1603

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mn vorige post was mss iet volgens het reglement, maar ik heb al alles geprobeerd, alles behalve een format c en NIETS werkt ;(

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoi en welkom :)

Vertel dan even wat je precies hebt geprobeerd :)

Want "alles" kan zo veel zijn :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En je topic voldoet nog steeds niet aan de richtlijnen. Blijkbaar kun je dat toch niet in 10 minuten doorlezen en snappen. Lees nou eens de policy door en start een topic die WEL voldoet aan de richtlijnen...

Dicht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Even voor de duidelijkheid:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Metname het stukje over wat je allemaal dient te doen voordat je een topic start, hoe je een topic dien te starten (info) en hoe je een topictitel dient te formuleren...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
mn vorige post was mss iet volgens het reglement
Klopt. Om maar wat te noemen:
• Veel te weinig informatie (welke versie van Windows heb je bijvoorbeeld?)
• Verkeerde forum, MSN Messenger vragen horen in Software Algemeen
• Onduidelijke titel. "MSN messenger geeft errorcode 1603 tijdens installeren" zou al veel duidelijker zijn.
maar ik heb al alles geprobeerd, alles behalve een format c en NIETS werkt ;(
Wat heb je geprobeert? Wat lukte er niet? Kreeg je nog andere foutmeldingen toen je iets probeerde?

Volgens mij heb je ook niet (goed) gezocht; ik krijg aardig wat hits op [google=msn installation error 1603], probeer de oplossingen die daar genoemd worden eens.
Combinatie van bovenstaande redenen -> slotje :)

edit:
Hoi XceeD :o

[ Voor 7% gewijzigd door Rafe op 27-09-2003 20:17 ]

Dit topic is gesloten.