Je kunt gewoon net als iedereen onder een capo dienen, je denkt toch niet dat je een hoog baantje krijgt als je verder nog niets voor family gedaan hebt?
Er is nog helemaal niks verdeelt dus ik zou gewoon zeggen, kom naar #gotti op barafranca en dan mag je er vast wel bij
.
edit:
Irons, wie heeft er nu al wel wat voor de family gedaan behalve geld overmaken?
Irons, wie heeft er nu al wel wat voor de family gedaan behalve geld overmaken?
[ Voor 29% gewijzigd door IceStorm op 20-01-2004 17:50 ]
Anoniem: 36694
IS het trouwens zo dat je voor mensen uit jail busten geen experience meer krijgt?? Is dat een van die (irritante) nieuwe veranderingen?
Ik werd trouwens een beetje iebel van het constant ongeveer bijhouden van de tijd-tot-volgende-event, dus ik heb een klein progje in elkaar geflansd.
Het is nog niet af en er zit nog minstens 1 bug in (het gaat rond middernacht fout), maar globaal werkt het.
Misschien dat er meer mensen in geinteresseerd zijn.. ik dacht, ik post het hier even.
Ik weet niet of ik er verder mee ga prutsen, het werkt op zich voor mij goed genoeg.
Het is gemaakt in VB 6, misschien dat je de runtime dll dingetjes erbij nodig hebt, hoe dat zit weet ik niet meer..
Er zijn overigens 2 knoppen voor opgesloten zitten, omdat je bij het vrij krijgen van iemand een andere tijdsduur hoort. Je kan die tijden aanpassen, omdat dat per rank verschilt.
Download
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat er dan ook mis mee kan gaan, hoewel ik er geen enge dingen in heb geprogrammeerd (voor zover ik weet). Gebruik is op eigen risico, bla, bla, bla
Het is nog niet af en er zit nog minstens 1 bug in (het gaat rond middernacht fout), maar globaal werkt het.
Misschien dat er meer mensen in geinteresseerd zijn.. ik dacht, ik post het hier even.
Ik weet niet of ik er verder mee ga prutsen, het werkt op zich voor mij goed genoeg.
Het is gemaakt in VB 6, misschien dat je de runtime dll dingetjes erbij nodig hebt, hoe dat zit weet ik niet meer..
Er zijn overigens 2 knoppen voor opgesloten zitten, omdat je bij het vrij krijgen van iemand een andere tijdsduur hoort. Je kan die tijden aanpassen, omdat dat per rank verschilt.
Download
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat er dan ook mis mee kan gaan, hoewel ik er geen enge dingen in heb geprogrammeerd (voor zover ik weet). Gebruik is op eigen risico, bla, bla, bla
[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 21-01-2004 14:38 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Met zoiets ben ik ook bezig geweest (niet al te actief), maar dan in html om in die webpagina te (laten
) integreren, maar tot dusver krijg ik ze alleen maar in editboxjes.
Met divjes en innerHTML lukt het nog niet echt (allemaal copy-paste werk
Ik programmeer normaal niet in jscript maar delphi etc
)
Met divjes en innerHTML lukt het nog niet echt (allemaal copy-paste werk

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik zou die Gotti familie ook wel willen joinen
. In het spel heet ik Edin en ik ben een Soldier
De travel tijden kan je die niet aanpassen? ik heb nu een douglas en kan elk half uur maar hij staat standaard op 1H10m.Tarin schreef op 21 januari 2004 @ 14:35:
Ik werd trouwens een beetje iebel van het constant ongeveer bijhouden van de tijd-tot-volgende-event, dus ik heb een klein progje in elkaar geflansd.
Download
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
hey, mag ik ook bij de family?
ben soldier en heb 250k
nick is beschuit
ben soldier en heb 250k
nick is beschuit
¯\_(ツ)_/¯
De Gotti clanhoofden zijn niet echt aktief imho.
Heb ze maandag al een mailtje gestuurd met de vraag of ik bij de clan kon.......
Heb ze maandag al een mailtje gestuurd met de vraag of ik bij de clan kon.......
