Heb weer's wat geknutseld...

Ook nog een met tekst op achtergrond maar ik zelf vind het dan te druk worden
Ook nog een met tekst op achtergrond maar ik zelf vind het dan te druk worden
Verwijderd
Verwijderd
OEI!... ik denk niet dat we hier blij mee zijn!!!Op maandag 04 december 2000 20:39 schreef DPC_Scuba het volgende:
< EMBED > SRC="http://munt.nl.fortunecity.com/contract/83/muzak2.swf" autostart=true loop=false volume=50 WIDTH=0 HEIGHT=0> < / embed >
Verwijderd
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
en toen ik melde dat er vanaf nu een beveiliging in de code zit kreeg ik meteen een smile van dpc_scuba , die even later weer weg wasOp maandag 04 december 2000 20:39 schreef DPC_Scuba het volgende:
< EMBED > SRC="http://munt.nl.fortunecity.com/contract/83/muzak2.swf" autostart=true loop=false volume=50 WIDTH=0 HEIGHT=0> < / embed >
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Verwijderd
Dit is tot nu toe mijn favoriet!Op maandag 04 december 2000 21:34 schreef Rixard het volgende:
Lightning_crew

de betaler vervuilt
Verwijderd
de betaler vervuilt
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank
* B-Force is dit topic gestart n heeeft agesproken dat er een poll komt op wdo. Ik zal de datum van de sluitingstijd van de wedstrijd en de poll hier later vermelden. Ook maak ik wel ff een overzicht van alle casebadges als het zover isOp dinsdag 05 december 2000 16:41 schreef PoisonouZ het volgende:
mja, niet dat vlaggen gedoe dat slaat nergens op... tis dan wel dutch power cows... maar ik vind het geen porrum... die v sinterklaas (die ik al eerder aangaf) nog steeds het beste... btw er moeten gewoon iets v 10 creaties uitgekozen worden en dan een poll
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens!Op dinsdag 05 december 2000 17:20 schreef [eNeRGy] het volgende:
Heel mooi werk allemaal, maar alleen die van Rixard is echt goed als casebadge.
Duidelijk, strak, DPC staat erin, koe staat erin, nederlandse vlag staat er in.. wat willen we nog meer !
Divide and conquer.
Perfect! Die mag mijn A-open HX08 wel sierenOk, de kop heb ik wat verder naar rechts geplaatst:
.
.
Nu goed?
Intentionally left blank
Verwijderd

Verwijderd

de betaler vervuilt

Innovation beyond Imagination
Verwijderd
Misschien verstandig om een klein beetje haast te maken met een polletje ???Op dinsdag 05 december 2000 21:33 schreef AntonT het volgende:
Als jullie snel zijn met het uitkiezen van het eindontwerp (max. nog 4 dagen ofzo), dan kan ik kijken wat er valt te regelen met de drukker waar ik op dit moment de nieuwe Tnet badges laat drukken.
Voor meer informatie kan je contact opnemen via ICQ# 20343688 of anton@tweakers.net
Verwijderd
MooohhhhOp woensdag 06 december 2000 16:44 schreef web-hawk het volgende:
ik ben van mening dat dat ons iet meer lukt, helaas!Op woensdag 06 december 2000 15:40 schreef Pascal het volgende:
[..]
Misschien verstandig om een klein beetje haast te maken met een polletje ???
Sinterklaas, deze nog met die achtergrond van de vorige erbij? Da's pas kewlOp dinsdag 05 december 2000 10:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Suggesties voor fontplaatsing, tekst en achtergrond zijn altijd welkom.
Verwijderd

Verwijderd
ERG MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 06 december 2000 18:42 schreef Phreak het volgende:
Oke nog maar eentje gemaakt:
![]()
![]()
.. Mooi?
Verwijderd
hmz die urrel geven toch iets extra`s nu ziet ie er niet meer zo mooi uit vinnikOp woensdag 06 december 2000 19:23 schreef Phreak het volgende:
Te laat :):
Like ^ ??Op woensdag 06 december 2000 19:23 schreef oVeRLoaD het volgende:
/me stemt ervoor dat er alleen DPC op staat, en geen Dutch Power Cows of de URL...
die laatste (?) van Sinterklaas is het mooist... rooie background en dan die koe en dan DPC tussen de hoorns

Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd

Verwijderd
Dit is mijn keuze, tot nu toeOp woensdag 06 december 2000 18:42 schreef Phreak het volgende:
Verwijderd

Inderdaad, wat mij betreft is deze het beste. Het wordt een casebadge, geen posterOp maandag 04 december 2000 21:34 schreef Rixard het volgende:
Ik ben ook ff weer in PS bezig geweest..
DEZE IS DUIDELIJK ! je moet onthouden dat de plaatjes op 2,5cm lang niet allemaal mooi eruit zien !!
Verwijderd
Verwijderd
Precies, wie wil er nou geen Koe aan de muur aan de kast of whatever?Op donderdag 07 december 2000 15:37 schreef Rodecker het volgende:
hmm, posters?
Zou er geen probleem mee hebben als fdie komen
Zo gezegd, zo gedaan.
Ermm, ik wilde wel ff een poll in mekaar laten draaien (klopt dat grammaticaalOp donderdag 07 december 2000 15:45 schreef Frenzy het volgende:
wanneer kunnen we nou een stemmen?
Verwijderd
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd

Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq