Divide and conquer.
Perfect! Die mag mijn A-open HX08 wel sierenOk, de kop heb ik wat verder naar rechts geplaatst:
.
.
Nu goed?
bij nader insziens misschien de koe iets meer naar onderen zodat de afstand tussen koe en tekst ongeveer gelijk is aan de afstand tussen bovenrand en koe
Misschien zeikerig, maar dan mag 'ie wel op mijn a-open
Intentionally left blank
Voor meer informatie kan je contact opnemen via ICQ# 20343688 of anton@tweakers.net
vandaar die nederlandse vlag...
[img]"http://www.rixard.com/DPC/cow-kast3.jpg"[/img]
Op de één of andere manier wil dit niet meer??
nou ja dan maar gewoon de link om em te zien..
http://www.rixard.com/DPC/cow-kast3.jpg
Verwijderd

ik zie nu pas dat ik de tekst nog vergeten ben
Verwijderd

Deze is wel geniaal. Ben het wel eens met het commentaar van crisp, koetje ietsje naar beneden?
Askama
(vind zelf bovenstaande van MiWa-r of die van de lieve goede Sint (met of zonder modificaties) de vetste.)
de betaler vervuilt
BTW ik post alles wel hier als het klaar is!

Verloopjes saved ie errug brak
Innovation beyond Imagination
;););)
Maarreh, ik denk dat deze design-westrijd zijn eind ongeveer zal vinden ergens volgende week, dus kom op en DESIGN!!!!!!!
Verwijderd
Misschien verstandig om een klein beetje haast te maken met een polletje ???Op dinsdag 05 december 2000 21:33 schreef AntonT het volgende:
Als jullie snel zijn met het uitkiezen van het eindontwerp (max. nog 4 dagen ofzo), dan kan ik kijken wat er valt te regelen met de drukker waar ik op dit moment de nieuwe Tnet badges laat drukken.
Voor meer informatie kan je contact opnemen via ICQ# 20343688 of anton@tweakers.net
Verwijderd
MooohhhhOp woensdag 06 december 2000 16:44 schreef web-hawk het volgende:
Kunnen er niet ook meteen 1 x 1 posters gedrukt worden?
Askama
ik ben van mening dat dat ons iet meer lukt, helaas!Op woensdag 06 december 2000 15:40 schreef Pascal het volgende:
[..]
Misschien verstandig om een klein beetje haast te maken met een polletje ???
Sinterklaas, deze nog met die achtergrond van de vorige erbij? Da's pas kewlOp dinsdag 05 december 2000 10:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Suggesties voor fontplaatsing, tekst en achtergrond zijn altijd welkom.
Verwijderd

Enjoy
Verwijderd
ERG MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 06 december 2000 18:42 schreef Phreak het volgende:
Oke nog maar eentje gemaakt:
![]()
![]()
.. Mooi?
Phreak does a good job
Ik denk dat ik dat dutchpowercows.org maar weghaal omdat je dat denk ik niet goed kan lezen op de werkelijke badge.. tenzij jullie mij tegenhouden..
die laatste (?) van Sinterklaas is het mooist... rooie background en dan die koe en dan DPC tussen de hoorns
Verwijderd
hmz die urrel geven toch iets extra`s nu ziet ie er niet meer zo mooi uit vinnikOp woensdag 06 december 2000 19:23 schreef Phreak het volgende:
Te laat :):
Like ^ ??Op woensdag 06 december 2000 19:23 schreef oVeRLoaD het volgende:
/me stemt ervoor dat er alleen DPC op staat, en geen Dutch Power Cows of de URL...
die laatste (?) van Sinterklaas is het mooist... rooie background en dan die koe en dan DPC tussen de hoorns

leuk heel leuk!
Advanced sheep-counting strategies
dutchpowercows.org == tweakers.net
Verwijderd
Voor het vaderland....

Met dank aan Dutchman voor het hosten van het plaatje
moet beetje leuk uit zien, die v phreak (of iets andere versie v die naam) vind ik ook erug kewl

moeehh}:O:Z
Verwijderd
Dit is mijn keuze, tot nu toeOp woensdag 06 december 2000 18:42 schreef Phreak het volgende:
het gaat namelijk met de dag beter
Verwijderd

Meningen graag.
Nee, die waves zou ik weglaten..
Inderdaad, wat mij betreft is deze het beste. Het wordt een casebadge, geen posterOp maandag 04 december 2000 21:34 schreef Rixard het volgende:
Ik ben ook ff weer in PS bezig geweest..
DEZE IS DUIDELIJK ! je moet onthouden dat de plaatjes op 2,5cm lang niet allemaal mooi eruit zien !!
Verwijderd
Zou er geen probleem mee hebben als fdie komen
(ik ga nou ff niet zeggen welke ik t mooist vind want morgen zijn er misschien al weer veeeel mooiere)
Ideeen zijn er zat iig
Verwijderd
Precies, wie wil er nou geen Koe aan de muur aan de kast of whatever?Op donderdag 07 december 2000 15:37 schreef Rodecker het volgende:
hmm, posters?
Zou er geen probleem mee hebben als fdie komen
Askama
TIP: start zelf een topic !!!
Zo gezegd, zo gedaan.
Ermm, ik wilde wel ff een poll in mekaar laten draaien (klopt dat grammaticaalOp donderdag 07 december 2000 15:45 schreef Frenzy het volgende:
wanneer kunnen we nou een stemmen?
ZONDAGNACHT 24:00 UUR
nog ontwerpen mogen worden ingezonden. Dan frutsel ik wel ff een plaatje met alle badges erbij in mekaar en dan kunnen jullie stemmen! Goed???
Verwijderd
b-force, ik doe dat dan wel, ik heb toch login daar
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd

