Hallo,
Mijn probleem is een overclock probleem. Ik heb de search al gebruikt maar zonder resultaat. Ook heb ik in het grote asus a7n8x topic gekeken, eveneens zonder resultaat.
Mijn pc configuratie is als volgt:
- asus a7n8x non deluxe (pcb rev. 1.06 --- de meeste probs zijn meestal met 1.04 en lager...)
- amd xp 2500+ "barton core" (standaard op 166 mhz fsb, draait stressed op 54 'C, idle op 48 'C)
voor de rest zie signature
Ik wou de fsb verhogen naar 170 i.p.v. 166 met vcore 1.7 (zou moeten kunnen, draait voor de rest retestabiel op 1.65 bij standaard clock), maar dat lukte niet, pc wilde niet meer booten,
(ik heb hem eerder op 170 + fsb gehad) cmos dus maar weer eens gecleared.
Heeft iemand tips of opmerkingen hierover, of heb ik toch iets over het hoofd gezien?
Ik ga dit
maar eens proberen, lijkt me onwaarschijnlijk, maarja, tis het proberen waard
edit: Misschien mijn mobo drivers maar opnieuw installeren??
Ik vind het een waardeloos
probleem, maar het is wel vervelend
Mijn probleem is een overclock probleem. Ik heb de search al gebruikt maar zonder resultaat. Ook heb ik in het grote asus a7n8x topic gekeken, eveneens zonder resultaat.
Mijn pc configuratie is als volgt:
- asus a7n8x non deluxe (pcb rev. 1.06 --- de meeste probs zijn meestal met 1.04 en lager...)
- amd xp 2500+ "barton core" (standaard op 166 mhz fsb, draait stressed op 54 'C, idle op 48 'C)
voor de rest zie signature
Ik wou de fsb verhogen naar 170 i.p.v. 166 met vcore 1.7 (zou moeten kunnen, draait voor de rest retestabiel op 1.65 bij standaard clock), maar dat lukte niet, pc wilde niet meer booten,
(ik heb hem eerder op 170 + fsb gehad) cmos dus maar weer eens gecleared.
Heeft iemand tips of opmerkingen hierover, of heb ik toch iets over het hoofd gezien?
Ik ga dit
maar eens proberen, lijkt me onwaarschijnlijk, maarja, tis het proberen waard
edit: Misschien mijn mobo drivers maar opnieuw installeren??
Ik vind het een waardeloos
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 21:03 ]