Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
.
power is geld
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Misschien moet je eerst eens een andere Crime doen, dan even zes minuten wachten en dan een auto proberen te jatten.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:29:
Hoe kan je nou een auto stelen?
Bij mij stat er steeds dat ik nog aan het zoeken ben
Bij mij heb ik die melding die jij hebt nog maar één keer gehad, maar dat komt misschien vooral doordat ik robbery's probeer en wat minder auto's stelen
The devil is in the details.
Verwijderd
Edit: Zojuist geregged, nick=Bentley
[ Voor 17% gewijzigd door ubermaestro op 30-09-2003 20:53 ]
Mbt het stelen van auto's: je kan maar eens in de x (ik dacht 6) minuten proberen een auto te stelen. Anders staat er dat je nog aan het zoeken bent. Een crime kan pas weer na 4 minuten ofzo. Van het aantal minuten ben ik niet zeker. Gewoon je window open laten staan en zo nu en dan eens iets stelen ofzo
.
Verwijderd
edit:
Success: you stole a bentley saloon with 96% damage
mwa... moet te doen zijn toch? goeie vlucht auto
en dat op 10% kans
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 21:01 ]
Zit ook in Gotti maar ben dus aan het sparen...
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Success: you stole a Cadillac 85 Fleetwood with 6% damage
Verpatsts voor 45k
[ Voor 8% gewijzigd door garage op 30-09-2003 21:46 ]
Koop een taart en ga het vieren!
Dan heb je meteen de (of iig een van de duurste) auto's te pakken met zeer weinig damage. Dus ga er niet van uit dat je zoveel voor elke auto krijgtRafe schreef op 30 september 2003 @ 21:28:
Eindelijk een auto kunnen jatten, het zou eens tijd worden
Success: you stole a Cadillac 85 Fleetwood with 6% damage
Verpatsts voor 45k
Goeie auto's kun je ook bewaren voor organized crimes.
Verwijderd
6126 Bentley Saloon 2% $43659 Las Vegas
beter bewaren voor een bankjob dus?
Ja dat is je eigen keuze. Ik durf niet te zeggen wat het verschil is tussen een bankjob met een goede of een slecht wagen. Maar met een beetje bankjob heb je 600k winst (verdelen over 4 manVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:01:
Heb net deze genicked:
6126 Bentley Saloon 2% $43659 Las Vegas
beter bewaren voor een bankjob dus?
Zeker als je het geld van de auto anders toch niet direct nodig hebt.
wat kleingeld kunnen deponeren op account: Seamus
Dat maakt hopelijkd e eerste uurtjes iets minder dull (btw ik zit ook in Gotti)
[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 30-09-2003 22:09 ]
Hij is wel gewijzigd, maar dan moet je de pagina even refreshen. Dan zie je zelf het nieuwe plaatje ook.spydoggie schreef op 30 september 2003 @ 22:09:
Hellup me ik heb het verkeerde plaatje en krijg het niet gewijzigd
Verwijderd
duurt gewoon een tijdje
Als ik in de family wil kan dat maar door 1 persoon geregeld worden zeker he........Nou bij deze weet je het
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 30-09-2003 22:20 ]
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
De GoTti family is vol
zorg wel dat je ff meer dan empty suit bent
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Lijkt me leukm-m schreef op 30 September 2003 @ 22:31:
<hr>
De GoTti family is vol![]()
Mensen laat het toch weten als je er bij wilt (bij mij of aan Robin) dan houden we dat wel ff bij en zodra de uitbereiding er is pleuren we je er in.
<hr>
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Verwijderd
vind dat ik het goed gedaan heb voor een halve dag, heb 40k verdiend, door crime en auto's jatten
emptysuit
deliveryboy
pickpocket
associate
mobster
soldier
assasin
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Verwijderd
Robin 01-10-2003 02:43:56
r.i.p.
iemand een idee wie het kan zijn geweest?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 06:31 ]
We spend our years as a tale that is told
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Hmmm. Ghost accounts om te killen kan niet meer. Je moet nu minimaal soldier zijn (wat ik persoonlijk weer wat te hoog vind :-)).
[ Voor 28% gewijzigd door Eijkb op 01-10-2003 11:04 ]
.
Verwijderd
De moordenaar van Robin, Razoruk is ingemetseld in een pijler van het nieuwe kantoorgebouw door Koetjeboe. Hij is niet meer. RIP.
[ Voor 22% gewijzigd door Eijkb op 01-10-2003 11:24 ]
.
grrrrrr, ik ben doodVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 04:48:
slecht nieuws Mensen:
Robin 01-10-2003 02:43:56
r.i.p.
iemand een idee wie het kan zijn geweest?
[ Voor 20% gewijzigd door Robin op 01-10-2003 12:19 ]
Das klote johRobin Vreuls schreef op 01 October 2003 @ 12:17:
[...]
grrrrrr, ik ben dooden ik had ook nog twee lijfwachten, een bulletproof vest en suite, tommygun met meer dan tweehonderd bullets....
Hoge bomen vangen veel wind. Maar hoeveel aanslagen heeft hij moeten doen dan? Met zoveel protection. Of had hij 1000 kogels ofzo??Robin Vreuls schreef op 01 oktober 2003 @ 12:17:
[...]
grrrrrr, ik ben dooden ik had ook nog twee lijfwachten, een bulletproof vest en suite, tommygun met meer dan tweehonderd bullets....