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Hehe.. nope, sorry. Ik wist niet dat dat nog ging veranderen..The Deaken schreef op 22 januari 2004 @ 00:50:
[...]
De travel tijden kan je die niet aanpassen? ik heb nu een douglas en kan elk half uur maar hij staat standaard op 1H10m.
Zal zometeen ff een nieuwe versie uppen.
Done.. hier issie.
[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 22-01-2004 09:52 . Reden: Alcoholpercentage: ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Heb je enig idee hoeveel van die berichten ze krijgenElectra schreef op 22 januari 2004 @ 09:41:
je kunt ze misschien het beste aanspreken op irc, gaat een stuk snelllerElectra schreef op 22 januari 2004 @ 09:41:
Slapende honden bijten niet
Whehehehehe tis al opgelostIceStorm schreef op 22 januari 2004 @ 09:58:
[...]
Heb je enig idee hoeveel van die berichten ze krijgen?
Iemand zin in een OC in Baltimore?
Iemand zin in een OC in Baltimore?
Of iemand die me uitlegd hoe ik makkelijk een webbased IRC connectie kan leggen
Of iemand die me uitlegd hoe ik makkelijk een webbased IRC connectie kan leggen
Daar is een uitstekende uitleg voor als je op 'chat' klikt. (in de pagina van barafrance.com)
Ik heb het ook zo onder de knie gekregen.
Ik heb het ook zo onder de knie gekregen.
Echt leuk spel dit, alleen zit alleen in jail. En de persentages komen ook niet hoger als 6%, ja gaat omhoog als het lukt, maar het lukt nooit 
Met dit spel ga ik zeker verder
Gaat nu al stukken beter,
PickPocket in half uurtje 2 ranks omhoog
[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 23-01-2004 14:30 ]
Booze kopen helpt je rank in het begin ook omhoog dus dat kan je ook even proberenRedHat schreef op 23 januari 2004 @ 14:06:
Echt leuk spel dit, alleen zit alleen in jail. En de persentages komen ook niet hoger als 6%, ja gaat omhoog als het lukt, maar het lukt nooit
Thanks. Echt super spelubermaestro schreef op 23 januari 2004 @ 15:01:
[...]
Booze kopen helpt je rank in het begin ook omhoog dus dat kan je ook even proberen
ik wil ook wel de got famillia joinen
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 23-01-2004 15:09 ]
Anoniem: 47692
Wat is je ingame nickRedHat schreef op 23 januari 2004 @ 15:02:
[...]
Thanks. Echt super spel![]()
ik wil ook wel de got famillia joinen
Regel ik het ff voor je
RedHatAnoniem: 47692 schreef op 23 januari 2004 @ 15:52:
[...]
Wat is je ingame nick
Regel ik het ff voor je
Ik zit nu ook bij de Gotti familia
Bedankt Zackattack
Anoniem: 98437
ey gasten.. ik speel t spelletje ook
zou ik ook bij tha gotti's mogen? 
zou echt tof zijn.. ben associate en bijna mobster.. en heb 100k
ingame nick = cyphon
zou echt tof zijn.. ben associate en bijna mobster.. en heb 100k
ingame nick = cyphon
Ik ben benieuwd hoe het gaat zitten met de 'horse race' optie die eraan komt.
Denken jullie dat het alleen een kwestie zijn van wedden op het winnende paart, of zal het ook mogelijk zijn om zelf een paard in je bezit te hebben?
Dat zou wel leuk zijn! De opties die er nu in zitten zijn leuk, maar als je het zo vaak speelt als ik het doe begint het na een tijd te vervelen.
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de optie van de 'pizzeria'. Heb zelf geen idee hoe ik me dat voor zou moeten stellen.
Edit:
'Game down as long as it takes to find the goddamn cheaters'
Hij doet het niet meer. Mn hele middag is nu verneukt
In elk geval wel goed dat die cheaters goed aangepakt worden.
Denken jullie dat het alleen een kwestie zijn van wedden op het winnende paart, of zal het ook mogelijk zijn om zelf een paard in je bezit te hebben?
Dat zou wel leuk zijn! De opties die er nu in zitten zijn leuk, maar als je het zo vaak speelt als ik het doe begint het na een tijd te vervelen.
Ik ben trouwens ook benieuwd naar de optie van de 'pizzeria'. Heb zelf geen idee hoe ik me dat voor zou moeten stellen.
Edit:
'Game down as long as it takes to find the goddamn cheaters'
Hij doet het niet meer. Mn hele middag is nu verneukt
In elk geval wel goed dat die cheaters goed aangepakt worden.
[ Voor 19% gewijzigd door lrietveld op 25-01-2004 15:49 ]
Anoniem: 103817
Voor mij geen omerta meer
Veelste verslavend echt veel gespeeld op school ook enzo
Suc6 voor de makers .... ennuh btje jmmr dat jullie mijn logo niet hebben gebruikt 
ingame nick Tease
KILL ME
ingame nick Tease
KILL ME
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 103817 op 25-01-2004 17:10 ]
edit:
Ik moet echt beter leren lezen
Stond 2 posts hoger al dattie 't niet meer deed.
Ik moet echt beter leren lezen
Stond 2 posts hoger al dattie 't niet meer deed.
Alleen grote vraag blijft, tot wanneer!?
[ Voor 84% gewijzigd door CrazyA op 25-01-2004 17:22 ]
Anoniem: 79144
Spel is offline vanwege hackers, als het goed is...
Woensdag start een nieuwe versie van dit spel!
http://omerta.projektas.lt/
Dus we kunnen massaal weer van voor af aan beginnen.. iedereen gelijk
Lekker
. Echt niet dat ik nog een keer meedoe hoor. Was ik eindelijk bijna local chief, wordt het spel gereset.
Anoniem: 79144
Ja ik quote even op mezelf... omdat ze dus niet opnieuw beginnen, die site in mn post hierboven is Fake waarschijnlijk, ze proberen daarmee achter je inloggegevens te komen... niet invullen dus!!!Anoniem: 79144 schreef op 25 januari 2004 @ 18:32:
Spel is offline vanwege hackers, als het goed is...
weet iemand nog de url van dat tetris game als je in jail zat
/update: bedankt
/update: bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door CaineTanathos op 25-01-2004 22:55 ]
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
http://216.127.76.64/~admin10/tetris.htmlCaineTanathos schreef op 25 januari 2004 @ 21:49:
weet iemand nog de url van dat tetris game als je in jail zat
[edit]
Voor de andere spellen (behalve fight die het niet meer doet):
http://216.127.76.64/~admin10/invaders.html
http://216.127.76.64/~admin10/pacman.html
http://216.127.76.64/~admin10/pool.html
http://216.127.76.64/~admin10/snake.html
[ Voor 37% gewijzigd door purge op 25-01-2004 22:02 ]
Lekker laatAnoniem: 79144 schreef op 25 januari 2004 @ 21:18:
[...]
Ja ik quote even op mezelf... omdat ze dus niet opnieuw beginnen, die site in mn post hierboven is Fake waarschijnlijk, ze proberen daarmee achter je inloggegevens te komen... niet invullen dus!!!
Anoniem: 24527
Dom dat je dat zomaar geloofd, bij je profile zou ik je password maar rappies veranderen.lj2000 schreef op 25 januari 2004 @ 22:57:
[...]
Lekker laat. Ik heb het al ingevuld. Nouja, jij kon er ook niet veel aan doen natuurlijk. Er is toch een optie om je password te veranderen? Of moet je daarvoor een mailtje sturen?
hij is weer online er is een backup van een dag of twee geleden teruggezet
Inderdaad dom ja. 
Ik heb snel maar even mn password veranderd.
Ik heb snel maar even mn password veranderd.
denk dat ik maares wat van de hit list ga halen.
hoe zit het trouwens met moorden:
je moet in dezelfde stad zijn?
en je krijgt gewoon gewoon geld als je de hit hebt gedaan ofzo?
en krijg je ook het geld van de gene die je killed?
kzou graag de faq door kijken, maar kan die niet vinden van omerta....
Battle.net Spud#2543
de faq kun je vinden onder help. Als het daar niet staat, kunnen ze misschien antwoord geven op irc....TepelStreeltje schreef op 26 januari 2004 @ 19:35:
denk dat ik maares wat van de hit list ga halen.
ps: lijkt het of het een en andere is terug gezet of vergis ik me (ik bedoel dan minder geld, rank process iets lager ect..)
Ja, er is een backup van bijna 2 dagen terug online geknald vanwege cheaters. Oftewel, sommige mensen zijn een hoop geld/progress verloren (ikzelf iets van 3M en meer dan 30%).
Ontzettend kut maar ja.
Ontzettend kut maar ja.
Zwaar klote... maar goed, beter dit dan een tal van cheaters die in 1 dag aan de top zitten. (hoopelijk hebben ze de cheats kunnen fixen...IceStorm schreef op 26 januari 2004 @ 20:03:
Ja, er is een backup van bijna 2 dagen terug online geknald vanwege cheaters. Oftewel, sommige mensen zijn een hoop geld/progress verloren (ikzelf iets van 3M en meer dan 30%).
Ontzettend kut maar ja.
Ja dat was echt ff balen, gaan we weer terug van Assasin naar Soldier 
Maar goed, nu nog 8 % en ik ben weer assasin
Maar goed, nu nog 8 % en ik ben weer assasin
Anoniem: 36694
gelukkig is het niet gereset...
Over killen van Tepelstreeltje: je moet eerst detectives inhuren als je weet in welke staat diegene zit is dat al heel wat goedkoper. Als ze hem hebben gevonden moet je ook naar die stad en kun je *kill* invullen en zeggen hoeveel kogels je gebruikt. Ergens eerder in het topic staat hoeveel je per rank nodig hebt.. Suc6 met hitlisten (je maakt er lekker wat vijanden mee
)
Over killen van Tepelstreeltje: je moet eerst detectives inhuren als je weet in welke staat diegene zit is dat al heel wat goedkoper. Als ze hem hebben gevonden moet je ook naar die stad en kun je *kill* invullen en zeggen hoeveel kogels je gebruikt. Ergens eerder in het topic staat hoeveel je per rank nodig hebt.. Suc6 met hitlisten (je maakt er lekker wat vijanden mee
zodra ze klaar zijn met fixxen van de bugs enzo die de cheaters gebruikten.Anoniem: 60499 schreef op 27 januari 2004 @ 18:06:
je kan niet meer registrerenweet iemand wanneer dit weer kan?
Bier, Whiskey en Metal!!
mjah, heb het beetje gehad met omerta, dus had vind het niet zo erg als ik vijanden maak.Anoniem: 36694 schreef op 27 januari 2004 @ 18:03:
gelukkig is het niet gereset...
Over killen van Tepelstreeltje: je moet eerst detectives inhuren als je weet in welke staat diegene zit is dat al heel wat goedkoper. Als ze hem hebben gevonden moet je ook naar die stad en kun je *kill* invullen en zeggen hoeveel kogels je gebruikt. Ergens eerder in het topic staat hoeveel je per rank nodig hebt.. Suc6 met hitlisten (je maakt er lekker wat vijanden mee)
heb ik zelf misschien nogges lol aan het spel.
want om de hele tijd autos te jatten en crimes te doen...
nee dank je.
OC's zou ik kunnen doen, maar geen zin om er nog al te veel tijd aan te besteden.
dusssss dan maar rellen
vind het alleen ERUG jammer dat de kogels zo duur zijn.
is een set up imo...
heeft iemand dat lijstje nog? waar op staat heoveel kogels je nodig heb om iemand te killen?!
ben het zelf kwijt..
@irons hier onder, ben zelf soldier, ik pak gewoon de mobsters enzo, niet de soldiers of asses
en heb bijna alle protection en 2 bodyguards, dus ik acht de kans best klein in.
ik moet alleen nog het huis en de auto.
de rest is allemaal al gedaan.
na men eerste kill ga ik wel auto kopen.
hoe zit het trouwens met healen?
als ik geraakt word (wat zeker gebeurd) hoe word ik dan weer heel??
[ Voor 24% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-01-2004 19:09 ]
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 24527
Denk eerder dat jij in 1x doodgaat door backfire dan dat je ook maar 1 vijand maaktTepelStreeltje schreef op 27 januari 2004 @ 19:03:
[...]
mjah, heb het beetje gehad met omerta, dus had vind het niet zo erg als ik vijanden maak.
heb ik zelf misschien nogges lol aan het spel.
want om de hele tijd autos te jatten en crimes te doen...
nee dank je.
OC's zou ik kunnen doen, maar geen zin om er nog al te veel tijd aan te besteden.
dusssss dan maar rellen
vind het alleen ERUG jammer dat de kogels zo duur zijn.
is een set up imo...
hmmz, kan met zekerheid zeggen dat de meerderheid van de mensen die op de hitlist staan NIET in chicago zitten...
heb er gewoon een aantal geprobeerd. zonder detective.
als je inde zelfde stad zit, kan je het volgens mij namelijk gewoon proberen
kortom, we gaan nu gewoon ff naar een andere stad om het nog een keer te proberen
heb er gewoon een aantal geprobeerd. zonder detective.
als je inde zelfde stad zit, kan je het volgens mij namelijk gewoon proberen
kortom, we gaan nu gewoon ff naar een andere stad om het nog een keer te proberen
[ Voor 15% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-01-2004 19:39 ]
Battle.net Spud#2543
Je kan beter even kijken of de mensen die op de hitlist staan bij een familie zitten. Als dat zo is, dan heb je een redelijk grote kans dat je hem vind in de stad van zijn familie.
Anoniem: 47692
Travelen helpt....hoe zit het trouwens met healen?
als ik geraakt word (wat zeker gebeurd) hoe word ik dan weer heel??
Yes !!
Ik zit in de crew
Sundance bedankt !!!
Ik zit in de crew
Sundance bedankt !!!
* Unagi zoekt een plekje in de gotti familie als dat nog mogelijk is 
ingame nick is ook unagi en rank is soldier
ingame nick is ook unagi en rank is soldier
Als er nog mensen naar een familie zoeken, er wordt een familie opgezet door thagodfather. Er is plek voor capo's en members.
Als je interesse hebt, dan kan je een ingame pm sturen naar thagodfather, of naar irc channel #thesoprano's gaan op irc.barafranca.com.
Als je interesse hebt, dan kan je een ingame pm sturen naar thagodfather, of naar irc channel #thesoprano's gaan op irc.barafranca.com.
edit: foutje. Reageerde per ongeluk op een post in dit topic van een paar maanden geleden.

[ Voor 98% gewijzigd door lrietveld op 31-01-2004 23:22 ]
Bedoel je met 'de family' gotti of thesoprano's? Als je thesoprano's bedoeld moet je even bij mn vorige post kijken.
mja, wat je wil. Gotti is zoals de naam al zegt een GoT familie.
thesoprano's is een andere familie, die nu opgezet wordt, maar ook grotendeels uit nederlanders bestaat. Veel verschil is er dus niet. Als je meer wil weten moet je op irc.barafranca.com ff naar #thesopranos gaan.
thesoprano's is een andere familie, die nu opgezet wordt, maar ook grotendeels uit nederlanders bestaat. Veel verschil is er dus niet. Als je meer wil weten moet je op irc.barafranca.com ff naar #thesopranos gaan.
weet iemand hoe ik de gotti channel op irc.barafranca in kan komen, want ik kan er om een of andere reden niet in
#gotti unable to join channel (need correct key)
is het mogelijk dat ik kan joinen? rank assasin
is het mogelijk dat ik kan joinen? rank assasin
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 01-02-2004 16:48 ]
Weet iemand toevallig ook wat bodyguards doen?
Ben je veel veiliger met bodyguards?
Slave of Thieves
ehm. dat is toch niet zo moeilijk om te raden? Bodyguards beschermen je, dus ja, je bent veiliger met bodyguardsIDtenT schreef op 04 februari 2004 @ 20:58:
Weet iemand toevallig ook wat bodyguards doen?
Ja, maar ik bedoel hoeveel %... Of het veel helpt of niet.lj2000 schreef op 04 februari 2004 @ 23:16:
[...]
ehm. dat is toch niet zo moeilijk om te raden? Bodyguards beschermen je, dus ja, je bent veiliger met bodyguards.
Slave of Thieves
Mja, ik denk niet dat daar een lijstje van is met hoeveel % verschil het uitmaakt.
Veel denk ik niet dat het helpt, helemaal als je kijkt naar hoeveel de eerste bodyguard kost. Dat is toch iets van 50k? Of minder?
Als de eerste zo weinig kost, denk ik dat het niet echt veel uitmaakt. Zelf heb ik er toch 4. Het kan nooit kwaar
.
Veel denk ik niet dat het helpt, helemaal als je kijkt naar hoeveel de eerste bodyguard kost. Dat is toch iets van 50k? Of minder?
Als de eerste zo weinig kost, denk ik dat het niet echt veel uitmaakt. Zelf heb ik er toch 4. Het kan nooit kwaar
Wel jammer dat de Gotti clan niet echt super aktief bezig is.......
Kweenie wie Sundance is, maar die heeft zojuist net geen 600,000 piekies op zen rekening derbij.
Spankie stopt er mee, als iemand nog iemand wil killen, be my guest (ben alleen vergeten te kijken waar ik zat... iig USA.
naja, maakt het spannend
je mag me killen als je wil, heb alleen geen geld meer (alleen 2 dooie autos)
geen protection/wapens, alleen 2 bodyguards, die kan je neit verkopen...
Spankie stopt er mee, als iemand nog iemand wil killen, be my guest (ben alleen vergeten te kijken waar ik zat... iig USA.
naja, maakt het spannend
je mag me killen als je wil, heb alleen geen geld meer (alleen 2 dooie autos)
geen protection/wapens, alleen 2 bodyguards, die kan je neit verkopen...
Battle.net Spud#2543
Misschien dat Tepelstreeltje Spankie wil afstaan aan jou.MichelK schreef op 09 februari 2004 @ 13:49:
Heeft er nog iemand een account over die hij niet gebruikt?
Vervelende rgistration closed ook...
Mail hem even zou ik zeggen.....
Woei, er komt wat leven in de brouwerij. De complete top van s3 staat in de hitlist, na een mislukt grapje van het family logo 
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Sinthufter Anonymous $5,000,000 11-02-2004 15:07:42 Believe it yourself! Stupid fools... Kill this loser! Costs: $10,000,000 Nickkang Anonymous $250,000 11-02-2004 15:00:27 S3 aren't nazi's you say, than you are NSB allmost as bad so die fuckers! Costs: $500,000 Sinthufter Anonymous $6,000,000 11-02-2004 14:46:50 united family's have decided that we do not tolerate nazi's here! Costs: $12,000,000 Sinthufter Anonymous $6,000,000 11-02-2004 14:46:28 united family's have decided that we do not tolerate nazi's here! Costs: $12,000,000 Nicolan Anonymous $1,750,000 11-02-2004 14:43:38 Thought you were nice.. Costs: $3,500,000 Nickkang Anonymous $250,000 11-02-2004 14:26:24 RAMMIE, SINTHUFTER AND ESDRIEMELIE ARE NOT NAZIS !!! AND "S3" FAMILIE IS NOT A NAZI FAMILY !!! MOST OF US ARE DUTCH !!! Costs: $500,000 Gjallarhorn Anonymous $250,000 11-02-2004 14:17:19 Rammie Sinthufter and esdriemelie are not NAZIs and S3 is not a NAZI family!!!Most of us are DUTCH!! Costs: $500,000 Rammie Anonymous $5,000,000 11-02-2004 13:53:41 united family's have decided that we do not tolerate nazi's here! Costs: $10,000,000 Sinthufter Anonymous $3,500,000 11-02-2004 13:53:38 united family's have decided that we do not tolerate nazi's here! Costs: $7,000,000 Esdriemelie Anonymous $5,000,000 11-02-2004 13:48:26 united family's have decided that we do not tolerate nazi's here! Costs: $10,000,000 |
[ Voor 94% gewijzigd door HolyCorn op 11-02-2004 16:16 ]
Anoniem: 93162
Ik ga maar eens ff vergaderen met de leden van de Dutch Trading Clan (ben ik dus lid van). Misschien dat we ook ff een paar bullets over hebben voor die S3 clan.
