My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Ik ben nu zo ver gekomen dat ik de 'figuur' werkbalk aanzet en hiermee figuren zou moeten kunnen verkleinen. Als ik dit doe en de foto's invoeg en vervolgens op comprimeren klik gebeurt er helemaal niets!
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Heb je geen tools zoals fotoshop of Fireworks op je pc staan?
There is no place like ::1
Jawel, maar ik heb geen zin om 20 foto's te verkleinen van 200 dpi naar 98 dpi zoals outlook dat deed...
Ik zal powertools eens downloaden..
Andere suggesties of oplossing? GRAAG!!!
Ik zal powertools eens downloaden..
Andere suggesties of oplossing? GRAAG!!!
Verwijderd
ook photoshop kan automatiseren
in principe gebeurd er dan hetzelfde als bij die powertools.
Als je dit ^ ^ wilt, zie dan dit topic. Scheelt weer zoeken. Dat kunnen weinig mensen goed tegenwoordig.Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 20:30:
ook photoshop kan automatiserenin principe gebeurd er dan hetzelfde als bij die powertools.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Powertools werkt niet 
Ik heb het geinstalleerd en als ik rechtermuisknop doe op een foto komt er niet bij te staan of ik de foto wil verkleinen.
Zoeken is en blijft een vak ik kan het redelijk goed, maar het is je zoekopdracht juist formuleren. Daarbij zocht ik in de eerste instantie naar een oplossing voor oulook en niet naar een programma dat kan verkleinen omdat dat eigenlijk omslachtig is en outlook het ook kan (alleen werkt het nu even niet)
Ik heb het geinstalleerd en als ik rechtermuisknop doe op een foto komt er niet bij te staan of ik de foto wil verkleinen.
Zoeken is en blijft een vak ik kan het redelijk goed, maar het is je zoekopdracht juist formuleren. Daarbij zocht ik in de eerste instantie naar een oplossing voor oulook en niet naar een programma dat kan verkleinen omdat dat eigenlijk omslachtig is en outlook het ook kan (alleen werkt het nu even niet)
Weet iemand een programma waarmee ik het aantal DPI kan veranderen? Of is dat ook photoshop?
Irfanview.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1