Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zoveelste vraag over een knightrider looplicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yoo PeepS!

Ik hoor jullie denken : alweer zo'n n00b die een vraag heeft over een knightriderlooplicht. 8)7

Ik zou graag een schema willen hebben van een knightrider looplicht in de comp. met zo'n 10 a 12 leds!
Ik ben al verscheidene tegengekomen, maar niet wat ik wil hebben.
Zo kwam ik tegen : HDD knightrider looplicht, PIC programmeerbaar IC die functioneerd als een knightriderlooplicht (in verband met de kosten voor mij niet aantrekkelijk), en schema's met 6 a 8 leds die je nie verder uit kan breiden.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen _/-\o_

GreetZ!
robz123

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hmmmm...en je bent geen kloon van mij? :P

Bekijk deze eens, heb ik zelf geknutseld en werkt uitstekend:
[rml][ EL] Led nagloeien[/rml] (10 Leds)

Momentje...Zipfile komt eraan...

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 27-09-2003 10:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat is het schema van het standaard conrad ding...toch? De mijne ook, maar dan met nagloei ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Is dit wat voor je? Knightrider met nagloei voor een zelf te kiezen aantal LEDs, maximaal 16.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 10:26 ]

• sybian
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

sybian

Dude!!!!

RobIII schreef op 27 September 2003 @ 10:23:
[...]

Dat is het schema van het standaard conrad ding...toch? De mijne ook, maar dan met nagloei ;)
ik heb geen flauw idee, ik heb gewoon google dedaan met kittscanner en schema, dit was de enige die er uit kwam. heb heel vroeger ooit eens zo iets proberen te maken en ik wist alleen nog dat zo'n ding een kittscanner heette.

Verwijderd

sybian schreef op 27 September 2003 @ 10:30:
[...]

ik heb geen flauw idee, ik heb gewoon google dedaan met kittscanner en schema, dit was de enige die er uit kwam. heb heel vroeger ooit eens zo iets proberen te maken en ik wist alleen nog dat zo'n ding een kittscanner heette.
Dat is wel een schakeling met lampjes, niet met LEDs en lampjes geven van zichzelf het nagloeiefects, dit in tegenstelling tot LEDs.
Maar werken zal ie wel.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt dur wel op jah :P da je een kloon bent :P

Hey mega bedankt mensen, aan deze schema's heb ik in ieder geval wat :D

Ik ga het cker proberen !

GreeTZ!
rob123

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 17:13:
lijkt dur wel op jah :P da je een kloon bent :P

Hey mega bedankt mensen, aan deze schema's heb ik in ieder geval wat :D

Ik ga het cker proberen !

GreeTZ!
rob123
Lees trouwens de http://gathering.tweakers.net/forum/faq eens door, waarin je zult vinden:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
:)
Pagina: 1