Klasse! Eindelijk gebeurd er weer eens iets! De hitlist was een tijd lang veel te leeg
.
Sinthufter (de don) is trouwens de enige die nu nog op de lijst staat.
Sinthufter (de don) is trouwens de enige die nu nog op de lijst staat.
Anoniem: 105556
OC !!! OC !!! OC !!! OC !!! OC !!! OC !!! OC !!! OC !!!
gezocht: minimaal SOLDIER
Leader: marzurk
Explosive expert: Djronaldo
Driver: ? ( minimaal aan audi 920 at 0% )
Weapon expert : ? ( 4 tommy guns en 100 bullits )
Wij zijn eerlijke spelers en zullen direct na de OC de buit verdelen via de bank. Heb je vragen of info nodig reageer op het acount van marzurk of mail naar marcelmarzurk@hotmail.com . De OC word gehouden zodra we er twee spelers bij hebben in NEW YORK.
Wij zijn eerlijke spelers en zullen direct na de OC de buit verdelen via de bank. Heb je vragen of info nodig reageer op het acount van marzurk of mail naar marcelmarzurk@hotmail.com . De OC word gehouden zodra we er twee spelers bij hebben in NEW YORK.
Doe dit ff de volgende keer niet hier. Gebruik de irc maar als je een oc wilt doen. Als iedereen zo'n post zou neerzetten zou het een klotezooi worden in dit topic.Anoniem: 105556 schreef op 11 februari 2004 @ 17:27:
Anoniem: 81871
Wat is de beste manier van booze?
Dus waar welke drank kopen en dan waar verkopen?
please help
Dus waar welke drank kopen en dan waar verkopen?
please help
Nog een booze site (beetje nutteloos om er 2 te hebben, maarja)
http://gotti.dinx.be/index.php
Hier nog een oc calc:
http://www.kaase.net/omerta/occalc.php
Maarre, als je ff dit topic doorleest dan kom je meer over het spel en handige sites te weten. De vragen die jij stelt zijn bijna zeker al een keer eerder gevraagd, dus de volgende keer ZOEKEN.
http://gotti.dinx.be/index.php
Hier nog een oc calc:
http://www.kaase.net/omerta/occalc.php
Maarre, als je ff dit topic doorleest dan kom je meer over het spel en handige sites te weten. De vragen die jij stelt zijn bijna zeker al een keer eerder gevraagd, dus de volgende keer ZOEKEN.
als mijn account al dood is dan heb je er niet heel veel aan, tenzij je overnieuw wilt beginnen.
meel me op het adres in men profiel, en ik zal je de login details sturen.
mail is beantwoord.
enige dat nog leeft zijn men 2 bodyguards geloof ik, voor de rest heb ik alles verkocht.
Spankie is dus een Soldier ZONDER wapens protection en geld.
Help deze arme jongen en stort wat geld naar em
thanx, and have fun verder!
mail is beantwoord.
enige dat nog leeft zijn men 2 bodyguards geloof ik, voor de rest heb ik alles verkocht.
[ Voor 43% gewijzigd door TepelStreeltje op 13-02-2004 09:48 ]
Battle.net Spud#2543
Ik zal zo ff 20.000 donerenTepelStreeltje schreef op 13 februari 2004 @ 09:43:
als mijn account al dood is dan heb je er niet heel veel aan, tenzij je overnieuw wilt beginnen.
mail is beantwoord.
Maarre waarom heeft de familie geen zin om een gang war op poten te zetten?
Anoniem: 88237
Help Vedette de hongersnood door!!
Ik speel het spel nog maar kort maar het wil niet echt lukken, en u is ook nog eens al mn geld weg
en mn rank is Deliveryboy en ik heb nog geen auto kunnen jatten....
