Toon posts:

Webcam onder MSN??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Creative webcam gekocht. Met de bijgeleverde programma's werkt ie. Maar in MSN blijft het beeld zwart. Iemand een idee?

Verwijderd

mischien moet je hem nog instellen in MSN? dat doe door tools-> webcammara settings

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
webcam detectie door msn ? gamma/helderheid balkje naar rechts verschuiven totdat je wat ziet.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar ook daar blijft ie op zwart staan.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zit je achter een Router :? Meer info ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 27 September 2003 @ 18:56:
Zit je achter een Router :? Meer info ;)
Nee. Direct op het ADSL Modem.

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Welk besturingssysteem gebruik je???

Zie msn-site:
Een webcam gebruiken:

Je kunt de webcam-functie misschien niet gebruiken als je MSN Messenger gebruikt op een ander besturingssysteem van Microsoft dan Windows XP. In eerdere besturingssystemen kun je niet opgeven welk videoapparaat je wilt gebruiken. Als het systeem een ander videoapparaat detecteert voordat het de webcamera detecteert, werkt de webcam-functie wellicht niet.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Verwijderd

heb je netmeeting al eens geprobeert?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
@ -Wahtah-:
Gezien zijn ondertitel (geloof dat dat stukkie tekst onder zijn naam zo heet), gok ik toch echt dat hij XP draait...
Er staat waarschijnlijk niet voor niets: @ Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
Het draait op Windows XP.Netmeeting heb ik nog niet geprobeerd zal ik zo ff testen.

• Brede P
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je netmeeting niet kan vinden onder XP, is er nog een andere manier om het op te starten, het zit namelijk standaard in XP.
Ga naar start, uitvoeren, en voer in: CONF <ENTER>.
Et voila, Netmeeting...

Verwijderd

Topicstarter
Onder Netmeeting doet ie het ook niet.

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

BredeP,

Excuse me, 'k Zit idd te slapen! 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door -Wahtah- op 27-09-2003 19:48 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• StanTheMan
  • Laatst online: 01-09 19:41
ik had dit probleem ook, net de nieuwste drivers voor m'n webcam geïnstalleerd (Intel CS 110), heel cheap, en het werkt nu.

[ Voor 81% gewijzigd door StanTheMan op 30-09-2003 19:04 ]

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:16
Heb je misschien een andere capture device?
Ik heb tv-in en ik denk dat MSN mijn tvkaart als input gebruikt 8)7

Ik heb daarom de webcam terug gebracht naar de winkel. (ik heb de goedkoopste Logitech en de Philips TUOcam geprobeerd)

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:08
Dat deed ie bij mij ook, maar dat kan je veranderen dmv Tools -> Audio and Video Tuning Wizard. Het eerste schermpje is 'Select the camera you want to use', en daar kies je dan voor je webcam.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem inmiddels werkend. Ik heb nieuwe drivers gedownload en nu werkt ie onder MSN.

Verwijderd

msn herkend mijn gare trust-webcam niet eens. Hij herkent wel mijn PCTV kaart, dus andere mensen kunnen zo TV kijken via MSN via mij :D

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:16
CubicQ schreef op 30 September 2003 @ 19:19:
Dat deed ie bij mij ook, maar dat kan je veranderen dmv Tools -> Audio and Video Tuning Wizard. Het eerste schermpje is 'Select the camera you want to use', en daar kies je dan voor je webcam.
Hmm kan ik me niet herinneren(windows 2000)

• nrico
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:46
Ik had het probleem ook dat mijn webcam het niet meer deed onder xp.
Dit kwam waarschijnlijk door dat ik nieuwe drivers voor mijn logitech messenger geinstalleerd had.

Oplossing: ga in MSN Messenger naar, Extra, Wizzard beeld en geluid afstemmen. Hier kan dan de juiste video bron, de webcam, geselecteerd worden.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Denk dat dit meer in SA thuis hoort :)

Move Gadget Talk > Software Algemeen

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1