Ik speel al, mwa, 2 jaar best wel veelste veel cs.
Nu is t t fijnste als je dit met 100 kan spelen.
Daarom kocht ik een tijd terug een nwe videokaart, een Radeon8500,
deze was echter in prestaties met counterstrike veel minder dan mijn vorige kaart, een gf2mx400
Nu heb ik laatst maar nog een keer een nwe kaart gekocht, en ik wilde meteen een nog veel betere, en kocht zo'n ti4600.
Maar helaas pindakaas, deze presteert NOG minder dan die radeon.
Nu droppen de frames heel raar, het ene moment heb je 100 fps, en t andere 50 fps. Met vsync uit en in windows 98, dus reforce zou geen nut hebben/werkt niet.
Ik heb via de search een topic gevonden met een dergelijk probleem, dat de frames telkens naar 1 getal terug vielen, in dat geval 42.5
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/347130
Helaas stond er niet hoe het was opgelost.
Ik draai, net als hem toen win98
met amd 1900
MSI ti4600 8x agp 128
MSI kt333 mobo
512mb pc2700
Andere spellen zoals Battlefield draaien met alles op 100% zonder slag of stoot, dus echte grote driver fouten zijn er niet, volgens mij ;|
Ik heb al een paar dagen het forum door gespit op zoek naar antwoorden, ik hoop dat ik nu "mag" posten om te kijken of iemand een antwoord heb/heeft
Nu is t t fijnste als je dit met 100 kan spelen.
Daarom kocht ik een tijd terug een nwe videokaart, een Radeon8500,
deze was echter in prestaties met counterstrike veel minder dan mijn vorige kaart, een gf2mx400
Nu heb ik laatst maar nog een keer een nwe kaart gekocht, en ik wilde meteen een nog veel betere, en kocht zo'n ti4600.
Maar helaas pindakaas, deze presteert NOG minder dan die radeon.
Nu droppen de frames heel raar, het ene moment heb je 100 fps, en t andere 50 fps. Met vsync uit en in windows 98, dus reforce zou geen nut hebben/werkt niet.
Ik heb via de search een topic gevonden met een dergelijk probleem, dat de frames telkens naar 1 getal terug vielen, in dat geval 42.5
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/347130
Helaas stond er niet hoe het was opgelost.
Ik draai, net als hem toen win98
met amd 1900
MSI ti4600 8x agp 128
MSI kt333 mobo
512mb pc2700
Andere spellen zoals Battlefield draaien met alles op 100% zonder slag of stoot, dus echte grote driver fouten zijn er niet, volgens mij ;|
Ik heb al een paar dagen het forum door gespit op zoek naar antwoorden, ik hoop dat ik nu "mag" posten om te kijken of iemand een antwoord heb/heeft
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 12:45 ]