic heel hard omhoog!
Zo, excuus voor deze megakick. Ik sta voor een misschien wel onmogelijke uitdaging. Mijn vriend wilt op zijn huidige Sony Ericsson W995 de SMS geluidjes van de T610 hebben. Deze lijken veel op de huidige SMS geluiden, alleen was het toen nog Midi en zat er voor het daadwerkelijke geluidje een soort ringeltje. Zie: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=100944
Het is iemand jaren geleden al gelukt om de midi bestanden uit de firmware te halen met SEtool. Ik kan helaas nergens meer een firmware bestand vinden van de T610. Is er hier toevallig iemand die deze nog ergens heeft liggen? Of weet iemand nog een andere manier om de midi bestanden te extraheren?
Zo, excuus voor deze megakick. Ik sta voor een misschien wel onmogelijke uitdaging. Mijn vriend wilt op zijn huidige Sony Ericsson W995 de SMS geluidjes van de T610 hebben. Deze lijken veel op de huidige SMS geluiden, alleen was het toen nog Midi en zat er voor het daadwerkelijke geluidje een soort ringeltje. Zie: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=100944
Het is iemand jaren geleden al gelukt om de midi bestanden uit de firmware te halen met SEtool. Ik kan helaas nergens meer een firmware bestand vinden van de T610. Is er hier toevallig iemand die deze nog ergens heeft liggen? Of weet iemand nog een andere manier om de midi bestanden te extraheren?
Verwijderd
Hallo,
Afgezien dat dee telefoon al oud is, heb ik toch nog een datakabel voor mijn T630 gekocht. Ik dacht; de t630 is bijna hetzelfde als de t610 dus zet het hier maar.
Ik kocht de kabel dus, stak hem thuis in de pc, maar hijwordt niet gedetecteerd. Ik heb iets gehoord over installeren, maar heeft iemand een idee hoe?
(PS. Het is een datakabel voor de K700, maar hij paste hier ook op)
Afgezien dat dee telefoon al oud is, heb ik toch nog een datakabel voor mijn T630 gekocht. Ik dacht; de t630 is bijna hetzelfde als de t610 dus zet het hier maar.
Ik kocht de kabel dus, stak hem thuis in de pc, maar hijwordt niet gedetecteerd. Ik heb iets gehoord over installeren, maar heeft iemand een idee hoe?
(PS. Het is een datakabel voor de K700, maar hij paste hier ook op)
Als het een originele is, moet het werken..... Kan niet anders....
Dus of die van jou is niet origineel, of hij is kaduc
Dus of die van jou is niet origineel, of hij is kaduc
-
Als de kabel eenmaal aan de praat is gekregen kun je zoeken naar Float Mobile Agent.(FMA)
Was destijds een geweldig tooltje.
Was destijds een geweldig tooltje.
It's always DNS...