Heeft er misschien iemand een kleine donatie zodat ik wat bescherming kan kopen of zo??
Bij voorbaat dank, alle kleine beetjes helpen...
ID-nummer: 2346
Nickname: Vedette
Ik speel het spel nog maar kort maar het wil niet echt lukken, en u is ook nog eens al mn geld weg
Heeft er misschien iemand een kleine donatie zodat ik wat bescherming kan kopen of zo??
Ik ben gestopt met Omerta 
't Boeit me niet meer zo eigenlijk. Wie weet kom ik nog een keertje terug, succes met de fam
't Boeit me niet meer zo eigenlijk. Wie weet kom ik nog een keertje terug, succes met de fam
I've got a feeling...
Zo werkt het niet heAnoniem: 88237 schreef op 14 februari 2004 @ 19:20:
Ik speel het spel nog maar kort maar het wil niet echt lukken, en u is ook nog eens al mn geld wegen mn rank is Deliveryboy en ik heb nog geen auto kunnen jatten....
Het begin is lastig idd, maar dat wordt vanzelf beter. Moet je even doorheenbijten.
waar heb je trouwens bescherming voor nodig?Anoniem: 88237 schreef op 14 februari 2004 @ 19:20:
Ik speel het spel nog maar kort maar het wil niet echt lukken, en u is ook nog eens al mn geld wegen mn rank is Deliveryboy en ik heb nog geen auto kunnen jatten....
je bent wel heel stom als je als deliveryboy al tegen de schenen van anderen gaat trappen
Nou, de site is down. Ik kan m niet bereiken 
EDIT:
Nou, de traffic was waarschijnlijk ff te hoog. nu doet ie het weer, maar hij is trager dan ooit
EDIT2:
Nu is ie weer down. Zo kunnen we wel bezig blijven
EDIT:
Nou, de traffic was waarschijnlijk ff te hoog. nu doet ie het weer, maar hij is trager dan ooit
EDIT2:
Nu is ie weer down. Zo kunnen we wel bezig blijven
[ Voor 72% gewijzigd door lrietveld op 15-02-2004 21:29 ]
Anoniem: 88237
Hallo Tweakers!
Ik ben dringend op zoek naar een Barafranca account voor een vriend van mij. Wij willen met een aantal vrienden een family opstarten maar hij kan zich niet meer inschrijven
Heeft er hier misschien iemand een account op non-actief staan? Het liefst niet te hoge rank anders streeft hij mij in 1 x voorbij en dat isneit de bedoeling.
Alvast bedankt!!
Grtz. Paul
Ik ben dringend op zoek naar een Barafranca account voor een vriend van mij. Wij willen met een aantal vrienden een family opstarten maar hij kan zich niet meer inschrijven

Heeft er hier misschien iemand een account op non-actief staan? Het liefst niet te hoge rank anders streeft hij mij in 1 x voorbij en dat isneit de bedoeling.
Alvast bedankt!!
Grtz. Paul
bescherming zorgt er dat de andere partij meer kogels moet gebruiken mocht die je willen killen... zonder beschreming (ongeacht de rank) kom je op +/- 400 a 300 kogels minder uit...lj2000 schreef op 15 februari 2004 @ 08:51:
[...]
waar heb je trouwens bescherming voor nodig?
je bent wel heel stom als je als deliveryboy al tegen de schenen van anderen gaat trappen
Meer doet het niet..
Dank voor het antwoord, maar het was meer een retorische vraag hoor
Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Server at barafranca.com
Oftewel ??????
--------------------------------------------------------------------------------
Oftewel ??????
Is het een serverupdate, of zijn we nu alle gegevens kwijt?Electra schreef op 20 februari 2004 @ 09:03:
Forbidden
Oftewel ??????
Ik wil weer kunne spelen
Tis hier zo saai op me werk namelijk
- B.L.A.A.T. -
Omdat we al 999 posts hier hebben, heb ik ff Omerta Deel 2 gemaakt, met andere lay-out, moet iets toegevoegd worden, contact me ff
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.