Ik heb vandaag een Creative webcam gekocht. Met de bijgeleverde programma's werkt ie. Maar in MSN blijft het beeld zwart. Iemand een idee?
webcam detectie door msn ? gamma/helderheid balkje naar rechts verschuiven totdat je wat ziet.
dikzak
Zit je achter een Router
Meer info
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Welk besturingssysteem gebruik je???
Zie msn-site:
Een webcam gebruiken:
Je kunt de webcam-functie misschien niet gebruiken als je MSN Messenger gebruikt op een ander besturingssysteem van Microsoft dan Windows XP. In eerdere besturingssystemen kun je niet opgeven welk videoapparaat je wilt gebruiken. Als het systeem een ander videoapparaat detecteert voordat het de webcamera detecteert, werkt de webcam-functie wellicht niet.
Zie msn-site:
Een webcam gebruiken:
Je kunt de webcam-functie misschien niet gebruiken als je MSN Messenger gebruikt op een ander besturingssysteem van Microsoft dan Windows XP. In eerdere besturingssystemen kun je niet opgeven welk videoapparaat je wilt gebruiken. Als het systeem een ander videoapparaat detecteert voordat het de webcamera detecteert, werkt de webcam-functie wellicht niet.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
@ -Wahtah-:
Gezien zijn ondertitel (geloof dat dat stukkie tekst onder zijn naam zo heet), gok ik toch echt dat hij XP draait...
Er staat waarschijnlijk niet voor niets: @ Windows XP.
Gezien zijn ondertitel (geloof dat dat stukkie tekst onder zijn naam zo heet), gok ik toch echt dat hij XP draait...
Er staat waarschijnlijk niet voor niets: @ Windows XP.
Als je netmeeting niet kan vinden onder XP, is er nog een andere manier om het op te starten, het zit namelijk standaard in XP.
Ga naar start, uitvoeren, en voer in: CONF <ENTER>.
Et voila, Netmeeting...
Ga naar start, uitvoeren, en voer in: CONF <ENTER>.
Et voila, Netmeeting...
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
ik had dit probleem ook, net de nieuwste drivers voor m'n webcam geïnstalleerd (Intel CS 110), heel cheap, en het werkt nu.
[ Voor 81% gewijzigd door StanTheMan op 30-09-2003 19:04 ]
Heb je misschien een andere capture device?
Ik heb tv-in en ik denk dat MSN mijn tvkaart als input gebruikt
Ik heb daarom de webcam terug gebracht naar de winkel. (ik heb de goedkoopste Logitech en de Philips TUOcam geprobeerd)
Ik heb tv-in en ik denk dat MSN mijn tvkaart als input gebruikt
Ik heb daarom de webcam terug gebracht naar de winkel. (ik heb de goedkoopste Logitech en de Philips TUOcam geprobeerd)
Dat deed ie bij mij ook, maar dat kan je veranderen dmv Tools -> Audio and Video Tuning Wizard. Het eerste schermpje is 'Select the camera you want to use', en daar kies je dan voor je webcam.
Verwijderd
msn herkend mijn gare trust-webcam niet eens. Hij herkent wel mijn PCTV kaart, dus andere mensen kunnen zo TV kijken via MSN via mij
Hmm kan ik me niet herinneren(windows 2000)CubicQ schreef op 30 September 2003 @ 19:19:
Dat deed ie bij mij ook, maar dat kan je veranderen dmv Tools -> Audio and Video Tuning Wizard. Het eerste schermpje is 'Select the camera you want to use', en daar kies je dan voor je webcam.
Ik had het probleem ook dat mijn webcam het niet meer deed onder xp.
Dit kwam waarschijnlijk door dat ik nieuwe drivers voor mijn logitech messenger geinstalleerd had.
Oplossing: ga in MSN Messenger naar, Extra, Wizzard beeld en geluid afstemmen. Hier kan dan de juiste video bron, de webcam, geselecteerd worden.
Dit kwam waarschijnlijk door dat ik nieuwe drivers voor mijn logitech messenger geinstalleerd had.
Oplossing: ga in MSN Messenger naar, Extra, Wizzard beeld en geluid afstemmen. Hier kan dan de juiste video bron, de webcam, geselecteerd worden.
Pagina: 1