.
Verwijderd
Nick: Apocalypsem-m schreef op 30 September 2003 @ 22:31:
<hr>
De GoTti family is vol![]()
Mensen laat het toch weten als je er bij wilt (bij mij of aan Robin) dan houden we dat wel ff bij en zodra de uitbereiding er is pleuren we je er in.
<hr>
Rank: Mobster
Wealth: nouveau riche
Kan ik naderhand joinen bij jullie?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 15:43 ]
Verwijderd
Value: $ 8008,-. Niet superveel, maar wel eindelijk mijn eerste auto. En ook eindelijk begint het een beetje te lopen. Heb nu eindelijk bijna 10000 dollar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 18:00 ]
Heb me net geregistreerd, account geactiveerd, maar ik kan niet inloggen...
Heb paar keer gecontroleerd of ik alles goed intikte, maar dat klopt allemaal. Als ik op login druk gaat ie heel ff laden, en springt dan weer terug op het beginscherm....
Iemand?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Ik was al bang dat ik geliquideerd was ofzo
ze gingen toch ook naar een andere server verhuizen ? is dat misschien nu ?
wel een beetje jammer dat ie niet even een "under constuction" bordje ophangt.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 19:07 ]
Verwijderd
[edit]
en ik heb net een mooi bakje gejat die maar 4% damage had. Eindelijk een lekker buitje binnen van 45000 en de site verder deugt niet helemaal nu. Ik kan geen tommy gun kopen terwjl ik wel genoeg geld heb. Krijg zo'n melding:
"Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/virtual/site10/fst/var/www/html/shop.php on line 78
You havent got enough cash"
Ik heb dus wel genoeg cash. Bodyguards kan ik wel kopen, maar ik heb liever die tommy gun.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 19:16 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
We really underestimated the popularity of this game, within 5 days we managed to get over a thousand users.
Among with this popularity the problem of a huge amount of datatransfer and serverload came along.
We transfer about 2-3 Gigabyte every day even with all pages compressed. This compressing lead to the fact that the server we are on now, has a huge load.
Therefor we need to move to another server.
Two users where so kindly to offer us another server. That server will be up on friday afternoon we guess.
After the two weeks on the hosting, these two users offered us, we need to get a fast and stable connection.
But guess what: we're kinda broke.
So if you're dutch and you'd like to donate some money to us, mail me at moritz_daan@hotmail.com (im not on msn with that account btw).
Remember:
A.) Donation doesnt mean that you have priviliges
B.) We will never oblige you to give us money to continue with the game.
For now:
Our membership here will end at 0:00 AM tonight. We hope to managee later this evening that we can stay on this server for just two more days. But we can't guarantee you that.
Regards,
The Barafranca Crew
0_o
Waar het dus op neer komt:GTA3 schreef op 01 October 2003 @ 20:35:
Two users where so kindly to offer us another server. That server will be up on friday afternoon we guess.
After the two weeks on the hosting, these two users offered us, we need to get a fast and stable connection.
But guess what: we're kinda broke.
Deze jongens hebben een server op de campus van de UT nodig ofzo.
Ik heb die niet, maar als er mensen in * Superdeboer zitten dan zou dat een uitkomst zijn natuurlijk. Worden die bakken ook nog eens voor legale activiteiten gebruikt.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Dat zal dus wel niet gelukt zijn...GTA3 schreef op 01 oktober 2003 @ 20:35:
For now:
Our membership here will end at 0:00 AM tonight. We hope to managee later this evening that we can stay on this server for just two more days. But we can't guarantee you that.
Regards,
The Barafranca Crew
Maar dat vind ik niet erg als Omerta speler.
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Verwijderd
Ik had n.l. een aardig som geld op de bank, en die zie ik niet meer staan....ik weet alleen niet of die doekoes nou zijn bijgeschreven
Soldier, bijna 500k, dus een nieuwe family komt eraan
Voor degene die ook mobstar hebben gespeeld, het zal The Syndicate weer zijn
Verwijderd
Code herzien (PHP & MySQL), Database normaliseren.
Hiermee zou het mogelijk moeten zijn de load en het dataverkeer een stuk terug te brengen. Daarnaast zijn diverse mensen bezig met het zoeken naar een nieuwe server en/of hoster. Een aantal 'bedrijven' hebben zich al wel gemeld maar zijn geschrokken van de huidige benodigde bandbreedte. Wie weet kan dat dus opgelost worden door alles te herzien.
Indien je hierover mee wilt praten kan je terect op #omerta (irc.tweakers.net).
Een termijn waarop Omerta weer 100% up and running is? Geen idee. Geef het even de tijd
.
Dit dus.
.
Verwijderd
Verwijderd
Nick is APOCALYPS.
Dus niet APOCALYPSE zoals iemand anders die deze naam al heeft hier op GoT
Verwijderd
Wat zijn trouwens de voordelen van in een family zitten?
nick: Jboost
Nevermind...ben net gevraagd door de capulet family
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 19:08 . Reden: Joined de Capulets ]
Verwijderd
Ingame nick: Zerotseamus21 schreef op 05 oktober 2003 @ 15:06:
De Gotti family heeft plek voor meer leden. Meld hier even je in-game nick als je wilt joinen.
Rank: Mobster
in een minuut gebeurt bij roulette
Rank Soldier
Dit topic is gesloten.
![]()