Ik moest gisteren en vandaag werken en dus had ik niet echt veel zin nieuwe te maken. Deze is wat jullie ongeveer willen denken, nieuwe suggesties zijn zeer welkom. Mailen mag ook naar dpcrulez@dod.tmfweb.nl

Deze bedoel je?
Is idd wel mooi!
Intentionally left blank
dan zonder ' natuurlijk
was er al bang voor dat dat DPC niet meer goed leesbaar zou zijn.
Toch vindt ik van deze de background mooier; die van Sinterklaas wordt zo donker langs de randen.
Intentionally left blank
Verwijderd
lekker overzichtelijk hoor, al die manieren
maar die van de sint ziet er toch stukke beter uit op die grootte
[img]"http://www.rixard.com/DPC/cow-kast2.jpg"[/img]
Als ik tijd zo hebben zou ik ze het liefst ff allemaal in dit formaat bij elkaar zetten; helaas heeft een mens ook slaap nodig...
Intentionally left blank
die v sinternklaas is wel lekker overzichtelijk maybe iets met achtergrond doen? want die ziet er zwart uit

(voor zover ik kon zien waren ze dit allemaal (misschien dat er een of twee zijn blijven steken tijdens het fotosoepen, anders moet je maar ff roepen als je je ondergewaardeerd voelt!)
[edit] O shit, zie dat er nog best wel wat niet op staan (gif ipv jpeg, sleept ie niet meteen over in fotosoep....) ff update maken....
de betaler vervuilt
Verwijderd
IDD deze is zeer strakOp vrijdag 08 december 2000 09:26 schreef Rodecker het volgende:
Deze, definately!
Mo0o0o0o0o0oH!
Maar kan dat DPC er misschien onder Sint?
Het lijkt nu net alsof het DPC op de hoorn(?
We zijn toch bezig voor een DPC casebadge?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Verwijderd

Zo, nu 1 met de tekst onderaan.
Hij is iets donkerder, maar dat klopt niet
Hij wordt lichter.

Verwijderd
Deze is wel gaaf, alleen de achtergrond is iets te donker.Op vrijdag 08 december 2000 10:43 schreef web-hawk het volgende:
Verwijderd
Deze is wel stoer..:oOp vrijdag 08 december 2000 10:52 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Zo, nu 1 met de tekst onderaan.
Hij is iets donkerder, maar dat klopt niet
Hij wordt lichter.
Moet idd nog wat lichter..
Enneh.. die zijkanten zijn wel erg donker.
Maar deze is wel een van de betere!
Die laatste is trouwens ook wel kewl! (die zonder dnet koe)
COOOOOOOOOOOOOOOOOL!Op vrijdag 08 december 2000 11:11 schreef web-hawk het volgende:
OK, zonder distributed koe...}:O

En in het groot:
Verwijderd

[edit]
heb bij bovenste het lettertype ff veranderd
en is nu zelfde als onderste
Dan heeft GA!S ook weer wat te doen
Done!Scuuuuuuuse me.. maar GA!S kun je deze er op zetten i.p.v. die ene met dat dutchpowercows.org aan de zijkant?
(en nee, de klok is niet meer rot, ik moet gaan maffen.... :Z:Z:Z:Z:Z)
de betaler vervuilt
Slapen is voor mietjes®Op zaterdag 09 december 2000 04:59 schreef GA!S het volgende:
[..]
Done!
(en nee, de klok is niet meer rot, ik moet gaan maffen.... :Z:Z:Z:Z:Z)
©2000 OBI productions
Hmz.. Misschien dat ik ook maar 's een badge in elkaar ga shoppen...
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Intentionally left blank

m'n eerste poging

m'n tweede poging

m'n derde poging
Mensen die nog ontwerpen hebben kunnen ze tot 12 uur hedenavond nog hier neergooien, daarna wordt de poll geopend!
Intentionally left blank
Wanneer komt hij op wdo te staan? Ben er net geweest en hij staat er nog niet op
Iig mag je mijn code wel gebruiken voor het posten van de poll, is wel zo handig met die nummertjes...
Intentionally left blank
(Voor mijn part mag de DPC-crew dan voor Hoogerechtshof spelen
Zo gezegd, zo gedaan.
idd!Op maandag 11 december 2000 16:01 schreef reiker het volgende:
strak plan, MAAR HOE KUNNEN WE IN GODSNAAM STEMMEN ALS ER NIKS TE STEMMEN VALT !!!!!!
Intentionally left blank
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd