Ik heb de val van de Brasi en GoTti famile een beetje kunnen volgen middels de kill-statistics en de R.I.P.-draadjes in de bar enzo. Wat een haat en nijd zeg, het is net echt!
Jammer van de families, ik hoop dat de nu afgelopen vetes niet over het graf heen door blijven regeren, dat zou erg jammer zijn. (*click*- ff auto jatten..)
Het is leuk om het spel en de gameplay te zien groeien in een (volgens mij) nog steeds onbekende richting. Ondanks (of mede door) alle mogelijkheden is het eigenlijk geniaal in zijn eenvoud. Ik kreeg er in het begin meteen een soort 'DopeWars' gevoel bij.

Maar in Omerta kun je natuurlijk veel meer: organised crimes, auto's jatten, het is multiplay, het is altijd spannend of iets lukt, je kan een level omhoog gaan!
Het enige bij dit genre is dat je niet eeuwig door kunt gaan *click*. Als je aan de top zit kun je eigenlijk niet meer hoger komen. Het enige wat je nog kan doen is je rijkdom behouden en vergroten, maar je blijft altijd een risico lopen om vermoord te worden.
En daar is helemaal niks mis mee, behalve dan dat het schreeuwt om een einde met een bijbehorende high-score.
Het is dus een idee om er na bijvoorbeeld twee maanden een punt achter te zetten en de grootste bazen te belonen met een plaats in de
Hal van de Eeuwige Roem! Nadat de winnaars uitvoerig geprezen en bewierookt zijn is het natuurlijk weer tijd voor een volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Over dit concept kun je nog uuuuren doorlullen en dat ga ik toch maar niet doen.

*click*
Dus, Moritz en mede-developers: Keep it going! Doe wat jullie zelf het beste lijkt, en laat je niet teveel wijsmaken door de (toffe

) mensen die het spel spelen en om dingen vragen/schreeuwen. Jullie hebben er zelf al goed over nagedacht, blijf dat doen.
(edit: zet me niet op de hitlist hiervoor

+ typo)
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.